Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 04-03-2013] SC Cambuur - SC Veendam

Gestart door Dokkumer, februari 03, 2013, 16:30:56

Vorige topic - Volgende topic

michello

KNVB beslist morgen of we zondagmiddag/maandagavond gaan spelen. Cambuur ziet dit niet zitten ivm gemeente/politie en gezien de weersvoorspellingen.

De Gast

Niks aan te doen. Twee dikke buien. Ook geen voetbal weer vanavond.

Maar mooi in april inhalen  |:)

marrumer

Citaat van: michello op februari 08, 2013, 20:45:48
KNVB beslist morgen of we zondagmiddag/maandagavond gaan spelen. Cambuur ziet dit niet zitten ivm gemeente/politie en gezien de weersvoorspellingen.
komende zondag middag of maandagavond?

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

speculeter

Zondag?maandagavond?....het gaat weer vriezen...mooi in
Maart of april inhalen bij 15 of 20graden.

denistel

die kans zit er wel dik in nou ze zoeken het maar uit.straks 6x op maandagavond

renesmidje

Net in de perskamer snel een verhaaltje getikt over de plaksneeuw op ons ooit zo groene veld: http://renesmid.wordpress.com/2013/02/08/plaksneeuw-boosdoener-in-leeuwarden/

klompke

alles aan gedaan?? dan had er om half 7 een sneeuwploeg klaar moeten staan toch
maar dat was toch niet zo.was gewoon verbaasd dat er een pak sneeuw op het veld lag.

en dat het nu nog steeds sneeuwt weet je niet van te voren en als je dat
wel weet had je het vanmiddag ook wel kunnen aflassen dan kon een ieder
lekker thuis blijven of niet dan

2 weken geleden oefenpartij bij nieuwehorne daar deden ze er alles aan.

mijn mening is dat dat nu niet eens geprobeerd is.



Zeven uur vanavond begon het pas te sneeuwen binnen tien minuten was het veld wit  van de sneeuw is nog geprobeerd om lijnen vrij te krijgen maar binnen no time onder gesneeuwt. Oranje bal is wezen rollen maar werd gelijk een sneeuwbal al de sneeuw bleef plakken.  Dus ze hebben het geprobeerd lijkt mij.  2 minuten voor half acht definitief afgelast door technische staf beide teams en scheidsrechters.

groet Klompke

Holwerd voor Cambuur

Loterij-voetbal met die sneeuw. Als je dan verliest loopt iedereen te zeiken dat het afgelast had moeten worden.

Zo hebben Bakens en Heide mooi de tijd om fit te worden voor de "run of games" :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Dokkumer

Citaat van: klompke op februari 08, 2013, 21:10:242 minuten voor half acht definitief afgelast door technische staf beide teams en scheidsrechters.

groet Klompke

Ik ben gek, maar sinds wanneer heeft de technische staf inspraak in afgelastingen? Verantwoording ligt toch bij de arbitrage?

Groet
Dokkumer

Goudvinger

Citaat van: Dokkumer op februari 08, 2013, 21:12:52
Citaat van: klompke op februari 08, 2013, 21:10:242 minuten voor half acht definitief afgelast door technische staf beide teams en scheidsrechters.

groet Klompke

Ik ben gek, maar sinds wanneer heeft de technische staf inspraak in afgelastingen? Verantwoording ligt toch bij de arbitrage?

Groet
Dokkumer

Arbiter heeft het besloten en beide trainers konden met het besluit leven.

Dokkumer

Dat is een heel ander verhaal goudvinger ;)

klompke

Idd dit verhaal klopt helemaal in ieder geval goed besluit.


denistel

maar wel een hoop teleurgestelde supporters waarvan sommigen
200 km rijden klompke.

en ja er is geprobeerd lijnen vrije te maken maar niet met man en macht toch.

dan moeten er 50 klaar staan en meteen beginnen dan had je er alles aan gedaan
is mijn mening.lukt het dan niet jammer.

let wel het kan gebeuren dat het wordt afgelast maar ik heb het id dat het gewoon vrij makkelijk gebeurd en dat beide trainers er acoord voor geven moet je ook respecteren
maar als ik trainer was zou ik dat nooit doen.als braamhaar die verantwoording neemt nou mooi das zijn pakkie aan. we zien wel weer wanneer gespeeld wordt

punkman

Laatste keer dat we zoveel inhaal wedstrijden hadden na de winterstop was volgens mij seizoen 91-92.
Na salmonella gebeuren.
Toen werden we kampioen.
Dus wie weet herleven oude tijden en pakken we gewoon de titel. |:)