Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam

Gestart door Dokkumer, februari 03, 2013, 16:30:56

Vorige topic - Volgende topic

Andre-Lwd

Citaat van: Treb op maart 05, 2013, 09:57:24
Ongelofelijk ook dat er gewoon een stuk of tien Veendam fans midden op Oost met sjaal en al zaten te juichen bij de goals. Doen wij dat ergens anders dan hebben we een sv te pakken.

Ach uit bij Emmen en Veendam zitten er ook veel lui uit Leeuwarden op de hoofdtribunes.

poelie-lwd

Citaat van: Treb op maart 05, 2013, 09:57:24
Ongelofelijk ook dat er gewoon een stuk of tien Veendam fans midden op Oost met sjaal en al zaten te juichen bij de goals. Doen wij dat ergens anders dan hebben we een sv te pakken.

Die hadden tenminste nog wat om voor te juichen!
De rest van het stadion huilde......

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Treb

Citaat van: poelie-lwd op maart 05, 2013, 10:04:06
Die hadden tenminste nog wat om voor te juichen!
De rest van het stadion huilde......

Ja gun het ze van harte hoor, Veendam voetbalde ook goed.

Het gaat mij om het idee. Wij moeten ons laten registreren om een uitwedstrijdje te moeten bezoeken en die lui kunnen gewoon met sjaals om een kaart halen.

Ronnie tng

Laatste forum avond is gezegd dat je geen SV krijgt wanneer je daar kaarten koopt voor een andere tribune. Dus er is gewoon toestemming gegeven om lekker kaarten te halen en zonder uitkaart die kant op te rijden  :y

Sampdoria

Die Hutten is een prima speler inderdaad. Die nummer 11 was ook regelmatig dreigend, maar ik vond vooral Lars Lambooij prima spelen. En natuurlijk Turbo Cijntje, wat een vedette zeg.

brambo3004

Dat die Rose meteen na het eindsignaal naar de spelerstunnel rende zegt genoeg...doe dan maar alsof je je schaamt :R toen we nog eens wonnen stond hij altijd vooraan om het publiek te bedanken :zucht
Maargoed...ik ben maar eens bovenin vak 14 gaan staan om het nieuwe geluid van Cambuur te aanschouwen, maar het duurde welgeteld 52 minuten voordat ik ook maar enig geluid heb gehoord. Dkv zou zich er bijna voor schamen. Het zal wel weer aan het slechte spel liggen, of aan de trommel of aan de maandagavond of misschien zelfs de uitkaart, maar de duidelijke aanwezigheid van vak14-ers zoals die hier op het forum is heb ik tijdens de wedstrijd niet gemerkt. Wel nog nooit zoveel petjes gezien.

SCC-J

Waar was jouw inbreng dan? Heb je nooit iets horen inzetten...

Thieske

Ik wordt er strontziek van... Kan je een keer meespelen om de titel.. Laat je het weer liggen in eigen huis tegen fucking Veendam.

Komende wedstrijden, kop omhoog en ervoor gaan!

Stel het wordt weer nacompetitie... Mag ik niet hopen dat het wer zo'n debacle wordt als de voorgaande jaren. Net niet............

Desondanks, Cambuur 4 ever!!  :scc

Goudvinger

Even tussendoor: wat een draak van een scheidsrechter  :R Dat zo'n iemand prof-voetbal mag fluiten.  :rodekaart

dit is mien club

Arts je bent de zwakste schakel tot ziens
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Thieske

Citaat van: Goudvinger op maart 05, 2013, 11:54:46
Even tussendoor: wat een draak van een scheidsrechter  :R Dat zo'n iemand prof-voetbal mag fluiten.  :rodekaart

Wat een drama inderdaad. Talloze situaties waarin hij zo voordeel kan geven. Fluit hij weer voor een overtreding. Wat een daap!

dennisw8

#281
Qua thuiswedstrijden is dit zowiezo de dieptepunt.  Lekker gedaan hoor :rodekaart

Clint

Citaat van: dennisw8 op maart 05, 2013, 11:59:08
Qua thuiswedstrijden is dit zowiezo de dieptepunt. 

En weldra zullen er meer volgen. :clint

papier

Citaat van: Goudvinger op maart 05, 2013, 11:54:46
Even tussendoor: wat een draak van een scheidsrechter  :R Dat zo'n iemand prof-voetbal mag fluiten.  :rodekaart

Rogier Honig, waardeloos gefloten absoluut. Kapot gefloten deze wedstrijd, zonde. Een verlies is nog prima als je wat leuks ziet maar dit was gewoon waardeloos.

Bernardo

Citaat van: Goudvinger op maart 05, 2013, 11:54:46
Even tussendoor: wat een draak van een scheidsrechter  :R Dat zo'n iemand prof-voetbal mag fluiten.  :rodekaart

Cambuur zowaar nog slechter als de scheids....dus weet niet wat erger is.