Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Dokkumer op januari 17, 2013, 21:22:25

Titel: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op januari 17, 2013, 21:22:25
Voor de supporters van SC Cambuur, mits in het bezit van de Uitkaart,
geldt een verplichte BusCombi.

Kosten inclusief kaartje bezoekersvak:  € 30,-- voor leden KvC en € 32,50 voor niet-leden.
Vertrek op de wedstrijddag vanaf het Cambuurplein om 11:15 uur
Start verkoop van de omwisselbiljetten op maandag 28 januari 2013 bij de administratie van SC Cambuur.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: denistel op januari 18, 2013, 11:34:16
gaat weer nergens over ,,worden vele wedstrijden zonder cambuur supporters zo.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Goudvinger op januari 18, 2013, 11:37:30
Ik bezoek al een paar seizoenen geen uitwedstrijden meer, de lol is er voor mij inmiddels wel af.  :zucht
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: GEEL-BLAUW-BLOED op januari 18, 2013, 12:02:10
Word binnenkort gewoon een keer tijd voor een goede actie. Met een man of 100-150 op een thuistribune zitten. Lekker rustig voetbal kijken en komt er dan ellende, dan is dat volledig de schuld van die leeghoofden bij Cambuur! Die stink uitkaart is er nu bijna 2 jaar (VOOR SUPPORTERS) en het heeft geen donder opgeleverd! Ik hou mijn hart vast voor de play offs , zal allemaal wel niet geregeld kunnen worden enz enz

Ik word zo langszaamerhand schijt ziek van die mongolen
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Goudvinger op januari 18, 2013, 12:11:19
Citaat van: GEEL-BLAUW-BLOED op januari 18, 2013, 12:02:10
Word binnenkort gewoon een keer tijd voor een goede actie. Met een man of 100-150 op een thuistribune zitten. Lekker rustig voetbal kijken en komt er dan ellende, dan is dat volledig de schuld van die leeghoofden bij Cambuur! Die stink uitkaart is er nu bijna 2 jaar (VOOR SUPPORTERS) en het heeft geen donder opgeleverd! Ik hou mijn hart vast voor de play offs , zal allemaal wel niet geregeld kunnen worden enz enz

Ik word zo langszaamerhand schijt ziek van die mongolen

Anderen leeghoofden noemen en dan zo'n tekst produceren vind ik een beetje scheef. De verantwoordelijkheid voor de uitkaart ligt zeker bij Cambuur, maar de strenge regelgeving rond het bezoeken van uitwedstrijden is een veel breder probleem dat Cambuur niet zelf bedacht heeft. Cambuur heeft met de uitkaart binnen het probleem een geschikte oplossing proberen te vinden om het aantal buscombi's te verkleinen en autocombi's te vergroten. Niks leeghoofdigs aan. De bal ligt bij de overheid, die hooligans eens strenger naar Engels voorbeeld aan moet pakken, zodat wij weer 'gewoon' naar uitwedstrijden kunnen zonder dat daar combi's aan te pas hoeven komen.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: GEEL-BLAUW-BLOED op januari 18, 2013, 12:18:39
Citaat van: Goudvinger op januari 18, 2013, 12:11:19

Anderen leeghoofden noemen en dan zo'n tekst produceren vind ik een beetje scheef. De verantwoordelijkheid voor de uitkaart ligt zeker bij Cambuur, maar de strenge regelgeving rond het bezoeken van uitwedstrijden is een veel breder probleem dat Cambuur niet zelf bedacht heeft. Cambuur heeft met de uitkaart binnen het probleem een geschikte oplossing proberen te vinden om het aantal buscombi's te verkleinen en autocombi's te vergroten. Niks leeghoofdigs aan. De bal ligt bij de overheid, die hooligans eens strenger naar Engels voorbeeld aan moet pakken, zodat wij weer 'gewoon' naar uitwedstrijden kunnen zonder dat daar combi's aan te pas hoeven komen.

de bal ligt bij de overheid? alsof je bij elke club de uitkaart hebt met al die domme regels! nu kan je zonder uitkaart niet eens meer een uitwedstrijd bezoeken, terwijl je eerst zonder uitkaart nog in de bus mee kon. ze moeten eens opkomen voor de supporters in plaats van alsmaar tegen te werken. er gebeurd helemaal geen donder meer en de hooligans waar jij het over hebt, hoor je niets meer over sinds de roda rellen.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Goudvinger op januari 18, 2013, 12:22:28
Citaat van: GEEL-BLAUW-BLOED op januari 18, 2013, 12:18:39
Citaat van: Goudvinger op januari 18, 2013, 12:11:19

