Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam

Gestart door Dokkumer, februari 03, 2013, 16:30:56

Vorige topic - Volgende topic

Baresi


Lwdscc


Chipke


dit is mien club


Goedemorgen, gister ben ik trote papa geworden van een zoon, vanavond eerst even in het ziekenhuis kijken bij de nieuwe Cambuur supporter om vervolgens naar het stadion te gaan.

Er mut vanavond drie punten pakt wudde.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

De Gast

Gefeliciteerd man. Er is niets zo mooi (en inspannend) als zo'n klein aapje.

Ik zie het vanavond wel zitten. vd Laan kan de dolers voorin mooi wat ondersteunen. Bitterhard nodig ook.

denistel

dimc van harte jongen....vanavond 4-1 juh ,,gas geven en aanpakken
die lui schiet die timmermans lek _O_

SCC-J


gobo

As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

sunderland

Feliciteerd jonguhh . Oek al vast met de 3 pnt :thumbsup

Treb

Heeft er iemand nog een kaart te leen voor vanavond?  :)

666

Citaat van: Treb op maart 04, 2013, 15:26:47
Heeft er iemand nog een kaart te leen voor vanavond?  :)

Een geboortekaart  :insane
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

okkele

Citaat van: dit is mien club op maart 04, 2013, 10:10:34

Goedemorgen, gister ben ik trote papa geworden van een zoon, vanavond eerst even in het ziekenhuis kijken bij de nieuwe Cambuur supporter om vervolgens naar het stadion te gaan.

Er mut vanavond drie punten pakt wudde.
gefeliciteerd!
|:) :proost
hoe hiet ie?
sandor?
mitar?
koko?
oekie?
len?
kenneth?
kenan?
floyd?
milko?
jack?
jos?
oscar?
of toch alfons?
:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

marrumer

een beetje laat maar gefeliciteerd   :thumbsup

SCCornjum

Vanavond 3-1 na 0-1 achterstand +5 :gelekaart

DIMC proficiat.
Watching Football Is Not A Crime

Lwdscc

Inderdaad gefeliciteerd DIMC!
Hoop dat Cambuur vanavond een overwinning als cadeau aan jullie geven!

Opstelling:
Telgenkamp,
Droste Dijkstra Bakens Bijker,
El Makrini Bakker VD Laan,
Schokker Barto Tighadouini

|:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)