Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Dokkumer op februari 03, 2013, 16:30:56

Titel: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Dokkumer op februari 03, 2013, 16:30:56
Statistieken volgen...
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Ruppppert op februari 03, 2013, 16:32:29
er op en er over  |:) stuur die veenhopen weer terug met niks
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: dennisw8 op februari 03, 2013, 16:33:55
nu maar hopen op 3 punten.   :_spank
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: De Gast op februari 03, 2013, 16:50:02
3 punten hebben vrijdag helaas geen waarde dankzij het geweldige resultaat van vanmiddag.

Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Dokkumer op februari 03, 2013, 17:34:41
Citaat van: De Gast op februari 03, 2013, 16:50:02
3 punten hebben vrijdag helaas geen waarde dankzij het geweldige resultaat van vanmiddag.
Onzin, 3 punten hebben altijd waarde. Anders zak je alleen maar verder weg.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Goudvinger op februari 03, 2013, 18:37:11
Citaat van: De Gast op februari 03, 2013, 16:50:02
3 punten hebben vrijdag helaas geen waarde dankzij het geweldige resultaat van vanmiddag.

Onder het motto: geen kampioen, dan maar laatste?  :_schater
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Dokkumer op februari 03, 2013, 20:21:45
Ja, degraderen doen we na het faillissement van AGOVV toch niet meer  8P
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Grijskijkert op februari 03, 2013, 20:28:09
Wat kenne sommige lui toch janken,echt Cambuur supporter onwaardig..
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Dokkumer op februari 03, 2013, 20:49:39
Citaat van: grijskijker op februari 03, 2013, 20:28:09
Wat kenne sommige lui toch janken,echt Cambuur supporter onwaardig..
Nee, dat is tekenend voor de Cambuursupporter. Won je vandaag dan wordt het een makkie met een nulletje of 6 en wudde we kampioen. Nu degraderen we.. SIM-PEL :devil
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: marrumer op februari 03, 2013, 20:57:32
wat bedoel je met degraderen? naar de topklasse? dacht het niet.... 
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Dokkumer op februari 03, 2013, 21:08:51
Citaat van: marrumer op februari 03, 2013, 20:57:32
wat bedoel je met degraderen? naar de topklasse? dacht het niet....
Ik verwoord alleen de gedachten van de gemiddelde forumganger... Het is alles of niets hier en dat is uitgedrukt in dit extreme voorbeeld.
Als je even wat hoger kijkt, dan had je kunnen lezen dat degradatie er inderdaad niet in zit. Plus dat de Topklassers niet willen ;)
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: SCC-J op februari 03, 2013, 21:09:31
Citaat van: Dokkumer op februari 03, 2013, 20:49:39
Citaat van: grijskijker op februari 03, 2013, 20:28:09
Wat kenne sommige lui toch janken,echt Cambuur supporter onwaardig..
Nee, dat is tekenend voor de Cambuursupporter. Won je vandaag dan wordt het een makkie met een nulletje of 6 en wudde we kampioen. Nu degraderen we.. SIM-PEL :devil
Su ist
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: marrumer op februari 03, 2013, 21:11:47
jep en anders is het hooguit eindhoven of excelsior die in de topklasse komt  :)
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Destroyer op februari 03, 2013, 21:26:28
Citaat van: De Gast op februari 03, 2013, 16:50:02
3 punten hebben vrijdag helaas geen waarde dankzij het geweldige resultaat van vanmiddag.

Wat een bull shit, gewoon doorgaan. Simpel voorbeeld, kijk hoe de graafschap dichter bij sluipt. Hadden we in het begin van het seizoen al afgeschreven. Gewoon blijven knokken en als supporters vocaal ondersteunen. Alles blijft mogelijk in deze hokkietokkie  competitie!  :devil
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Destroyer op februari 03, 2013, 21:28:02
Citaat van: grijskijker op februari 03, 2013, 20:28:09
Wat kenne sommige lui toch janken,echt Cambuur supporter onwaardig..

Welkom in de wondere wereld van Cambuur  :proost
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Grijskijkert op februari 04, 2013, 08:20:49
Citaat van: Dokkumer op februari 03, 2013, 20:49:39
SIM-PEL :devil
Meen je nou echt dat we met zulke simpele zielen te maken hebben?
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Dokkumer op februari 04, 2013, 10:17:54
Ach na jarenlang rondgeneusd te hebben op CO weet ik zo'n beetje wel hoe primair de gemiddelde supporter reageert... :_schater
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: sunderland op februari 04, 2013, 13:57:14
Ach met hetzelfde voetbal spelen veendam compleet vd mat .vind dat we goed bezig zijn en dat is een compliment naar Arts .Ik zeg 5-1
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: De Taurus op februari 04, 2013, 15:12:25
Citaat van: Dokkumer op februari 04, 2013, 10:17:54
Ach na jarenlang rondgeneusd te hebben op CO weet ik zo'n beetje wel hoe primair de gemiddelde supporter reageert... :_schater


Nooit geweten dat we hier gemiddelde supporters hadden.  :P
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Clint op februari 04, 2013, 15:13:13
Bovengemiddelde die regelmatig bij Menno P. eten. l0l
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: marrumer op februari 04, 2013, 15:44:06
3-0!!!  |:)
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Harlekijntje op februari 04, 2013, 16:03:30
als ze vrijdag nu wel de kansen afmaken die we krijgen en niet weer met stiftjes en zwakke ballen komen dan denk ik dat we winnen met 4-1 en ja we krijgen weer 1 tegen....
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: marrumer op februari 04, 2013, 16:08:12
Citaat van: Harlekijntje op februari 04, 2013, 16:03:30
als ze vrijdag nu wel de kansen afmaken die we krijgen en niet weer met stiftjes en zwakke ballen komen dan denk ik dat we winnen met 4-1 en ja we krijgen weer 1 tegen....
als we 4 maken kan het me niks schelen dat we 1 tegen krijgen  :P
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: michello op februari 04, 2013, 16:19:41
Na het wedstrijdverslag te hebben gehoord en de samenvatting van gisteren te hebben gezien, ben ik ondanks het resultaat positief gestemd voor vrijdag. Als we zo doorgaan komen de punten vanzelf wel en pakken we Veendam met 4-1. 

Alfons, graag met deze opstelling:

-------------------Telgenkamp------------------
----Droste---Bakens(Dijkstra)--Vd Laan---Bijker
--------------El Makrini--------Keurntjes------
-----------------------Schokker-------------------
---------Hiwat-----Hemmen-----Tighadouini
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Bakker90 op februari 04, 2013, 17:11:02
Each 6 - 0 zou mooi zijn ook voor het doelsaldo.. Jammer van gisteren het zat ze niet mee.. alleen je wordt afgerekend op 1 klein foutje als je mee wilt doen aan promotie zul je zulke foutjes af moeten leren.. Alleen moet telgenkamp op bepaalde punten niet twijfelen maar gewoon gaan voor de bal.. Arts zegt vrouwen en kinderen eerst voor telgenkamp geld.. eerst zelf en dan de kinderen en als het een mooie vrouw is vooruit die ook nog.!!
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Grijskijkert op februari 04, 2013, 17:34:28
Citaat van: Bakker90 op februari 04, 2013, 17:11:02
alleen je wordt afgerekend op 1 klein foutje als je mee wilt doen aan promotie zul je zulke foutjes af moeten leren..
1 klein foutje,als die kansen missen noem ik niet 1 klein foutje..
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Destroyer op februari 04, 2013, 22:14:40
We worden ook geen kampioen. Dat wordt sparta helaas. Wij promoveren dit jaar via de nacompetitie en knikkeren dit keer vvv er wel uit  ;) |:)
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Dokkumer op februari 04, 2013, 22:35:38
Citaat van: grijskijker op februari 04, 2013, 17:34:28
Citaat van: Bakker90 op februari 04, 2013, 17:11:02
alleen je wordt afgerekend op 1 klein foutje als je mee wilt doen aan promotie zul je zulke foutjes af moeten leren..
1 klein foutje,als die kansen missen noem ik niet 1 klein foutje..
Dat zijn gewoon grove fouten, net zoals het tegendoelpunt waar slecht verdedigd en gekeept werd. Leek ook wel of de coaching weg was.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: De Gast op februari 04, 2013, 23:20:01
Citaat van: Destroyer op februari 04, 2013, 22:14:40
We worden ook geen kampioen. Dat wordt sparta helaas. Wij promoveren dit jaar via de nacompetitie en knikkeren dit keer vvv er wel uit  ;) |:)

Sparta kampioen als dat zo is zijn we weer het lachertje van de competitie. 2 x de betere en die lui lekker kampioen...
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: John Hiatt op februari 05, 2013, 08:36:56
Ben vrijdag al blij met een 1-0 overwinning. Weersvoorspellingen zijn opnieuw slecht, normaal voetbal zal weer onmogelijk zijn.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Clint op februari 05, 2013, 09:40:51
Gas geven en met 3-0 er overheen.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Dokkumer op februari 05, 2013, 10:32:42
Citaat van: De Gast op februari 04, 2013, 23:20:01
Citaat van: Destroyer op februari 04, 2013, 22:14:40
We worden ook geen kampioen. Dat wordt sparta helaas. Wij promoveren dit jaar via de nacompetitie en knikkeren dit keer vvv er wel uit  ;) |:)

Sparta kampioen als dat zo is zijn we weer het lachertje van de competitie. 2 x de betere en die lui lekker kampioen...
Ach thuis waren we maar een kwartier echt beter. Over de gehele wedstrijd gezien hebben we toen ook de punten gestolen.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: De Taurus op februari 05, 2013, 12:16:18
Braamhaar is de scheids.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: marrumer op februari 05, 2013, 15:51:28
Citaat van: De Taurus op februari 05, 2013, 12:16:18
Braamhaar is de scheids.
ja, daar word je ook niet blij van....
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Lwdscc op februari 05, 2013, 16:09:37
Citaat van: marrumer op februari 05, 2013, 15:51:28
Citaat van: De Taurus op februari 05, 2013, 12:16:18
Braamhaar is de scheids.
ja, daar word je ook niet blij van....

Bakker heeft een dubbelfunctie: speler en vierde man  _O_
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: marrumer op februari 05, 2013, 16:55:29
ik heb wel ontzettend veel zin in deze wedstrijd! |:)
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: nepomuk op februari 06, 2013, 11:41:49
Juist dit soort wedstrijden moeten worden gewonnen, anders hebben we in de nacompetitie niks te zoeken. Een nulletje of drie.

Sparta maakt de meeste kans om te promoveren, maar ik denk dat óók De Graafschap nog mee gaat doen.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: marrumer op februari 06, 2013, 11:42:45
Citaat van: nepomuk op februari 06, 2013, 11:41:49
Juist dit soort wedstrijden moeten worden gewonnen, anders hebben we in de nacompetitie niks te zoeken. Een nulletje of drie.

Sparta maakt de meeste kans om te promoveren, maar ik denk dat óók De Graafschap nog mee gaat doen.
mvv heeft ook een grote kans om te promoveren.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: marrumer op februari 06, 2013, 11:58:29
er komen waarschijnlijk geen uitsupporters want de busreis gaat alleen door bij een minimale aanmelding van 35 personen.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Grijskijkert op februari 06, 2013, 12:06:25
Citaat van: De Taurus op februari 05, 2013, 12:16:18
Braamhaar is de scheids.
Het is toch niet normaal, hij fluit 2 belachelijk slechte wedstrijden achter elkaar in de eredivisie en als beloning mag hij ons fluiten, waarom steeds de eerste divisie opzadelen.. Gewoon schorsen, doen ze bij spelers die de fout in gaan ook,op die manier pak je ze veel harder in hun portemonnee(1500 per wedstrijd), misschien gaan die klootviolen dan eens beter fluiten.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: piene hassus op februari 06, 2013, 12:53:56
Miskien skaamt ie sich foor disse degradatie en fluittie un dyk fan un wetstryt
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Grijskijkert op februari 06, 2013, 13:32:29
Citaat van: piene hassus op februari 06, 2013, 12:53:56
fluittie un dyk fan un wetstryt
Dat heeft hij nog nooit gedaan..
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: piene hassus op februari 06, 2013, 17:13:02
Nyt wanhope!
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: GerardFraneker op februari 06, 2013, 20:09:12

Hopelijk fluit Braamhaar een mooie pot...  :|

3-2
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Chipke op februari 07, 2013, 11:06:17
Al iets bekend over de opstelling?
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Bernardo op februari 07, 2013, 12:02:38
Vermoedelijke opstelling:

Telgenkamp, Droste, Dijkstra, v Laan, Bijker, Makrini, Bakker, Keurntjes, Schokker, Hemmen, Adnane
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: veroen op februari 07, 2013, 12:27:50
Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 12:02:38
Vermoedelijke opstelling:

Telgenkamp, Droste, Dijkstra, v Laan, Bijker, Makrini, Bakker, Keurntjes, Schokker, Hemmen, Adnane

van waar dat Keurntjes nu in de basis komt? Die heeft mij echt niet kunnen overtuigen eerste helft van seizoen.
Is de rest allemaal geblesseerd?

en is er iemand die weet hoe het met vd heide is, die had toch alleen een hersenschudding en dat is onderhand ook al maand of 4 terug dacht ik....
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Dokkumer op februari 07, 2013, 12:35:53
Ik vermoed dat de Almachtige een linkspoot links op het middenveld prefereert. En wat de hersenschudding betreft, afhankelijk van de zwaarte van de schudding kan het zelfs een half jaar tot een jaar duren tot herstel. In extreme gevallen -dus na een jaar- is de kans op herstel nagenoeg nihil.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: richard op februari 07, 2013, 12:44:24
Citaat van: veroen op februari 07, 2013, 12:27:50
Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 12:02:38
Vermoedelijke opstelling:

Telgenkamp, Droste, Dijkstra, v Laan, Bijker, Makrini, Bakker, Keurntjes, Schokker, Hemmen, Adnane

van waar dat Keurntjes nu in de basis komt? Die heeft mij echt niet kunnen overtuigen eerste helft van seizoen.
Is de rest allemaal geblesseerd?

en is er iemand die weet hoe het met vd heide is, die had toch alleen een hersenschudding en dat is onderhand ook al maand of 4 terug dacht ik....