Anderen leeghoofden noemen en dan zo'n tekst produceren vind ik een beetje scheef. De verantwoordelijkheid voor de uitkaart ligt zeker bij Cambuur, maar de strenge regelgeving rond het bezoeken van uitwedstrijden is een veel breder probleem dat Cambuur niet zelf bedacht heeft. Cambuur heeft met de uitkaart binnen het probleem een geschikte oplossing proberen te vinden om het aantal buscombi's te verkleinen en autocombi's te vergroten. Niks leeghoofdigs aan. De bal ligt bij de overheid, die hooligans eens strenger naar Engels voorbeeld aan moet pakken, zodat wij weer 'gewoon' naar uitwedstrijden kunnen zonder dat daar combi's aan te pas hoeven komen.

de bal ligt bij de overheid? alsof je bij elke club de uitkaart hebt met al die domme regels! nu kan je zonder uitkaart niet eens meer een uitwedstrijd bezoeken, terwijl je eerst zonder uitkaart nog in de bus mee kon. ze moeten eens opkomen voor de supporters in plaats van alsmaar tegen te werken. er gebeurd helemaal geen donder meer en de hooligans waar jij het over hebt, hoor je niets meer over sinds de roda rellen.

Niet iedere club heeft inderdaad een uitkaart. Die clubs hebben echter wel veel vaker buscombi's in plaats van autocombi's, dat lijkt mij persoonlijk geen gewenste situatie. De reden waarom wij niets meer van die hooligans horen is omdat die regels dusdanig zijn aangescherpt dat ze niet meer in de gelegenheid zijn om via officiële manieren aan kaarten te komen, en bovendien een stadionverbod boven het hoofd hangt wanneer zij wel op plaatsen verschijnen waar zij niet gewenst zijn. Helaas geldt dit ook voor 'normale' mensen die gewoon een keer een dagje Maastricht willen doen.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op januari 18, 2013, 12:29:48
Citaat van: Goudvinger op januari 18, 2013, 12:22:28

Niet iedere club heeft inderdaad een uitkaart. Die clubs hebben echter wel veel vaker buscombi's in plaats van autocombi's, dat lijkt mij persoonlijk geen gewenste situatie. De reden waarom wij niets meer van die hooligans horen is omdat die regels dusdanig zijn aangescherpt dat ze niet meer in de gelegenheid zijn om via officiële manieren aan kaarten te komen, en bovendien een stadionverbod boven het hoofd hangt wanneer zij wel op plaatsen verschijnen waar zij niet gewenst zijn. Helaas geldt dit ook voor 'normale' mensen die gewoon een keer een dagje Maastricht willen doen.

Denk dat je je stevig vergist, wij hadden gewoon asociaal veel buscombi's helemaal vergeleken met andere clubs (ook clubs zonder een uitkaart) Daarom is de uitkaart in het leven geroepen wat inderdaad een positief effect had moeten hebben, maar feit is dat het na 2 jaar nog steeds geen succes is. Ik ken een hele hoop mensen (die voorheen 4 tot 10 uitwedstrijden bezochten) nu gewoon uit principe niet gaan vanwege de uitkaart.

Wat de hooligans betreft snap je er weinig van, heeft echt niet met de strenge regeltjes te maken. Het heeft eerder te maken met de zware consequenties die het heeft. Er is tegenwoordig een nieuw soort hooliganisme ontstaan waar de  "normale supporters" amper last van hebben.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op januari 18, 2013, 12:41:16
Wat me dus vooral verbaast is het gegeven dat na Eagles uit de uitkaart verplichting voor Buscombi's zou komen te vervallen. Er is immers ook al sprake van registratie bij inschrijving. Nu zie je dus wéér die uitkaart tevoorschijn komen.

Iemand van CC die al meer informatie heeft over de stand van zaken? Al antwoord gehad op jullie brief?

