Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u

Gestart door Arno A, februari 16, 2025, 10:28:11

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: Harry L. op februari 24, 2025, 18:25:23
Triest, weer zonder spits dus. Wat een amateurisme weer, mogen we wel promoveren (niet dat ik er in geloof)? Hilterman ook niet dus?

Erg ongelukkig. Al vraag ik me ook wel af wat hier de rol van de staf nog in is. Want hoe lang Hilterman afwezig is met een schouder uit de kom dat vind ik ook wel bijzonder. Ontzettend balen voor alle partijen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Wie staat er in Godsnaam in de spits? Rolke, Balk, Janssen, Henkie zelf?
Henk, held, bedankt

Specuveter

Voor een arm uit de kom staat 4 tot 6 weken.

papier

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 24, 2025, 18:33:00
Wie staat er in Godsnaam in de spits? Rolke, Balk, Janssen, Henkie zelf?

Waar is uberhaupt te vinden wie er bij de selectie zijn? Nog niets van gezien?

Leeuwarder94

#109
Jong Ajax neemt het met de volgende elf namen op tegen SC Cambuur: Reverson; Ugwu, Verschuren, Janse, Jetten; Verkuijl, Rijkhoff, Steur; Faberski, Konadu, Bounida.

Vanavond even op Bounida letten, leuke voetballer
De wens is de vader van de gedachte

Trainert!

Citaat van: Leeuwarder94 op februari 24, 2025, 18:47:17
Jong Ajax neemt het met de volgende elf namen op tegen SC Cambuur: Reverson; Ugwu, Verschuren, Janse, Jetten; Verkuijl, Rijkhoff, Steur; Faberski, Konadu, Bounida.

rob jetten op linksachter, moet kunnen

Bernardo


okkele

Citaat van: Trainert! op februari 24, 2025, 18:51:42
rob jetten op linksachter, moet kunnen
als dat zo is dan graag alle spelers inclusief onze keeper met 2 gestrekte benen er in !!
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

fred

Citaat van: papier op februari 24, 2025, 18:35:53
Waar is uberhaupt te vinden wie er bij de selectie zijn? Nog niets van gezien?

Jansen
Mercera vMullem nieling galvez
Souren  kieftenbelt narty
Balk R?lke pauwels

???

Noordcambuur

Citaat van: michello op februari 24, 2025, 18:28:34
Nacompetitie wel in ?98  Prachtwedstrijden waren dat. Groningen die we naar de Gouden Gids knikkerden en de laatste pot in Zwolle. Mooi dagje.
ohhhh jaaa weet ik nog wel |:)

NRG

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 24, 2025, 18:33:00
Wie staat er in Godsnaam in de spits? Rolke, Balk, Janssen, Henkie zelf?

Wat een soap die spitsen van ons..

Noordcambuur

Gaat vanavond niet makkelijk worden middenveld veel te statisch.
Heb je 10 dagen vrij gehad en is onze top spitsen weer geblesseerd of niet helemaal fit 8P

Inferno-058

Citaat van: Noordcambuur op februari 24, 2025, 19:25:08
Gaat vanavond niet makkelijk worden middenveld veel te statisch.
Heb je 10 dagen vrij gehad en is onze top spitsen weer geblesseerd of niet helemaal fit 8P
Enorme blunder van Lambooij

Bankzitter

Hilterman valt op zijn arm, kan Lambooij weinig aan doen.
De Leeuw is op voorspraak van Henk de Jong gehaald.
Smit moest verkocht worden van de directie.

AL

Kan iemand vertellen wat er met Kooistra aan de hand is?
Nooit meer bij de selectie.
Die moet geblesseerd zijn dan zou je zeggen.
Middenveld wat er nu staat zou ik zeker niet voor kiezen.