Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u

Gestart door Arno A, februari 16, 2025, 10:28:11

Vorige topic - Volgende topic

sunderland



CambuurAmersfoort

Zo'n van Mullem is toch gewoon een schande als je dan nog 1 keer wat kan proberen en je geeft weer zo'n kutvoorzet.

Verliezen weer 2 punten door veel te weinig inzet in de eerste helft en te weinig vernuft in de 2e helft...echt om moe van te worden.


Leeuwarder94

Dordrecht wint hem helaas wel in de laatste minuut..
De wens is de vader van de gedachte

CambuurAmersfoort

En Dordrecht maakt hem wel in de laatste minuten...ik heb hier zo ontzettend de schijt in. Elke keer als we erbij kunnen komen verpesten we het weer.

Trainert!

En zeuren om een niet gegeven vrije trap. Geef gewoon gas met elkaar en kom tot kansen.

Wederom geen enkele lijn te bekennen in het spel.

Poetser

Als we met dezelfde passie en strijdlust spelen zoals het laatste half uur dan zie ik het nog wel goedkomen.

sunderland

Normaal gesproken wel een goed resultaat maar nu niet.
Cashi voor mij verreweg de beste van het veld ondanks zijn 30 min.
Nooit weer uit de basis

michello

Citaat van: CambuurAmersfoort op februari 24, 2025, 21:56:31
En Dordrecht maakt hem wel in de laatste minuten...ik heb hier zo ontzettend de schijt in. Elke keer als we erbij kunnen komen verpesten we het weer.
Citaat van: Leeuwarder94 op februari 24, 2025, 21:56:26
Dordrecht wint hem helaas wel in de laatste minuut..

We hebben het in het begin van het seizoen al verspeeld. De vorm is er nu niet, we hebben nog even om dat voor elkaar te krijgen want tweede gaan we niet meer worden.

Noordcambuur

Citaat van: Trainert! op februari 24, 2025, 21:56:52
En zeuren om een niet gegeven vrije trap. Geef gewoon gas met elkaar en kom tot kansen.

Wederom geen enkele lijn te bekennen in het spel.
komop kerel dit was toch gewoon hands als die blinde scheidsrechter het niet ziet jaaa  :_schater

Poetser

Citaat van: CambuurAmersfoort op februari 24, 2025, 21:56:31
En Dordrecht maakt hem wel in de laatste minuten...ik heb hier zo ontzettend de schijt in. Elke keer als we erbij kunnen komen verpesten we het weer.

Niks aan de hand nog.

Galdiano

Caschili enige hoogtepunt.

Hilterman veel rennen en vliegen maar conditioneel echt nog heel ver weg.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: Galdiano op februari 24, 2025, 22:00:22
Caschili enige hoogtepunt.

Hilterman veel rennen en vliegen maar conditioneel echt nog heel ver weg.

En Van Mullem was echt by far weer de slechtste. Dat kan toch echt niet.  :(
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op februari 24, 2025, 22:00:22
Caschili enige hoogtepunt.

Hilterman veel rennen en vliegen maar conditioneel echt nog heel ver weg.
dan is dat niet best dat je nog niet 90 minuten kan voetballen phoeeee.