Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam

Gestart door Dokkumer, februari 03, 2013, 16:30:56

Vorige topic - Volgende topic

marrumer

Citaat van: Andre-Lwd op maart 04, 2013, 22:28:54
Citaat van: marrumer op maart 04, 2013, 22:26:51
iedereen 100% slecht behalve mark diemers

Vond je die goed spelen dan, ik kreeg het idee dat hij laatste man speelde, postbode.
nee maar vergeleken met de rest.

Ruppppert

wat een drama wedstrijd, ongelooflijk. helemaal geen strijd gezien op het veld behalve vd Laan. domme 2de gele kaart van Dijkstra,

wat een wissel beleid
waarvoor hebben we die Hiwat gehaald ??

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Sander Scc

Ik vond tiga nog het meest dreigend maar die haalt ie er natuurlijk weer uit voor Holleeder.. Oek elke week dezelfde wissel..
Angsthaas Arts helpt zo wel mooi zn eigen carriere om zeep.. Hij kan er echt HE-LE-MAAL niks van. Had die ouwe Gijp toch gelijk haha..

Ruppppert

Beelden: Cambuur - Veendam

de Goal van Barto



Samenvatting/ interviews: Later


Andre-Lwd

Citaat van: Ruppppert op maart 04, 2013, 22:36:29
Samenvatting/ interviews: Later

Tsja een sfeerfilmpje heb je niet kunnen maken  :_schater

papier

Citaat van: Sander Scc op maart 04, 2013, 22:35:27
Ik vond tiga nog het meest dreigend maar die haalt ie er natuurlijk weer uit voor Holleeder.. Oek elke week dezelfde wissel..
Angsthaas Arts helpt zo wel mooi zn eigen carriere om zeep.. Hij kan er echt HE-LE-MAAL niks van. Had die ouwe Gijp toch gelijk haha..

Een echte angsthaas had bij de rode kaart voor Dijkstra ervoor gekozen om een aanvaller eruit te halen. Dat het op het veld niet loopt is ook mede de schuld van Arts maar een echte angsthaas is het ook weer niet.

Dokkumer

Citaat van: papier op maart 04, 2013, 22:39:11
Citaat van: Sander Scc op maart 04, 2013, 22:35:27
Ik vond tiga nog het meest dreigend maar die haalt ie er natuurlijk weer uit voor Holleeder.. Oek elke week dezelfde wissel..
Angsthaas Arts helpt zo wel mooi zn eigen carriere om zeep.. Hij kan er echt HE-LE-MAAL niks van. Had die ouwe Gijp toch gelijk haha..

Een echte angsthaas had bij de rode kaart voor Dijkstra ervoor gekozen om een aanvaller eruit te halen. Dat het op het veld niet loopt is ook mede de schuld van Arts maar een echte angsthaas is het ook weer niet.
En wat was hij van plan? :devil Dat hij het niet uitvoert komt door andere redenen..

Sander Scc

Na die rode kaart gingen we met 2 spitsen spelen..

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: papier op maart 04, 2013, 22:39:11
Citaat van: Sander Scc op maart 04, 2013, 22:35:27
Ik vond tiga nog het meest dreigend maar die haalt ie er natuurlijk weer uit voor Holleeder.. Oek elke week dezelfde wissel..
Angsthaas Arts helpt zo wel mooi zn eigen carriere om zeep.. Hij kan er echt HE-LE-MAAL niks van. Had die ouwe Gijp toch gelijk haha..

Een echte angsthaas had bij de rode kaart voor Dijkstra ervoor gekozen om een aanvaller eruit te halen. Dat het op het veld niet loopt is ook mede de schuld van Arts maar een echte angsthaas is het ook weer niet.

Dat hij eindelijk het licht ziet en Keurntjes ernaast zet is al heel wat, maar dan zet je toch gvd geen centrumverdediger daar neer?? Dan ben je toch een schijterd! Daar moet een aanvallende middenvelder staan. Iemand met ideeën. Schokker! Of desnoods De Leeuw.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

SCC-J

Citaat van: Sander Scc op maart 04, 2013, 22:35:27
Ik vond tiga nog het meest dreigend maar die haalt ie er natuurlijk weer uit voor Holleeder.. Oek elke week dezelfde wissel..
Angsthaas Arts helpt zo wel mooi zn eigen carriere om zeep.. Hij kan er echt HE-LE-MAAL niks van. Had die ouwe Gijp toch gelijk haha..

onbegrijpelijke was dat het niet eens tactische wissel was maar een positiewissel ....... en wie haalt er dan zijn beste voetballer eruit voor iemand die nog niets heeft laten zien hier.....  :( :( :(  ARTS OPROTTE

Ruppppert


Destroyer

Klote wedstrijd, klote spel, klote mentaliteit, klote scheids, klote sfeer, klote veld, ofwel samenvattend klote zooi  :(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Holwerd voor Cambuur

Ik heb geklapt voor de 3-1 van Veendam..
Ik heb mezelf wel 10x afgevraagd: wat doe ik hier?
Ik heb even zovaak gedacht: volgende wedstrijd ga ik niet, barst maar.

Nog nooit heb ik dit eerder gevoeld. Technische staf en spelers, wat doen jullie me aan? ;(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bernardo

Die 3-1 was dan ook wel een heel mooie goal. Daar mocht best geklapt voor worden. Maar goed, ik stond op het punt voor het eerst eerder weg te gaan, toch maar niet gedaan...