Alleen Diemers trainde apart, rest deed gewoon mee. Training was weer afgestemd hoe veendam speelt........leek wel een praatgroep, niet te geloven!!
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Lwdscc op februari 07, 2013, 12:54:30
Citaat van: richard op februari 07, 2013, 12:44:24
Citaat van: veroen op februari 07, 2013, 12:27:50
Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 12:02:38
Vermoedelijke opstelling:

Telgenkamp, Droste, Dijkstra, v Laan, Bijker, Makrini, Bakker, Keurntjes, Schokker, Hemmen, Adnane

van waar dat Keurntjes nu in de basis komt? Die heeft mij echt niet kunnen overtuigen eerste helft van seizoen.
Is de rest allemaal geblesseerd?

en is er iemand die weet hoe het met vd heide is, die had toch alleen een hersenschudding en dat is onderhand ook al maand of 4 terug dacht ik....

Alleen Diemers trainde apart, rest deed gewoon mee. Training was weer afgestemd hoe veendam speelt........leek wel een praatgroep, niet te geloven!!

Als we morgen maar winnen  :proost
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: denistel op februari 07, 2013, 13:04:52
Citaat van: veroen op februari 07, 2013, 12:27:50
Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 12:02:38
Vermoedelijke opstelling:

Telgenkamp, Droste, Dijkstra, v Laan, Bijker, Makrini, Bakker, Keurntjes, Schokker, Hemmen, Adnane

van waar dat Keurntjes nu in de basis komt? Die heeft mij echt niet kunnen overtuigen eerste helft van seizoen.
Is de rest allemaal geblesseerd?

en is er iemand die weet hoe het met vd heide is, die had toch alleen een hersenschudding en dat is onderhand ook al maand of 4 terug dacht ik....

snap oek niet dat keurntjes nu weer basis is...oepie op 10 bakker en makrini er achter hiwat op rechts adnane op links hemmen spits zou ik doen

vd heide heeft nog steeds hoofdpijn klachten al gaat ie wel steeds meer mee trainen
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Clint op februari 07, 2013, 13:09:27
Citaat van: denistel op februari 07, 2013, 13:04:52
oepie op 10

JUIST!!!!
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Andre-Lwd op februari 07, 2013, 13:58:59
Keurntjes  :? Sorry hoor maar die jongen komt echt tekort.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Sonnema op februari 07, 2013, 14:40:11
Ik snap het ook niet helemaal met die keurntjes, als iemand anders hem wou huren kon dat en nu staat hij in de basis. Maar ja dat sprookje heeft wel vaker van die rare ideeën. En inderdaad gewoon oepie op de 10.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: michello op februari 07, 2013, 15:58:22
Keurntjes speelde toch een prima pot bij Sparta? Bakker speelde als een krant samen met De Leeuw als ik verslag mag geloven.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: veroen op februari 07, 2013, 17:46:52
Citaat van: denistel op februari 07, 2013, 13:04:52
Citaat van: veroen op februari 07, 2013, 12:27:50
Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 12:02:38
Vermoedelijke opstelling:

Telgenkamp, Droste, Dijkstra, v Laan, Bijker, Makrini, Bakker, Keurntjes, Schokker, Hemmen, Adnane

van waar dat Keurntjes nu in de basis komt? Die heeft mij echt niet kunnen overtuigen eerste helft van seizoen.
Is de rest allemaal geblesseerd?

en is er iemand die weet hoe het met vd heide is, die had toch alleen een hersenschudding en dat is onderhand ook al maand of 4 terug dacht ik....

snap oek niet dat keurntjes nu weer basis is...oepie op 10 bakker en makrini er achter hiwat op rechts adnane op links hemmen spits zou ik doen

vd heide heeft nog steeds hoofdpijn klachten al gaat ie wel steeds meer mee trainen

dat is inderdaad een goede opstelling D.
Schokker is iemand met een goede steekpass en als je dan ook nog 2 snelle en balvaardige buitenspelers hebt staan moet je daar gebruik van maken.
Keurntjes is toch allemaal balletjes breed en daar heeft diemers ook een handje van waardoor je dus bijna geen spel vooruit krijgt, althans geen verrassende dingen.
Toch jammer dat je tegen een ploeg als Veendam op deze manier wil gaan voetballen...
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: denistel op februari 07, 2013, 17:57:19
Citaat van: michello op februari 07, 2013, 15:58:22
Keurntjes speelde toch een prima pot bij Sparta? Bakker speelde als een krant samen met De Leeuw als ik verslag mag geloven.

is veel te makkelijk,,komt geen gevaar uit...komt kracht te kort en slimheid maar das mijn mening.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: sunderland op februari 07, 2013, 20:24:24
Citaat van: veroen op februari 07, 2013, 12:27:50
Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 12:02:38
Vermoedelijke opstelling:

Telgenkamp, Droste, Dijkstra, v Laan, Bijker, Makrini, Bakker, Keurntjes, Schokker, Hemmen, Adnane

van waar dat Keurntjes nu in de basis komt? Die heeft mij echt niet kunnen overtuigen eerste helft van seizoen.
Is de rest allemaal geblesseerd?

en is er iemand die weet hoe het met vd heide is, die had toch alleen een hersenschudding en dat is onderhand ook al maand of 4 terug dacht ik....
Keurntjes is gewoon een goede voetballer met veel dynamiek .Hij kan juist heel goed met Adnane voetballen .Verl week speelde hij ook al toch
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: sunderland op februari 07, 2013, 20:29:52
Citaat van: denistel op februari 07, 2013, 17:57:19
Citaat van: michello op februari 07, 2013, 15:58:22
Keurntjes speelde toch een prima pot bij Sparta? Bakker speelde als een krant samen met De Leeuw als ik verslag mag geloven.

is veel te makkelijk,,komt geen gevaar uit...komt kracht te kort en slimheid maar das mijn mening.
We zullen het zien .Dat Schokker verl week niet speelde vond ik echt belachelijk .Ik vind Keurntjes wel een goede speler ,hij moest ook even wennen he van de jeugd naar de eerste div .
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: sunderland op februari 07, 2013, 20:31:15
We mutte die lui oprolle juh.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: sunderland op februari 07, 2013, 20:33:00
Zal mij benieuwen of veendam net zo speelt als thuis .Toen had Bijker het enorm moeilijk.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Dokkumer op februari 07, 2013, 20:44:37
Citaat van: richard op februari 07, 2013, 12:44:24

Alleen Diemers trainde apart, rest deed gewoon mee. Training was weer afgestemd hoe veendam speelt........leek wel een praatgroep, niet te geloven!!
Diemers is ook nog maar net uit het gips, dus die zie ik de eerste 3/4 wedstrijden nog niet bij de selectie zitten.
Wat nou stonden ze onder Zuid te trainen? :devil
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Dokkumer op februari 07, 2013, 20:45:50
Citaat van: sunderland op februari 07, 2013, 20:33:00
Zal mij benieuwen of veendam net zo speelt als thuis .Toen had Bijker het enorm moeilijk.
Toen maakten we het onszelf ontzettend moeilijk. Voordat zij scoorden moest je al met 2/3-0 voorstaan... Die lui hadden nog geen kans gehad. De kansen moeten we nu wel benutten, anders wordt het gewoon weer heel moeilijk.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: marrumer op februari 07, 2013, 21:24:25
we krijgen 3 punten. klaar.  :thumbsup  |:)
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Dokkumer op februari 07, 2013, 23:02:15
Citaat van: marrumer op februari 07, 2013, 21:24:25
we krijgen 3 punten. klaar.  :thumbsup  |:)

Heb je dat even met je lokale Chinees gefixed? :devil
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Galdiano op februari 08, 2013, 00:00:49
 :0= MATCHDAY!!!! Heb er zin in! Drie punten blijven in lwd!
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Don op februari 08, 2013, 01:06:49
 
Citaat van: Galdiano op februari 08, 2013, 00:00:49
:0= MATCHDAY!!!! Heb er zin in! Drie punten blijven in lwd!
:proost :proost :proost :proost :proost :proost :proost :proost :proost :proost 10-0 !!
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: John Hiatt op februari 08, 2013, 08:25:59
Matchday! Als we maar winnen! Hoe kan me vandaag niks schelen.  |:) |:)
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: denistel op februari 08, 2013, 09:09:43
5-2 ju tegen die lui,,,meteen scoren en er over heen kletsen.

adnane 2x hemmen schokker en vd laan.

5.113

4 x geel en 1x rood.

33 :proost
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: roepieh op februari 08, 2013, 09:18:39
Citaat van: John Hiatt op februari 08, 2013, 08:25:59
Matchday! Als we maar winnen! Hoe kan me vandaag niks schelen.  |:) |:)

uiteindelijk gaat het maar om één ding, maggie!
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Clint op februari 08, 2013, 09:27:04
En dropshots. :clint
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Sonnema op februari 08, 2013, 09:30:00
3-1 winst met de rust nog 1-1. Opie,Hemmen 2x
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: dit is mien club op februari 08, 2013, 10:20:01
2-2
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: roepieh op februari 08, 2013, 10:25:18
Citaat van: clint op februari 08, 2013, 09:27:04
En dropshots. :clint

ik ga niet verliezen vandaag...
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Lwdscc op februari 08, 2013, 10:51:56
Ik twijfel of ik naar de signeersessie van johannes ga of naar Cambuur  :X 8P :X 8P
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Galdiano op februari 08, 2013, 11:10:59
Dit word weer een mooi dagje! Eindelijk weer een thuis pot! Mooi optijd stadje in, en hopelijk een eneverende pot!  :proost

Ik heb er zin in!  |:)
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: John Hiatt op februari 08, 2013, 11:12:47
Citaat van: roepieh op februari 08, 2013, 09:18:39
Citaat van: John Hiatt op februari 08, 2013, 08:25:59
Matchday! Als we maar winnen! Hoe kan me vandaag niks schelen.  |:) |:)

uiteindelijk gaat het maar om één ding, maggie!

Het is de bedoeling dat ik me vanmiddag ook weer aansluit bij de DMA!
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: denistel op februari 08, 2013, 11:53:48
klein bitsje sneeuw op het veld alle lijnen zijn sneeuwvrij gemaakt.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Lwdscc op februari 08, 2013, 12:03:56
Citaat van: denistel op februari 08, 2013, 11:53:48
klein bitsje sneeuw op het veld alle lijnen zijn sneeuwvrij gemaakt.

oranje bal nodig?
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Goudvinger op februari 08, 2013, 12:06:51
Eindelijk weer los  |:)

:0=  3-0
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Cambo op februari 08, 2013, 12:28:34
Zet maar vast  in de agenda; Het wordt namelijk een 3-1 overwinning. |:)
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Apeldoorner op februari 08, 2013, 12:32:46
Naar de slachtbank brengen die lui, en de 0 houden telgenramp!  |:)

5-0 :proost
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: De Gast op februari 08, 2013, 12:50:56
Zal mij benieuwen of de heren nu wel eens scherp voor de goal zijn ipv dat slappe gedoe voor de goal van afgelopen zondag
Er zijn al genoeg punten verspeeld

WAKKER WORDEN !
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: De Gast op februari 08, 2013, 13:18:41
Citaat van: richard op februari 07, 2013, 12:44:24
Citaat van: veroen op februari 07, 2013, 12:27:50
Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 12:02:38
Vermoedelijke opstelling:

Telgenkamp, Droste, Dijkstra, v Laan, Bijker, Makrini, Bakker, Keurntjes, Schokker, Hemmen, Adnane

van waar dat Keurntjes nu in de basis komt? Die heeft mij echt niet kunnen overtuigen eerste helft van seizoen.
Is de rest allemaal geblesseerd?

en is er iemand die weet hoe het met vd heide is, die had toch alleen een hersenschudding en dat is onderhand ook al maand of 4 terug dacht ik....

Alleen Diemers trainde apart, rest deed gewoon mee. Training was weer afgestemd hoe veendam speelt........leek wel een praatgroep, niet te geloven!!

Je kunt wel altijd zeggen van eigen kracht uitgaan maar zoveel kracht heeft dit elftal niet.. als je niet oppast ben je zo uit het linkerrijtje
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: gewoon een fan op februari 08, 2013, 13:22:09
Het lijkt mij veel moeilijker om je elke week aan te passen aan de tegenstander  :?
Zo krijg je nooit automatismen in een elftal omdat elke tegenstander nu eenmaal anders speelt.
Ik ben dus wel voor het uit gaan van eigen kracht en je eigen spelletje spelen,hier gewoon zoveel op trainen dat de tegenstander zich aan moet passen  :y
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: denistel op februari 08, 2013, 14:19:52
Citaat van: De Gast op februari 08, 2013, 13:18:41
Citaat van: richard op februari 07, 2013, 12:44:24
Citaat van: veroen op februari 07, 2013, 12:27:50
Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 12:02:38
Vermoedelijke opstelling:

Telgenkamp, Droste, Dijkstra, v Laan, Bijker, Makrini, Bakker, Keurntjes, Schokker, Hemmen, Adnane

van waar dat Keurntjes nu in de basis komt? Die heeft mij echt niet kunnen overtuigen eerste helft van seizoen.
Is de rest allemaal geblesseerd?

en is er iemand die weet hoe het met vd heide is, die had toch alleen een hersenschudding en dat is onderhand ook al maand of 4 terug dacht ik....

Alleen Diemers trainde apart, rest deed gewoon mee. Training was weer afgestemd hoe veendam speelt........leek wel een praatgroep, niet te geloven!!

