Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam

Gestart door Dokkumer, februari 03, 2013, 16:30:56

Vorige topic - Volgende topic

WouterZz

Citaat van: brambo3004 op februari 13, 2013, 14:10:29
Citaat van: Lwdscc op februari 13, 2013, 14:08:45
Straks gaat die wedstrijd helemaal niet door als Veendam die 1.5 ton niet voor 1 maart heeft...

we hebben daar maar een punt gepakt

Ik heb liever dat ze erin blijven.

Dokkumer

Net als het faillissement van AGOVV zal ik een eventueel verdwijnen van Veendam doodzonde vinden, maar qua verliespunten is het inderdaad weer een voordeel...

Volgende clubs graag exit:
Helmond Sport
Den Bosch
Eindhoven
:devil

Galdiano

Citaat van: Dokkumer op februari 13, 2013, 19:26:36
Net als het faillissement van AGOVV zal ik een eventueel verdwijnen van Veendam doodzonde vinden, maar qua verliespunten is het inderdaad weer een voordeel...

Volgende clubs graag exit:
Helmond Sport
Den Bosch
Eindhoven
:devil

Qua verliespunten is het geen voordeel! Bij scc word 1 wedstrijd geschrapt! Bij sparta 2!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

brambo3004

Citaat van: Galdiano op februari 13, 2013, 19:46:11


Qua verliespunten is het geen voordeel! Bij scc word 1 wedstrijd geschrapt! Bij sparta 2!

Sparta-Veendam werd 2-1
Veendam-Sparta ook 2-1
Als Veendam nu uit de competitie wordt verwijderd worden 3 punten van Sparta weggehaald en maar 1 van ons, lijkt mij.

sunderland

Ik hoop ook dat veendam  blijft bestaan .Eigenlijk moeten ze opdoeken natuurlijk.Dit is de 5e keer in 3 jaar dat ze weer op het randje staan .Het houd een keer op

Galdiano

Citaat van: brambo3004 op februari 13, 2013, 19:53:09
Citaat van: Galdiano op februari 13, 2013, 19:46:11


Qua verliespunten is het geen voordeel! Bij scc word 1 wedstrijd geschrapt! Bij sparta 2!

Sparta-Veendam werd 2-1
Veendam-Sparta ook 2-1
Als Veendam nu uit de competitie wordt verwijderd worden 3 punten van Sparta weggehaald en maar 1 van ons, lijkt mij.

Dit dacht ik ook!
Deze juiste verklaring kreeg ik vanmiddag!

Cambuur levert 1 wedstrijd in Sparta 2, dus cambuur heeft een wedstrijd minder achterstand
Dat is dus 1 wedstrijd minder om de achterstand in punten in te lopen
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Als al de clubs waartegen wij punten hebben verspeeld nou eens failliet gaan dan kunnen wij ook eens promoveren

John Hiatt

Lijkt me veel beter dat Cambuur wint van Veendam en dat Veendam in de competitie blijft.

Dokkumer

Citaat van: De Gast op februari 14, 2013, 06:58:01
Als al de clubs waartegen wij punten hebben verspeeld nou eens failliet gaan dan kunnen wij ook eens promoveren

Dan blieft alleen Almere over  :devil

Bernardo


De Jager

Citaat van: Bernardo op februari 15, 2013, 16:33:22
Maandag 4 maart word ie gespeeld.

As maandagbekend al inderdaad,  heb niet het idee dat veel mensen hier van op de hoogte zijn.
Misschien handig dat de bvo dit ook even op de site zet?

MP4L

SC Veendam voorlopig gered van faillissement door sponsor


SC Veendam is voorlopig gered. Het voortbestaan van de club uit de Jupiler League was in acuut gevaar omdat er geen geld in kas was om de salarissen over februari uit te betalen.

Hoofdsponsor Gjaltema heeft zich daarvoor garant gesteld, zo meldt de club woensdag op de website. Veendam was de laatste jaren al enkele keren dicht bij een faillissement.

Door de nieuwe financiƫle problemen - de club moest voor 1 maart een bedrag van 150.000 euro zien binnen te halen - dreigde de club uit het noorden zelfs het einde van het seizoen niet te halen. De bijdrage van de sponsor maakte dat een beraad over een mogelijk faillissement woensdag kon worden afgelast.

Galdiano

Dokkie ff de datum aanpassen topic naam ;)

Heel veel weten niet dat we maandag spelen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

brambo3004

Nu heeft die Gjaltema een bedrijf benaderd dat Veendam moet doorlichten en moet kijken of er nog geld ergens weg te halen is. Moet je denken aan mogelijk niet geinde belastingvoordelen (schijnt tienduizenden te kunnen schelen) of bedrijven die Veendam nog wat verschuldigd zijn, maar die dat tot nu toe nog niet hebben betaald. Er wordt genoeg moeite gedaan om de club staande te houden, maar eerlijkgezegd lijken het wat laatste stuiptrekkingen. Het ene gat wordt met het andere gevuld. Toen onze club in zwaar weer verkeerde was er altijd nog een grote achterban en draagvlak, maar bij Veendam is het einde wel in zicht. De politiek daar heeft de handen er al vanaf gehaald.

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op februari 27, 2013, 23:39:25
Dokkie ff de datum aanpassen topic naam ;)

Heel veel weten niet dat we maandag spelen!
Ja sorry, mijn collegea zijn te lui hiervoor.. Zal het meteen roggelen ;)