Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam

Gestart door Dokkumer, februari 03, 2013, 16:30:56

Vorige topic - Volgende topic

Clint


Dokkumer

Citaat van: De Gast op februari 04, 2013, 23:20:01
Citaat van: Destroyer op februari 04, 2013, 22:14:40
We worden ook geen kampioen. Dat wordt sparta helaas. Wij promoveren dit jaar via de nacompetitie en knikkeren dit keer vvv er wel uit  ;) |:)

Sparta kampioen als dat zo is zijn we weer het lachertje van de competitie. 2 x de betere en die lui lekker kampioen...
Ach thuis waren we maar een kwartier echt beter. Over de gehele wedstrijd gezien hebben we toen ook de punten gestolen.

De Taurus


marrumer


Lwdscc

Citaat van: marrumer op februari 05, 2013, 15:51:28
Citaat van: De Taurus op februari 05, 2013, 12:16:18
Braamhaar is de scheids.
ja, daar word je ook niet blij van....

Bakker heeft een dubbelfunctie: speler en vierde man  _O_

marrumer

ik heb wel ontzettend veel zin in deze wedstrijd! |:)

nepomuk

Juist dit soort wedstrijden moeten worden gewonnen, anders hebben we in de nacompetitie niks te zoeken. Een nulletje of drie.

Sparta maakt de meeste kans om te promoveren, maar ik denk dat óók De Graafschap nog mee gaat doen.

marrumer

Citaat van: nepomuk op februari 06, 2013, 11:41:49
Juist dit soort wedstrijden moeten worden gewonnen, anders hebben we in de nacompetitie niks te zoeken. Een nulletje of drie.

Sparta maakt de meeste kans om te promoveren, maar ik denk dat óók De Graafschap nog mee gaat doen.
mvv heeft ook een grote kans om te promoveren.

marrumer

er komen waarschijnlijk geen uitsupporters want de busreis gaat alleen door bij een minimale aanmelding van 35 personen.

Grijskijkert

Citaat van: De Taurus op februari 05, 2013, 12:16:18
Braamhaar is de scheids.
Het is toch niet normaal, hij fluit 2 belachelijk slechte wedstrijden achter elkaar in de eredivisie en als beloning mag hij ons fluiten, waarom steeds de eerste divisie opzadelen.. Gewoon schorsen, doen ze bij spelers die de fout in gaan ook,op die manier pak je ze veel harder in hun portemonnee(1500 per wedstrijd), misschien gaan die klootviolen dan eens beter fluiten.
IN HENK WE TRUST!!!

piene hassus

Miskien skaamt ie sich foor disse degradatie en fluittie un dyk fan un wetstryt

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!


GerardFraneker


Hopelijk fluit Braamhaar een mooie pot...  :|

3-2

Chipke