En de KvC? Ik heb niet alles gelezen en gevolgd. Hebben jullie ook al een duidelijke stelling ingenomen en contact gehad met Keimpe en co.?
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Bakker90 op januari 18, 2013, 12:44:07
mensen, wat is het probleem van de uitkaart.?! de foto, je naam en gegevens.?! is de kaart te groot.?!
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Goudvinger op januari 18, 2013, 12:50:35
Citaat van: Ronnie tng op januari 18, 2013, 12:29:48
Denk dat je je stevig vergist, wij hadden gewoon asociaal veel buscombi's helemaal vergeleken met andere clubs (ook clubs zonder een uitkaart) Daarom is de uitkaart in het leven geroepen wat inderdaad een positief effect had moeten hebben, maar feit is dat het na 2 jaar nog steeds geen succes is. Ik ken een hele hoop mensen (die voorheen 4 tot 10 uitwedstrijden bezochten) nu gewoon uit principe niet gaan vanwege de uitkaart.

Uit welk 'principe' maken mensen dan geen gebruik van de uitkaart? Dat is mij persoonlijk altijd een raadsel geweest.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op januari 18, 2013, 15:11:07
Citaat van: Bakker90 op januari 18, 2013, 12:44:07
mensen, wat is het probleem van de uitkaart.?! de foto, je naam en gegevens.?! is de kaart te groot.?!
De uitkaart an sich vind ik persoonlijk geen probleem, ik vind de extra regels en eventuele sancties gewoon buitenproportioneel. Alsof er een stel TBS-ers met proefverlof gaat.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: denistel op januari 18, 2013, 16:23:19
ik ging ook wel regelmatig naar uitwedstrijden en de uitkaart houdt me niet tegen maar
wel het slechte voetbal en dat daar weinig verbetering in komt.
eindhoven uit gehad dit seizoen en daarna niet weer en nog geen spijt van gehad.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op januari 18, 2013, 16:32:38
Citaat van: Goudvinger op januari 18, 2013, 12:50:35
Uit welk 'principe' maken mensen dan geen gebruik van de uitkaart? Dat is mij persoonlijk altijd een raadsel geweest.

Er zijn verschillende redenen te noemen , dat is voor iedereen anders.

De 1 vind het belachelijk dat er pasfoto's moeten worden ingeleverd.
De ander wil niet onder de huidig gestelde voorwaarden afreizen, allemaal beperkingen.

Ik zou zeggen lees het reglement nog eens door  :)

Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op januari 18, 2013, 16:34:10
Citaat van: denistel op januari 18, 2013, 16:23:19
ik ging ook wel regelmatig naar uitwedstrijden en de uitkaart houdt me niet tegen maar
wel het slechte voetbal en dat daar weinig verbetering in komt.
eindhoven uit gehad dit seizoen en daarna niet weer en nog geen spijt van gehad.

Natuurlijk zijn resultaten zeer belangrijk en hopen we altijd dat Cambuur wint. Toch hebben we periodes gehad dat we wisten dat we gingen verliezen maar toch vaak met een aardige ploeg paraat waren. Altijd vermaakt, en geen moment spijt gehad dat ik slechte wedstrijden heb bezocht.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: denistel op januari 18, 2013, 17:20:18
daar heb je helemaal gelijk in en al heb ik geen probleem met de uitkaart
als je 4x een kaartje moet wisselen voordat je in het stadion bent en dan
krijg je een slappe hap vertoning dan is de lol er snel af.
en als er er dan door de ts en mensen er om heen ook nog heel anders tegen aan wordt
gekeken en dat het steeds weer terug komt dan ga ik niet meer steeds
5 tot 6 uur in een auto zitten.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: TM op januari 18, 2013, 17:39:22
Die uitkaart moet gewoon aan de seizoenskaart gekoppeld worden, zodat je ook met je seizoenskaart een kaartje voor uitwedstrijden kan kopen, geen twee verschillende kaarten met allemaal onzinnige regeltjes die juridisch toch niet haalbaar zijn. Voor de uitkaart zijn in principe de gegevens die je afgeeft bij een seizoenskaart voldoende. Een pasfoto op de uitkaart is totaal overbodig, het is immers al persoonsgebonden.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op januari 18, 2013, 18:04:15
En daarbij geld een legitimatie plicht en daar staat je pasfoto ook op. Dan krijg je ook niet van die taferelen zoals in Apeldoorn, dat de uitkaart word gebruikt voor opsporing. 

