Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u

Gestart door Arno A, februari 16, 2025, 10:28:11

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Citaat van: Poetser op februari 24, 2025, 10:58:23
Misschien moet bij sommige mensen het verwachtingspatroon wat bijgesteld worden.

Ik lees dit wel meer, maar waarom?

We hebben voor KKD begrippen op papier een geweldig elftal. Daar moet veel meer uit komen dan wat er dit jaar is laten zien. En ik blijf het zeggen, het is allemaal te lief en te slap. Ik heb amper wedstrijden gezien dat er gespeeld werd met het mes op de tanden, het Cambuur voetbal, de energieke duels die je in het oude stadion zo vaak zag.

Bankzitter

13 uit 6  na de winter met alleen puntverlies door persoonlijke fouten.
Als dat al te slecht is?

Ik teken voor 26 punten uit de resterende 12 wedstrijden.

fred

Citaat van: fred op februari 24, 2025, 11:04:26
Eens. Volgens mij is playoffs gewoon de doelstelling en staan we er momenteel met 7 punten marge prima bij. Ik hoor teveel mensen over directe promotie en lees nu ook weer elders "aanhaken of afhaken"
Tuurlijk moet je promotie meepakken als het zo ver komt, maar volgens mij is er duidelijk verteld dat het stadion er nog niet klaar voor is dit seizoen. Volgende 2 seizoenen als er meer geld gegenereerd wordt wel, dan ook meer mogelijkheden om er niet weer direct uit te vliegen.

Gewoon mooi feest Dordrecht in de playoffs en er tegen Sparta uit helaas.

Volgend seizoen vol op meedoen !

Huizen

Citaat van: fred op februari 24, 2025, 11:04:26
Eens. Volgens mij is playoffs gewoon de doelstelling en staan we er momenteel met 7 punten marge prima bij. Ik hoor teveel mensen over directe promotie en lees nu ook weer elders "aanhaken of afhaken"
Tuurlijk moet je promotie meepakken als het zo ver komt, maar volgens mij is er duidelijk verteld dat het stadion er nog niet klaar voor is dit seizoen. Volgende 2 seizoenen als er meer geld gegenereerd wordt wel, dan ook meer mogelijkheden om er niet weer direct uit te vliegen.

Play-offs moet toch normaal zijn voor Cambuur in de KKD. Dat geneuzel of dat nou top 5 of top 8 is in het begin van het seizoen was al een overbodige discussie met De Jong en Lambooij. Vind je niet dat met dit elftal, de huidige concurrentie en het niveau van de nummers 1,2 en 3 + de komst van Hilterman en inmiddels fitte (?) Afolabi dat we iets meer mogen verwachten?

fred

Nou ik verwacht van beide niet al te veel als ze niet eens 90 minuten kunnen spelen steeds.

diekhuzen

Citaat van: Bussum op februari 24, 2025, 11:07:55
Play-offs moet toch normaal zijn voor Cambuur in de KKD. Dat geneuzel of dat nou top 5 of top 8 is in het begin van het seizoen was al een overbodige discussie met De Jong en Lambooij. Vind je niet dat met dit elftal, de huidige concurrentie en het niveau van de nummers 1,2 en 3 + de komst van Hilterman en inmiddels fitte (?) Afolabi dat we iets meer mogen verwachten?

Je haalt de woorden uit mijn mond. Het gaat veel inpassen nieuwe spelers ( heeft vrijwel elke club), afbouw stadion bla bla. Met deze selectie moet je volop voor promotie gaan. Volendam en Excelsior zijn wellicht beter. Wij doen niet veel onder voor ADO of Dordrecht. Kijken naar de nummer 9 is geen ambitie. Wat betreft onze faciliteiten en selectie doen wij zeker niet onder voor de rest. 

michello

Citaat van: Bussum op februari 24, 2025, 11:04:29
Ik lees dit wel meer, maar waarom?

We hebben voor KKD begrippen op papier een geweldig elftal. Daar moet veel meer uit komen dan wat er dit jaar is laten zien. En ik blijf het zeggen, het is allemaal te lief en te slap. Ik heb amper wedstrijden gezien dat er gespeeld werd met het mes op de tanden, het Cambuur voetbal, de energieke duels die je in het oude stadion zo vaak zag.