Je kunt wel altijd zeggen van eigen kracht uitgaan maar zoveel kracht heeft dit elftal niet.. als je niet oppast ben je zo uit het linkerrijtje
juist misschien daarom wel niet,,als je te veel naar de tegenstander kijkt beperk je je eigen spelers juist in de dingen waar ze goed in zijn.

zoals zondag kun je wel zeggen de leeuw mut de linksback van sparta opvangen maar het zou zo moeten zijn dat de back van sparta oebele of hiwat mut opvangen toch.
maar dat is mijn visie op voetbal...als je zelf altijd van eigen kracht uit gaat en dat 34 wedstrijden lang dan zie je wel waar je staat.
ik hoor nu dat wij de strijdwijze van eagles van maandag willen gebruiken net als die dat tegen veendam deden,denk je dat ze bij veendam gek zijn??

voor dit seizoen hebben we gezegd we gaan druk zetten op de tegenstander enz enz
dus waarom dan tactisch een opstelling wijzigen ivm de tegenstander.
de tegenstanders mutte maar zien of ze ons spel kunnen ontregelen toch.

gas op de plank en die lui onder druk zetten want daar zitte toch een paar zwakke schakels bij.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: speculeter op februari 08, 2013, 14:31:36
Word wel zo simpel van het woord aanpassen.
Heb het al vaker gezegd.....ga nou van je eigen kracht uit!
Dus....druk zetten....buitenspelers aanspelen.....bijsluiten....zorgen
dat er mensen om Hemmen heen spelen en dan komt het wel goed. |:)
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: richard op februari 08, 2013, 14:45:19
Citaat van: peter op februari 08, 2013, 14:31:36
Word wel zo simpel van het woord aanpassen.
Heb het al vaker gezegd.....ga nou van je eigen kracht uit!
Dus....druk zetten....buitenspelers aanspelen.....bijsluiten....zorgen
dat er mensen om Hemmen heen spelen en dan komt het wel goed. |:)

GOEDE COACHING!!!
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Sonnema op februari 08, 2013, 14:55:57
Maar goede coaching komt niet van dat Sprookje op de bank.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: sccleeuwarden op februari 08, 2013, 15:09:13
Dit mut gewoon drie punten opleveren en een keer uithalen als het mogelijk is! publieksvermaak is de laatste wedstrijden niet meer aan gedaan.....
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: marrumer op februari 08, 2013, 15:13:05
is dit al gezegd?
MATCHDAAAAY!!!!!!
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: MP4L op februari 08, 2013, 15:16:12
 |:) MATCHDAY!!!  |:)
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: speculeter op februari 08, 2013, 15:31:46
Veld nog een drama?
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: denistel op februari 08, 2013, 15:57:16
veld is prima bespeelbaar toch
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: MP4L op februari 08, 2013, 16:07:36
Citaat van: peter op februari 08, 2013, 15:31:46
Veld nog een drama?

veld is altijd al een drama geweest :P dus kan prima :P
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Cambo op februari 08, 2013, 16:12:25
Citaat van: peter op februari 08, 2013, 15:31:46
Veld nog een drama?
Een prima wedstrijd op een slecht veld zou niet verkeerd zijn.  ;)
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: denistel op februari 08, 2013, 16:20:37
heel stuk van te loekke in de lc maar ff toe zingen vanavond verdient ie wel
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: 666 op februari 08, 2013, 18:15:13
Winst.. |:) :devil |:)
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Lwdscc op februari 08, 2013, 18:55:38
Citaat van: denistel op februari 08, 2013, 16:20:37
heel stuk van te loekke in de lc maar ff toe zingen vanavond verdient ie wel

Sneu verhaal, helemaal van die 8000 euro... Inderdaad maar even zingen als ie het veld uberhaupt opkomt.
Verwacht trouwens dat we voor de zesde maal op rij ongeslagen blijven thuis  |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: denistel op februari 08, 2013, 19:07:26
valt  aardig wat sneeuw naar beneden maar als de lijnen maar sneeuwvrij worden gemaakt,,,desnoods maar ff met hulptroepen het veld op
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: scclwd op februari 08, 2013, 19:16:55
Ik denk dat het alsnog afgelast wordt.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Goudvinger op februari 08, 2013, 19:19:17
Citaat van: scclwd op februari 08, 2013, 19:16:55
Ik denk dat het alsnog afgelast wordt.

Dan moeten de grensrechters maar even goed met hun been slepen.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Ronnie tng op februari 08, 2013, 19:23:01
Tijd voor een sneeuwballen gevecht tussen de vakken 13 en 14  :devil
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: 058iscambuur op februari 08, 2013, 19:30:40
Afgelast.

Bron : Telefonische bevestiging stadion
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Dokkumer op februari 08, 2013, 19:31:55
En de FB pagina bevestigde dit nieuws ook, evenals enkele aanwezigen.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: scclwd op februari 08, 2013, 19:33:49
Jammer, was te verwachten.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Bascambuur op februari 08, 2013, 20:13:53
Hier, 15km verder, ligt werkelijk niks. In Leeuwarden laagje van 2/3cm denk? Ik was al bijna bij het stadion. Wel een lange winterstop zo.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: marrumer op februari 08, 2013, 20:14:25
ik baal zo... waarom nou altijd ik  :(
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: marrumer op februari 08, 2013, 20:14:48
Citaat van: Bascambuur op februari 08, 2013, 20:13:53
Hier, 15km verder, ligt werkelijk niks. In Leeuwarden laagje van 2/3cm denk? Ik was al bijna bij het stadion. Wel een lange winterstop zo.
ik woon 16 km verder en ik was al bij het stadion.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 08, 2013, 20:16:30
En de volgende bui komt richting Lwd. Is net over Holwerd getrokken.
In Hallum (buiten de lijn Holwerd - Lwd) lag niks.

Jammer, maar wel begrijpelijk.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: marrumer op februari 08, 2013, 20:18:48
hallum is 3 kilometer bij mij vandaan :P
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: denistel op februari 08, 2013, 20:23:47
ipv een leuke avond een baal avond,,enige wedstrijd die niet door gaat omdat er totaal geen bereidheid was om te voetballen schijnbaar met een man of 30 was dat veld zo sneeuvwrij geweest.en die waren er wel. maar niet georganiseerd door de club en dat is jammer.waarom kan dat elders wel en hier niet.nu heb je supporters die 100 of zelfs 200 km voor niets rijden.absoluut falen is mijn mening.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: marrumer op februari 08, 2013, 20:27:23
Citaat van: denistel op februari 08, 2013, 20:23:47
ipv een leuke avond een baal avond,,enige wedstrijd die niet door gaat omdat er totaal geen bereidheid was om te voetballen schijnbaar met een man of 30 was dat veld zo sneeuvwrij geweest.en die waren er wel. maar niet georganiseerd door de club en dat is jammer.waarom kan dat elders wel en hier niet.nu heb je supporters die 100 of zelfs 200 km voor niets rijden.absoluut falen is mijn mening.
ben ik helemaal mee eens. bijvoorbeeld den bosch - az is door de supporters sneeuwvrij gemaakt.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: scclwd op februari 08, 2013, 20:28:56
Citaat van: denistel op februari 08, 2013, 20:23:47
ipv een leuke avond een baal avond,,enige wedstrijd die niet door gaat omdat er totaal geen bereidheid was om te voetballen schijnbaar met een man of 30 was dat veld zo sneeuvwrij geweest.en die waren er wel. maar niet georganiseerd door de club en dat is jammer.waarom kan dat elders wel en hier niet.nu heb je supporters die 100 of zelfs 200 km voor niets rijden.absoluut falen is mijn mening.

Dan was het veld maar voor heel even sneeuwvrij geweest, het sneeuwt immers nog steeds. Dan krijg je toestanden als destijds tegen Telstar, halverwege de wedstrijd staken. Dan baal je helemaal.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Goudvinger op februari 08, 2013, 20:29:08
Citaat van: denistel op februari 08, 2013, 20:23:47
ipv een leuke avond een baal avond,,enige wedstrijd die niet door gaat omdat er totaal geen bereidheid was om te voetballen schijnbaar met een man of 30 was dat veld zo sneeuvwrij geweest.en die waren er wel. maar niet georganiseerd door de club en dat is jammer.waarom kan dat elders wel en hier niet.nu heb je supporters die 100 of zelfs 200 km voor niets rijden.absoluut falen is mijn mening.

Daar is toch geen beginnen aan met al die sneeuwbuien die nog in het vooruitzicht liggen? Dat is onbegonnen werk en het veld zou tijdens de wedstrijd alsnog ondergesneeuwd zijn. In mijn optiek valt de clubs niets te verwijten en hebben ze voldoende gedaan om de wedstrijd door te laten gaan. Als er überhaupt een schuldige aangewezen zou moeten worden, is het de KNVB die op de hoogte was van de weersvoorspellingen maar er niet naar handelde door de wedstrijd er ruimschoots op tijd uit te gooien.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: punkman op februari 08, 2013, 20:30:00
Citaat van: denistel op februari 08, 2013, 20:23:47
ipv een leuke avond een baal avond,,enige wedstrijd die niet door gaat omdat er totaal geen bereidheid was om te voetballen schijnbaar met een man of 30 was dat veld zo sneeuvwrij geweest.en die waren er wel. maar niet georganiseerd door de club en dat is jammer.waarom kan dat elders wel en hier niet.nu heb je supporters die 100 of zelfs 200 km voor niets rijden.absoluut falen is mijn mening.

Was de "dames"waarschijnelijk te koud om te voetballen...  :devil
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: marrumer op februari 08, 2013, 20:31:53
waren er al veendam supporters? dan is het voor hen ook balen... maar ja ze waren toch met 5-0 naar huis gestuurd :)
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: mescc op februari 08, 2013, 20:34:12
zomers voetballen is veel beter! kut winter.... te kou kleumen op de tribune..wie zit daar nou op te wachten..
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: marrumer op februari 08, 2013, 20:35:21
Citaat van: mescc op februari 08, 2013, 20:34:12
zomers voetballen is veel beter! kut winter.... te kou kleumen op de tribune..wie zit daar nou op te wachten..
ja ik ga liever met alleen een cambuur shirt aan naar het stadion  :y
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: denistel op februari 08, 2013, 20:36:48
alles aan gedaan?? dan had er om half 7 een sneeuwploeg klaar moeten staan toch
maar dat was toch niet zo.was gewoon verbaasd dat er een pak sneeuw op het veld lag.

en dat het nu nog steeds sneeuwt weet je niet van te voren en als je dat
wel weet had je het vanmiddag ook wel kunnen aflassen dan kon een ieder
lekker thuis blijven of niet dan

2 weken geleden oefenpartij bij nieuwehorne daar deden ze er alles aan.

mijn mening is dat dat nu niet eens geprobeerd is.

en de KNVB die houdt nergens rekening mee.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: michello op februari 08, 2013, 20:45:48
KNVB beslist morgen of we zondagmiddag/maandagavond gaan spelen. Cambuur ziet dit niet zitten ivm gemeente/politie en gezien de weersvoorspellingen.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: De Gast op februari 08, 2013, 20:52:23
Niks aan te doen. Twee dikke buien. Ook geen voetbal weer vanavond.

Maar mooi in april inhalen  |:)
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: marrumer op februari 08, 2013, 21:03:52
Citaat van: michello op februari 08, 2013, 20:45:48
KNVB beslist morgen of we zondagmiddag/maandagavond gaan spelen. Cambuur ziet dit niet zitten ivm gemeente/politie en gezien de weersvoorspellingen.
komende zondag middag of maandagavond?
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Destroyer op februari 08, 2013, 21:06:41
 :?

Dan ligt die bende er toch ook nog?
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: speculeter op februari 08, 2013, 21:08:27
Zondag?maandagavond?....het gaat weer vriezen...mooi in
Maart of april inhalen bij 15 of 20graden.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: denistel op februari 08, 2013, 21:09:27
die kans zit er wel dik in nou ze zoeken het maar uit.straks 6x op maandagavond
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: renesmidje op februari 08, 2013, 21:10:16
Net in de perskamer snel een verhaaltje getikt over de plaksneeuw op ons ooit zo groene veld: http://renesmid.wordpress.com/2013/02/08/plaksneeuw-boosdoener-in-leeuwarden/ (http://renesmid.wordpress.com/2013/02/08/plaksneeuw-boosdoener-in-leeuwarden/)
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: klompke op februari 08, 2013, 21:10:24
alles aan gedaan?? dan had er om half 7 een sneeuwploeg klaar moeten staan toch
maar dat was toch niet zo.was gewoon verbaasd dat er een pak sneeuw op het veld lag.

en dat het nu nog steeds sneeuwt weet je niet van te voren en als je dat
wel weet had je het vanmiddag ook wel kunnen aflassen dan kon een ieder
lekker thuis blijven of niet dan

2 weken geleden oefenpartij bij nieuwehorne daar deden ze er alles aan.

mijn mening is dat dat nu niet eens geprobeerd is.



Zeven uur vanavond begon het pas te sneeuwen binnen tien minuten was het veld wit  van de sneeuw is nog geprobeerd om lijnen vrij te krijgen maar binnen no time onder gesneeuwt. Oranje bal is wezen rollen maar werd gelijk een sneeuwbal al de sneeuw bleef plakken.  Dus ze hebben het geprobeerd lijkt mij.  2 minuten voor half acht definitief afgelast door technische staf beide teams en scheidsrechters.

groet Klompke
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 08, 2013, 21:11:38
Loterij-voetbal met die sneeuw. Als je dan verliest loopt iedereen te zeiken dat het afgelast had moeten worden.

Zo hebben Bakens en Heide mooi de tijd om fit te worden voor de "run of games" :proost
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Dokkumer op februari 08, 2013, 21:12:52
Citaat van: klompke op februari 08, 2013, 21:10:242 minuten voor half acht definitief afgelast door technische staf beide teams en scheidsrechters.

groet Klompke

Ik ben gek, maar sinds wanneer heeft de technische staf inspraak in afgelastingen? Verantwoording ligt toch bij de arbitrage?

