Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam

Gestart door Dokkumer, februari 03, 2013, 16:30:56

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op februari 03, 2013, 20:49:39
SIM-PEL :devil
Meen je nou echt dat we met zulke simpele zielen te maken hebben?
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Ach na jarenlang rondgeneusd te hebben op CO weet ik zo'n beetje wel hoe primair de gemiddelde supporter reageert... :_schater

sunderland

Ach met hetzelfde voetbal spelen veendam compleet vd mat .vind dat we goed bezig zijn en dat is een compliment naar Arts .Ik zeg 5-1

De Taurus

Citaat van: Dokkumer op februari 04, 2013, 10:17:54
Ach na jarenlang rondgeneusd te hebben op CO weet ik zo'n beetje wel hoe primair de gemiddelde supporter reageert... :_schater


Nooit geweten dat we hier gemiddelde supporters hadden.  :P

Clint

Bovengemiddelde die regelmatig bij Menno P. eten. l0l

marrumer


Harlekijntje

als ze vrijdag nu wel de kansen afmaken die we krijgen en niet weer met stiftjes en zwakke ballen komen dan denk ik dat we winnen met 4-1 en ja we krijgen weer 1 tegen....

marrumer

Citaat van: Harlekijntje op februari 04, 2013, 16:03:30
als ze vrijdag nu wel de kansen afmaken die we krijgen en niet weer met stiftjes en zwakke ballen komen dan denk ik dat we winnen met 4-1 en ja we krijgen weer 1 tegen....
als we 4 maken kan het me niks schelen dat we 1 tegen krijgen  :P

michello

#23
Na het wedstrijdverslag te hebben gehoord en de samenvatting van gisteren te hebben gezien, ben ik ondanks het resultaat positief gestemd voor vrijdag. Als we zo doorgaan komen de punten vanzelf wel en pakken we Veendam met 4-1. 

Alfons, graag met deze opstelling:

-------------------Telgenkamp------------------
----Droste---Bakens(Dijkstra)--Vd Laan---Bijker
--------------El Makrini--------Keurntjes------
-----------------------Schokker-------------------
---------Hiwat-----Hemmen-----Tighadouini

Bakker90

Each 6 - 0 zou mooi zijn ook voor het doelsaldo.. Jammer van gisteren het zat ze niet mee.. alleen je wordt afgerekend op 1 klein foutje als je mee wilt doen aan promotie zul je zulke foutjes af moeten leren.. Alleen moet telgenkamp op bepaalde punten niet twijfelen maar gewoon gaan voor de bal.. Arts zegt vrouwen en kinderen eerst voor telgenkamp geld.. eerst zelf en dan de kinderen en als het een mooie vrouw is vooruit die ook nog.!!

Grijskijkert

Citaat van: Bakker90 op februari 04, 2013, 17:11:02
alleen je wordt afgerekend op 1 klein foutje als je mee wilt doen aan promotie zul je zulke foutjes af moeten leren..
1 klein foutje,als die kansen missen noem ik niet 1 klein foutje..
IN HENK WE TRUST!!!

Destroyer

We worden ook geen kampioen. Dat wordt sparta helaas. Wij promoveren dit jaar via de nacompetitie en knikkeren dit keer vvv er wel uit  ;) |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: grijskijker op februari 04, 2013, 17:34:28
Citaat van: Bakker90 op februari 04, 2013, 17:11:02
alleen je wordt afgerekend op 1 klein foutje als je mee wilt doen aan promotie zul je zulke foutjes af moeten leren..
1 klein foutje,als die kansen missen noem ik niet 1 klein foutje..
Dat zijn gewoon grove fouten, net zoals het tegendoelpunt waar slecht verdedigd en gekeept werd. Leek ook wel of de coaching weg was.

De Gast

Citaat van: Destroyer op februari 04, 2013, 22:14:40
We worden ook geen kampioen. Dat wordt sparta helaas. Wij promoveren dit jaar via de nacompetitie en knikkeren dit keer vvv er wel uit  ;) |:)

Sparta kampioen als dat zo is zijn we weer het lachertje van de competitie. 2 x de betere en die lui lekker kampioen...

John Hiatt

Ben vrijdag al blij met een 1-0 overwinning. Weersvoorspellingen zijn opnieuw slecht, normaal voetbal zal weer onmogelijk zijn.