Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u

Gestart door Arno A, februari 16, 2025, 10:28:11

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Galdiano op februari 24, 2025, 22:00:22
Caschili enige hoogtepunt.

Hilterman veel rennen en vliegen maar conditioneel echt nog heel ver weg.
is niet erg hij geeft alles en maakt um . Die strijd kwam er pas toen hij en Cashi er in kwamen

Harry L.

Citaat van: Poetser op februari 24, 2025, 21:58:02
Als we met dezelfde passie en strijdlust spelen zoals het laatste half uur dan zie ik het nog wel goedkomen.

Heb je ons programma bekeken?. Zou een wonder zijn.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op februari 24, 2025, 22:02:41
is niet erg hij geeft alles en maakt um . Die strijd kwam er pas toen hij en Cashi er in kwamen

Inderdaad. Vrijdag graag omdraaien: beide in de basis en maar zien hoever ze komen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Galdiano

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 24, 2025, 22:05:53
Inderdaad. Vrijdag graag omdraaien: beide in de basis en maar zien hoever ze komen.

Liever eerste helft gasgeven al helemaal thuis. Snel het verschil maken en dan in de rust maar wisselen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Poetser

Citaat van: Harry L. op februari 24, 2025, 22:05:42
Heb je ons programma bekeken?. Zou een wonder zijn.

Ow. Ok?.

Nou, zullen we dan gewoon maar afbellen?

Wordt immers toch niks.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Poetser op februari 24, 2025, 22:08:39
Ow. Ok?.

Nou, zullen we dan gewoon maar afbellen?

Wordt immers toch niks.

Ik vermoed dat hij het over P1-2 heeft en jij de PO's...?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Galdiano op februari 24, 2025, 22:08:36
Liever eerste helft gasgeven al helemaal thuis. Snel het verschil maken en dan in de rust maar wisselen.

Juust. Bij 3-0 kan dat prima :koffie
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Galdiano

Citaat van: sunderland op februari 24, 2025, 22:02:41
is niet erg hij geeft alles en maakt um . Die strijd kwam er pas toen hij en Cashi er in kwamen

Eens hoor. Inzet niet te klagen. Maar 30 minuten spelen, en na 15 minuten al kapot zijn, dan heb je nog een lange weg te gaan tot 90 minuten.

Vrijdag ook alweer spelen is niet bevordelijk. Maar ik zou er wel mee gaan beginnen tot zeker de rust.
Overbelasting ligt wel op de loer.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

nee,wel?

kenne ze wel mekkere over die handsbal mar dan hadden de meiskes vanaf de eerste minuut mar us gas geve mutten

sunderland

Citaat van: Galdiano op februari 24, 2025, 22:10:33
Eens hoor. Inzet niet te klagen. Maar 30 minuten spelen, en na 15 minuten al kapot zijn, dan heb je nog een lange weg te gaan tot 90 minuten.

Vrijdag ook alweer spelen in niet bevordelijk. Maar ik zou er wel mee gaan beginnen tot zeker de rust.
Overbelasting ligt wel op de loer.
dat lijkt ook zo omdat hij constant aan het jagen was en duels probeerde te winnen

De Gast

Citaat van: Galdiano op februari 24, 2025, 22:02:11
En Van Mullem was echt by far weer de slechtste. Dat kan toch echt niet.  :(

Snap dat Mullem bashen niet echt.. kijk toch meer wat er voorin gebeurt.. of wat er voorin juist niet gebeurt. Echter, totdat Jeredy erin komt. De rest trekt zich gelijk aan hem op. Geweldig. Zo snel mogelijk in de basis deze jongen.

Harry L.


Galdiano

Citaat van: De Gast op februari 24, 2025, 22:14:01
Snap dat Mullem bashen niet echt.. kijk toch meer wat er voorin gebeurt.. of wat er voorin juist niet gebeurt. Echter, totdat Jeredy erin komt. De rest trekt zich gelijk aan hem op. Geweldig. Zo snel mogelijk in de basis deze jongen.

De opbouw begint vanaf achteruit. Heb je de ballen van Ajax gezien die vanuit achteruit elke keer goed het middenveld werden ingestuurd.
Heb je de ballen van Van Mullem gezien? Ik had het idee dat hij bij Ajax speelde. Ook steeds balletjes terug. Daarnaast nooit eens de beuk erin. Nieling deed het zo nu en dan nog wel.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Specuveter

Citaat van: Galdiano op februari 24, 2025, 22:18:35
De opbouw begint vanaf achteruit. Heb je de ballen van Ajax gezien die vanuit achteruit elke keer goed het middenveld werden ingestuurd.
Heb je de ballen van Van Mullem gezien? Ik had het idee dat hij bij Ajax speelde. Ook steeds balletjes terug. Daarnaast nooit eens de beuk erin. Nieling deed het zo nu en dan nog wel.
Dat jij geen fan bent van Van Mullem weten we nu.
Maar was de rest vh team dan zo goed??

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op februari 24, 2025, 22:25:17
Dat jij geen fan bent van Van Mullem weten we nu.
Maar was de rest vh team dan zo goed??
klopt altijd afdoen op van Mullem?..
Wat voegt dan de Leeuw nu toe aan de selectie dan op het veld?