Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u

Gestart door Arno A, februari 16, 2025, 10:28:11

Vorige topic - Volgende topic

NRG


Noordcambuur

Citaat van: AL op februari 24, 2025, 19:56:45
Kan iemand vertellen wat er met Kooistra aan de hand is?
Nooit meer bij de selectie.
Die moet geblesseerd zijn dan zou je zeggen.
Middenveld wat er nu staat zou ik zeker niet voor kiezen.
kooistra speelt o21 en is gewoon fit.

Noordcambuur

Citaat van: NRG op februari 24, 2025, 19:57:07
Afolabi is wel een misser eerste klas..
dat kun je wel zeggen wat een miskoop  :_schater

Trainert!


papier

Citaat van: Noordcambuur op februari 24, 2025, 20:02:53
dat kun je wel zeggen wat een miskoop  :_schater

En dan nog niet eens van het miskoop als Vd Water.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: AL op februari 24, 2025, 19:56:45
Middenveld wat er nu staat zou ik zeker niet voor kiezen.

Hoe dan? Fedde heb je niks aan en De Leeuw op 10 ook niet. Meer smaken hebben we niet dacht ik?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

papier


NRG


AL

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 24, 2025, 20:18:15
Hoe dan? Fedde heb je niks aan en De Leeuw op 10 ook niet. Meer smaken hebben we niet dacht ik?

Nu speel je met 3 middenvelders met nul komma nul aanvallende intenties.
Of je zet R?lke op 10 of Fedde. Nu nul komma nul diepgang.
Half uur bezig zo en nog niet in de 16 geweest.

Scc0511


Bernardo

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 24, 2025, 20:18:15
Hoe dan? Fedde heb je niks aan en De Leeuw op 10 ook niet. Meer smaken hebben we niet dacht ik?

Fedde is wel de enige middenvelder die in de 16 komt.

papier

Citaat van: AL op februari 24, 2025, 20:28:16
Nu speel je met 3 middenvelders met nul komma nul aanvallende intenties.
Of je zet R?lke op 10 of Fedde. Nu nul komma nul diepgang.
Half uur bezig zo en nog niet in de 16 geweest.

Alsof Nartey geen aanvallende intenties heeft.

Leeuwarder94

Wat is het aanvalsplan vandaag? Hopen dat een lange bal er in waait?
De wens is de vader van de gedachte

Delfzijl/Cambuur

Zolangzamerhand verwachtingen maar bijstellen naar beneden.
Ons voetbal lijkt helemaal  nergens naar. Zit alweer naar Top Oss te kijken lijkt het. Met dit gevoetbal blijf je echt niet bovenin meedoen.

papier

Citaat van: Leeuwarder94 op februari 24, 2025, 20:32:12
Wat is het aanvalsplan vandaag? Hopen dat een lange bal er in waait?

Nee dat is het plan op de Wijdewormer. Vandaag hopen op eigen goal van Ajax.