Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam

Gestart door Dokkumer, februari 03, 2013, 16:30:56

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Statistieken volgen...

Ruppppert

er op en er over  |:) stuur die veenhopen weer terug met niks

dennisw8


De Gast

3 punten hebben vrijdag helaas geen waarde dankzij het geweldige resultaat van vanmiddag.


Dokkumer

Citaat van: De Gast op februari 03, 2013, 16:50:02
3 punten hebben vrijdag helaas geen waarde dankzij het geweldige resultaat van vanmiddag.
Onzin, 3 punten hebben altijd waarde. Anders zak je alleen maar verder weg.

Goudvinger

Citaat van: De Gast op februari 03, 2013, 16:50:02
3 punten hebben vrijdag helaas geen waarde dankzij het geweldige resultaat van vanmiddag.

Onder het motto: geen kampioen, dan maar laatste?  :_schater

Dokkumer

Ja, degraderen doen we na het faillissement van AGOVV toch niet meer  8P

Grijskijkert

Wat kenne sommige lui toch janken,echt Cambuur supporter onwaardig..
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: grijskijker op februari 03, 2013, 20:28:09
Wat kenne sommige lui toch janken,echt Cambuur supporter onwaardig..
Nee, dat is tekenend voor de Cambuursupporter. Won je vandaag dan wordt het een makkie met een nulletje of 6 en wudde we kampioen. Nu degraderen we.. SIM-PEL :devil

marrumer

wat bedoel je met degraderen? naar de topklasse? dacht het niet.... 

Dokkumer

Citaat van: marrumer op februari 03, 2013, 20:57:32
wat bedoel je met degraderen? naar de topklasse? dacht het niet....
Ik verwoord alleen de gedachten van de gemiddelde forumganger... Het is alles of niets hier en dat is uitgedrukt in dit extreme voorbeeld.
Als je even wat hoger kijkt, dan had je kunnen lezen dat degradatie er inderdaad niet in zit. Plus dat de Topklassers niet willen ;)

SCC-J

Citaat van: Dokkumer op februari 03, 2013, 20:49:39
Citaat van: grijskijker op februari 03, 2013, 20:28:09
Wat kenne sommige lui toch janken,echt Cambuur supporter onwaardig..
Nee, dat is tekenend voor de Cambuursupporter. Won je vandaag dan wordt het een makkie met een nulletje of 6 en wudde we kampioen. Nu degraderen we.. SIM-PEL :devil
Su ist

marrumer

jep en anders is het hooguit eindhoven of excelsior die in de topklasse komt  :)

Destroyer

Citaat van: De Gast op februari 03, 2013, 16:50:02
3 punten hebben vrijdag helaas geen waarde dankzij het geweldige resultaat van vanmiddag.

Wat een bull shit, gewoon doorgaan. Simpel voorbeeld, kijk hoe de graafschap dichter bij sluipt. Hadden we in het begin van het seizoen al afgeschreven. Gewoon blijven knokken en als supporters vocaal ondersteunen. Alles blijft mogelijk in deze hokkietokkie  competitie!  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: grijskijker op februari 03, 2013, 20:28:09
Wat kenne sommige lui toch janken,echt Cambuur supporter onwaardig..

Welkom in de wondere wereld van Cambuur  :proost
** Poolwinner 18/19 - 21/22