Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam

Gestart door Dokkumer, februari 03, 2013, 16:30:56

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Zal mij benieuwen of veendam net zo speelt als thuis .Toen had Bijker het enorm moeilijk.

Dokkumer

Citaat van: richard op februari 07, 2013, 12:44:24

Alleen Diemers trainde apart, rest deed gewoon mee. Training was weer afgestemd hoe veendam speelt........leek wel een praatgroep, niet te geloven!!
Diemers is ook nog maar net uit het gips, dus die zie ik de eerste 3/4 wedstrijden nog niet bij de selectie zitten.
Wat nou stonden ze onder Zuid te trainen? :devil

Dokkumer

Citaat van: sunderland op februari 07, 2013, 20:33:00
Zal mij benieuwen of veendam net zo speelt als thuis .Toen had Bijker het enorm moeilijk.
Toen maakten we het onszelf ontzettend moeilijk. Voordat zij scoorden moest je al met 2/3-0 voorstaan... Die lui hadden nog geen kans gehad. De kansen moeten we nu wel benutten, anders wordt het gewoon weer heel moeilijk.

marrumer


Dokkumer

Citaat van: marrumer op februari 07, 2013, 21:24:25
we krijgen 3 punten. klaar.  :thumbsup  |:)

Heb je dat even met je lokale Chinees gefixed? :devil

Galdiano

 :0= MATCHDAY!!!! Heb er zin in! Drie punten blijven in lwd!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Don

Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

John Hiatt

Matchday! Als we maar winnen! Hoe kan me vandaag niks schelen.  |:) |:)

denistel

5-2 ju tegen die lui,,,meteen scoren en er over heen kletsen.

adnane 2x hemmen schokker en vd laan.

5.113

4 x geel en 1x rood.

33 :proost

roepieh

Citaat van: John Hiatt op februari 08, 2013, 08:25:59
Matchday! Als we maar winnen! Hoe kan me vandaag niks schelen.  |:) |:)

uiteindelijk gaat het maar om één ding, maggie!

Clint


Sonnema

3-1 winst met de rust nog 1-1. Opie,Hemmen 2x

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

roepieh


Lwdscc

Ik twijfel of ik naar de signeersessie van johannes ga of naar Cambuur  :X 8P :X 8P