Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam

Gestart door Dokkumer, februari 03, 2013, 16:30:56

Vorige topic - Volgende topic

Lwdscc

Beter doen ze dat dan vrijdag 22 maart of zaterdag 23 maart.!!!
Interland weekend namelijk, staat niets gepland, maar is stukken beter dan op een maandagavond (4 maart vrees ik)...

marrumer

Citaat van: Lwdscc op februari 09, 2013, 13:18:10
Beter doen ze dat dan vrijdag 22 maart of zaterdag 23 maart.!!!
Interland weekend namelijk, staat niets gepland, maar is stukken beter dan op een maandagavond (4 maart vrees ik)...
jij bent wel eng goed met datums...

Len Cantello

Citaat van: denistel op februari 09, 2013, 10:22:46
ze willen niet weer 10.000 euro kosten maken.
Je gaat me toch niet met droge ogen vertellen dat je € 10.000,- kosten maakt voor het spelen van een potje voetbal in de JL? Dan zouden er heel wat clubs zijn met gem. 1.500 man op de tribune die na 10 thuiswedstrijden naar de klote zijn.


Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

denistel

normaal heb  je ook de inkomsten dan he len nu al 1 de kosten toch.

stewards , personeel wat aan de slag is.kiosken waar alles al klaar staat

kortom ik denk dat je idd snel op 10.000 euro zit.

Dokkumer

Kosten voor de kiosken zijn toch niet voor de club maar voor de KvC? Tuurlijk zitten die weer met kannen onverkoopbare koffie, wusten en dat soort dingen. Maar dat is voor hun eigen budget toch?

Lwdscc

Citaat van: Dokkumer op februari 09, 2013, 15:20:19
Kosten voor de kiosken zijn toch niet voor de club maar voor de KvC? Tuurlijk zitten die weer met kannen onverkoopbare koffie, wusten en dat soort dingen. Maar dat is voor hun eigen budget toch?

Nou ja indirect dan... gezien wat kvc aan de club afdraagt...

Dokkumer

Dan zijn het puur boekhoudtechnisch dus geen kosten. Het is hooguit minder afdracht, dus minder inkomsten.

Goudvinger

Lichtinstallatie voor niets aan, DJ voor apres-shi voor niets gekomen, faciliteiten voor sponsoren voor niets. Gaat echt wel verder dan de paar bakjes leut die via de KvC gefaciliteerd worden.

sunderland

Was vrijdag wel gezellig in cambar.Was zwaar terrecht dat het niet doorging .Onder zulke omstandigheden kun je niet voetballen.Ook niks aan trouwens.Tiss idd kut dat het weer word ingehaald op een maandag .

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Ruppppert


denistel


Lwdscc

Straks gaat die wedstrijd helemaal niet door als Veendam die 1.5 ton niet voor 1 maart heeft...

brambo3004

Citaat van: Lwdscc op februari 13, 2013, 14:08:45
Straks gaat die wedstrijd helemaal niet door als Veendam die 1.5 ton niet voor 1 maart heeft...

we hebben daar maar een punt gepakt