Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam

Gestart door Dokkumer, februari 03, 2013, 16:30:56

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

En klaar. Bedankt voor de opmerking Galdiano.

Galdiano

Citaat van: Dokkumer op februari 28, 2013, 12:36:55
Citaat van: Galdiano op februari 27, 2013, 23:39:25
Dokkie ff de datum aanpassen topic naam ;)

Heel veel weten niet dat we maandag spelen!
Ja sorry, mijn collegea zijn te lui hiervoor.. Zal het meteen roggelen ;)

Toppie!  _O_
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Het zal een zware pot worden! Maar hopelijk pakken we deze belangrijke 3 punten! 3-1!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Nightmarelwd

MI-Sider for Life

denistel

Citaat van: Galdiano op maart 02, 2013, 04:54:37
Het zal een zware pot worden! Maar hopelijk pakken we deze belangrijke 3 punten! 3-1!

die lui hevve net een beuk had,,gewoon 90 min gas geven en we winnen dik

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

dennisw8

Denk toch dat het moeilijk gaat worden. ik denk 3-1

Goudvinger


sunderland

gelijkspel 0-0 Achterin dichthouden en aanmodderen maar .wissels middenvelder voor middenvelder en 5 min voor tijd spits voor spits


GerardFraneker


speculeter

Vd laan op middenveld....bakens terug achterin
Bartho in spits.....
We zullen zien.

denistel

Citaat van: peter op maart 03, 2013, 14:59:36
Vd laan op middenveld....bakens terug achterin
Bartho in spits.....
We zullen zien.

lekker wat power er bij met bakens achter in en vd laan middenveld daar mutte
we de slag winnen.

4-1 hek ut op

WouterZz


sunderland

Citaat van: peter op maart 03, 2013, 14:59:36
Vd laan op middenveld....bakens terug achterin
Bartho in spits.....
We zullen zien.
Vind dit eigenlijk een prima oplossing .Bakens hoort te spelen en bijker verdiend het ook zeker .Dus kun je dit proberen