Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u

Gestart door Arno A, februari 16, 2025, 10:28:11

Vorige topic - Volgende topic

AL


papier


R058

Vraag me af wat ze de afgelopen maanden op de trainingen doen. Druk zetten lijkt nergens op en zo vaak als iemand de bal aanneemt blijft iedereen stilstaan. Vind het heel apart. Ook als zo'n back op de grond ligt of helemaal voorin staat en wij de bal veroveren. Dan moet je toch meteen een counter starten over die kant? Dat soort dingen herkennen ze echt nooit.

Bens

Ik vindt Cambuur slecht hoop dat de tweede helft beter wordt.

Noordcambuur

Citaat van: Bens op februari 24, 2025, 20:41:06
Ik vindt Cambuur slecht hoop dat de tweede helft beter wordt.
nog niks geleerd van de wedstrijd tegen Top Oss

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Leeuwarder94 op februari 24, 2025, 20:32:12
Wat is het aanvalsplan vandaag? Hopen dat een lange bal er in waait?
2de helft wind mee  :proost
Henk, held, bedankt

Trainert!

Wat een trieste 1e helft.
puntje meer zit er niet in.

Harry L.

Plichtmatig geknoei op goed geluk, niet anders dan anders

V-man

2e helft kan alleen maar beter worden. Pfffffffff

michello

Het is weer veel van hetzelfde.. Tikkie terug/Lange bal. Drukzetten weer niet op 100% en dan krijg je zo?n saaie eerste helft. Zucht.

De Gast

Jeredy maak ons gek  |:)  De rest doet het niet in elk geval. Wat een machteloosheid.

Specuveter

Maar hopen dat Hilterman er zo in komt en vuurtje aan kan wakkeren.
Het is weer allemaal zo plichtmatig zonder enig risico.

kapseltje

Nartey goed. Verademing vergeleken met Rolke. Je mist Diemers. Jeredy en Caschili er zo snel mogelijk in.

Holwerd voor Cambuur

Eigenlijk niks anders dan de rest van het seizoen toch? Je geeft weinig weg, maar zodra je bij de voorwaartsen komt is het mis. Totaal besluiteloos.
De onmacht van een Rolke, Pauwels, Nartey naar de goal toe... Schrijnend om te zien.

En we weten allang dat dit geen ploeg is die de beuk er in gooit, dus dat kun je ook niet ineens verwachten.

Hopelijk kan Hilterman het tij doen keren. Dat er dan in ieder geval maar een spits staat, is al een fijn idee.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

michello

Ik ga er vanuit dat er alleen maar meer met de rem erop wordt gespeeld hoe langer het duurt voordat er een goal valt. Eindigt zo gewoon in 0-0 of er moet met geluk een bal goed vallen.