Verder is het gewoon ronduit belachelijk hoe het er aan toe ging. Clubs als Feyenoord, den Haag, Ajax enz hadden meer vrijheden dan dat het altijd gevaarlijke Cambuur dat had. Politie en gemeente Leeuwarden gaven gewoon voor elke wedstrijd een negatief advies, nog steeds omdat ze stenen hebben moeten koppen na de wedstrijd met Roda.

Dit is het 2de seizoen met de uitkaart, en ik vraag me af waarom we niet voorzichtig durven denken aan een autocombi zonder uitkaart. Helaas kunnen we dat tegenwoordig ook al vergeten tijdens buscombi's en zo blijkt dat de uitkaart niet voor supporters word gebruikt, maar tegen supporters.  :X
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: marrumer op januari 26, 2013, 12:25:13
waarom staat er op cambuur.nl dat deze wedstrijd afgelast is?
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op januari 26, 2013, 12:30:48
Ik ben bang dat het een (script?)foutje is op de site.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op januari 27, 2013, 11:59:27
Klopt inderdaad, KV heeft toen aangegeven dat de uitkaartverplichting bij buscombi's PER DIRECT afgeschaft zou worden.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op januari 27, 2013, 15:25:45
Citaat van: Dokkumer op januari 27, 2013, 11:59:27
Klopt inderdaad, KV heeft toen aangegeven dat de uitkaartverplichting bij buscombi's PER DIRECT afgeschaft zou worden.

Is per direct dan een bepaalde tijdslinie bij de BVO? Bij mij betekent het nu of heden.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: GerardFraneker op januari 27, 2013, 15:51:04

Is er nog wat animo voor de deze wedstrijd?
Ja, uitkaart is kut, uitkaart is klote..

Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 27, 2013, 15:53:57
Uitkaart is prima; buscombi is kut. Dus nee.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op januari 27, 2013, 16:04:14
Citaat van: Destroyer op januari 27, 2013, 15:25:45
Citaat van: Dokkumer op januari 27, 2013, 11:59:27
Klopt inderdaad, KV heeft toen aangegeven dat de uitkaartverplichting bij buscombi's PER DIRECT afgeschaft zou worden.

Is per direct dan een bepaalde tijdslinie bij de BVO? Bij mij betekent het nu of heden.

Dat per direct is net zoals alle andere zaken bij de BVO en in casu Keimpe een zeer rekbaar begrip :devil
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: zandokan op januari 27, 2013, 16:04:15
Ik ben erbij volgende week

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Len Cantello op januari 27, 2013, 20:07:54
Citaat van: Ronnie tng op januari 18, 2013, 16:34:10
en geen moment spijt gehad dat ik slechte wedstrijden heb bezocht.
Ik ook niet. Als SCC'r weet je van te voren dat 9 van de 10 potjes niet om te zien zijn. Mooie en meer dan gezellige uitwedstrijden hebben we gehad. Tegenwoordig is er geen zak meer aan. Als ik ga, zit ik ergens in een vage uithoek van 't te bezoeken stadion met wat vrienden... En dan kom ik meer SCC'rs tegen dan in het uitvak  :y
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: richard op januari 27, 2013, 23:23:35
Zijn vast wel sponsor kaarten voor Sparta uit zelfs wel VIP kaarten _O_ :D
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op januari 28, 2013, 22:00:13
Dit zijn wedstrijden waar je normaal naar toe leefde, en naar toe ging en wilde!
Door de uitkaart heb ik nu zoiets. Ik hoor het wel :(

