Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u

Gestart door Arno A, februari 16, 2025, 10:28:11

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Vlampiep op februari 21, 2025, 08:01:15
Jammer dat de grondleggers van ut forum de kop in ut kussen leit hewwe.
Nou su mutte van heeeeel goeie huuze komme om mei van ut forum te kreien, ik hef nameluk eelt op mien flikker.

Wedden dat het mij lukt? Paar klikkies en ut is over en uut.
;(
Maar ik wil dei niet kwiet :) :proost

Specuveter

Hoe lijkt het met de selectie?
Hilterman weer starten?

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op februari 21, 2025, 21:07:50
Hoe lijkt het met de selectie?
Hilterman weer starten?
nou dat mag wel eens een keer hopen anders wordt het een tweede Afolabi  :y

okkele

ik denk dat ik liever afolabi in de spits heb dan hilterman.
al dat negatieve gelul over jong ajax uit snap ik ook niet helemaal, die jochies hebben dit seizoen 7x gewonnen!
moeten we daar voor onder doen?
allemaal stemmingmakerij of zal het "gewoon" weer de toon zijn van dit forum?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

in de pool nu ook al 1x winst (kuzmanovic uiteraard) 3x gelijk en 2x verlies.
alleen mokio is iemand om in de gaten te houden, verder snotneuzen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Noordcambuur

Citaat van: okkele op februari 22, 2025, 17:24:00
in de pool nu ook al 1x winst (kuzmanovic uiteraard) 3x gelijk en 2x verlies.
alleen mokio is iemand om in de gaten te houden, verder snotneuzen.
zit mokio niet bij eerste selectie  :?


Beul B

Hilterman maar een halfuurtje.....schouder uit de kom, dan ben je nu toch fit of je kan nog helemaal niet. Wat is dit nu weer, een halfuurtje....
Alufabi ook weer niet fit.

Misschien iets voor een nieuwe topic?    ziekenboeg voor voetbalzuurtjes..............

Vroeger stonden we altijd in het veld, pijntjes of niet.

Gisteravond stond een kickboxer gewoon met een gebroken arm verder te boksen.

Holwerd voor Cambuur

Morgen gewoon na 6 minuten 0-3 voor staan, dan is het klaar |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

diekhuzen

Citaat van: Beul B op februari 23, 2025, 16:52:31
Hilterman maar een halfuurtje.....schouder uit de kom, dan ben je nu toch fit of je kan nog helemaal niet. Wat is dit nu weer, een halfuurtje....
Alufabi ook weer niet fit.

Misschien iets voor een nieuwe topic?    ziekenboeg voor voetbalzuurtjes..............

Vroeger stonden we altijd in het veld, pijntjes of niet.

Gisteravond stond een kickboxer gewoon met een gebroken arm verder te boksen.

Wat betreft Hilterman en de uitleg is ook erg vaag. Morgen half uurtje en daarna 45 minuten. Dat heeft niets met een schouderkwetsuur te maken. 

Poetser

Afolabi en Hilterman trainden vanochtend volop mee en gingen de duels ook niet uit de weg.

Specuveter

Citaat van: Poetser op februari 23, 2025, 17:23:17
Afolabi en Hilterman trainden vanochtend volop mee en gingen de duels ook niet uit de weg.
ja...maar technische staf zegt dat ze maar half uurtje kunnen voetballen!

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 23, 2025, 17:01:11
Morgen gewoon na 6 minuten 0-3 voor staan, dan is het klaar |:)
he Holwerd drink eens wat minder 8P

Noordcambuur


Trainert!

Citaat van: Specuveter op februari 23, 2025, 18:19:17
ja...maar technische staf zegt dat ze maar half uurtje kunnen voetballen!

direct de medische staf op non actief. zuurtjes!