Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u

Gestart door Arno A, februari 16, 2025, 10:28:11

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

#240
Caschilli. Hele ziel en zaligheid in het Cambuur shirt. De enigste. Hilterman en Balk gaven ook alles.  De rest mut zich doodschamen. Wat een stelletje doodbidders met elkaar.  Doorselecteren aub en rap voor het nieuwe seizoen.  Lachwekkende vertoning wast.

wiekie1969

Citaat van: YellowBlue op februari 25, 2025, 00:11:22
  het is logisch dat de slechtste speler het vaakst negatief omschreven wordt. Zit geen verbetering in, heeft gewoon mazzel dat Casas het niet bleek te zijn en Smand nog minder is.

Rolke.... Die doet ook alles fout in het veld, met name in de passing. Middelmatige speler.

mark1989

Ik vond Ajax voetballend beter. Cambuur had het moeilijk de eerste helft. Pas na wat wissels van Ajax en vermoeidheid van hen kwam er meer ruimte en mogelijikheden voor Cambuur.
Met 1-1 dik tevreden gezien de wedstrijd. Andere ploegen gaan hier ook nog wel punten laten liggen.

Er komen nu 4 belangrijke wedstrijden aan. Daar zal het verschil gemaakt moeten worden om wel of niet om plek 2 te kunnen gaan.

Van Mullem was misschien voetballend matig. Maar werkt wel keihard en samen met Nieling krijgen ze toch heel weinig tegen. Het is niet zo dat onze verdediging super slecht is. maar opbouwend is het niet heel sterk. Maar dat heeft er ook te maken hoe andere spelers zich aanbieden. En dat is niet altijd even handig.

Al met al is duidelijk dat Cambuur een matig elftal heeft dat alleen met heel hard werken punten kan pakken. Ondanks dat waren er toch mogelijkheden om deze wedstrijd te winnen. Een paar moment lag het open, maar dan wordt het slecht uitgespeeld. bijvoorbeeld die kans voor Alhaft. loopt helemaal vrij op links met 2 man voor de goal dacht ik. En het lukt hem niet om snel te handelen en de goede keuze te maken. Dan kapt ie terug en bal kwijt. Dat gebeurt te vaak. Waardoor je steeds kansen verprutst. Daardoor scoren ze ook zo weinig. Maar is puur kwaliteit van de spelers. Dat kun je niet als trainer hen in een paar weken leren.

wiekie1969

Citaat van: CambuurAmersfoort op februari 24, 2025, 21:19:53
Waarom zijn dit soort gasten op voetbal gegaan...
Je kan op 1 punt van een promotieplek komen, je hebt de kans om met je team naar de eredivisie te promoveren en je laat werkelijk helemaal geen enkel vuur en intentie zien om die tieners helemaal scheel te tikken. Hoe kan het dat je zo weinig passie en bezieling erin kan gooien. Ik kan daar zo boos om worden.

Berusting bij mij, al maanden.

wiekie1969

Citaat van: CambuurAmersfoort op februari 24, 2025, 21:56:31
En Dordrecht maakt hem wel in de laatste minuten...ik heb hier zo ontzettend de schijt in. Elke keer als we erbij kunnen komen verpesten we het weer.

We hebben te weinig kwaliteit. En mentaliteit.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op februari 25, 2025, 00:46:55
Caschilli. Hele ziel en zaligheid in het Cambuur shirt. De enigste. Hilterman en Balk gaven ook alles.  De rest mut zich doodschamen. Wat een stelletje doodbidders met elkaar.  Doorselecteren aub en rap voor het nieuwe seizoen.  Lachwekkende vertoning wast.
het is ook zo voorspelbaar allemaal. Je weet van te voren al hoe en wat en dat ziet de tegenstander natuurlijk ook. Zie nooit eens iets verassends. Als je als back niet openstaat kun je ook maar 1 kant uitspelen en dat is terug. Zie Pauwels de bal veel te vaak in de breedte krijgen ipv diepte. 1-1 is niet slecht maar op dit moment niet goed genoeg maar dat komt ook door ons eerdere resultaten. We hebben heel erg weinig weg gegeven en dat tegen een ploeg die altijd veel cre?ert