Groet
Dokkumer
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Goudvinger op februari 08, 2013, 21:15:32
Citaat van: Dokkumer op februari 08, 2013, 21:12:52
Citaat van: klompke op februari 08, 2013, 21:10:242 minuten voor half acht definitief afgelast door technische staf beide teams en scheidsrechters.

groet Klompke

Ik ben gek, maar sinds wanneer heeft de technische staf inspraak in afgelastingen? Verantwoording ligt toch bij de arbitrage?

Groet
Dokkumer

Arbiter heeft het besloten en beide trainers konden met het besluit leven.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Dokkumer op februari 08, 2013, 21:16:00
Dat is een heel ander verhaal goudvinger ;)
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: klompke op februari 08, 2013, 21:23:39
Idd dit verhaal klopt helemaal in ieder geval goed besluit.

Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: denistel op februari 08, 2013, 21:30:57
maar wel een hoop teleurgestelde supporters waarvan sommigen
200 km rijden klompke.

en ja er is geprobeerd lijnen vrije te maken maar niet met man en macht toch.

dan moeten er 50 klaar staan en meteen beginnen dan had je er alles aan gedaan
is mijn mening.lukt het dan niet jammer.

let wel het kan gebeuren dat het wordt afgelast maar ik heb het id dat het gewoon vrij makkelijk gebeurd en dat beide trainers er acoord voor geven moet je ook respecteren
maar als ik trainer was zou ik dat nooit doen.als braamhaar die verantwoording neemt nou mooi das zijn pakkie aan. we zien wel weer wanneer gespeeld wordt
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: punkman op februari 08, 2013, 21:38:10
Laatste keer dat we zoveel inhaal wedstrijden hadden na de winterstop was volgens mij seizoen 91-92.
Na salmonella gebeuren.
Toen werden we kampioen.
Dus wie weet herleven oude tijden en pakken we gewoon de titel. |:)
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Dokkumer op februari 08, 2013, 21:39:40
Citaat van: punkman op februari 08, 2013, 21:38:10
Laatste keer dat we zoveel inhaal wedstrijden hadden na de winterstop was volgens mij seizoen 91-92.
Na salmonella gebeuren.
Toen werden we kampioen.
Dus wie weet herleven oude tijden en pakken we gewoon de titel. |:)
_O_ _O_
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Lwdscc op februari 09, 2013, 00:48:51
Balen dat t is afgelast... was gelukkig nog niet vertrokken. Weer een maandagavond duel vrees ik en deze afgelasting koste al 10000 euro!?
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: kgscc op februari 09, 2013, 01:01:13
Het was de hele dag al vreemd weer hier in Leeuwarden. s'Ochtends lag er sneeuw en toen ging het regenen en was alles weer weg. 's Middags ongeveer hetzelfde en dan komt er een sneeuwbui zonder regen en blijft het liggen. Kan je volgens mij weinig aandoen. Natuurlijk wel balen dat het op het laatste moment was afgelast
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: GerardFraneker op februari 09, 2013, 08:53:04

Reden we richting Franeker en daar lag natuurlijk weer geen vlokje sneeuw...  :|
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: De Gast op februari 09, 2013, 09:09:47
Citaat van: punkman op februari 08, 2013, 21:38:10
Laatste keer dat we zoveel inhaal wedstrijden hadden na de winterstop was volgens mij seizoen 91-92.
Na salmonella gebeuren.
Toen werden we kampioen.
Dus wie weet herleven oude tijden en pakken we gewoon de titel. |:)

Zal wel niet! We hebben Sparta een vliegende start bezorgd en die worden mooi kampioen.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: John Hiatt op februari 09, 2013, 09:22:40
Lijkt me een terechte beslissing om niet te laten spelen. Als je met man en macht was gaan schuiven, had je de grasmat vernield.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: denistel op februari 09, 2013, 10:07:47
hiatt zoals het er nu bij lag kon idd niet nee.

maar als je van moment van sneeuwen meteen bezig was gegaan met 30 of 40 man
dan had je meer kans gehad toch.en dat veld is al 3 maanden naar de klote.

ik heb de indruk dat er van 18.30 tot 19.15 is gekeken hoe mooi de sneeuw
uit de lucht viel en toen ineens kon het niet meer en dat klopt toen lag er
te veel sneeuw op.maar zo zie ik het.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Andre-Lwd op februari 09, 2013, 10:18:00
En zoveel sneeuw gaat er toch niet meer vallen dit weekend in het noorden, morgen dan maar lekker voetballen, is beter dan op een maandagavond.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: denistel op februari 09, 2013, 10:22:46
cambuur vreest voor het zelfde scenario als gister dan en ze willen niet weer 10.000 euro kosten maken.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Dokkumer op februari 09, 2013, 10:47:58
Morgen iedereen maar 2 euro metnimme en dan gien geseik meer :devil

Ik vraag me overigens wel af, zijn we nu een voetbalclub of een bedrijf? Stel alles in het werk om zondagmiddag -hoop ik-  te voetballen en jammer niet over 10K ondanks dat we die best kunnen gebruiken.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Dokkumer op februari 09, 2013, 10:49:54
Doet al niet meer ter zake, wedstrijd wordt dit weekend niet gespeeld.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: denistel op februari 09, 2013, 11:01:27
weer een maandagavond pot,,,,weet su langzamerhand niet meer hoe het hertje
er uit ziet 8P
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: speculeter op februari 09, 2013, 11:04:50
Wanneer word hij nu gespeeld dan?
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Cambo op februari 09, 2013, 11:08:12
M.b.t. een eventuele beschading is het terecht dat het veld is afgekeurd.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Dokkumer op februari 09, 2013, 11:13:52
Citaat van: peter op februari 09, 2013, 11:04:50
Wanneer word hij nu gespeeld dan?
KNVB zal op korte termijn wel een datum aangeven.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Nightmarelwd op februari 09, 2013, 12:36:26
Wedstrijd wordt in maart ingehaald.

http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/227520/cambuur-en-veendam-in-maart-op-herhaling/
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Lwdscc op februari 09, 2013, 13:18:10
Beter doen ze dat dan vrijdag 22 maart of zaterdag 23 maart.!!!
Interland weekend namelijk, staat niets gepland, maar is stukken beter dan op een maandagavond (4 maart vrees ik)...
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: marrumer op februari 09, 2013, 13:28:27
Citaat van: Lwdscc op februari 09, 2013, 13:18:10
Beter doen ze dat dan vrijdag 22 maart of zaterdag 23 maart.!!!
Interland weekend namelijk, staat niets gepland, maar is stukken beter dan op een maandagavond (4 maart vrees ik)...
jij bent wel eng goed met datums...
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Len Cantello op februari 09, 2013, 14:27:35
Citaat van: denistel op februari 09, 2013, 10:22:46
ze willen niet weer 10.000 euro kosten maken.
Je gaat me toch niet met droge ogen vertellen dat je € 10.000,- kosten maakt voor het spelen van een potje voetbal in de JL? Dan zouden er heel wat clubs zijn met gem. 1.500 man op de tribune die na 10 thuiswedstrijden naar de klote zijn.


Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: denistel op februari 09, 2013, 14:45:00
normaal heb  je ook de inkomsten dan he len nu al 1 de kosten toch.

stewards , personeel wat aan de slag is.kiosken waar alles al klaar staat

kortom ik denk dat je idd snel op 10.000 euro zit.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Dokkumer op februari 09, 2013, 15:20:19
Kosten voor de kiosken zijn toch niet voor de club maar voor de KvC? Tuurlijk zitten die weer met kannen onverkoopbare koffie, wusten en dat soort dingen. Maar dat is voor hun eigen budget toch?
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Lwdscc op februari 09, 2013, 15:52:44
Citaat van: Dokkumer op februari 09, 2013, 15:20:19
Kosten voor de kiosken zijn toch niet voor de club maar voor de KvC? Tuurlijk zitten die weer met kannen onverkoopbare koffie, wusten en dat soort dingen. Maar dat is voor hun eigen budget toch?

Nou ja indirect dan... gezien wat kvc aan de club afdraagt...
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Dokkumer op februari 09, 2013, 19:01:03
Dan zijn het puur boekhoudtechnisch dus geen kosten. Het is hooguit minder afdracht, dus minder inkomsten.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Goudvinger op februari 09, 2013, 20:49:23
Lichtinstallatie voor niets aan, DJ voor apres-shi voor niets gekomen, faciliteiten voor sponsoren voor niets. Gaat echt wel verder dan de paar bakjes leut die via de KvC gefaciliteerd worden.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: sunderland op februari 10, 2013, 09:17:50
Was vrijdag wel gezellig in cambar.Was zwaar terrecht dat het niet doorging .Onder zulke omstandigheden kun je niet voetballen.Ook niks aan trouwens.Tiss idd kut dat het weer word ingehaald op een maandag .
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Destroyer op februari 10, 2013, 13:01:55
Maandag avond voetbal sucks  ;(
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Ruppppert op februari 11, 2013, 12:25:10
inhaal datum al bekend ?
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: denistel op februari 11, 2013, 22:14:49
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :0=
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Lwdscc op februari 13, 2013, 14:08:45
Straks gaat die wedstrijd helemaal niet door als Veendam die 1.5 ton niet voor 1 maart heeft...
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: brambo3004 op februari 13, 2013, 14:10:29
Citaat van: Lwdscc op februari 13, 2013, 14:08:45
Straks gaat die wedstrijd helemaal niet door als Veendam die 1.5 ton niet voor 1 maart heeft...

we hebben daar maar een punt gepakt
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: WouterZz op februari 13, 2013, 18:19:25
Citaat van: brambo3004 op februari 13, 2013, 14:10:29
Citaat van: Lwdscc op februari 13, 2013, 14:08:45
Straks gaat die wedstrijd helemaal niet door als Veendam die 1.5 ton niet voor 1 maart heeft...

we hebben daar maar een punt gepakt

Ik heb liever dat ze erin blijven.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Dokkumer op februari 13, 2013, 19:26:36
Net als het faillissement van AGOVV zal ik een eventueel verdwijnen van Veendam doodzonde vinden, maar qua verliespunten is het inderdaad weer een voordeel...

Volgende clubs graag exit:
Helmond Sport
Den Bosch
Eindhoven
:devil
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Galdiano op februari 13, 2013, 19:46:11
Citaat van: Dokkumer op februari 13, 2013, 19:26:36
Net als het faillissement van AGOVV zal ik een eventueel verdwijnen van Veendam doodzonde vinden, maar qua verliespunten is het inderdaad weer een voordeel...

Volgende clubs graag exit:
Helmond Sport
Den Bosch
Eindhoven
:devil

Qua verliespunten is het geen voordeel! Bij scc word 1 wedstrijd geschrapt! Bij sparta 2!
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: brambo3004 op februari 13, 2013, 19:53:09
Citaat van: Galdiano op februari 13, 2013, 19:46:11


Qua verliespunten is het geen voordeel! Bij scc word 1 wedstrijd geschrapt! Bij sparta 2!

Sparta-Veendam werd 2-1
Veendam-Sparta ook 2-1
Als Veendam nu uit de competitie wordt verwijderd worden 3 punten van Sparta weggehaald en maar 1 van ons, lijkt mij.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: sunderland op februari 13, 2013, 20:14:16
Ik hoop ook dat veendam  blijft bestaan .Eigenlijk moeten ze opdoeken natuurlijk.Dit is de 5e keer in 3 jaar dat ze weer op het randje staan .Het houd een keer op
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Galdiano op februari 13, 2013, 20:58:55
Citaat van: brambo3004 op februari 13, 2013, 19:53:09
Citaat van: Galdiano op februari 13, 2013, 19:46:11


Qua verliespunten is het geen voordeel! Bij scc word 1 wedstrijd geschrapt! Bij sparta 2!

Sparta-Veendam werd 2-1
Veendam-Sparta ook 2-1
Als Veendam nu uit de competitie wordt verwijderd worden 3 punten van Sparta weggehaald en maar 1 van ons, lijkt mij.

Dit dacht ik ook!
Deze juiste verklaring kreeg ik vanmiddag!

Cambuur levert 1 wedstrijd in Sparta 2, dus cambuur heeft een wedstrijd minder achterstand
Dat is dus 1 wedstrijd minder om de achterstand in punten in te lopen
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: De Gast op februari 14, 2013, 06:58:01
Als al de clubs waartegen wij punten hebben verspeeld nou eens failliet gaan dan kunnen wij ook eens promoveren
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: John Hiatt op februari 14, 2013, 07:42:26
Lijkt me veel beter dat Cambuur wint van Veendam en dat Veendam in de competitie blijft.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Dokkumer op februari 14, 2013, 15:05:08
Citaat van: De Gast op februari 14, 2013, 06:58:01
Als al de clubs waartegen wij punten hebben verspeeld nou eens failliet gaan dan kunnen wij ook eens promoveren

Dan blieft alleen Almere over  :devil
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Bernardo op februari 15, 2013, 16:33:22
Maandag 4 maart word ie gespeeld.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: De Jager op februari 27, 2013, 13:15:42
Citaat van: Bernardo op februari 15, 2013, 16:33:22
Maandag 4 maart word ie gespeeld.

As maandagbekend al inderdaad,  heb niet het idee dat veel mensen hier van op de hoogte zijn.
Misschien handig dat de bvo dit ook even op de site zet?
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: MP4L op februari 27, 2013, 14:07:25
SC Veendam voorlopig gered van faillissement door sponsor


SC Veendam is voorlopig gered. Het voortbestaan van de club uit de Jupiler League was in acuut gevaar omdat er geen geld in kas was om de salarissen over februari uit te betalen.

Hoofdsponsor Gjaltema heeft zich daarvoor garant gesteld, zo meldt de club woensdag op de website. Veendam was de laatste jaren al enkele keren dicht bij een faillissement.

