Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u

Gestart door Arno A, februari 16, 2025, 10:28:11

Vorige topic - Volgende topic

De Gast


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: PePe op februari 17, 2025, 22:08:36
Eindigen op de bovenste plaatsen is ook gunstig. (minder wedstrijden in de play-off)

Volgens mij spelen 3 t/m 8 in de eerste ronde tegen elkaar, hou je drie clubs over en die spelen met ??n erdivisieclub de halve finales. Je hebt wel een betere plaatsing: 3-8, 4-7, 5-6
Henk, held, bedankt

Dreet

Diemers is niet geschorst. Staat op 4x geel.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!


Specuveter

Citaat van: Dreet op februari 19, 2025, 12:03:29
De laatste zinvolle bijdrage van Grijskijkert.
:_schater  :_schater
Had verder niks op hem tegen.
Maar dat betweterige en alles op zijn manier eerder en beter weten....

janou

Citaat van: Specuveter op februari 19, 2025, 12:33:17
:_schater  :_schater
Had verder niks op hem tegen.
Maar dat betweterige en alles op zijn manier eerder en beter weten....

Dat betweterige hebben er hier nog wel meer last van toch? (inclusief ik). Ik erger mij ook nogal aan de mensen die slecht onderbouwde dingen roepen over trainers/directie.

EdsjeSCC

Leef en laat leven met een beetje fatsoen richting elkaar. Schijnt tegenwoordig heel lastig te zijn

janou

Citaat van: EdsjeSCC op februari 19, 2025, 12:54:24
Leef en laat leven met een beetje fatsoen richting elkaar. Schijnt tegenwoordig heel lastig te zijn

:thumbsup


Huizem

van wat ik vorige week zag, of zeg maar niet zag , schriftelijk afdoen. ZO hoef je niet naar JA te gaan. Vreemd dat mensen hier nog in geloven.

zeewolde

Citaat van: Huizem op februari 19, 2025, 19:41:06
van wat ik vorige week zag, of zeg maar niet zag , schriftelijk afdoen. ZO hoef je niet naar JA te gaan. Vreemd dat mensen hier nog in geloven.
klopt. We spelen het hele seizoen al zo en jong ajax ook.

Jong ajjax staat 5e en wij 17e, seizoen is volledig naar de klote.
Rest van het seizoen gewoon opgeven en naar volgend seizoen toewerken.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: EdsjeSCC op februari 19, 2025, 12:54:24
Leef en laat leven met een beetje fatsoen richting elkaar. Schijnt tegenwoordig heel lastig te zijn

Gelukkig.... eindelijk ! Dank je ! Ik heb me vreselijk geirriteerd laatste dagen hier over het met elkaar kleineren van in dit geval Grijsje, maar het net zo goed Wiek, Delfzijl Kuz of Nisteltje kunnen zijn.
Iedereen is anders , niemand is gelijk.  En iemand die een beetje eigenzinnig post hier gaan we dan lekker met elkaar ff van het forum klieren... geweldig hoor.
Ik wil me ook niet iedere keer overal mee bemoeien, maar dit soort postings doen me goed.

zeewolde

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 19, 2025, 21:12:37
Gelukkig.... eindelijk ! Dank je ! Ik heb me vreselijk geirriteerd laatste dagen hier over het met elkaar kleineren van in dit geval Grijsje, maar het net zo goed Wiek, Delfzijl Kuz of Nisteltje kunnen zijn.
Iedereen is anders , niemand is gelijk.  En iemand die een beetje eigenzinnig post hier gaan we dan lekker met elkaar ff van het forum klieren... geweldig hoor.
Ik wil me ook niet iedere keer overal mee bemoeien, maar dit soort postings doen me goed.
eens

En keep up the good work Delfzijl :thumbsup

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: zeewolde op februari 19, 2025, 21:15:36
eens

Niet helemaal eens.

Ik vind niet dat hij weg is geklierd en vond de reacties eigenlijk wel logisch.
We kennen allemaal Grijze zijn inbreng. Hij weet vaak dingen (of zegt dingen te weten  :devil), maar "mag/kan vaak niks zeggen". Prima, maar deel dan misschien iets minder.
Als iemand vraagt:
Oefenwedstrijd vandaag?
Tegen wie en waar?
Iemand enig idee?

heeft het bijzonder weinig nut om :y te antwoorden, om daarna te zeggen "dat je niks mag zeggen".

Heb je zin in een ijsje?
Ja!
Krijg je niet, lekker puh!

Maar misschien heb ik makkelijk praten, want ik heb geen insiders bij de club dus ik hoor nooit wat :zweep

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Galdiano

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 19, 2025, 21:30:29
Niet helemaal eens.

Ik vind niet dat hij weg is geklierd en vond de reacties eigenlijk wel logisch.
We kennen allemaal Grijze zijn inbreng. Hij weet vaak dingen (of zegt dingen te weten  :devil), maar "mag/kan vaak niks zeggen". Prima, maar deel dan misschien iets minder.
Als iemand vraagt:
Oefenwedstrijd vandaag?
Tegen wie en waar?
Iemand enig idee?

heeft het bijzonder weinig nut om :y te antwoorden, om daarna te zeggen "dat je niks mag zeggen".

Heb je zin in een ijsje?
Ja!
Krijg je niet, lekker puh!

Maar misschien heb ik makkelijk praten, want ik heb geen insiders bij de club dus ik hoor nooit wat :zweep

_O_
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets