Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam

Gestart door Dokkumer, februari 03, 2013, 16:30:56

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: brambo3004 op maart 05, 2013, 14:34:12
Citaat van: denistel op maart 05, 2013, 13:25:12
at we nou een keer vanaf het begin volle bak spelen dan gaat het hele stadion
er wel achter staan maar van dit voetbal wordt ik niet enthousiast en met mij
nog veel meer je wordt in slaap gesust helaas.

Ja, klopt. Toen we vroeg in de 2e helft een beetje druk konden geven kwam het publiek er idd wel achter. Wat steun van de tribunes kan de ploeg over een dood punt helpen, maar van dode punten is nu geen sprake meer, het is al een tijd een dode lijn. Het ploetert maar wat voort op het veld :O

Je hebt helemaal gelijk kerel. Was gewoon om te schamen, leek wel een oefen partijtje waarbij iedereen stond te kibbelen. Nee, de sfeer is al lang niet meer als jaar of vijf  à tien geleden. Het is gewoon weg...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

denistel

Citaat van: sunderland op maart 05, 2013, 22:18:39
Citaat van: AL op maart 04, 2013, 23:08:44
Zonder voetballend vermogen krijg je zulke wedstrijden!!
Dit seizoen is de nadruk gelegd op fysieke kracht en is er vergeten om voetballend vermogen aan te trekken.
Laat dit een leer zijn voor volgend seizoen!
Weer een middenveld als dit jaar trek ik echt niet meer.
We hebben ook zat wedst gespeeld met een nummer 10 .Nu niet meer hoor .De spits staat nu op een eiland omdat we als het ware met een vlak middenveld spelen.Ziet a a niet volgens mij .Spits in spelen met iemand er kort achter .Mark de Vries met Sandor daar kort achter. 8)

hemmen in spelen oepie kort er achter adje op links hiwat op rechts en zet die lui maar onder druk verdedigers 20 meter verder naar voren en opvreten die lui

richard

Deze trainer denkt puur en alleen aan de tegenstander kijkt elke dag videobeelden van de tegenstander en is totaal niet bezig om cambuur beter te maken. Trainen onder druk heeft ie nog nooit over gehoord, lekkere scherpe partijen idem.......bal inspelen op spits bijsluiten derde man buitenspelers in beweging en dan onder druk ......NOT!! En zo kan ik nog wel 100 dingen opnoemen en de directie heeft totaal geen idee wat er gebeurt op trainingsveld.......profvoetbal onwaardig!!

veroen

Wees als directie nou gewoon verstandig en stel Arts op non-actief.
Ga vast in gesprek met lodeweges en de Jong en ga je dan vast voorbereiden op de playoffs en proberen vast een lijn voor volgend seizoen in te gaan zetten met aanvallend en fris voetbal (wat lodeweges wil volgens mij)

Arts kost je naast punten ook nog eens supporters en sponsoren en dus GELD!!!

Galdiano

Veendam heeft nu weer 4 ton nodig om te overleven.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

Citaat van: Galdiano op maart 06, 2013, 10:36:58
Veendam heeft nu weer 4 ton nodig om te overleven.

SC Veendam heeft op zeer korte termijn vier ton nodig
06/03/2013 10:14

Hoewel de salarissen van de maand februari inmiddels zijn betaald, is SC Veendam nog bepaald niet uit de zorgen. Sterker nog, interim-directeur Piet Scholtens schat dat hij circa vier ton nodig heeft om het seizoen te kunnen uitspelen.

'We hebben nog een klein beetje adem, maar er moet deze week echt geld op tafel komen', aldus Scholtens in Voetbal International. 'Bovendien eist de KNVB keiharde garanties. We hebben beroep aangetekend tegen het indienen van een plan van aanpak voor 1 maart.'

'Die zaak dient 14 maart en dat heeft ook weer tijd opgeleverd', gaat de interim-directeur verder. 'Maar tijd winnen is overleven en wij zijn nu al zes maanden aan het overleven.' Een nieuw plan binnen de club kan wellicht uitkomst bieden op korte termijn.

'Veendam is benaderd door een bedrijf dat gespecialiseerd is in het opsporen van oud geld bij ondernemingen. Ze kijken of bedrijven recht hebben op toeslag, subsidies of uitkeringen. Dat kan snel oplopen. Van al dat geld gaat dertig procent naar Veendam. Maar dit blijft een tussenoplossing', besloot de bestuurder.

veroen

Veendam heeft trouwens wel 2 pareltjes lopen die ik hier ook graag zou zien!
Vooral Hutten is een goeie speler, daarnaast zorgt Schmeltz voor ontzettend veel dreiging en is dat een buitenspeler die wel 90 minuten door kan blijven gaan!

denistel

zijn idd 2 goeie spelers en die spelen oek lekker vrij uit.sterk aan de bal
en drang naar voren.

marrumer

ik baal nog steeds van deze wedstrijd...

Len Cantello

#309
Heb bijna twee volle dagen nodig gehad om de wedstrijd van maandag te laten bezinken....

