Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam

Gestart door Dokkumer, februari 03, 2013, 16:30:56

Vorige topic - Volgende topic

richard

Citaat van: Ronald op maart 04, 2013, 23:54:18
Er stonden een heleboel lamzakken in het veld vanavond bij cambuur. Het tempo had 3x zo hoog gemoeten, dan had je deze wedstrijd met 4-0 gewonnen, dan had je ze helemaal kapot gespeeld.

Lamzakken worden gecreëerd door onze trainer omdat ie het altijd over tegenstander heeft en hun volstouwd met opdrachten!!

John Hiatt

Het is nu zo ver dat ik serieus overweeg voorlopig niet meer te komen. Canbuur speelde niet om te winnen, maar om niet te verliezen.

papier

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 04, 2013, 22:46:07
Citaat van: papier op maart 04, 2013, 22:39:11
Citaat van: Sander Scc op maart 04, 2013, 22:35:27
Ik vond tiga nog het meest dreigend maar die haalt ie er natuurlijk weer uit voor Holleeder.. Oek elke week dezelfde wissel..
Angsthaas Arts helpt zo wel mooi zn eigen carriere om zeep.. Hij kan er echt HE-LE-MAAL niks van. Had die ouwe Gijp toch gelijk haha..

Een echte angsthaas had bij de rode kaart voor Dijkstra ervoor gekozen om een aanvaller eruit te halen. Dat het op het veld niet loopt is ook mede de schuld van Arts maar een echte angsthaas is het ook weer niet.

Dat hij eindelijk het licht ziet en Keurntjes ernaast zet is al heel wat, maar dan zet je toch gvd geen centrumverdediger daar neer?? Dan ben je toch een schijterd! Daar moet een aanvallende middenvelder staan. Iemand met ideeën. Schokker! Of desnoods De Leeuw.

Vd Laan wil nog wel eens naar voren drukken met een mooie rush vanuit het centrum, fantastisch om te zien. Zoiets verwacht ik dan meer van hem omdat hij niet als kerntaak heeft die lui uit te schakelen maar dat gebeurde helaas niet. Ik had zelf ook geen Tighadouini eruit gehaald maar Bakker, maar goed. Balen deze zaadpot.

Sampdoria

Tighadouini kwam half hinkend het veld af dus die zal wel niet helemaal fris meer geweest zijn. Dat zal denk ik ook de reden zijn geweest dat Bakens niet terug kwam na rust?

Bakker en Droste zitten trouwens in een enorme vormcrisis.

Destroyer

Nog een aardige wrange nasmaak van gisteravond. Het is nog niet weg  :|
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: John Hiatt op maart 05, 2013, 00:24:23
Het is nu zo ver dat ik serieus overweeg voorlopig niet meer te komen. Canbuur speelde niet om te winnen, maar om niet te verliezen.

Dat is nog het ergste. Dit voetbal kun je toch niet laten zien thuis? Heb nog nooit zoveel balletjes terug gezien. Het is gewoon te erg om over te praten bijna  ;(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

poelie-lwd

Knap ploegje dat Veendam. Die linkeraanvaller (11) en Hutten zijn voor ons regelrechte versterkingen.

Wederom een verschrikkelijk voetballend SC Cambuur gezien in een systeem die kant nog wal raakt en zo voorspelbaar is dat zelfs Heerkens daar op kon anticiperen.......

Bij balbezit vleugelspitsen naar binnen, backs eroverheen  :O


:0= LAZER OP CLOWNS!!!!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Ruppppert

Citaat van: Destroyer op maart 05, 2013, 07:18:31
Nog een aardige wrange nasmaak van gisteravond. Het is nog niet weg  :|
het zelfde hier, was echt dramatisch gister. Vond wel dat de spelers het publiek had moeten bedanken om na zon klote wedstrijd tekijken in de kou. Zelfs dat kon er niet af

Andre-Lwd

Citaat van: Destroyer op maart 05, 2013, 07:18:31
Nog een aardige wrange nasmaak van gisteravond. Het is nog niet weg  :|

Wat mij betreft spelen ze de hele maand maart uitwedstrijden, stel lamzakken hoef ik voorlopig niet te zien. 270 minuten achter elkaar grafvoetbal gezien  :R

richard

Citaat van: Sampdoria op maart 05, 2013, 00:41:33
Tighadouini kwam half hinkend het veld af dus die zal wel niet helemaal fris meer geweest zijn. Dat zal denk ik ook de reden zijn geweest dat Bakens niet terug kwam na rust?

Bakker en Droste zitten trouwens in een enorme vormcrisis.

Bakens was een tactische wissel, echt!!!  l0l

gewoon een fan

Citaat van: Andre-Lwd op maart 05, 2013, 08:57:47
Citaat van: Destroyer op maart 05, 2013, 07:18:31
Nog een aardige wrange nasmaak van gisteravond. Het is nog niet weg  :|

Wat mij betreft spelen ze de hele maand maart uitwedstrijden, stel lamzakken hoef ik voorlopig niet te zien. 270 minuten achter elkaar grafvoetbal gezien  :R
Hier ben ik het helemaal mee eens,niet normaal hoe er de laatste tijd gevoetbald wordt.
Totaal geen beleving etc... als trainer moet je dit toch ook zien en ingrijpen door zelf op te stappen.
Er is vast wel iets te regelen met Cambuur de laatste maanden  ;)

mario

Nog tranen in m'n ogen van deze enorme zaadpot. Hiervoor zou men gearresteerd moeten worden voor bijblijvend trauma.

Wie was ook weer 'man of the match'  ;(

Andre-Lwd

Er werd niet eens een bedankronde gelopen  :_schater

Sonnema

Citaat van: poelie-lwd op maart 05, 2013, 07:20:46
Knap ploegje dat Veendam. Die linkeraanvaller (11) en Hutten zijn voor ons regelrechte versterkingen.

Wederom een verschrikkelijk voetballend SC Cambuur gezien in een systeem die kant nog wal raakt en zo voorspelbaar is dat zelfs Heerkens daar op kon anticiperen.......

Bij balbezit vleugelspitsen naar binnen, backs eroverheen  :O


:0= LAZER OP CLOWNS!!!!

Amen duidelijker is het niet. En een spits moet voor de verdediging staan en er niet achter Barto. En als hij een bal door moeten koppen dan moeten de buitenspelers wel reageren op de door gekopte ballen.

Treb

Ongelofelijk ook dat er gewoon een stuk of tien Veendam fans midden op Oost met sjaal en al zaten te juichen bij de goals. Doen wij dat ergens anders dan hebben we een sv te pakken.