Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam

Gestart door Dokkumer, februari 03, 2013, 16:30:56

Vorige topic - Volgende topic

Gerard

#210
Gefeliciteerd DIMC!

Verder zeg ik maar niks meer.... zaadpot.
En dan wordt het 1-2....

Gerard

1-3 o o o wat doe je jezelf aan cambuur... :(

Dokkumer

Mooi, heb na de 1-1 de radio maar uitgedaan om vliegende asbakken te voorkomen. Angst regeert en voetbal zit er totaal niet in. Is het al bijna 1 juli? Frisse wind door de groep incl. TS zou ZEEEER welkom zijn.

RotterdamLeeuwarden

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Spine

Dan reken je af en toe. Als SCC al die inhaalwedstrijden wint, waar sta je dan.
Hoeft niet meer....  :R

Dokkumer

Gewoon als doelstelling plek tien. Hebben we ook niet meer die valse hoop in de PO  :zweep

Overigens lig ik echt niet wakker van dit  verlies... Scheelt gewoon straks weer 5 verliespunten omdat ik er -helaas- vanuit ga dat Veendam het einde van het seizoen niet haalt.

Bernardo

Totaal geen beleving, totaal geen wil om te winnen, een tacktiek om niet te verliezen. Ik ben hier wel klaar mee.

sunderland

Citaat van: sunderland op maart 03, 2013, 12:00:45
gelijkspel 0-0 Achterin dichthouden en aanmodderen maar .wissels middenvelder voor middenvelder en 5 min voor tijd spits voor spits
verdomme gebeurt oek nog alleen klopt de uitslag niet

Galdiano

Arts 1 op 1 gesproken na Den Bosch gesproken. 0 gehouden en 1 punt ingelopen op concurentie. Gvd je had 3 punten in kunnen lopen, eikel. Vandaag weer geprobeerd de 0 te houden. Liever 3-4 met aanvallend spel dan dit gekut! Helemaal klaar mee!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op maart 04, 2013, 22:17:20
Arts 1 op 1 gesproken na Den Bosch gesproken. 0 gehouden en 1 punt ingelopen op concurentie.

Tekenend voor zijn instelling. Te bang om te verliezen in thuiswedstrijden.
Er is nog een club in geel blauw wat op zoek moet naar een trainer, solliciteer alsjeblieft vandaag nog daar en ik zal me tweewekelijks mijn ballen uit mijn broek lachen!

Andre-Lwd

Wat hebben wij 3 ongelofelijke slechte thuiswedstrijden gezien.

Vanavond niet 1 kans gehad, die goal valt uit het niets, totaal geen creativiteit.

marrumer

belachelijk resultaat, de slechtste wedstrijd van het seizoen, iedereen 100% slecht behalve mark diemers.... schandalig dit  :(

papier

Dat je terecht verliest is tot daar aan toe maar ik wil nog wel wat leuks zien eigenlijk. Wie was die scheids die de wedstrijd doodfloot? Onterechte eerste gele kaart Dijkstra en onterechte kaart Bijker. Barto die wordt teruggefloten in duels met 2 man. Kom zeg.

Don

Als Arts met de play-offs onze trainer is dan kunnen we er beter nu meteen mee kappen! Klerelijer ben er klaar mee. Ik speel liever de play-offs zonder arts dan met.
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

Andre-Lwd

Citaat van: marrumer op maart 04, 2013, 22:26:51
iedereen 100% slecht behalve mark diemers

Vond je die goed spelen dan, ik kreeg het idee dat hij laatste man speelde, postbode.