Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam

Gestart door Dokkumer, februari 03, 2013, 16:30:56

Vorige topic - Volgende topic

AL

Zonder voetballend vermogen krijg je zulke wedstrijden!!
Dit seizoen is de nadruk gelegd op fysieke kracht en is er vergeten om voetballend vermogen aan te trekken.
Laat dit een leer zijn voor volgend seizoen!
Weer een middenveld als dit jaar trek ik echt niet meer.

Holwerd voor Cambuur

Zeker een mooie goal, maar het was toch meer een cynisch applaus.

Vanaf die afstand gewoon geen muur neer zetten. Ziet ie em aankomen en dan kun je em wel pakken.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Destroyer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 04, 2013, 23:05:56
Ik heb geklapt voor de 3-1 van Veendam..
Ik heb mezelf wel 10x afgevraagd: wat doe ik hier?
Ik heb even zovaak gedacht: volgende wedstrijd ga ik niet, barst maar.

Nog nooit heb ik dit eerder gevoeld. Technische staf en spelers, wat doen jullie me aan? ;(

Komt me bekend voor, heb dit zelfde gevoel. Eigenlijk nooit eerder gehad. Zeg nu flikker maar op de volgende keer  maar je bent er toch weer. Blijft toch je clubje.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Destroyer op maart 04, 2013, 23:10:41
Zeg nu flikker maar op de volgende keer  maar je bent er toch weer. Blijft toch je clubje.

|:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

speculeter

Lijkt wel of ik naar een begravenis zit te kijken.
Wat een k.....sfeer.
Totaal geen beleving.
Deze trainer en dit team hebben gewoon geen chemie
meer met elkaar.
Iedereen lijkt bang om te voetballen......
Wanneer hebben we voor het laatst een leuke thuiswedstrijd
gezien?
Laten we de laatste wedstrijden van seizoen dan maar proberen een
team te smeden voor de nacompetitie.....
Je moet toch wat.........

Galdiano

Citaat van: Bernardo op maart 04, 2013, 23:08:10
Die 3-1 was dan ook wel een heel mooie goal. Daar mocht best geklapt voor worden. Maar goed, ik stond op het punt voor het eerst eerder weg te gaan, toch maar niet gedaan...

Precies hetzelfde!
Wat doe ik nog in het stadion! 88min weggelopen en dit doe ik anders never nooit!
Totaal geen zin meer om dit aan te zien! Telstar en Emmen verliezen we ook! Pas eagles en graafschap winnen we weer!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Baresi

Wat een drama,zie helemaal geen beleving.Waar is het teamspirit zodra we het veld opkomen al met 1-0 voorstaan!We hebben een goede selectie dit jaar laat Henk aub het seizoen afmaken. :scc

SCCornjum

Citaat van: Dokkumer op maart 04, 2013, 22:05:05
Gewoon als doelstelling plek tien. Hebben we ook niet meer die valse hoop in de PO  :zweep

Overigens lig ik echt niet wakker van dit  verlies... Scheelt gewoon straks weer 5 verliespunten omdat ik er -helaas- vanuit ga dat Veendam het einde van het seizoen niet haalt.

Ook al valt Veendam 1 april om , het blijft het seizoen uitspelen, ivm competitie vervalsing.
Salarissen worden door knvb/spelers fonds? betaald.

Is mij vanavond vertelt!!!!!!!!
Watching Football Is Not A Crime

denistel

zat helemaal niks in vanavond en dat komt omdat we niet vol gas geven
spelers spelen of dat een zak zout op de rug hebben terwijl we juist de
zware periode nog moeten krijgen

gooi die schroom nou eens van je af en ga voor uit voetballen net als
veendam deed een beperkte ploeg maar wel altijd met de gedachte
naar voren en er iets van te maken en dat ontbreekt bij ons en dat vind
ik het meest kwalijke,,,als je verliest is niet leuk maar dat kan altijd gebeuren
als ik tig kansen zie en leuke momenten kan ik er mee leven maar de
5.600 getrouwen zijn gewoon voor schut is gezet is mijn mening.

maar we moeten we wel verder en je moet zorgen dat je de play offs
haalt anders is het helemaal een triest seizoen.

denistel

Citaat van: SCCornjum op maart 04, 2013, 23:27:25
Citaat van: Dokkumer op maart 04, 2013, 22:05:05
Gewoon als doelstelling plek tien. Hebben we ook niet meer die valse hoop in de PO  :zweep

Overigens lig ik echt niet wakker van dit  verlies... Scheelt gewoon straks weer 5 verliespunten omdat ik er -helaas- vanuit ga dat Veendam het einde van het seizoen niet haalt.

Ook al valt Veendam 1 april om , het blijft het seizoen uitspelen, ivm competitie vervalsing.
Salarissen worden door knvb/spelers fonds? betaald.

Is mij vanavond vertelt!!!!!!!!

de geldschieter van hun zei dat dit een mooie opsteker was.

richard

Tijdens play offs zit ik in Turkije, zuip mie helemaal klem om te vieren dat als ik terug ben, arts weg is :proost :proost

dennisw8

Citaat van: richard op maart 04, 2013, 23:34:47
Tijdens play offs zit ik in Turkije, zuip mie helemaal klem om te vieren dat als ik terug ben, arts weg is :proost :proost


|:) |:)

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: richard op maart 04, 2013, 23:34:47
Tijdens play offs zit ik in Turkije, zuip mie helemaal klem om te vieren dat als ik terug ben, we gepromoveerd zijn!:proost :proost

ik ben zo vrij geweest om je fout te herstellen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Ronald

Er stonden een heleboel lamzakken in het veld vanavond bij cambuur. Het tempo had 3x zo hoog gemoeten, dan had je deze wedstrijd met 4-0 gewonnen, dan had je ze helemaal kapot gespeeld.