Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u

Gestart door Arno A, februari 16, 2025, 10:28:11

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 19, 2025, 21:30:29
Niet helemaal eens.

Ik vind niet dat hij weg is geklierd en vond de reacties eigenlijk wel logisch.
We kennen allemaal Grijze zijn inbreng. Hij weet vaak dingen (of zegt dingen te weten  :devil), maar "mag/kan vaak niks zeggen". Prima, maar deel dan misschien iets minder.
Als iemand vraagt:
Oefenwedstrijd vandaag?
Tegen wie en waar?
Iemand enig idee?

heeft het bijzonder weinig nut om :y te antwoorden, om daarna te zeggen "dat je niks mag zeggen".

Heb je zin in een ijsje?
Ja!
Krijg je niet, lekker puh!

Maar misschien heb ik makkelijk praten, want ik heb geen insiders bij de club dus ik hoor nooit wat :zweep

Het gaat mij niet om het specifieke geval. Dit gebeurt wel vaker op het forum.

Lijkt me super irritant voor een moderator.


En om er iets dieper op in te gaan, wel specifiek:

Als iemand een vraag stelt en je weet het antword, geef dan antoord of zeg beter niks.


Holwerd voor Cambuur

Citaat van: zeewolde op februari 19, 2025, 21:34:42
Lijkt me super irritant voor een moderator.

Ooh maar ook niets dan lof voor Dokkumer hoor!


:devil

Nee, serieus: respect voor Delfzijl. Ik zou niet graag dat sootsje ongeregeld hier in bedwang willen houden. Keep up the good work! :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Josli

Ik vind het dan toch ook wel weer jammer dat Grijskijker weg is. Is toch ook gewoon iemand met verschrikkelijk veel clubliefde. Er zijn hier ook wel regelmatig andere mensen die niet de meest zinvolle informatie posten. Maar dat maakt het wel levendig.
Dus wat mij betreft komen alle oudgedienden weer terug en laten we lekker iedereen in zijn waarde.

Specuveter

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 19, 2025, 21:12:37
Gelukkig.... eindelijk ! Dank je ! Ik heb me vreselijk geirriteerd laatste dagen hier over het met elkaar kleineren van in dit geval Grijsje, maar het net zo goed Wiek, Delfzijl Kuz of Nisteltje kunnen zijn.
Iedereen is anders , niemand is gelijk.  En iemand die een beetje eigenzinnig post hier gaan we dan lekker met elkaar ff van het forum klieren... geweldig hoor.
Ik wil me ook niet iedere keer overal mee bemoeien, maar dit soort postings doen me goed.
Sorry maar ben het een keer niet met je eens.
Als je een keer zoiets post vind ik het prima.
Maar als het een repeterend verhaal word word het irritant en mag je er wat van zeggen.
Meneer trekt zelf de stekker eruit
Zijn goed recht maar had van mij niet gehoeven.

Vlampiep

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 19, 2025, 21:12:37
Gelukkig.... eindelijk ! Dank je ! Ik heb me vreselijk geirriteerd laatste dagen hier over het met elkaar kleineren van in dit geval Grijsje, maar het net zo goed Wiek, Delfzijl Kuz of Nisteltje kunnen zijn.
Iedereen is anders , niemand is gelijk.  En iemand die een beetje eigenzinnig post hier gaan we dan lekker met elkaar ff van het forum klieren... geweldig hoor.
Ik wil me ook niet iedere keer overal mee bemoeien, maar dit soort postings doen me goed.
Helemaal mee eens kerel.
Niemand is het zelfde en bij de ??n komt het er wel,eens wat beroerder of belerender uit dan bij de ander.
99,9 % op dit forum is begaan met de club, dus streven we allemaal het zelfde na.  :scc
En ja de Grijze komt dikwijls over als een oude schoolmeester, maar zijn passie is Cambuur en dat is toch ook wel weer prachtig.
Geef elkaar de ruimte en ga in discussie waarin we elkaar wel proberen heel te houden.  |:)

Poetser

Lekker knuffelen hier.

Grijskijkert heeft de wijsheid in pacht en duldt geen andere mening.

Dan zit je op een forum verkeerd.


fred

kunnen we het niet over de wedstrijd hebben ?

Noordcambuur

Citaat van: fred op februari 20, 2025, 08:49:36
kunnen we het niet over de wedstrijd hebben ?
fred misschien een nieuwe topic maken  :y

Arno A

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 17, 2025, 22:39:21
Volgens mij spelen 3 t/m 8 in de eerste ronde tegen elkaar, hou je drie clubs over en die spelen met ??n erdivisieclub de halve finales. Je hebt wel een betere plaatsing: 3-8, 4-7, 5-6

Klopt! Afgelopen seizoen werd de nacompetitie overigens gewonnen door de nummer 8 van de eindstand kkd . Moeilijk te zeggen wie er favoriet is. Dat zag je wel aan Roda. Bijna gepromoveerd en dan ging het toch niet door. Die lijken nooit meer de oude te zijn geworden. Wel veel ploegen in de nc uit Zuid Holland. Zeker als Sparta ook nog mee doet.

Daarom des te mooier, dat de tweede plaats altijd nog te halen voor ons.

diekhuzen

Citaat van: Poetser op februari 20, 2025, 08:36:31
Lekker knuffelen hier.

Grijskijkert heeft de wijsheid in pacht en duldt geen andere mening.

Dan zit je op een forum verkeerd.

:_schater


Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Poetser op februari 20, 2025, 08:36:31
Lekker knuffelen hier.

Grijskijkert heeft de wijsheid in pacht en duldt geen andere mening.

Dan zit je op een forum verkeerd.

Haha wat dat betreft lijkt ie wel wat op jou..... poetslappie :zweep

Destroyer

Citaat van: Josli op februari 19, 2025, 22:26:54
Ik vind het dan toch ook wel weer jammer dat Grijskijker weg is. Is toch ook gewoon iemand met verschrikkelijk veel clubliefde. Er zijn hier ook wel regelmatig andere mensen die niet de meest zinvolle informatie posten. Maar dat maakt het wel levendig.
Dus wat mij betreft komen alle oudgedienden weer terug en laten we lekker iedereen in zijn waarde.

Welkom terug: M, Nightmare, Raaf en Clint  :clint

En niet te vergeten Dokkie
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Vlampiep

#42
Citaat van: Destroyer op februari 20, 2025, 23:23:52
Welkom terug: M, Nightmare, Raaf en Clint  :clint
En niet te vergeten Dokkie
Jammer dat de grondleggers van ut forum de kop in ut kussen leit hewwe.
Nou su mutte van heeeeel goeie huuze komme om mei van ut forum te kreien, ik hef nameluk eelt op mien flikker.

roepieh

Citaat van: Vlampiep op februari 21, 2025, 08:01:15
Jammer dat de grondleggers van ut forum de kop in ut kussen leit hewwe.
Nou su mutte van heeeeel goeie huuze komme om mei van ut forum te kreien, ik hef nameluk eelt op mien flikker.

maar het ligt wel lekker  :D

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.