Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam

Gestart door Dokkumer, februari 03, 2013, 16:30:56

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Vermoedelijke opstelling:

Telgenkamp, Droste, Dijkstra, v Laan, Bijker, Makrini, Bakker, Keurntjes, Schokker, Hemmen, Adnane

veroen

Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 12:02:38
Vermoedelijke opstelling:

Telgenkamp, Droste, Dijkstra, v Laan, Bijker, Makrini, Bakker, Keurntjes, Schokker, Hemmen, Adnane

van waar dat Keurntjes nu in de basis komt? Die heeft mij echt niet kunnen overtuigen eerste helft van seizoen.
Is de rest allemaal geblesseerd?

en is er iemand die weet hoe het met vd heide is, die had toch alleen een hersenschudding en dat is onderhand ook al maand of 4 terug dacht ik....

Dokkumer

Ik vermoed dat de Almachtige een linkspoot links op het middenveld prefereert. En wat de hersenschudding betreft, afhankelijk van de zwaarte van de schudding kan het zelfs een half jaar tot een jaar duren tot herstel. In extreme gevallen -dus na een jaar- is de kans op herstel nagenoeg nihil.

richard

Citaat van: veroen op februari 07, 2013, 12:27:50
Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 12:02:38
Vermoedelijke opstelling:

Telgenkamp, Droste, Dijkstra, v Laan, Bijker, Makrini, Bakker, Keurntjes, Schokker, Hemmen, Adnane

van waar dat Keurntjes nu in de basis komt? Die heeft mij echt niet kunnen overtuigen eerste helft van seizoen.
Is de rest allemaal geblesseerd?

en is er iemand die weet hoe het met vd heide is, die had toch alleen een hersenschudding en dat is onderhand ook al maand of 4 terug dacht ik....

Alleen Diemers trainde apart, rest deed gewoon mee. Training was weer afgestemd hoe veendam speelt........leek wel een praatgroep, niet te geloven!!

Lwdscc

Citaat van: richard op februari 07, 2013, 12:44:24
Citaat van: veroen op februari 07, 2013, 12:27:50
Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 12:02:38
Vermoedelijke opstelling:

Telgenkamp, Droste, Dijkstra, v Laan, Bijker, Makrini, Bakker, Keurntjes, Schokker, Hemmen, Adnane

van waar dat Keurntjes nu in de basis komt? Die heeft mij echt niet kunnen overtuigen eerste helft van seizoen.
Is de rest allemaal geblesseerd?

en is er iemand die weet hoe het met vd heide is, die had toch alleen een hersenschudding en dat is onderhand ook al maand of 4 terug dacht ik....

Alleen Diemers trainde apart, rest deed gewoon mee. Training was weer afgestemd hoe veendam speelt........leek wel een praatgroep, niet te geloven!!

Als we morgen maar winnen  :proost

denistel

Citaat van: veroen op februari 07, 2013, 12:27:50
Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 12:02:38
Vermoedelijke opstelling:

Telgenkamp, Droste, Dijkstra, v Laan, Bijker, Makrini, Bakker, Keurntjes, Schokker, Hemmen, Adnane

van waar dat Keurntjes nu in de basis komt? Die heeft mij echt niet kunnen overtuigen eerste helft van seizoen.
Is de rest allemaal geblesseerd?

en is er iemand die weet hoe het met vd heide is, die had toch alleen een hersenschudding en dat is onderhand ook al maand of 4 terug dacht ik....

snap oek niet dat keurntjes nu weer basis is...oepie op 10 bakker en makrini er achter hiwat op rechts adnane op links hemmen spits zou ik doen

vd heide heeft nog steeds hoofdpijn klachten al gaat ie wel steeds meer mee trainen

Clint


Andre-Lwd

Keurntjes  :? Sorry hoor maar die jongen komt echt tekort.

Sonnema

Ik snap het ook niet helemaal met die keurntjes, als iemand anders hem wou huren kon dat en nu staat hij in de basis. Maar ja dat sprookje heeft wel vaker van die rare ideeën. En inderdaad gewoon oepie op de 10.

michello

Keurntjes speelde toch een prima pot bij Sparta? Bakker speelde als een krant samen met De Leeuw als ik verslag mag geloven.

veroen

Citaat van: denistel op februari 07, 2013, 13:04:52
Citaat van: veroen op februari 07, 2013, 12:27:50
Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 12:02:38
Vermoedelijke opstelling:

Telgenkamp, Droste, Dijkstra, v Laan, Bijker, Makrini, Bakker, Keurntjes, Schokker, Hemmen, Adnane

van waar dat Keurntjes nu in de basis komt? Die heeft mij echt niet kunnen overtuigen eerste helft van seizoen.
Is de rest allemaal geblesseerd?

en is er iemand die weet hoe het met vd heide is, die had toch alleen een hersenschudding en dat is onderhand ook al maand of 4 terug dacht ik....

snap oek niet dat keurntjes nu weer basis is...oepie op 10 bakker en makrini er achter hiwat op rechts adnane op links hemmen spits zou ik doen

vd heide heeft nog steeds hoofdpijn klachten al gaat ie wel steeds meer mee trainen

dat is inderdaad een goede opstelling D.
Schokker is iemand met een goede steekpass en als je dan ook nog 2 snelle en balvaardige buitenspelers hebt staan moet je daar gebruik van maken.
Keurntjes is toch allemaal balletjes breed en daar heeft diemers ook een handje van waardoor je dus bijna geen spel vooruit krijgt, althans geen verrassende dingen.
Toch jammer dat je tegen een ploeg als Veendam op deze manier wil gaan voetballen...

denistel

Citaat van: michello op februari 07, 2013, 15:58:22
Keurntjes speelde toch een prima pot bij Sparta? Bakker speelde als een krant samen met De Leeuw als ik verslag mag geloven.

is veel te makkelijk,,komt geen gevaar uit...komt kracht te kort en slimheid maar das mijn mening.

sunderland

Citaat van: veroen op februari 07, 2013, 12:27:50
Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 12:02:38
Vermoedelijke opstelling:

Telgenkamp, Droste, Dijkstra, v Laan, Bijker, Makrini, Bakker, Keurntjes, Schokker, Hemmen, Adnane

van waar dat Keurntjes nu in de basis komt? Die heeft mij echt niet kunnen overtuigen eerste helft van seizoen.
Is de rest allemaal geblesseerd?

en is er iemand die weet hoe het met vd heide is, die had toch alleen een hersenschudding en dat is onderhand ook al maand of 4 terug dacht ik....
Keurntjes is gewoon een goede voetballer met veel dynamiek .Hij kan juist heel goed met Adnane voetballen .Verl week speelde hij ook al toch

sunderland

Citaat van: denistel op februari 07, 2013, 17:57:19
Citaat van: michello op februari 07, 2013, 15:58:22
Keurntjes speelde toch een prima pot bij Sparta? Bakker speelde als een krant samen met De Leeuw als ik verslag mag geloven.

is veel te makkelijk,,komt geen gevaar uit...komt kracht te kort en slimheid maar das mijn mening.
We zullen het zien .Dat Schokker verl week niet speelde vond ik echt belachelijk .Ik vind Keurntjes wel een goede speler ,hij moest ook even wennen he van de jeugd naar de eerste div .

sunderland