Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam

Gestart door Dokkumer, februari 03, 2013, 16:30:56

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: brambo3004 op maart 05, 2013, 11:46:52
Dat die Rose meteen na het eindsignaal naar de spelerstunnel rende zegt genoeg...doe dan maar alsof je je schaamt :R toen we nog eens wonnen stond hij altijd vooraan om het publiek te bedanken :zucht
Maargoed...ik ben maar eens bovenin vak 14 gaan staan om het nieuwe geluid van Cambuur te aanschouwen, maar het duurde welgeteld 52 minuten voordat ik ook maar enig geluid heb gehoord. Dkv zou zich er bijna voor schamen. Het zal wel weer aan het slechte spel liggen, of aan de trommel of aan de maandagavond of misschien zelfs de uitkaart, maar de duidelijke aanwezigheid van vak14-ers zoals die hier op het forum is heb ik tijdens de wedstrijd niet gemerkt. Wel nog nooit zoveel petjes gezien.

at we nou een keer vanaf het begin volle bak spelen dan gaat het hele stadion
er wel achter staan maar van dit voetbal wordt ik niet enthousiast en met mij
nog veel meer je wordt in slaap gesust helaas.

brambo3004

Citaat van: denistel op maart 05, 2013, 13:25:12
at we nou een keer vanaf het begin volle bak spelen dan gaat het hele stadion
er wel achter staan maar van dit voetbal wordt ik niet enthousiast en met mij
nog veel meer je wordt in slaap gesust helaas.

Ja, klopt. Toen we vroeg in de 2e helft een beetje druk konden geven kwam het publiek er idd wel achter. Wat steun van de tribunes kan de ploeg over een dood punt helpen, maar van dode punten is nu geen sprake meer, het is al een tijd een dode lijn. Het ploetert maar wat voort op het veld :O

denistel

ja en daar houdt ons publiek niet van nogmaals als we verliezen nadat we
een leuke pot met kansen leuke aanvallen en zo hebben gezien ala dan
kan het gebeuren maar zoals gister dat kan echt niet,

het kost je publiek en sponsoren en andere tegenstanders denken
ook steeds meer dat hier wat te halen is.

dennisw8

Citaat van: denistel op maart 05, 2013, 15:12:01
het kost je publiek en sponsoren en andere tegenstanders denken
ook steeds meer dat hier wat te halen is.


Omdat het Veendam is zou de hele competitie wel denken. er valt in Leeuwarden wel wat te halen. Slechte zaak.  :R

Lwdscc

Misschien komt er dan ook es een ploeg die wil voetballen ipv -net als ons- de nul houden...

marrumer

op zuid werd er geklapt bij de derde goal van veendam. ( door cambuursupporters )

Bernardo


brambo3004

Haha ja, maar onze keeper stond ook goed opgesteld 8P

Nightmarelwd

MI-Sider for Life

Galdiano

Citaat van: marrumer op maart 05, 2013, 15:41:14
op zuid werd er geklapt bij de derde goal van veendam. ( door cambuursupporters )

Op west ook! En heb ook geklapt!daarna opgestaan en weggelopen.
Veendam heeft het gewoon goed uitgespeeld!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Sonnema

Op noord werd ook geklapt voor de goal, was gewoon een mooie vrije trap. Maar we kunnen ons beter druk maken op de manier waarop onze keeper staat en de muur neerzet.

marrumer

Citaat van: Sonnema op maart 05, 2013, 17:07:12
Op noord werd ook geklapt voor de goal, was gewoon een mooie vrije trap. Maar we kunnen ons beter druk maken op de manier waarop onze keeper staat en de muur neerzet.
die vrije trap was lang niet het grootste probleem in de wedstrijd.

oost058

Citaat van: denistel op maart 05, 2013, 15:12:01
ja en daar houdt ons publiek niet van nogmaals als we verliezen nadat we
een leuke pot met kansen leuke aanvallen en zo hebben gezien ala dan
kan het gebeuren maar zoals gister dat kan echt niet,

het kost je publiek en sponsoren en andere tegenstanders denken
ook steeds meer dat hier wat te halen is.

Beter kan ik het niet verwoorden. Vandaag hele dag niet op het forum gekund ivm werk... maar zo zou ik het ook willen omschrijven wat er gisteravond gebeurd is... DIKKE SCHANDE!!! STUMPERS!!!
TRAINER VOOROP MAAR SPELERS OOK
:( :( :(

Bloed zweet en tranen verdorie. Je kon op 2 pt van Sparta komen met een goede serie.
Om te  ;( dit

sunderland

Citaat van: John Hiatt op maart 05, 2013, 00:24:23
Het is nu zo ver dat ik serieus overweeg voorlopig niet meer te komen. Canbuur speelde niet om te winnen, maar om niet te verliezen.
Nou ik zal je zeggen dat ik er ook zo over denk .Blij dat we vrijdag niet thuis hoeven spelen .En dat komt verdomme door die prutser op de bank .

sunderland

Citaat van: AL op maart 04, 2013, 23:08:44
Zonder voetballend vermogen krijg je zulke wedstrijden!!
Dit seizoen is de nadruk gelegd op fysieke kracht en is er vergeten om voetballend vermogen aan te trekken.
Laat dit een leer zijn voor volgend seizoen!
Weer een middenveld als dit jaar trek ik echt niet meer.
We hebben ook zat wedst gespeeld met een nummer 10 .Nu niet meer hoor .De spits staat nu op een eiland omdat we als het ware met een vlak middenveld spelen.Ziet a a niet volgens mij .Spits in spelen met iemand er kort achter .Mark de Vries met Sandor daar kort achter. 8)