Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam

Gestart door Dokkumer, februari 03, 2013, 16:30:56

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Dit word weer een mooi dagje! Eindelijk weer een thuis pot! Mooi optijd stadje in, en hopelijk een eneverende pot!  :proost

Ik heb er zin in!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

John Hiatt

Citaat van: roepieh op februari 08, 2013, 09:18:39
Citaat van: John Hiatt op februari 08, 2013, 08:25:59
Matchday! Als we maar winnen! Hoe kan me vandaag niks schelen.  |:) |:)

uiteindelijk gaat het maar om één ding, maggie!

Het is de bedoeling dat ik me vanmiddag ook weer aansluit bij de DMA!

denistel

klein bitsje sneeuw op het veld alle lijnen zijn sneeuwvrij gemaakt.

Lwdscc

Citaat van: denistel op februari 08, 2013, 11:53:48
klein bitsje sneeuw op het veld alle lijnen zijn sneeuwvrij gemaakt.

oranje bal nodig?

Goudvinger


Cambo

Zet maar vast  in de agenda; Het wordt namelijk een 3-1 overwinning. |:)
Een goede neus voor de bal leidt tot doelpunten!

Apeldoorner

Naar de slachtbank brengen die lui, en de 0 houden telgenramp!  |:)

5-0 :proost

De Gast

Zal mij benieuwen of de heren nu wel eens scherp voor de goal zijn ipv dat slappe gedoe voor de goal van afgelopen zondag
Er zijn al genoeg punten verspeeld

WAKKER WORDEN !

De Gast

Citaat van: richard op februari 07, 2013, 12:44:24
Citaat van: veroen op februari 07, 2013, 12:27:50
Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 12:02:38
Vermoedelijke opstelling:

Telgenkamp, Droste, Dijkstra, v Laan, Bijker, Makrini, Bakker, Keurntjes, Schokker, Hemmen, Adnane

van waar dat Keurntjes nu in de basis komt? Die heeft mij echt niet kunnen overtuigen eerste helft van seizoen.
Is de rest allemaal geblesseerd?

en is er iemand die weet hoe het met vd heide is, die had toch alleen een hersenschudding en dat is onderhand ook al maand of 4 terug dacht ik....

Alleen Diemers trainde apart, rest deed gewoon mee. Training was weer afgestemd hoe veendam speelt........leek wel een praatgroep, niet te geloven!!

Je kunt wel altijd zeggen van eigen kracht uitgaan maar zoveel kracht heeft dit elftal niet.. als je niet oppast ben je zo uit het linkerrijtje

gewoon een fan

Het lijkt mij veel moeilijker om je elke week aan te passen aan de tegenstander  :?
Zo krijg je nooit automatismen in een elftal omdat elke tegenstander nu eenmaal anders speelt.
Ik ben dus wel voor het uit gaan van eigen kracht en je eigen spelletje spelen,hier gewoon zoveel op trainen dat de tegenstander zich aan moet passen  :y

denistel

Citaat van: De Gast op februari 08, 2013, 13:18:41
Citaat van: richard op februari 07, 2013, 12:44:24
Citaat van: veroen op februari 07, 2013, 12:27:50
Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 12:02:38
Vermoedelijke opstelling:

Telgenkamp, Droste, Dijkstra, v Laan, Bijker, Makrini, Bakker, Keurntjes, Schokker, Hemmen, Adnane

van waar dat Keurntjes nu in de basis komt? Die heeft mij echt niet kunnen overtuigen eerste helft van seizoen.
Is de rest allemaal geblesseerd?

en is er iemand die weet hoe het met vd heide is, die had toch alleen een hersenschudding en dat is onderhand ook al maand of 4 terug dacht ik....

Alleen Diemers trainde apart, rest deed gewoon mee. Training was weer afgestemd hoe veendam speelt........leek wel een praatgroep, niet te geloven!!

Je kunt wel altijd zeggen van eigen kracht uitgaan maar zoveel kracht heeft dit elftal niet.. als je niet oppast ben je zo uit het linkerrijtje
juist misschien daarom wel niet,,als je te veel naar de tegenstander kijkt beperk je je eigen spelers juist in de dingen waar ze goed in zijn.

zoals zondag kun je wel zeggen de leeuw mut de linksback van sparta opvangen maar het zou zo moeten zijn dat de back van sparta oebele of hiwat mut opvangen toch.
maar dat is mijn visie op voetbal...als je zelf altijd van eigen kracht uit gaat en dat 34 wedstrijden lang dan zie je wel waar je staat.
ik hoor nu dat wij de strijdwijze van eagles van maandag willen gebruiken net als die dat tegen veendam deden,denk je dat ze bij veendam gek zijn??

voor dit seizoen hebben we gezegd we gaan druk zetten op de tegenstander enz enz
dus waarom dan tactisch een opstelling wijzigen ivm de tegenstander.
de tegenstanders mutte maar zien of ze ons spel kunnen ontregelen toch.

gas op de plank en die lui onder druk zetten want daar zitte toch een paar zwakke schakels bij.

speculeter

Word wel zo simpel van het woord aanpassen.
Heb het al vaker gezegd.....ga nou van je eigen kracht uit!
Dus....druk zetten....buitenspelers aanspelen.....bijsluiten....zorgen
dat er mensen om Hemmen heen spelen en dan komt het wel goed. |:)

richard

Citaat van: peter op februari 08, 2013, 14:31:36
Word wel zo simpel van het woord aanpassen.
Heb het al vaker gezegd.....ga nou van je eigen kracht uit!
Dus....druk zetten....buitenspelers aanspelen.....bijsluiten....zorgen
dat er mensen om Hemmen heen spelen en dan komt het wel goed. |:)

GOEDE COACHING!!!

Sonnema

Maar goede coaching komt niet van dat Sprookje op de bank.

sccleeuwarden

Dit mut gewoon drie punten opleveren en een keer uithalen als het mogelijk is! publieksvermaak is de laatste wedstrijden niet meer aan gedaan.....