Precies, we hebben echt al (15!!!) punten onnodig laten liggen in vooral de thuiswedstrijden. Als we daar de wedstrijd in waren gegaan met een andere instelling + kansen die worden afgemaakt stonden we al met 1 been in de eredivisie.

papier

Citaat van: diekhuzen op februari 24, 2025, 11:23:16
Je haalt de woorden uit mijn mond. Het gaat veel inpassen nieuwe spelers ( heeft vrijwel elke club), afbouw stadion bla bla. Met deze selectie moet je volop voor promotie gaan. Volendam en Excelsior zijn wellicht beter. Wij doen niet veel onder voor ADO of Dordrecht. Kijken naar de nummer 9 is geen ambitie. Wat betreft onze faciliteiten en selectie doen wij zeker niet onder voor de rest.

Het probleem in de punt is wel vrij bijzonder te noemen. Afolabi is volgens mij nog steeds niet op het niveau qua fitheid/ritme waar je hem wil hebben. Hilterman lijkt ook zo'n verhaal te worden. Wat ik daarnaast nog wel een probleem vind is dat we in het begin onlogische keuzes hebben gezien door spelers veel te wisselen en ik vind het bijzonder dat we dat de laatste tijd weer zien (met name Ottesen).

PePe

Het is vaker voorgekomen, een dip na de winterstop. Frustrerend is het gelijk spel tegen Top Oss (voelt als verlies)
En hoe Emmen, Top Oss uit met 0 - 4 eenvoudig oprolde. Maar ja, we spelen nog steeds zonder een echte spits.

papier

Citaat van: PePe op februari 24, 2025, 13:21:36
Het is vaker voorgekomen, een dip na de winterstop. Frustrerend is het gelijk spel tegen Top Oss (voelt als verlies)
En hoe Emmen, Top Oss uit met 0 - 4 eenvoudig oprolde. Maar ja, we spelen nog steeds zonder een echte spits.

Emmen speelde ons ook weg meen ik me te herinneren maar hadden tegen Vitesse waar wij dik wonnen niets in te brengen. Dat is natuurlijk de KKD ten voeten uit.

Arno A


PePe

Ik hoop dat er vanavond weer vechtlust is. (het zal moeten wil je mee blijven doen)

sunderland

Citaat van: michello op februari 24, 2025, 13:03:27

Precies, we hebben echt al (15!!!) punten onnodig laten liggen in vooral de thuiswedstrijden. Als we daar de wedstrijd in waren gegaan met een andere instelling + kansen die worden afgemaakt stonden we al met 1 been in de eredivisie.
zo ist. En bij heel veel wedstrijden klopte ons plan gewoon niet. Tegen Oss lag er zoveel ruimte en daar werd niks mee gedaan. Pauwels werd vaak breed aangespeeld omdat hij daar stond. Die moet vooruit worden aangespeeld. De ts staat er 5 meter vanaf en doet niks. ( een heel groot voorbeeld). Emmen staat naar 30 min gewoon 0-3 voor. Die maakten wel heel veel diepte loopacties.

sunderland

Citaat van: PePe op februari 24, 2025, 13:34:23
Ik hoop dat er vanavond weer vechtlust is. (het zal moeten wil je mee blijven doen)
er bovenop want daar vinden de jonkies niks aan. Aan de bal zijn ze stuk voor stuk beter wb techniek

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: PePe op februari 24, 2025, 13:21:36
Het is vaker voorgekomen, een dip na de winterstop. Frustrerend is het gelijk spel tegen Top Oss (voelt als verlies)
En hoe Emmen, Top Oss uit met 0 - 4 eenvoudig oprolde. Maar ja, we spelen nog steeds zonder een echte spits.

Over welke club heb je het?

Cambuur na de winterstop: 6-13 (waaronder Excelsior en Roda)

4 gewonnen
1 gelijk
1 verloren

Met dat gemiddelde zou je op ruim 82 punten uitkomen over een heel seizoen  8P :_spank :_schater

Henk, held, bedankt