Schijt en schijtziek word ik van het laffe angsthazenspel van onze trots. Ipv met plezier, ga ik met lood in de schoenen naar het stadion. Dat is toch niet normaal?

Ik hoop dat de clubleiding eens gaat optreden. Wat hebben we gvd te verliezen? PO zijn bijna binnen, dus, aanvalen maar. Zeker thuis. Uit zal het me aan mn reet roesten hoe we voetballen, thuis verwacht en eis ik dat we vermaakt worden.

Heb maandag van diverse mensen gehoord dat als ze de wanprestatie op voorhand hadden geweten, ze hun geld voor een kaartje hadden verbrand. Daar word je teminste nog warm van, hoorde ik.....

Arts, het wordt tijd dat je eens beseft dat je voor een publiek voetbald. En niet voor je zelf.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

denistel

Citaat van: Len Cantello op maart 06, 2013, 13:59:06
Heb bijna twee volle dagen nodig gehad om de wedstrijd van maandag te laten bezinken....

Schijt en schijtziek word ik van het laffe angsthazenspel van onze trots. Ipv met plezier, ga ik met lood in de schoenen naar het stadion. Dat is toch niet normaal?

Ik hoop dat de clubleiding eens gaat optreden. Wat hebben we gvd te verliezen? PO zijn bijna binnen, dus, aanvalen maar. Zeker thuis. Uit zal het me aan mn reet roesten hoe we voetballen, thuis verwacht en eis ik dat we vermaakt worden.

Heb maandag van diverse mensen gehoord dat als ze de wanprestatie op voorhand hadden geweten, ze hun geld voor een kaartje hadden verbrand. Daar word je teminste nog warm van, hoorde ik.....

Arts, het wordt tijd dat je eens beseft dat je voor een publiek voetbald. En niet voor je zelf.

dat bedoel ik dus met mien stukje in het arts topic.....voetbal speel je voor je publiek.

gewoon een fan

Citaat van: Len Cantello op maart 06, 2013, 13:59:06
Heb bijna twee volle dagen nodig gehad om de wedstrijd van maandag te laten bezinken....

Schijt en schijtziek word ik van het laffe angsthazenspel van onze trots. Ipv met plezier, ga ik met lood in de schoenen naar het stadion. Dat is toch niet normaal?

Ik hoop dat de clubleiding eens gaat optreden. Wat hebben we gvd te verliezen? PO zijn bijna binnen, dus, aanvalen maar. Zeker thuis. Uit zal het me aan mn reet roesten hoe we voetballen, thuis verwacht en eis ik dat we vermaakt worden.

Heb maandag van diverse mensen gehoord dat als ze de wanprestatie op voorhand hadden geweten, ze hun geld voor een kaartje hadden verbrand. Daar word je teminste nog warm van, hoorde ik.....

Arts, het wordt tijd dat je eens beseft dat je voor een publiek voetbald. En niet voor je zelf.
Hier ben ik het helemaal mee eens  _O_
Arts flikker nu snel op aub,dit is echt niet meer normaal zoals er gespeeld werd maandag.
Het ergste is dat ik niet eens weet of dit de slechtste wedstrijd van het jaar was zoveel slechte wedstrijden heb ik de laatste tijd gezien  ;(
Nogmaals als persoon heb ik geen enkel probleem met Arts maar als trainer kan het gewoon niet langer,als je nu niet op stapt neem jij de supporters echt niet voor serieus.
Dit kun je gewoon niet maken,er is heus wel iets de regelen vwb salaris de laatste maanden etc...
Geen idee of de overgebleven staf het seizoen af mag maken maar anders blijf jij maar aan als stroman maar wel heel ver verwijdert van het eerste elftal  ;)
Het is gewoon heel simpel er moet iets veranderen  :(
Het boeide mij op een gegeven moment niet eens meer,dit is in en in triest en dit heb jij veroorzaakt Arts wees je daar wel van bewust.
Ik ben een fan in hart en nieren maar op deze manier beleef ik geen tot zeer weinig plezier aan mijn avondje Cambuur.
Wij hebben 2 seizoenkaarten die niet goedkoop waren,dan mag je toch wel iets meer verwachten lijkt mij.

richard

Meneertje arts heeft schijt aan iedereen zelfs zijn assistenten, ziet achter elke boom een vijand en al zijn beloften komt ie niet na!! Op zijn slaapkamer hangt de opstelling van telstar alweer 3x per dag bekijkt ie de beelden en waarschijnlijk zegt ie bij interview.....telstar een lastig ploegje met snelle jongens voorin maar we weten waar we ze pijn kunnen doen...... l0l

Holwerd voor Cambuur

Dat iemand als Denistel zegt dat zijn Cambuurgevoel lijkt weg te vloeien... Kan het nog erger??? ;(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 07, 2013, 00:24:36
Dat iemand als Denistel zegt dat zijn Cambuurgevoel lijkt weg te vloeien... Kan het nog erger??? ;(

Misschien wat vreemd geschreven, maar jullie snappen wat ik bedoel :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021