Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam

Gestart door Dokkumer, februari 03, 2013, 16:30:56

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: richard op maart 07, 2013, 00:09:05
we weten waar we ze pijn kunnen doen...... l0l
Dat weet ik ook wel, pijn in de buik van het lachen :devil

gewoon een fan

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 07, 2013, 00:26:00
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 07, 2013, 00:24:36
Dat iemand als Denistel zegt dat zijn Cambuurgevoel lijkt weg te vloeien... Kan het nog erger??? ;(

Misschien wat vreemd geschreven, maar jullie snappen wat ik bedoel :proost
Ik weet precies wat jij bedoeld en ik deel jouw mening hierin,als een op en TOP Cambuur man die eigenlijk nooit negatief over de club praat deze gedachtes heeft dan is het wel heel erg gesteld met het eerste elftal  ;(

denistel

ik was zeker maandag heel teleur gesteld ja we laten ons als makke schaapjes
afmaken door met alle respect Veendam.
Ik mis gewoon het stukje trots,de uitstraling van wij zijn Cambuur en hier is
niets te halen voor de tegenstander en dat uitdragen.Het gevoel wat bij supporters
leeft dat moeten vooral spelers ook voelen en dat ontbreekt op dit moment
volledig volgens mij en dat is een kwalijke zaak.
we zullen het met zijn allen moeten doen op het veld maar ook buiten het
veld laat maar zien dat je trots bent om voor onze mooie club te spelen.

er zitten toch elke keer weer 5.500 getrouwen die cambuur in hun hart hebben
en daar hoort ook kritiek bij als het niet goed gaat daar moet je dan maar mee
om kunnen gaan en als het draait staan ze ook volledig achter het team.

gewoon een fan

Ik heb het gevoel dat de spelers en de technische staf het heel normaal vinden dat wij er altijd zijn.
Zij moeten toch ook weten dat het bij andere club veel minder is  :?
Geen enkele beleving of intenties voor aanvallend voetbal etc...
Ik mis gewoon het respect van de heren spelers en technische staf en dat vind ik echt schrikbarend.
Laat ze dan allemaal maar opflikkeren naar een clubje waar je voor gemiddeld 1500 man speelt,op deze manier zijn ze ons als supporters ook niet waard.
Het is de schuld van de technische staf dat weet ik maar de spelers kunnen in de wedstrijd ook wel eens ongehoorzaam zijn en brengen wat wij willen  ;)

Destroyer

Mooi gezegd denistel, niks aan toe te voegen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22