Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam

Gestart door Dokkumer, februari 03, 2013, 16:30:56

Vorige topic - Volgende topic

scclwd


Bascambuur

Hier, 15km verder, ligt werkelijk niks. In Leeuwarden laagje van 2/3cm denk? Ik was al bijna bij het stadion. Wel een lange winterstop zo.

marrumer


marrumer

Citaat van: Bascambuur op februari 08, 2013, 20:13:53
Hier, 15km verder, ligt werkelijk niks. In Leeuwarden laagje van 2/3cm denk? Ik was al bijna bij het stadion. Wel een lange winterstop zo.
ik woon 16 km verder en ik was al bij het stadion.

Holwerd voor Cambuur

En de volgende bui komt richting Lwd. Is net over Holwerd getrokken.
In Hallum (buiten de lijn Holwerd - Lwd) lag niks.

Jammer, maar wel begrijpelijk.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

marrumer


denistel

ipv een leuke avond een baal avond,,enige wedstrijd die niet door gaat omdat er totaal geen bereidheid was om te voetballen schijnbaar met een man of 30 was dat veld zo sneeuvwrij geweest.en die waren er wel. maar niet georganiseerd door de club en dat is jammer.waarom kan dat elders wel en hier niet.nu heb je supporters die 100 of zelfs 200 km voor niets rijden.absoluut falen is mijn mening.

marrumer

Citaat van: denistel op februari 08, 2013, 20:23:47
ipv een leuke avond een baal avond,,enige wedstrijd die niet door gaat omdat er totaal geen bereidheid was om te voetballen schijnbaar met een man of 30 was dat veld zo sneeuvwrij geweest.en die waren er wel. maar niet georganiseerd door de club en dat is jammer.waarom kan dat elders wel en hier niet.nu heb je supporters die 100 of zelfs 200 km voor niets rijden.absoluut falen is mijn mening.
ben ik helemaal mee eens. bijvoorbeeld den bosch - az is door de supporters sneeuwvrij gemaakt.

scclwd

Citaat van: denistel op februari 08, 2013, 20:23:47
ipv een leuke avond een baal avond,,enige wedstrijd die niet door gaat omdat er totaal geen bereidheid was om te voetballen schijnbaar met een man of 30 was dat veld zo sneeuvwrij geweest.en die waren er wel. maar niet georganiseerd door de club en dat is jammer.waarom kan dat elders wel en hier niet.nu heb je supporters die 100 of zelfs 200 km voor niets rijden.absoluut falen is mijn mening.

Dan was het veld maar voor heel even sneeuwvrij geweest, het sneeuwt immers nog steeds. Dan krijg je toestanden als destijds tegen Telstar, halverwege de wedstrijd staken. Dan baal je helemaal.

Goudvinger

Citaat van: denistel op februari 08, 2013, 20:23:47
ipv een leuke avond een baal avond,,enige wedstrijd die niet door gaat omdat er totaal geen bereidheid was om te voetballen schijnbaar met een man of 30 was dat veld zo sneeuvwrij geweest.en die waren er wel. maar niet georganiseerd door de club en dat is jammer.waarom kan dat elders wel en hier niet.nu heb je supporters die 100 of zelfs 200 km voor niets rijden.absoluut falen is mijn mening.

Daar is toch geen beginnen aan met al die sneeuwbuien die nog in het vooruitzicht liggen? Dat is onbegonnen werk en het veld zou tijdens de wedstrijd alsnog ondergesneeuwd zijn. In mijn optiek valt de clubs niets te verwijten en hebben ze voldoende gedaan om de wedstrijd door te laten gaan. Als er überhaupt een schuldige aangewezen zou moeten worden, is het de KNVB die op de hoogte was van de weersvoorspellingen maar er niet naar handelde door de wedstrijd er ruimschoots op tijd uit te gooien.

punkman

Citaat van: denistel op februari 08, 2013, 20:23:47
ipv een leuke avond een baal avond,,enige wedstrijd die niet door gaat omdat er totaal geen bereidheid was om te voetballen schijnbaar met een man of 30 was dat veld zo sneeuvwrij geweest.en die waren er wel. maar niet georganiseerd door de club en dat is jammer.waarom kan dat elders wel en hier niet.nu heb je supporters die 100 of zelfs 200 km voor niets rijden.absoluut falen is mijn mening.

Was de "dames"waarschijnelijk te koud om te voetballen...  :devil

marrumer

waren er al veendam supporters? dan is het voor hen ook balen... maar ja ze waren toch met 5-0 naar huis gestuurd :)

mescc

zomers voetballen is veel beter! kut winter.... te kou kleumen op de tribune..wie zit daar nou op te wachten..

marrumer

Citaat van: mescc op februari 08, 2013, 20:34:12
zomers voetballen is veel beter! kut winter.... te kou kleumen op de tribune..wie zit daar nou op te wachten..
ja ik ga liever met alleen een cambuur shirt aan naar het stadion  :y

denistel

alles aan gedaan?? dan had er om half 7 een sneeuwploeg klaar moeten staan toch
maar dat was toch niet zo.was gewoon verbaasd dat er een pak sneeuw op het veld lag.

en dat het nu nog steeds sneeuwt weet je niet van te voren en als je dat
wel weet had je het vanmiddag ook wel kunnen aflassen dan kon een ieder
lekker thuis blijven of niet dan

2 weken geleden oefenpartij bij nieuwehorne daar deden ze er alles aan.

mijn mening is dat dat nu niet eens geprobeerd is.

en de KNVB die houdt nergens rekening mee.