Door de nieuwe financiële problemen - de club moest voor 1 maart een bedrag van 150.000 euro zien binnen te halen - dreigde de club uit het noorden zelfs het einde van het seizoen niet te halen. De bijdrage van de sponsor maakte dat een beraad over een mogelijk faillissement woensdag kon worden afgelast.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Galdiano op februari 27, 2013, 23:39:25
Dokkie ff de datum aanpassen topic naam ;)

Heel veel weten niet dat we maandag spelen!
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: brambo3004 op februari 27, 2013, 23:59:39
Nu heeft die Gjaltema een bedrijf benaderd dat Veendam moet doorlichten en moet kijken of er nog geld ergens weg te halen is. Moet je denken aan mogelijk niet geinde belastingvoordelen (schijnt tienduizenden te kunnen schelen) of bedrijven die Veendam nog wat verschuldigd zijn, maar die dat tot nu toe nog niet hebben betaald. Er wordt genoeg moeite gedaan om de club staande te houden, maar eerlijkgezegd lijken het wat laatste stuiptrekkingen. Het ene gat wordt met het andere gevuld. Toen onze club in zwaar weer verkeerde was er altijd nog een grote achterban en draagvlak, maar bij Veendam is het einde wel in zicht. De politiek daar heeft de handen er al vanaf gehaald.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Dokkumer op februari 28, 2013, 12:36:55
Citaat van: Galdiano op februari 27, 2013, 23:39:25
Dokkie ff de datum aanpassen topic naam ;)

Heel veel weten niet dat we maandag spelen!
Ja sorry, mijn collegea zijn te lui hiervoor.. Zal het meteen roggelen ;)
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Dokkumer op februari 28, 2013, 12:37:58
En klaar. Bedankt voor de opmerking Galdiano.
Titel: Re: [Vr. 08-02-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Galdiano op februari 28, 2013, 12:41:09
Citaat van: Dokkumer op februari 28, 2013, 12:36:55
Citaat van: Galdiano op februari 27, 2013, 23:39:25
Dokkie ff de datum aanpassen topic naam ;)

Heel veel weten niet dat we maandag spelen!
Ja sorry, mijn collegea zijn te lui hiervoor.. Zal het meteen roggelen ;)

Toppie!  _O_
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Galdiano op maart 02, 2013, 04:54:37
Het zal een zware pot worden! Maar hopelijk pakken we deze belangrijke 3 punten! 3-1!
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Nightmarelwd op maart 02, 2013, 18:54:49
3-0
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: denistel op maart 02, 2013, 19:22:25
Citaat van: Galdiano op maart 02, 2013, 04:54:37
Het zal een zware pot worden! Maar hopelijk pakken we deze belangrijke 3 punten! 3-1!

die lui hevve net een beuk had,,gewoon 90 min gas geven en we winnen dik
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: 666 op maart 03, 2013, 07:12:15
Grootste thuis overwinning... 6-2.  :devil
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: dennisw8 op maart 03, 2013, 11:24:59
Denk toch dat het moeilijk gaat worden. ik denk 3-1
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Goudvinger op maart 03, 2013, 11:56:22
Lastig, maar niet onmogelijk:




8-6  |:)
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: sunderland op maart 03, 2013, 12:00:45
gelijkspel 0-0 Achterin dichthouden en aanmodderen maar .wissels middenvelder voor middenvelder en 5 min voor tijd spits voor spits
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: marrumer op maart 03, 2013, 12:20:01
http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=143.0 
is de pool.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: GerardFraneker op maart 03, 2013, 14:01:20

Heb er vertrouwen in!

4-2  :0=
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: speculeter op maart 03, 2013, 14:59:36
Vd laan op middenveld....bakens terug achterin
Bartho in spits.....
We zullen zien.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: denistel op maart 03, 2013, 17:30:26
Citaat van: peter op maart 03, 2013, 14:59:36
Vd laan op middenveld....bakens terug achterin
Bartho in spits.....
We zullen zien.

lekker wat power er bij met bakens achter in en vd laan middenveld daar mutte
we de slag winnen.

4-1 hek ut op
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: WouterZz op maart 03, 2013, 18:20:11
2-0 (0-0)

Barto
Barto

2 x geel
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: sunderland op maart 03, 2013, 21:03:02
Citaat van: peter op maart 03, 2013, 14:59:36
Vd laan op middenveld....bakens terug achterin
Bartho in spits.....
We zullen zien.
Vind dit eigenlijk een prima oplossing .Bakens hoort te spelen en bijker verdiend het ook zeker .Dus kun je dit proberen
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Baresi op maart 04, 2013, 00:00:13
schokker op 10 :scc
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Lwdscc op maart 04, 2013, 00:01:54
 :0= MATCHDAY GEWOON DRIE PUNTEN  |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Chipke op maart 04, 2013, 10:07:15
http://sipkebootsma.wordpress.com/

Voorbeschouwing online!
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: dit is mien club op maart 04, 2013, 10:10:34

Goedemorgen, gister ben ik trote papa geworden van een zoon, vanavond eerst even in het ziekenhuis kijken bij de nieuwe Cambuur supporter om vervolgens naar het stadion te gaan.

Er mut vanavond drie punten pakt wudde.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: De Gast op maart 04, 2013, 10:27:48
Gefeliciteerd man. Er is niets zo mooi (en inspannend) als zo'n klein aapje.

Ik zie het vanavond wel zitten. vd Laan kan de dolers voorin mooi wat ondersteunen. Bitterhard nodig ook.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: denistel op maart 04, 2013, 11:16:22
dimc van harte jongen....vanavond 4-1 juh ,,gas geven en aanpakken
die lui schiet die timmermans lek _O_
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: SCC-J op maart 04, 2013, 11:30:26
Geen trommel! En 3-1 winnen
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: gobo op maart 04, 2013, 12:56:31
Van harte, DIMC
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: sunderland op maart 04, 2013, 13:40:26
Feliciteerd jonguhh . Oek al vast met de 3 pnt :thumbsup
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Treb op maart 04, 2013, 15:26:47
Heeft er iemand nog een kaart te leen voor vanavond?  :)
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: 666 op maart 04, 2013, 15:53:01
Citaat van: Treb op maart 04, 2013, 15:26:47
Heeft er iemand nog een kaart te leen voor vanavond?  :)

Een geboortekaart  :insane
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: okkele op maart 04, 2013, 16:17:53
Citaat van: dit is mien club op maart 04, 2013, 10:10:34

Goedemorgen, gister ben ik trote papa geworden van een zoon, vanavond eerst even in het ziekenhuis kijken bij de nieuwe Cambuur supporter om vervolgens naar het stadion te gaan.

Er mut vanavond drie punten pakt wudde.
gefeliciteerd!
|:) :proost
hoe hiet ie?
sandor?
mitar?
koko?
oekie?
len?
kenneth?
kenan?
floyd?
milko?
jack?
jos?
oscar?
of toch alfons?
:proost
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: marrumer op maart 04, 2013, 17:05:27
een beetje laat maar gefeliciteerd   :thumbsup
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: SCCornjum op maart 04, 2013, 17:34:35
Vanavond 3-1 na 0-1 achterstand +5 :gelekaart

DIMC proficiat.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Lwdscc op maart 04, 2013, 19:05:29
Inderdaad gefeliciteerd DIMC!
Hoop dat Cambuur vanavond een overwinning als cadeau aan jullie geven!

Opstelling:
Telgenkamp,
Droste Dijkstra Bakens Bijker,
El Makrini Bakker VD Laan,
Schokker Barto Tighadouini

|:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Gerard op maart 04, 2013, 21:32:21
Gefeliciteerd DIMC!

Verder zeg ik maar niks meer.... zaadpot.
En dan wordt het 1-2....
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Gerard op maart 04, 2013, 21:44:27
1-3 o o o wat doe je jezelf aan cambuur... :(
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Dokkumer op maart 04, 2013, 21:45:43
Mooi, heb na de 1-1 de radio maar uitgedaan om vliegende asbakken te voorkomen. Angst regeert en voetbal zit er totaal niet in. Is het al bijna 1 juli? Frisse wind door de groep incl. TS zou ZEEEER welkom zijn.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op maart 04, 2013, 21:53:20
Gadverdamme, dit is goed balen  ;(
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Spine op maart 04, 2013, 22:01:43
Dan reken je af en toe. Als SCC al die inhaalwedstrijden wint, waar sta je dan.
Hoeft niet meer....  :R
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Dokkumer op maart 04, 2013, 22:05:05
Gewoon als doelstelling plek tien. Hebben we ook niet meer die valse hoop in de PO  :zweep

Overigens lig ik echt niet wakker van dit  verlies... Scheelt gewoon straks weer 5 verliespunten omdat ik er -helaas- vanuit ga dat Veendam het einde van het seizoen niet haalt.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Bernardo op maart 04, 2013, 22:09:59
Totaal geen beleving, totaal geen wil om te winnen, een tacktiek om niet te verliezen. Ik ben hier wel klaar mee.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: sunderland op maart 04, 2013, 22:16:18
Citaat van: sunderland op maart 03, 2013, 12:00:45
gelijkspel 0-0 Achterin dichthouden en aanmodderen maar .wissels middenvelder voor middenvelder en 5 min voor tijd spits voor spits
verdomme gebeurt oek nog alleen klopt de uitslag niet
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Galdiano op maart 04, 2013, 22:17:20
Arts 1 op 1 gesproken na Den Bosch gesproken. 0 gehouden en 1 punt ingelopen op concurentie. Gvd je had 3 punten in kunnen lopen, eikel. Vandaag weer geprobeerd de 0 te houden. Liever 3-4 met aanvallend spel dan dit gekut! Helemaal klaar mee!
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Dokkumer op maart 04, 2013, 22:24:18
Citaat van: Galdiano op maart 04, 2013, 22:17:20
Arts 1 op 1 gesproken na Den Bosch gesproken. 0 gehouden en 1 punt ingelopen op concurentie.

Tekenend voor zijn instelling. Te bang om te verliezen in thuiswedstrijden.
Er is nog een club in geel blauw wat op zoek moet naar een trainer, solliciteer alsjeblieft vandaag nog daar en ik zal me tweewekelijks mijn ballen uit mijn broek lachen!
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Andre-Lwd op maart 04, 2013, 22:25:47
Wat hebben wij 3 ongelofelijke slechte thuiswedstrijden gezien.

Vanavond niet 1 kans gehad, die goal valt uit het niets, totaal geen creativiteit.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: marrumer op maart 04, 2013, 22:26:51
belachelijk resultaat, de slechtste wedstrijd van het seizoen, iedereen 100% slecht behalve mark diemers.... schandalig dit  :(
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: papier op maart 04, 2013, 22:28:30
Dat je terecht verliest is tot daar aan toe maar ik wil nog wel wat leuks zien eigenlijk. Wie was die scheids die de wedstrijd doodfloot? Onterechte eerste gele kaart Dijkstra en onterechte kaart Bijker. Barto die wordt teruggefloten in duels met 2 man. Kom zeg.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Don op maart 04, 2013, 22:28:31
Als Arts met de play-offs onze trainer is dan kunnen we er beter nu meteen mee kappen! Klerelijer ben er klaar mee. Ik speel liever de play-offs zonder arts dan met.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Andre-Lwd op maart 04, 2013, 22:28:54
Citaat van: marrumer op maart 04, 2013, 22:26:51
iedereen 100% slecht behalve mark diemers

Vond je die goed spelen dan, ik kreeg het idee dat hij laatste man speelde, postbode.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: marrumer op maart 04, 2013, 22:30:27
Citaat van: Andre-Lwd op maart 04, 2013, 22:28:54
Citaat van: marrumer op maart 04, 2013, 22:26:51
iedereen 100% slecht behalve mark diemers

Vond je die goed spelen dan, ik kreeg het idee dat hij laatste man speelde, postbode.
nee maar vergeleken met de rest.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Ruppppert op maart 04, 2013, 22:34:40
wat een drama wedstrijd, ongelooflijk. helemaal geen strijd gezien op het veld behalve vd Laan. domme 2de gele kaart van Dijkstra,

wat een wissel beleid
waarvoor hebben we die Hiwat gehaald ??
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 04, 2013, 22:35:08
Mijn Cambuurhart huilt ;(
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Sander Scc op maart 04, 2013, 22:35:27
Ik vond tiga nog het meest dreigend maar die haalt ie er natuurlijk weer uit voor Holleeder.. Oek elke week dezelfde wissel..
Angsthaas Arts helpt zo wel mooi zn eigen carriere om zeep.. Hij kan er echt HE-LE-MAAL niks van. Had die ouwe Gijp toch gelijk haha..
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Ruppppert op maart 04, 2013, 22:36:29
Beelden: Cambuur - Veendam

de Goal van Barto



Samenvatting/ interviews: Later

Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Andre-Lwd op maart 04, 2013, 22:38:58
Citaat van: Ruppppert op maart 04, 2013, 22:36:29
Samenvatting/ interviews: Later

Tsja een sfeerfilmpje heb je niet kunnen maken  :_schater
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: papier op maart 04, 2013, 22:39:11
Citaat van: Sander Scc op maart 04, 2013, 22:35:27
Ik vond tiga nog het meest dreigend maar die haalt ie er natuurlijk weer uit voor Holleeder.. Oek elke week dezelfde wissel..
Angsthaas Arts helpt zo wel mooi zn eigen carriere om zeep.. Hij kan er echt HE-LE-MAAL niks van. Had die ouwe Gijp toch gelijk haha..

Een echte angsthaas had bij de rode kaart voor Dijkstra ervoor gekozen om een aanvaller eruit te halen. Dat het op het veld niet loopt is ook mede de schuld van Arts maar een echte angsthaas is het ook weer niet.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Dokkumer op maart 04, 2013, 22:41:35
Citaat van: papier op maart 04, 2013, 22:39:11
Citaat van: Sander Scc op maart 04, 2013, 22:35:27
Ik vond tiga nog het meest dreigend maar die haalt ie er natuurlijk weer uit voor Holleeder.. Oek elke week dezelfde wissel..
Angsthaas Arts helpt zo wel mooi zn eigen carriere om zeep.. Hij kan er echt HE-LE-MAAL niks van. Had die ouwe Gijp toch gelijk haha..