Scc0511

Henk kan weer leven met het gelijkspel. Elke keer na puntverlies hebben we het over een ''hobbeltje op de weg'' maar met deze selectie moet je verdikke veel meer kunnen brengen. Het lijkt wel of de TS totaal niet weet hoe ze moeten reageren laat staan spelen tegen een bepaalde tegenstander. Ik snap ook wel dat men wacht met het verlengen van het contract van Henk de Jong. En ja, we staan er ''prima'' voor maar mis gewoon een aantal aspecten bij dit Cambuur (strijd, passie en met deze selectie zeker wat beter veldspel)

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Bussum op februari 24, 2025, 22:43:25
Alleen genoten van Hilterman en Gabi vanavond. Eerste 60 minuten geen reet aan en wederom geen snot voor de ogen gezien. TC zit er ook maar gelaten bij.

Wie kan mij vertellen waarom Hilterman dit binnen 2 of 3 minuten wel voor elkaar krijgt?

Geen woord aan toe te voegen
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Trainert!

Citaat van: wiekie1969 op februari 25, 2025, 00:54:05
Rolke.... Die doet ook alles fout in het veld, met name in de passing. Middelmatige speler.


Rolke kan er al niet veel van, en dan wordt hij ook nog eens in de spits neergezet.
Zet dan Balk in de spits en alhalft op de buiten.

brevet van onvermogen van ts, laat staan van medische staf. Hilterman eerste uur laten spelen en dan maar wisselen.


CaseP

Van achter de laptop de boel eens goed kunnen bekijken gister. Er zijn een aantal behoorlijk weggezakt, met name Pauwels is geen schim meer van die paar wedstrijden in de eerste seizoenshelft. Dat eindeloze gebrei, die pass naar voren niet durven geven viel met name op gister. Als er dan eens eentje (Nartey) durft weg te draaien om vooruit te voetballen is het besluiteloosheid ten top. R?lke blijft voor mij een potenti?le topper, maar een spits is het niet...maar in alle eerlijkheid, je moet toch wat als je geen goed & fit alternatief hebt. Amper iets weggegeven, dat is wel weer top. Je had in zo'n elftal een Maulun, Oratmangoen of andere gratis op te pikken creatievelingen prima kunnen gebruiken. Godswonder dat je met dit spel directe promotie nog steeds kunt ruiken! Voelt een beetje als zwemmen in pindakaas dit seizoen. Moet er overigens ook niet aan denken om met deze ploeg Eredivisie te spelen, liever nog een jaartje 'bouwen'.

mark1989

Citaat van: CaseP op februari 25, 2025, 10:05:15
Van achter de laptop de boel eens goed kunnen bekijken gister. ....."  Moet er overigens ook niet aan denken om met deze ploeg Eredivisie te spelen, liever nog een jaartje 'bouwen'.

Helemaal eens. Het team is matig en laten we maar blij zijn als we nacompetitie halen. Misschien zijn onze spitsen dan fit en kunnen ze een keer een hele wedstrijd spelen.
Elftal moet groeien. Volgend jaar nog 1 keer doorselecteren en kun voor de prijzen gaan. En dan promoveren.

oost

Het is een wonder dat we ?berhaupt nog over rechtstreekse promotie kunnen praten.
Het Henk voetbal wat ik altijd leuk vond om naar te kijken is lang verleden tijd. Geen massaal druk zetten backs die er overheen komen, een cv die het middenveld in dribbeld om een overtal situatie te cre?ren nee het is momenteel niet best.
Of dat aan henk ligt of aan de selectie of allebij? Geen idee. Wat ik wel weet is dat dit gepiel een keer klaar moet zijn. Het lijkt nergens op en ik zie amper verbetering. Ja ten opzichte van de eerste 8 duels gaat het nu beter maar dat mag geen graadmeter zijn.

Huizen


Specuveter

Henk ziet dingen en praat over dingen die ik persoonlijk niet gezien heb.
Maar het is zijn mening moet je ook respecteren.