Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u

Gestart door Arno A, februari 16, 2025, 10:28:11

Vorige topic - Volgende topic

Arno A

Wordt het een maximaal resultaat in de uitwedstrijden tegen de beloftenteams?

Grijskijkert

Citaat van: Arno A op februari 16, 2025, 10:28:11
Wordt het een maximaal resultaat in de uitwedstrijden tegen de beloftenteams?
Het is in ieder geval zonder de geschorste Diemers..
IN HENK WE TRUST!!!

Specuveter


sunderland

Op dit moment zit heel Ajax in de lift en jong Ajax is na de winterstop ook het best voetballende team. Heb er een heel hard hoofd in.

Leeuwarder94

jAjax heeft de afgelopen 5 thuis wedstrijden gewonnen van oa De Graafschap, Excelsior en Roda. Als we spelen zoals vrijdag tegen TOP Oss dan ga je er hier gewoon af.
De wens is de vader van de gedachte

De Gast

Jeredy  |:) heb hoge verwachtingen.

Wordt mooi potje. Alles staat of valt met doelpuntenmakers. En daar hebben we nu in elk geval ??n van.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Leeuwarder94 op februari 16, 2025, 14:22:01
jAjax heeft de afgelopen 5 thuis wedstrijden gewonnen van oa De Graafschap, Excelsior en Roda. Als we spelen zoals vrijdag tegen TOP Oss dan ga je er hier gewoon af.

Het wordt zeker lastig, maar dit gaat totaal het tegenovergestelde worden van afgelopen vrijdag.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

PePe


Bankzitter

Gabi :zweep

Kieftenbelt is logisch, Souren op de plek van Diemers.

Specuveter

Maar ??n keer een logische opstelling
                       Jansen
Mercera    Van Mullem   Nieling    Poll
                    Kieftenbeld   Souren
                                Rolke
Balk                       Hilterman         Pauwels.

denistel

Citaat van: Specuveter op februari 16, 2025, 21:47:05
Maar ??n keer een logische opstelling
                       Jansen
Mercera    Van Mullem   Nieling    Poll
                    Kieftenbeld   Souren
                                Rolke
Balk                       Hilterman         Pauwels.

Henstra kan ook wel eens een kans krijgen zeker om in te vallen
scoort elke wedstrjd bij de o 21,

Inferno-058

Wordt een lastige pot daar.

Moeten winnen als we nog wat van dit seizoen willen maken!

Bankzitter

#12
Dat valt wel mee toch... we hebben nog 8 punten op de nummer 9.

Als we alles winnen dan promoveren we met de huidige ranglijst want dan ben je automatisch ook Dordrecht voorbij.

Inferno-058

Citaat van: Bankzitter op februari 17, 2025, 21:06:33
Dat valt wel mee toch... we hebben nog 8 punten op de nummer 9.

Als we alles winnen dan promoveren we met de huidige ranglijst want dan ben je automatisch ook Dordrecht voorbij.

Niet naar onder kijken maar naar boven. Plek 1 of 2 maakt dit seizoen mooi wat mij betreft.

PePe

Eindigen op de bovenste plaatsen is ook gunstig. (minder wedstrijden in de play-off)