Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u

Gestart door Arno A, februari 16, 2025, 10:28:11

Vorige topic - Volgende topic

NRG

Citaat van: Beul B op februari 23, 2025, 16:52:31
Hilterman maar een halfuurtje.....schouder uit de kom, dan ben je nu toch fit of je kan nog helemaal niet. Wat is dit nu weer, een halfuurtje....
Alufabi ook weer niet fit.

Misschien iets voor een nieuwe topic?    ziekenboeg voor voetbalzuurtjes..............

Vroeger stonden we altijd in het veld, pijntjes of niet.

Gisteravond stond een kickboxer gewoon met een gebroken arm verder te boksen.


Voetballers in het algemeen zijn natuurlijk zuurten eerste klas. Het is een hype. Tijd dat de hype doorbroken wordt en er weer gewoon mannen op het veld staan?

sunderland

Citaat van: Specuveter op februari 23, 2025, 18:19:17
ja...maar technische staf zegt dat ze maar half uurtje kunnen voetballen!
Word je toch schijtziek van. Wat een gejank steeds. Stel hilterman op en dan maar een uur. Nee hoor een laatste half uur. Zie het morgen iig totaal niet zitten. Het is wel uit dus het kan wel ?

fred

Citaat van: diekhuzen op februari 23, 2025, 17:10:12
Wat betreft Hilterman en de uitleg is ook erg vaag. Morgen half uurtje en daarna 45 minuten. Dat heeft niets met een schouderkwetsuur te maken.

Hier is meer aan de hand....
Ik hew 3 weken terug complete onderbeen broken scheen en kuit. Ben zeker geen topsporter maar ik loop alweer bijna los terwijl ze uitgingen van 6 mnd. Misschien bij Hilterman hetzelfde dat die laatste 10% een paar maanden duurt ?

mark1989

Ik vind het ook wel bijzonder. Je mag tegenwoordig blij zijn als een speler fit is.
Zeker spelers die Cambuur huurt ofzo zijn steeds niet fit genoeg. Het wordt wel tijd dat Cambuur aan de voorkant betere testen doet voordat iemand binnenkomt.
Spelers die niet een hele wedstrijd kunnen spelen komt mij te vaak voor.
Anders maar volgend seizoen de wedstrijden maar inkorten tot 45 minuten. Dan kan iedereen spelen.

sunderland

Citaat van: mark1989 op februari 23, 2025, 20:41:49
Ik vind het ook wel bijzonder. Je mag tegenwoordig blij zijn als een speler fit is.
Zeker spelers die Cambuur huurt ofzo zijn steeds niet fit genoeg. Het wordt wel tijd dat Cambuur aan de voorkant betere testen doet voordat iemand binnenkomt.
Spelers die niet een hele wedstrijd kunnen spelen komt mij te vaak voor.
Anders maar volgend seizoen de wedstrijden maar inkorten tot 45 minuten. Dan kan iedereen spelen.
dat zeg je ? aan de voorkant ? . Weet niet wie de spelers keurt of onder de loep neemt hier maar daar mag wel eens heeeeel erg goed naar worden gekeken. Toeval ?.

PePe


sunderland

Zal alvast even vooruit lopen op de discussie hier mochten we vandaag winnen.
Dan zijn er vanavond en morgen heel veel hier die vinden dat Diemers uit de basis moet haha.  |:)

Vlampiep

Citaat van: PePe op februari 23, 2025, 21:43:17
Revalidatiecentrum?
Het lijkt inmiddels inderdaad tot een revalidatiecentrum te zijn verworden.
Zo langzamerhand trek ik mijn conclusies hier uit en bij te koud weer doe ik vrijdagavond wel iets anders dan op ziekenbezoek te gaan in het Kooi stadion.

Trainert!

Citaat van: sunderland op februari 24, 2025, 05:53:19
Zal alvast even vooruit lopen op de discussie hier mochten we vandaag winnen.
Dan zijn er vanavond en morgen heel veel hier die vinden dat Diemers uit de basis moet haha.  |:)


En bij verlies is de wereld te klein.

michello

Voelt toch als een alles of niets wedstrijd om directe promotie, ook al doe je zelfs bij verlies nog steeds mee op papier.

Huizen

#70
Citaat van: michello op februari 24, 2025, 09:15:20
Voelt toch als een alles of niets wedstrijd om directe promotie, ook al doe je zelfs bij verlies nog steeds mee op papier.

Normaal over alles zeer positief, maar de laatste weken/maanden is er bij mij toch aardig wat veranderd.

Hopelijk leveren ze ten eerste 100% strijd en zien ze als ploeg ook dat ze wat goed te maken hebben na Top Oss thuis. Het kan aan mij liggen maar ik vind die filmpjes die ik zie voorafgaand aan en na de wedstrijd maar slappe hap.

Op naar Amsterdam!  |:)

sunderland

Citaat van: michello op februari 24, 2025, 09:15:20
Voelt toch als een alles of niets wedstrijd om directe promotie, ook al doe je zelfs bij verlies nog steeds mee op papier.
dat HAD ik ook. Zei 2 weken terug tegen mijn kinderen dat Ajax uit de key wedstrijd zou worden om te promoveren er van uit gaande dat we makkelijk van Top Oss zouden winnen. Daarom was mijn teleurstelling ook zo groot na die wedstrijd.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op februari 24, 2025, 10:41:35
dat HAD ik ook. Zei 2 weken terug tegen mijn kinderen dat Ajax uit de key wedstrijd zou worden om te promoveren er van uit gaande dat we makkelijk van Top Oss zouden winnen. Daarom was mijn teleurstelling ook zo groot na die wedstrijd.
Dit seizoen leek het even dat er een opgaande lijn zat in het voetbal, maar dat is ook even snel weer dood gebloed.
Voor en na de wedstrijd een hoop dooddoeners gehoord vanuit Henk, maar met een selectie waarin het schort aan topsport mentaliteit en een Ts die de weg ook wat kwijt lijkt te zijn, lijkt het mij zo langzamerhand wederom een kansloos seizoen te worden. Misschien dat er vanavond een kentering in komt, maar dat lijkt een klein wondertje.

Poetser

Misschien moet bij sommige mensen het verwachtingspatroon wat bijgesteld worden.

fred

Citaat van: Poetser op februari 24, 2025, 10:58:23
Misschien moet bij sommige mensen het verwachtingspatroon wat bijgesteld worden.

Eens. Volgens mij is playoffs gewoon de doelstelling en staan we er momenteel met 7 punten marge prima bij. Ik hoor teveel mensen over directe promotie en lees nu ook weer elders "aanhaken of afhaken"
Tuurlijk moet je promotie meepakken als het zo ver komt, maar volgens mij is er duidelijk verteld dat het stadion er nog niet klaar voor is dit seizoen. Volgende 2 seizoenen als er meer geld gegenereerd wordt wel, dan ook meer mogelijkheden om er niet weer direct uit te vliegen.