Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u

Gestart door Arno A, februari 16, 2025, 10:28:11

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op februari 24, 2025, 22:34:52
klopt altijd afdoen op van Mullem?..
Wat voegt dan de Leeuw nu toe aan de selectie dan op het veld?

Ook helemaal niets.
Maar een speler die week in week uit in de basis staat, meermaals opzichtelijk de fout in gaat en met zijn 25 jaar de nodige ervaring heeft. Mag je wel iets meer kritiek hebben dan een Nieling, Galvez of een Mercera.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

michello

#226
Van Mullen had hier niet eens meer gespeeld als hij niet centraal achterin was gezet. Dat jaar in de eredivisie was een ramp.

Overigens lag het w??r (zoals altijd) aan het zwakke begin vandaag. Wederom niet met het hele elftal vooruit en druk zetten maar alles ging terug en er werd weer op 50% druk gezet. Tja dan kun je dat jong Ajax lekker laten tikken en in hun kracht laten komen.

Huizen

Alleen genoten van Hilterman en Gabi vanavond. Eerste 60 minuten geen reet aan en wederom geen snot voor de ogen gezien. TC zit er ook maar gelaten bij.

Wie kan mij vertellen waarom Hilterman dit binnen 2 of 3 minuten wel voor elkaar krijgt?

denistel

1e helft slappe hap geen acties enz 2e helft wel wat beter maar
ik verwacht er gewoon meer van tis allemaal zo gelaten en sommigen
zijn totaal uit vorm met Pauwels voor op

denistel

Citaat van: Bussum op februari 24, 2025, 22:43:25
Alleen genoten van Hilterman en Gabi vanavond. Eerste 60 minuten geen reet aan en wederom geen snot voor de ogen gezien. TC zit er ook maar gelaten bij.

Wie kan mij vertellen waarom Hilterman dit binnen 2 of 3 minuten wel voor elkaar krijgt?

omdat hij persoonlijkheid heeft en de beuk er in gooit de anderen zijn allemaal
lieverdjes die amper een duel winnen,

Huizen

Citaat van: denistel op februari 24, 2025, 22:45:12
omdat hij persoonlijkheid heeft en de beuk er in gooit de anderen zijn allemaal
lieverdjes die amper een duel winnen,

En dat zie je helaas aan alles. Bij de warming-up, bij het bedanken van het uitvak en het belangrijkste bij de wedstrijd zelf. Ze staan er maar beetje bij en kijken ernaar. Volgens mij heeft de helft niet door waar het om gaat, maar wel allemaal in de Nieuwjaarsfilmpje zeggen dat ze voor promotie voetballen.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op februari 24, 2025, 22:43:38
1e helft slappe hap geen acties enz 2e helft wel wat beter maar
ik verwacht er gewoon meer van tis allemaal zo gelaten en sommigen
zijn totaal uit vorm met Pauwels voor op
cambuur is altijd een club geweest met strijd en passie het is het hele seizoen zo sappig.

sunderland

Balk loopt wel 5 x op het randje voor een steekbal. Geef die bal dan, hij is slimgenoeg om zijn lichaam er tussen te houden.  Zo jammer. Weer de bal breed of terug.

Josli

Citaat van: Galdiano op februari 24, 2025, 22:18:35
De opbouw begint vanaf achteruit. Heb je de ballen van Ajax gezien die vanuit achteruit elke keer goed het middenveld werden ingestuurd.
Heb je de ballen van Van Mullem gezien? Ik had het idee dat hij bij Ajax speelde. Ook steeds balletjes terug. Daarnaast nooit eens de beuk erin. Nieling deed het zo nu en dan nog wel.

Heeft er ook mee te maken dat bij Ajax een paar spelers heel slim tussen de linies vrij komen. En dat wij in het druk zetten verschrikkelijk veel fout doen. Vooral Rolke snapt er helemaal niks van. Van Mullem is zker niet een goede opbouwer, maar er is ook bijna niemand ooit eens een keer fatsoenlijk aanspeelbaar.
We hebeen gewoon net teveel dertien in een dozijn spelers. En dan die invallers. Die eerste 2 brachten iets, maar de Leeuw, Alhaft en Fedde. Verschrikkelijk. Als je invalt, wil je laten zien toch dat je in de basis moet. Kooistra of Potma bijvoorbeeld, die brengen in ieder geval iets...

sunderland

Citaat van: Josli op februari 24, 2025, 23:13:35
Heeft er ook mee te maken dat bij Ajax een paar spelers heel slim tussen de linies vrij komen. En dat wij in het druk zetten verschrikkelijk veel fout doen. Vooral Rolke snapt er helemaal niks van. Van Mullem is zker niet een goede opbouwer, maar er is ook bijna niemand ooit eens een keer fatsoenlijk aanspeelbaar.
We hebeen gewoon net teveel dertien in een dozijn spelers. En dan die invallers. Die eerste 2 brachten iets, maar de Leeuw, Alhaft en Fedde. Verschrikkelijk. Als je invalt, wil je laten zien toch dat je in de basis moet. Kooistra of Potma bijvoorbeeld, die brengen in ieder geval iets...
niet steeds over de tegenstander beginnen. Wij doen dat absoluut niet goed. Verder heb je wel gelijk

Specuveter

Waarom niet eens Henstra of Kooistra mee en laten invallen??

sunderland

Citaat van: Specuveter op februari 24, 2025, 23:20:53
Waarom niet eens Henstra of Kooistra mee en laten invallen??
vraag het Henk. Snap ook niet dat Wiebe er niet is. Laatste 2 x dat hij mocht spelen deed hij dat heel goed. Snelheid met kracht. En dan zie je die slappen invallen..

okkele

Citaat van: Noordcambuur op februari 24, 2025, 22:34:52
klopt altijd afdoen op van Mullem?..
Wat voegt dan de Leeuw nu toe aan de selectie dan op het veld?
:_schater
afgeven op spelers raar vinden en vervolgens gewoon weer 1 er uit pikken.
:_schater
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

heb het niet zo op excuses zoeken in de arbitrage maar het word wel een beetje zum kotsen dat het gewoon in het ajax-shirt zit  :R :R
die ruperti heeft ook al zo`n naam, dit was weer een mooie voorstelling.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

YellowBlue

Citaat van: Noordcambuur op februari 24, 2025, 22:34:52
klopt altijd afdoen op van Mullem?..
Wat voegt dan de Leeuw nu toe aan de selectie dan op het veld?
het is logisch dat de slechtste speler het vaakst negatief omschreven wordt. Zit geen verbetering in, heeft gewoon mazzel dat Casas het niet bleek te zijn en Smand nog minder is.