Een echte angsthaas had bij de rode kaart voor Dijkstra ervoor gekozen om een aanvaller eruit te halen. Dat het op het veld niet loopt is ook mede de schuld van Arts maar een echte angsthaas is het ook weer niet.
En wat was hij van plan? :devil Dat hij het niet uitvoert komt door andere redenen..
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Sander Scc op maart 04, 2013, 22:46:03
Na die rode kaart gingen we met 2 spitsen spelen..
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 04, 2013, 22:46:07
Citaat van: papier op maart 04, 2013, 22:39:11
Citaat van: Sander Scc op maart 04, 2013, 22:35:27
Ik vond tiga nog het meest dreigend maar die haalt ie er natuurlijk weer uit voor Holleeder.. Oek elke week dezelfde wissel..
Angsthaas Arts helpt zo wel mooi zn eigen carriere om zeep.. Hij kan er echt HE-LE-MAAL niks van. Had die ouwe Gijp toch gelijk haha..

Een echte angsthaas had bij de rode kaart voor Dijkstra ervoor gekozen om een aanvaller eruit te halen. Dat het op het veld niet loopt is ook mede de schuld van Arts maar een echte angsthaas is het ook weer niet.

Dat hij eindelijk het licht ziet en Keurntjes ernaast zet is al heel wat, maar dan zet je toch gvd geen centrumverdediger daar neer?? Dan ben je toch een schijterd! Daar moet een aanvallende middenvelder staan. Iemand met ideeën. Schokker! Of desnoods De Leeuw.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: SCC-J op maart 04, 2013, 22:49:40
Citaat van: Sander Scc op maart 04, 2013, 22:35:27
Ik vond tiga nog het meest dreigend maar die haalt ie er natuurlijk weer uit voor Holleeder.. Oek elke week dezelfde wissel..
Angsthaas Arts helpt zo wel mooi zn eigen carriere om zeep.. Hij kan er echt HE-LE-MAAL niks van. Had die ouwe Gijp toch gelijk haha..

onbegrijpelijke was dat het niet eens tactische wissel was maar een positiewissel ....... en wie haalt er dan zijn beste voetballer eruit voor iemand die nog niets heeft laten zien hier.....  :( :( :(  ARTS OPROTTE
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Ruppppert op maart 04, 2013, 22:54:53
Citaat van: Andre-Lwd op maart 04, 2013, 22:38:58
Citaat van: Ruppppert op maart 04, 2013, 22:36:29
Samenvatting/ interviews: Later

Tsja een sfeerfilmpje heb je niet kunnen maken  :_schater
haha dat klopt Andre :proost
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Destroyer op maart 04, 2013, 23:04:56
Klote wedstrijd, klote spel, klote mentaliteit, klote scheids, klote sfeer, klote veld, ofwel samenvattend klote zooi  :(
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 04, 2013, 23:05:56
Ik heb geklapt voor de 3-1 van Veendam..
Ik heb mezelf wel 10x afgevraagd: wat doe ik hier?
Ik heb even zovaak gedacht: volgende wedstrijd ga ik niet, barst maar.

Nog nooit heb ik dit eerder gevoeld. Technische staf en spelers, wat doen jullie me aan? ;(
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Bernardo op maart 04, 2013, 23:08:10
Die 3-1 was dan ook wel een heel mooie goal. Daar mocht best geklapt voor worden. Maar goed, ik stond op het punt voor het eerst eerder weg te gaan, toch maar niet gedaan...
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: AL op maart 04, 2013, 23:08:44
Zonder voetballend vermogen krijg je zulke wedstrijden!!
Dit seizoen is de nadruk gelegd op fysieke kracht en is er vergeten om voetballend vermogen aan te trekken.
Laat dit een leer zijn voor volgend seizoen!
Weer een middenveld als dit jaar trek ik echt niet meer.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 04, 2013, 23:09:44
Zeker een mooie goal, maar het was toch meer een cynisch applaus.

Vanaf die afstand gewoon geen muur neer zetten. Ziet ie em aankomen en dan kun je em wel pakken.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Destroyer op maart 04, 2013, 23:10:41
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 04, 2013, 23:05:56
Ik heb geklapt voor de 3-1 van Veendam..
Ik heb mezelf wel 10x afgevraagd: wat doe ik hier?
Ik heb even zovaak gedacht: volgende wedstrijd ga ik niet, barst maar.

Nog nooit heb ik dit eerder gevoeld. Technische staf en spelers, wat doen jullie me aan? ;(

Komt me bekend voor, heb dit zelfde gevoel. Eigenlijk nooit eerder gehad. Zeg nu flikker maar op de volgende keer  maar je bent er toch weer. Blijft toch je clubje.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 04, 2013, 23:13:00
Citaat van: Destroyer op maart 04, 2013, 23:10:41
Zeg nu flikker maar op de volgende keer  maar je bent er toch weer. Blijft toch je clubje.

|:)
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: speculeter op maart 04, 2013, 23:14:16
Lijkt wel of ik naar een begravenis zit te kijken.
Wat een k.....sfeer.
Totaal geen beleving.
Deze trainer en dit team hebben gewoon geen chemie
meer met elkaar.
Iedereen lijkt bang om te voetballen......
Wanneer hebben we voor het laatst een leuke thuiswedstrijd
gezien?
Laten we de laatste wedstrijden van seizoen dan maar proberen een
team te smeden voor de nacompetitie.....
Je moet toch wat.........
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Galdiano op maart 04, 2013, 23:14:32
Citaat van: Bernardo op maart 04, 2013, 23:08:10
Die 3-1 was dan ook wel een heel mooie goal. Daar mocht best geklapt voor worden. Maar goed, ik stond op het punt voor het eerst eerder weg te gaan, toch maar niet gedaan...

Precies hetzelfde!
Wat doe ik nog in het stadion! 88min weggelopen en dit doe ik anders never nooit!
Totaal geen zin meer om dit aan te zien! Telstar en Emmen verliezen we ook! Pas eagles en graafschap winnen we weer!
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Baresi op maart 04, 2013, 23:15:27
Wat een drama,zie helemaal geen beleving.Waar is het teamspirit zodra we het veld opkomen al met 1-0 voorstaan!We hebben een goede selectie dit jaar laat Henk aub het seizoen afmaken. :scc
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: SCCornjum op maart 04, 2013, 23:27:25
Citaat van: Dokkumer op maart 04, 2013, 22:05:05
Gewoon als doelstelling plek tien. Hebben we ook niet meer die valse hoop in de PO  :zweep

Overigens lig ik echt niet wakker van dit  verlies... Scheelt gewoon straks weer 5 verliespunten omdat ik er -helaas- vanuit ga dat Veendam het einde van het seizoen niet haalt.

Ook al valt Veendam 1 april om , het blijft het seizoen uitspelen, ivm competitie vervalsing.
Salarissen worden door knvb/spelers fonds? betaald.

Is mij vanavond vertelt!!!!!!!!
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: denistel op maart 04, 2013, 23:32:24
zat helemaal niks in vanavond en dat komt omdat we niet vol gas geven
spelers spelen of dat een zak zout op de rug hebben terwijl we juist de
zware periode nog moeten krijgen

gooi die schroom nou eens van je af en ga voor uit voetballen net als
veendam deed een beperkte ploeg maar wel altijd met de gedachte
naar voren en er iets van te maken en dat ontbreekt bij ons en dat vind
ik het meest kwalijke,,,als je verliest is niet leuk maar dat kan altijd gebeuren
als ik tig kansen zie en leuke momenten kan ik er mee leven maar de
5.600 getrouwen zijn gewoon voor schut is gezet is mijn mening.

maar we moeten we wel verder en je moet zorgen dat je de play offs
haalt anders is het helemaal een triest seizoen.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: denistel op maart 04, 2013, 23:33:21
Citaat van: SCCornjum op maart 04, 2013, 23:27:25
Citaat van: Dokkumer op maart 04, 2013, 22:05:05
Gewoon als doelstelling plek tien. Hebben we ook niet meer die valse hoop in de PO  :zweep

Overigens lig ik echt niet wakker van dit  verlies... Scheelt gewoon straks weer 5 verliespunten omdat ik er -helaas- vanuit ga dat Veendam het einde van het seizoen niet haalt.

Ook al valt Veendam 1 april om , het blijft het seizoen uitspelen, ivm competitie vervalsing.
Salarissen worden door knvb/spelers fonds? betaald.

Is mij vanavond vertelt!!!!!!!!

de geldschieter van hun zei dat dit een mooie opsteker was.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: richard op maart 04, 2013, 23:34:47
Tijdens play offs zit ik in Turkije, zuip mie helemaal klem om te vieren dat als ik terug ben, arts weg is :proost :proost
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: dennisw8 op maart 04, 2013, 23:42:37
Citaat van: richard op maart 04, 2013, 23:34:47
Tijdens play offs zit ik in Turkije, zuip mie helemaal klem om te vieren dat als ik terug ben, arts weg is :proost :proost


|:) |:)
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: okkele op maart 04, 2013, 23:47:40
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 04, 2013, 23:05:56


Ik heb even zovaak gedacht: volgende wedstrijd ga ik niet,



ik was er niet !

:proost
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: okkele op maart 04, 2013, 23:50:46
Citaat van: richard op maart 04, 2013, 23:34:47
Tijdens play offs zit ik in Turkije, zuip mie helemaal klem om te vieren dat als ik terug ben, we gepromoveerd zijn!:proost :proost

ik ben zo vrij geweest om je fout te herstellen.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Ronald op maart 04, 2013, 23:54:18
Er stonden een heleboel lamzakken in het veld vanavond bij cambuur. Het tempo had 3x zo hoog gemoeten, dan had je deze wedstrijd met 4-0 gewonnen, dan had je ze helemaal kapot gespeeld.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: richard op maart 05, 2013, 00:20:41
Citaat van: Ronald op maart 04, 2013, 23:54:18
Er stonden een heleboel lamzakken in het veld vanavond bij cambuur. Het tempo had 3x zo hoog gemoeten, dan had je deze wedstrijd met 4-0 gewonnen, dan had je ze helemaal kapot gespeeld.

Lamzakken worden gecreëerd door onze trainer omdat ie het altijd over tegenstander heeft en hun volstouwd met opdrachten!!
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: John Hiatt op maart 05, 2013, 00:24:23
Het is nu zo ver dat ik serieus overweeg voorlopig niet meer te komen. Canbuur speelde niet om te winnen, maar om niet te verliezen.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: papier op maart 05, 2013, 00:38:24
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 04, 2013, 22:46:07
Citaat van: papier op maart 04, 2013, 22:39:11
Citaat van: Sander Scc op maart 04, 2013, 22:35:27
Ik vond tiga nog het meest dreigend maar die haalt ie er natuurlijk weer uit voor Holleeder.. Oek elke week dezelfde wissel..
Angsthaas Arts helpt zo wel mooi zn eigen carriere om zeep.. Hij kan er echt HE-LE-MAAL niks van. Had die ouwe Gijp toch gelijk haha..

Een echte angsthaas had bij de rode kaart voor Dijkstra ervoor gekozen om een aanvaller eruit te halen. Dat het op het veld niet loopt is ook mede de schuld van Arts maar een echte angsthaas is het ook weer niet.

Dat hij eindelijk het licht ziet en Keurntjes ernaast zet is al heel wat, maar dan zet je toch gvd geen centrumverdediger daar neer?? Dan ben je toch een schijterd! Daar moet een aanvallende middenvelder staan. Iemand met ideeën. Schokker! Of desnoods De Leeuw.

Vd Laan wil nog wel eens naar voren drukken met een mooie rush vanuit het centrum, fantastisch om te zien. Zoiets verwacht ik dan meer van hem omdat hij niet als kerntaak heeft die lui uit te schakelen maar dat gebeurde helaas niet. Ik had zelf ook geen Tighadouini eruit gehaald maar Bakker, maar goed. Balen deze zaadpot.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Sampdoria op maart 05, 2013, 00:41:33
Tighadouini kwam half hinkend het veld af dus die zal wel niet helemaal fris meer geweest zijn. Dat zal denk ik ook de reden zijn geweest dat Bakens niet terug kwam na rust?

Bakker en Droste zitten trouwens in een enorme vormcrisis.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Destroyer op maart 05, 2013, 07:18:31
Nog een aardige wrange nasmaak van gisteravond. Het is nog niet weg  :|
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Destroyer op maart 05, 2013, 07:20:39
Citaat van: John Hiatt op maart 05, 2013, 00:24:23
Het is nu zo ver dat ik serieus overweeg voorlopig niet meer te komen. Canbuur speelde niet om te winnen, maar om niet te verliezen.

Dat is nog het ergste. Dit voetbal kun je toch niet laten zien thuis? Heb nog nooit zoveel balletjes terug gezien. Het is gewoon te erg om over te praten bijna  ;(
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: poelie-lwd op maart 05, 2013, 07:20:46
Knap ploegje dat Veendam. Die linkeraanvaller (11) en Hutten zijn voor ons regelrechte versterkingen.

Wederom een verschrikkelijk voetballend SC Cambuur gezien in een systeem die kant nog wal raakt en zo voorspelbaar is dat zelfs Heerkens daar op kon anticiperen.......

