Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam

Gestart door Dokkumer, februari 03, 2013, 16:30:56

Vorige topic - Volgende topic

marrumer


MP4L


speculeter


denistel


MP4L


Cambo

Citaat van: peter op februari 08, 2013, 15:31:46
Veld nog een drama?
Een prima wedstrijd op een slecht veld zou niet verkeerd zijn.  ;)
Een goede neus voor de bal leidt tot doelpunten!

denistel

heel stuk van te loekke in de lc maar ff toe zingen vanavond verdient ie wel

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Lwdscc

Citaat van: denistel op februari 08, 2013, 16:20:37
heel stuk van te loekke in de lc maar ff toe zingen vanavond verdient ie wel

Sneu verhaal, helemaal van die 8000 euro... Inderdaad maar even zingen als ie het veld uberhaupt opkomt.
Verwacht trouwens dat we voor de zesde maal op rij ongeslagen blijven thuis  |:) |:) |:) |:)

denistel

valt  aardig wat sneeuw naar beneden maar als de lijnen maar sneeuwvrij worden gemaakt,,,desnoods maar ff met hulptroepen het veld op

scclwd


Goudvinger

Citaat van: scclwd op februari 08, 2013, 19:16:55
Ik denk dat het alsnog afgelast wordt.

Dan moeten de grensrechters maar even goed met hun been slepen.

Ronnie tng

Tijd voor een sneeuwballen gevecht tussen de vakken 13 en 14  :devil

058iscambuur

Afgelast.

Bron : Telefonische bevestiging stadion

Dokkumer

En de FB pagina bevestigde dit nieuws ook, evenals enkele aanwezigen.