Bij balbezit vleugelspitsen naar binnen, backs eroverheen  :O


:0= LAZER OP CLOWNS!!!!
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Ruppppert op maart 05, 2013, 07:23:02
Citaat van: Destroyer op maart 05, 2013, 07:18:31
Nog een aardige wrange nasmaak van gisteravond. Het is nog niet weg  :|
het zelfde hier, was echt dramatisch gister. Vond wel dat de spelers het publiek had moeten bedanken om na zon klote wedstrijd tekijken in de kou. Zelfs dat kon er niet af
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Andre-Lwd op maart 05, 2013, 08:57:47
Citaat van: Destroyer op maart 05, 2013, 07:18:31
Nog een aardige wrange nasmaak van gisteravond. Het is nog niet weg  :|

Wat mij betreft spelen ze de hele maand maart uitwedstrijden, stel lamzakken hoef ik voorlopig niet te zien. 270 minuten achter elkaar grafvoetbal gezien  :R
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: richard op maart 05, 2013, 09:13:11
Citaat van: Sampdoria op maart 05, 2013, 00:41:33
Tighadouini kwam half hinkend het veld af dus die zal wel niet helemaal fris meer geweest zijn. Dat zal denk ik ook de reden zijn geweest dat Bakens niet terug kwam na rust?

Bakker en Droste zitten trouwens in een enorme vormcrisis.

Bakens was een tactische wissel, echt!!!  l0l
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: gewoon een fan op maart 05, 2013, 09:15:30
Citaat van: Andre-Lwd op maart 05, 2013, 08:57:47
Citaat van: Destroyer op maart 05, 2013, 07:18:31
Nog een aardige wrange nasmaak van gisteravond. Het is nog niet weg  :|

Wat mij betreft spelen ze de hele maand maart uitwedstrijden, stel lamzakken hoef ik voorlopig niet te zien. 270 minuten achter elkaar grafvoetbal gezien  :R
Hier ben ik het helemaal mee eens,niet normaal hoe er de laatste tijd gevoetbald wordt.
Totaal geen beleving etc... als trainer moet je dit toch ook zien en ingrijpen door zelf op te stappen.
Er is vast wel iets te regelen met Cambuur de laatste maanden  ;)
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: mario op maart 05, 2013, 09:17:31
Nog tranen in m'n ogen van deze enorme zaadpot. Hiervoor zou men gearresteerd moeten worden voor bijblijvend trauma.

Wie was ook weer 'man of the match'  ;(
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Andre-Lwd op maart 05, 2013, 09:20:29
Er werd niet eens een bedankronde gelopen  :_schater
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Sonnema op maart 05, 2013, 09:35:24
Citaat van: poelie-lwd op maart 05, 2013, 07:20:46
Knap ploegje dat Veendam. Die linkeraanvaller (11) en Hutten zijn voor ons regelrechte versterkingen.

Wederom een verschrikkelijk voetballend SC Cambuur gezien in een systeem die kant nog wal raakt en zo voorspelbaar is dat zelfs Heerkens daar op kon anticiperen.......

Bij balbezit vleugelspitsen naar binnen, backs eroverheen  :O


:0= LAZER OP CLOWNS!!!!

Amen duidelijker is het niet. En een spits moet voor de verdediging staan en er niet achter Barto. En als hij een bal door moeten koppen dan moeten de buitenspelers wel reageren op de door gekopte ballen.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Treb op maart 05, 2013, 09:57:24
Ongelofelijk ook dat er gewoon een stuk of tien Veendam fans midden op Oost met sjaal en al zaten te juichen bij de goals. Doen wij dat ergens anders dan hebben we een sv te pakken.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Andre-Lwd op maart 05, 2013, 10:00:26
Citaat van: Treb op maart 05, 2013, 09:57:24
Ongelofelijk ook dat er gewoon een stuk of tien Veendam fans midden op Oost met sjaal en al zaten te juichen bij de goals. Doen wij dat ergens anders dan hebben we een sv te pakken.

Ach uit bij Emmen en Veendam zitten er ook veel lui uit Leeuwarden op de hoofdtribunes.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: poelie-lwd op maart 05, 2013, 10:04:06
Citaat van: Treb op maart 05, 2013, 09:57:24
Ongelofelijk ook dat er gewoon een stuk of tien Veendam fans midden op Oost met sjaal en al zaten te juichen bij de goals. Doen wij dat ergens anders dan hebben we een sv te pakken.

Die hadden tenminste nog wat om voor te juichen!
De rest van het stadion huilde......

Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Treb op maart 05, 2013, 10:08:39
Citaat van: poelie-lwd op maart 05, 2013, 10:04:06
Die hadden tenminste nog wat om voor te juichen!
De rest van het stadion huilde......

Ja gun het ze van harte hoor, Veendam voetbalde ook goed.

Het gaat mij om het idee. Wij moeten ons laten registreren om een uitwedstrijdje te moeten bezoeken en die lui kunnen gewoon met sjaals om een kaart halen.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Ronnie tng op maart 05, 2013, 10:13:48
Laatste forum avond is gezegd dat je geen SV krijgt wanneer je daar kaarten koopt voor een andere tribune. Dus er is gewoon toestemming gegeven om lekker kaarten te halen en zonder uitkaart die kant op te rijden  :y
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Sampdoria op maart 05, 2013, 11:42:55
Die Hutten is een prima speler inderdaad. Die nummer 11 was ook regelmatig dreigend, maar ik vond vooral Lars Lambooij prima spelen. En natuurlijk Turbo Cijntje, wat een vedette zeg.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: brambo3004 op maart 05, 2013, 11:46:52
Dat die Rose meteen na het eindsignaal naar de spelerstunnel rende zegt genoeg...doe dan maar alsof je je schaamt :R toen we nog eens wonnen stond hij altijd vooraan om het publiek te bedanken :zucht
Maargoed...ik ben maar eens bovenin vak 14 gaan staan om het nieuwe geluid van Cambuur te aanschouwen, maar het duurde welgeteld 52 minuten voordat ik ook maar enig geluid heb gehoord. Dkv zou zich er bijna voor schamen. Het zal wel weer aan het slechte spel liggen, of aan de trommel of aan de maandagavond of misschien zelfs de uitkaart, maar de duidelijke aanwezigheid van vak14-ers zoals die hier op het forum is heb ik tijdens de wedstrijd niet gemerkt. Wel nog nooit zoveel petjes gezien.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: SCC-J op maart 05, 2013, 11:51:03
Waar was jouw inbreng dan? Heb je nooit iets horen inzetten...
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Thieske op maart 05, 2013, 11:53:31
Ik wordt er strontziek van... Kan je een keer meespelen om de titel.. Laat je het weer liggen in eigen huis tegen fucking Veendam.

Komende wedstrijden, kop omhoog en ervoor gaan!

Stel het wordt weer nacompetitie... Mag ik niet hopen dat het wer zo'n debacle wordt als de voorgaande jaren. Net niet............

Desondanks, Cambuur 4 ever!!  :scc
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Goudvinger op maart 05, 2013, 11:54:46
Even tussendoor: wat een draak van een scheidsrechter  :R Dat zo'n iemand prof-voetbal mag fluiten.  :rodekaart
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: dit is mien club op maart 05, 2013, 11:55:49
Arts je bent de zwakste schakel tot ziens
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Thieske op maart 05, 2013, 11:56:13
Citaat van: Goudvinger op maart 05, 2013, 11:54:46
Even tussendoor: wat een draak van een scheidsrechter  :R Dat zo'n iemand prof-voetbal mag fluiten.  :rodekaart

Wat een drama inderdaad. Talloze situaties waarin hij zo voordeel kan geven. Fluit hij weer voor een overtreding. Wat een daap!
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: dennisw8 op maart 05, 2013, 11:59:08
Qua thuiswedstrijden is dit zowiezo de dieptepunt.  Lekker gedaan hoor :rodekaart
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Clint op maart 05, 2013, 12:18:17
Citaat van: dennisw8 op maart 05, 2013, 11:59:08
Qua thuiswedstrijden is dit zowiezo de dieptepunt. 

En weldra zullen er meer volgen. :clint
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: papier op maart 05, 2013, 12:50:33
Citaat van: Goudvinger op maart 05, 2013, 11:54:46
Even tussendoor: wat een draak van een scheidsrechter  :R Dat zo'n iemand prof-voetbal mag fluiten.  :rodekaart

Rogier Honig, waardeloos gefloten absoluut. Kapot gefloten deze wedstrijd, zonde. Een verlies is nog prima als je wat leuks ziet maar dit was gewoon waardeloos.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Bernardo op maart 05, 2013, 12:59:11
Citaat van: Goudvinger op maart 05, 2013, 11:54:46
Even tussendoor: wat een draak van een scheidsrechter  :R Dat zo'n iemand prof-voetbal mag fluiten.  :rodekaart

Cambuur zowaar nog slechter als de scheids....dus weet niet wat erger is.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: denistel op maart 05, 2013, 13:25:12
Citaat van: brambo3004 op maart 05, 2013, 11:46:52
Dat die Rose meteen na het eindsignaal naar de spelerstunnel rende zegt genoeg...doe dan maar alsof je je schaamt :R toen we nog eens wonnen stond hij altijd vooraan om het publiek te bedanken :zucht
Maargoed...ik ben maar eens bovenin vak 14 gaan staan om het nieuwe geluid van Cambuur te aanschouwen, maar het duurde welgeteld 52 minuten voordat ik ook maar enig geluid heb gehoord. Dkv zou zich er bijna voor schamen. Het zal wel weer aan het slechte spel liggen, of aan de trommel of aan de maandagavond of misschien zelfs de uitkaart, maar de duidelijke aanwezigheid van vak14-ers zoals die hier op het forum is heb ik tijdens de wedstrijd niet gemerkt. Wel nog nooit zoveel petjes gezien.

at we nou een keer vanaf het begin volle bak spelen dan gaat het hele stadion
er wel achter staan maar van dit voetbal wordt ik niet enthousiast en met mij
nog veel meer je wordt in slaap gesust helaas.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: brambo3004 op maart 05, 2013, 14:34:12
Citaat van: denistel op maart 05, 2013, 13:25:12
at we nou een keer vanaf het begin volle bak spelen dan gaat het hele stadion
er wel achter staan maar van dit voetbal wordt ik niet enthousiast en met mij
nog veel meer je wordt in slaap gesust helaas.

Ja, klopt. Toen we vroeg in de 2e helft een beetje druk konden geven kwam het publiek er idd wel achter. Wat steun van de tribunes kan de ploeg over een dood punt helpen, maar van dode punten is nu geen sprake meer, het is al een tijd een dode lijn. Het ploetert maar wat voort op het veld :O
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: denistel op maart 05, 2013, 15:12:01
ja en daar houdt ons publiek niet van nogmaals als we verliezen nadat we
een leuke pot met kansen leuke aanvallen en zo hebben gezien ala dan
kan het gebeuren maar zoals gister dat kan echt niet,

het kost je publiek en sponsoren en andere tegenstanders denken
ook steeds meer dat hier wat te halen is.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: dennisw8 op maart 05, 2013, 15:28:55
Citaat van: denistel op maart 05, 2013, 15:12:01
het kost je publiek en sponsoren en andere tegenstanders denken
ook steeds meer dat hier wat te halen is.


Omdat het Veendam is zou de hele competitie wel denken. er valt in Leeuwarden wel wat te halen. Slechte zaak.  :R
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Lwdscc op maart 05, 2013, 15:32:19
Misschien komt er dan ook es een ploeg die wil voetballen ipv -net als ons- de nul houden...
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: marrumer op maart 05, 2013, 15:41:14
op zuid werd er geklapt bij de derde goal van veendam. ( door cambuursupporters )
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Bernardo op maart 05, 2013, 15:44:08
En terecht, mooie goal.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: brambo3004 op maart 05, 2013, 15:46:16
Haha ja, maar onze keeper stond ook goed opgesteld 8P
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Nightmarelwd op maart 05, 2013, 16:35:57
Citaat van: SCC-J op maart 04, 2013, 11:30:26
Geen trommel! En 3-1 winnen

Met trommel 1-3 verlies
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Galdiano op maart 05, 2013, 16:48:44
Citaat van: marrumer op maart 05, 2013, 15:41:14
op zuid werd er geklapt bij de derde goal van veendam. ( door cambuursupporters )

Op west ook! En heb ook geklapt!daarna opgestaan en weggelopen.
Veendam heeft het gewoon goed uitgespeeld!
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Sonnema op maart 05, 2013, 17:07:12
Op noord werd ook geklapt voor de goal, was gewoon een mooie vrije trap. Maar we kunnen ons beter druk maken op de manier waarop onze keeper staat en de muur neerzet.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: marrumer op maart 05, 2013, 18:58:54
Citaat van: Sonnema op maart 05, 2013, 17:07:12
Op noord werd ook geklapt voor de goal, was gewoon een mooie vrije trap. Maar we kunnen ons beter druk maken op de manier waarop onze keeper staat en de muur neerzet.
die vrije trap was lang niet het grootste probleem in de wedstrijd.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: oost058 op maart 05, 2013, 20:43:41
Citaat van: denistel op maart 05, 2013, 15:12:01
ja en daar houdt ons publiek niet van nogmaals als we verliezen nadat we
een leuke pot met kansen leuke aanvallen en zo hebben gezien ala dan
kan het gebeuren maar zoals gister dat kan echt niet,

het kost je publiek en sponsoren en andere tegenstanders denken
ook steeds meer dat hier wat te halen is.

Beter kan ik het niet verwoorden. Vandaag hele dag niet op het forum gekund ivm werk... maar zo zou ik het ook willen omschrijven wat er gisteravond gebeurd is... DIKKE SCHANDE!!! STUMPERS!!!
TRAINER VOOROP MAAR SPELERS OOK
:( :( :(

Bloed zweet en tranen verdorie. Je kon op 2 pt van Sparta komen met een goede serie.
Om te  ;( dit
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: sunderland op maart 05, 2013, 22:12:55
Citaat van: John Hiatt op maart 05, 2013, 00:24:23
Het is nu zo ver dat ik serieus overweeg voorlopig niet meer te komen. Canbuur speelde niet om te winnen, maar om niet te verliezen.
Nou ik zal je zeggen dat ik er ook zo over denk .Blij dat we vrijdag niet thuis hoeven spelen .En dat komt verdomme door die prutser op de bank .
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: sunderland op maart 05, 2013, 22:18:39
Citaat van: AL op maart 04, 2013, 23:08:44
Zonder voetballend vermogen krijg je zulke wedstrijden!!
Dit seizoen is de nadruk gelegd op fysieke kracht en is er vergeten om voetballend vermogen aan te trekken.
Laat dit een leer zijn voor volgend seizoen!
Weer een middenveld als dit jaar trek ik echt niet meer.
We hebben ook zat wedst gespeeld met een nummer 10 .Nu niet meer hoor .De spits staat nu op een eiland omdat we als het ware met een vlak middenveld spelen.Ziet a a niet volgens mij .Spits in spelen met iemand er kort achter .Mark de Vries met Sandor daar kort achter. 8)
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Destroyer op maart 05, 2013, 22:31:42
Citaat van: brambo3004 op maart 05, 2013, 14:34:12
Citaat van: denistel op maart 05, 2013, 13:25:12
at we nou een keer vanaf het begin volle bak spelen dan gaat het hele stadion
er wel achter staan maar van dit voetbal wordt ik niet enthousiast en met mij
nog veel meer je wordt in slaap gesust helaas.

Ja, klopt. Toen we vroeg in de 2e helft een beetje druk konden geven kwam het publiek er idd wel achter. Wat steun van de tribunes kan de ploeg over een dood punt helpen, maar van dode punten is nu geen sprake meer, het is al een tijd een dode lijn. Het ploetert maar wat voort op het veld :O

Je hebt helemaal gelijk kerel. Was gewoon om te schamen, leek wel een oefen partijtje waarbij iedereen stond te kibbelen. Nee, de sfeer is al lang niet meer als jaar of vijf  à tien geleden. Het is gewoon weg...
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: denistel op maart 05, 2013, 23:21:01
Citaat van: sunderland op maart 05, 2013, 22:18:39
Citaat van: AL op maart 04, 2013, 23:08:44
Zonder voetballend vermogen krijg je zulke wedstrijden!!
Dit seizoen is de nadruk gelegd op fysieke kracht en is er vergeten om voetballend vermogen aan te trekken.
Laat dit een leer zijn voor volgend seizoen!
Weer een middenveld als dit jaar trek ik echt niet meer.
We hebben ook zat wedst gespeeld met een nummer 10 .Nu niet meer hoor .De spits staat nu op een eiland omdat we als het ware met een vlak middenveld spelen.Ziet a a niet volgens mij .Spits in spelen met iemand er kort achter .Mark de Vries met Sandor daar kort achter. 8)

hemmen in spelen oepie kort er achter adje op links hiwat op rechts en zet die lui maar onder druk verdedigers 20 meter verder naar voren en opvreten die lui
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: richard op maart 06, 2013, 09:22:45
Deze trainer denkt puur en alleen aan de tegenstander kijkt elke dag videobeelden van de tegenstander en is totaal niet bezig om cambuur beter te maken. Trainen onder druk heeft ie nog nooit over gehoord, lekkere scherpe partijen idem.......bal inspelen op spits bijsluiten derde man buitenspelers in beweging en dan onder druk ......NOT!! En zo kan ik nog wel 100 dingen opnoemen en de directie heeft totaal geen idee wat er gebeurt op trainingsveld.......profvoetbal onwaardig!!
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: veroen op maart 06, 2013, 10:21:46
Wees als directie nou gewoon verstandig en stel Arts op non-actief.
Ga vast in gesprek met lodeweges en de Jong en ga je dan vast voorbereiden op de playoffs en proberen vast een lijn voor volgend seizoen in te gaan zetten met aanvallend en fris voetbal (wat lodeweges wil volgens mij)

Arts kost je naast punten ook nog eens supporters en sponsoren en dus GELD!!!
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Galdiano op maart 06, 2013, 10:36:58
Veendam heeft nu weer 4 ton nodig om te overleven.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Bernardo op maart 06, 2013, 10:53:47
Citaat van: Galdiano op maart 06, 2013, 10:36:58
Veendam heeft nu weer 4 ton nodig om te overleven.

SC Veendam heeft op zeer korte termijn vier ton nodig
06/03/2013 10:14

Hoewel de salarissen van de maand februari inmiddels zijn betaald, is SC Veendam nog bepaald niet uit de zorgen. Sterker nog, interim-directeur Piet Scholtens schat dat hij circa vier ton nodig heeft om het seizoen te kunnen uitspelen.

'We hebben nog een klein beetje adem, maar er moet deze week echt geld op tafel komen', aldus Scholtens in Voetbal International. 'Bovendien eist de KNVB keiharde garanties. We hebben beroep aangetekend tegen het indienen van een plan van aanpak voor 1 maart.'

'Die zaak dient 14 maart en dat heeft ook weer tijd opgeleverd', gaat de interim-directeur verder. 'Maar tijd winnen is overleven en wij zijn nu al zes maanden aan het overleven.' Een nieuw plan binnen de club kan wellicht uitkomst bieden op korte termijn.

'Veendam is benaderd door een bedrijf dat gespecialiseerd is in het opsporen van oud geld bij ondernemingen. Ze kijken of bedrijven recht hebben op toeslag, subsidies of uitkeringen. Dat kan snel oplopen. Van al dat geld gaat dertig procent naar Veendam. Maar dit blijft een tussenoplossing', besloot de bestuurder.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: veroen op maart 06, 2013, 10:57:47
Veendam heeft trouwens wel 2 pareltjes lopen die ik hier ook graag zou zien!
Vooral Hutten is een goeie speler, daarnaast zorgt Schmeltz voor ontzettend veel dreiging en is dat een buitenspeler die wel 90 minuten door kan blijven gaan!
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: denistel op maart 06, 2013, 11:01:45
zijn idd 2 goeie spelers en die spelen oek lekker vrij uit.sterk aan de bal
en drang naar voren.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: marrumer op maart 06, 2013, 12:07:34
ik baal nog steeds van deze wedstrijd...
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Len Cantello op maart 06, 2013, 13:59:06
Heb bijna twee volle dagen nodig gehad om de wedstrijd van maandag te laten bezinken....

Schijt en schijtziek word ik van het laffe angsthazenspel van onze trots. Ipv met plezier, ga ik met lood in de schoenen naar het stadion. Dat is toch niet normaal?

Ik hoop dat de clubleiding eens gaat optreden. Wat hebben we gvd te verliezen? PO zijn bijna binnen, dus, aanvalen maar. Zeker thuis. Uit zal het me aan mn reet roesten hoe we voetballen, thuis verwacht en eis ik dat we vermaakt worden.

Heb maandag van diverse mensen gehoord dat als ze de wanprestatie op voorhand hadden geweten, ze hun geld voor een kaartje hadden verbrand. Daar word je teminste nog warm van, hoorde ik.....

Arts, het wordt tijd dat je eens beseft dat je voor een publiek voetbald. En niet voor je zelf.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: denistel op maart 06, 2013, 14:10:37
Citaat van: Len Cantello op maart 06, 2013, 13:59:06
Heb bijna twee volle dagen nodig gehad om de wedstrijd van maandag te laten bezinken....

Schijt en schijtziek word ik van het laffe angsthazenspel van onze trots. Ipv met plezier, ga ik met lood in de schoenen naar het stadion. Dat is toch niet normaal?

Ik hoop dat de clubleiding eens gaat optreden. Wat hebben we gvd te verliezen? PO zijn bijna binnen, dus, aanvalen maar. Zeker thuis. Uit zal het me aan mn reet roesten hoe we voetballen, thuis verwacht en eis ik dat we vermaakt worden.

Heb maandag van diverse mensen gehoord dat als ze de wanprestatie op voorhand hadden geweten, ze hun geld voor een kaartje hadden verbrand. Daar word je teminste nog warm van, hoorde ik.....

Arts, het wordt tijd dat je eens beseft dat je voor een publiek voetbald. En niet voor je zelf.

dat bedoel ik dus met mien stukje in het arts topic.....voetbal speel je voor je publiek.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: gewoon een fan op maart 06, 2013, 15:49:39
Citaat van: Len Cantello op maart 06, 2013, 13:59:06
Heb bijna twee volle dagen nodig gehad om de wedstrijd van maandag te laten bezinken....

Schijt en schijtziek word ik van het laffe angsthazenspel van onze trots. Ipv met plezier, ga ik met lood in de schoenen naar het stadion. Dat is toch niet normaal?

Ik hoop dat de clubleiding eens gaat optreden. Wat hebben we gvd te verliezen? PO zijn bijna binnen, dus, aanvalen maar. Zeker thuis. Uit zal het me aan mn reet roesten hoe we voetballen, thuis verwacht en eis ik dat we vermaakt worden.

Heb maandag van diverse mensen gehoord dat als ze de wanprestatie op voorhand hadden geweten, ze hun geld voor een kaartje hadden verbrand. Daar word je teminste nog warm van, hoorde ik.....

Arts, het wordt tijd dat je eens beseft dat je voor een publiek voetbald. En niet voor je zelf.
Hier ben ik het helemaal mee eens  _O_
Arts flikker nu snel op aub,dit is echt niet meer normaal zoals er gespeeld werd maandag.
Het ergste is dat ik niet eens weet of dit de slechtste wedstrijd van het jaar was zoveel slechte wedstrijden heb ik de laatste tijd gezien  ;(
Nogmaals als persoon heb ik geen enkel probleem met Arts maar als trainer kan het gewoon niet langer,als je nu niet op stapt neem jij de supporters echt niet voor serieus.
Dit kun je gewoon niet maken,er is heus wel iets de regelen vwb salaris de laatste maanden etc...
Geen idee of de overgebleven staf het seizoen af mag maken maar anders blijf jij maar aan als stroman maar wel heel ver verwijdert van het eerste elftal  ;)
Het is gewoon heel simpel er moet iets veranderen  :(
Het boeide mij op een gegeven moment niet eens meer,dit is in en in triest en dit heb jij veroorzaakt Arts wees je daar wel van bewust.
Ik ben een fan in hart en nieren maar op deze manier beleef ik geen tot zeer weinig plezier aan mijn avondje Cambuur.
Wij hebben 2 seizoenkaarten die niet goedkoop waren,dan mag je toch wel iets meer verwachten lijkt mij.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: richard op maart 07, 2013, 00:09:05
Meneertje arts heeft schijt aan iedereen zelfs zijn assistenten, ziet achter elke boom een vijand en al zijn beloften komt ie niet na!! Op zijn slaapkamer hangt de opstelling van telstar alweer 3x per dag bekijkt ie de beelden en waarschijnlijk zegt ie bij interview.....telstar een lastig ploegje met snelle jongens voorin maar we weten waar we ze pijn kunnen doen...... l0l
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 07, 2013, 00:24:36
Dat iemand als Denistel zegt dat zijn Cambuurgevoel lijkt weg te vloeien... Kan het nog erger??? ;(
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 07, 2013, 00:26:00
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 07, 2013, 00:24:36
Dat iemand als Denistel zegt dat zijn Cambuurgevoel lijkt weg te vloeien... Kan het nog erger??? ;(

Misschien wat vreemd geschreven, maar jullie snappen wat ik bedoel :proost
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Dokkumer op maart 07, 2013, 06:17:56
Citaat van: richard op maart 07, 2013, 00:09:05
we weten waar we ze pijn kunnen doen...... l0l
Dat weet ik ook wel, pijn in de buik van het lachen :devil
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: gewoon een fan op maart 07, 2013, 08:23:38
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 07, 2013, 00:26:00
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 07, 2013, 00:24:36
Dat iemand als Denistel zegt dat zijn Cambuurgevoel lijkt weg te vloeien... Kan het nog erger??? ;(

Misschien wat vreemd geschreven, maar jullie snappen wat ik bedoel :proost
Ik weet precies wat jij bedoeld en ik deel jouw mening hierin,als een op en TOP Cambuur man die eigenlijk nooit negatief over de club praat deze gedachtes heeft dan is het wel heel erg gesteld met het eerste elftal  ;(
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: denistel op maart 07, 2013, 09:28:33
ik was zeker maandag heel teleur gesteld ja we laten ons als makke schaapjes
afmaken door met alle respect Veendam.
Ik mis gewoon het stukje trots,de uitstraling van wij zijn Cambuur en hier is
niets te halen voor de tegenstander en dat uitdragen.Het gevoel wat bij supporters
leeft dat moeten vooral spelers ook voelen en dat ontbreekt op dit moment
volledig volgens mij en dat is een kwalijke zaak.
we zullen het met zijn allen moeten doen op het veld maar ook buiten het
veld laat maar zien dat je trots bent om voor onze mooie club te spelen.

er zitten toch elke keer weer 5.500 getrouwen die cambuur in hun hart hebben
en daar hoort ook kritiek bij als het niet goed gaat daar moet je dan maar mee
om kunnen gaan en als het draait staan ze ook volledig achter het team.
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: gewoon een fan op maart 07, 2013, 10:11:25
Ik heb het gevoel dat de spelers en de technische staf het heel normaal vinden dat wij er altijd zijn.
Zij moeten toch ook weten dat het bij andere club veel minder is  :?
Geen enkele beleving of intenties voor aanvallend voetbal etc...
Ik mis gewoon het respect van de heren spelers en technische staf en dat vind ik echt schrikbarend.
Laat ze dan allemaal maar opflikkeren naar een clubje waar je voor gemiddeld 1500 man speelt,op deze manier zijn ze ons als supporters ook niet waard.
Het is de schuld van de technische staf dat weet ik maar de spelers kunnen in de wedstrijd ook wel eens ongehoorzaam zijn en brengen wat wij willen  ;)
Titel: Re: [Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam
Bericht door: Destroyer op maart 07, 2013, 21:45:02
Mooi gezegd denistel, niks aan toe te voegen.