Denk dat er geen eens een bus rijd! Zonder uitkaart waren er zeker 3 a 4 bussen naar toe gegaan.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: De Paashaas op januari 28, 2013, 23:10:53
opdoeken die uitkaart prijzen wat in het normale en er gaan weer 200+ man met!
oh.. maar dat wil cambuur helemaal niet!.. waarom bin ik supporter van disse club? nog even krije we ook een thuis kaart! :rodekaart
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: dit is mien club op januari 29, 2013, 11:01:56
Er is geen Uit kaart nodig voor de wedstrijd tegen Sparta... :_spank
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: De Jager op januari 29, 2013, 11:35:09
Citaat van: dit is mien club op januari 29, 2013, 11:01:56
Er is geen Uit kaart nodig voor de wedstrijd tegen Sparta... :_spank
KV zal door deze actie de boel voor vanavond willen sussen.
CC boekt langzaam maar zeker winst!
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: De Taurus op januari 29, 2013, 12:07:11
Vink fluit de wedstrijd van aanstaande zondag.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op januari 29, 2013, 12:11:20
Citaat van: De Taurus op januari 29, 2013, 12:07:11
Vink fluit de wedstrijd van aanstaande zondag.
Dat is niet verkeerd..
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Apeldoorner op januari 29, 2013, 14:40:35
Ondanks het pas laat bekend gemaakt wordt hoop ik toch dat veel supporters zullen afreizen naar Rotterdam. De jongens kunnen onze steun wel gebruiken!
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 29, 2013, 16:58:39
Citaat van: Galdiano op januari 28, 2013, 22:00:13
Dit zijn wedstrijden waar je normaal naar toe leefde, en naar toe ging en wilde!
Door de uitkaart heb ik nu zoiets. Ik hoor het wel :(

Denk dat er geen eens een bus rijd! Zonder uitkaart waren er zeker 3 a 4 bussen naar toe gegaan.

Met uitkaart en in auto's had ook goed geweest ;)
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Lwdscc op januari 29, 2013, 17:20:11
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 29, 2013, 16:58:39
Citaat van: Galdiano op januari 28, 2013, 22:00:13
Dit zijn wedstrijden waar je normaal naar toe leefde, en naar toe ging en wilde!
Door de uitkaart heb ik nu zoiets. Ik hoor het wel :(

Denk dat er geen eens een bus rijd! Zonder uitkaart waren er zeker 3 a 4 bussen naar toe gegaan.

Met uitkaart en in auto's had ook goed geweest ;)

Zonder uitkaart met auto was helemaal top...  wedstrijd is zondagmiddag half 3  :O
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op januari 29, 2013, 17:33:54
Citaat van: Lwdscc op januari 29, 2013, 17:20:11
Zonder uitkaart met auto was helemaal top...  wedstrijd is zondagmiddag half 3  :O

Inderdaad, dat kon in 2001-2002 nog... toen zat het uitvak stampvol! (uiteraard wel een hele belangrijke wedstrijd)

Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: John Hiatt op januari 29, 2013, 18:33:55
Citaat van: Ronnie tng op januari 29, 2013, 17:33:54
Citaat van: Lwdscc op januari 29, 2013, 17:20:11
Zonder uitkaart met auto was helemaal top...  wedstrijd is zondagmiddag half 3  :O

Inderdaad, dat kon in 2001-2002 nog... toen zat het uitvak stampvol! (uiteraard wel een hele belangrijke wedstrijd)

Toen zaten we voor de wedstrijd nog massaal in dat café vlakbij het stadion.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op januari 30, 2013, 07:35:22
Ja man, het is zo zonde dat het niet met zo kan. De tijd was top om even heen te rijden. Is er überhaupt al animo voor die busreis?
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Don op januari 30, 2013, 08:41:33
Er zijn mensen bezig om in elk geval 1 bus vol te krijgen. Het gaat de goede kant op in elk geval. Op de lijst staan al aardig wat namen.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op januari 30, 2013, 08:56:43
Is er al een opstelling bekend of spelers die zeker niet mee doen?
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: De Gast op januari 30, 2013, 09:41:27
Zal mij benieuwen wat de heren trainers uit de hoge hoed toveren waardoor de kansen op een aardig resultaat toenemen.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: SCCFRANEKER op januari 30, 2013, 09:54:09
32,50 alweer een heel bedrag.
En dan oek geen eens bierries op de heen weg zeker....lekker fucking 2 uur + bussen...pfff...Schoolreisje ! :hein :hein :hein :hein :hein :hein
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Clint op januari 30, 2013, 10:00:18
Citaat van: SCCFRANEKER op januari 30, 2013, 09:54:09
Schoolreisje ! :hein :hein :hein :hein :hein :hein

Pakjes Wicky mee. :clint
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op januari 30, 2013, 10:03:05
Citaat van: Destroyer op januari 30, 2013, 07:35:22
Ja man, het is zo zonde dat het niet met zo kan. De tijd was top om even heen te rijden. Is er überhaupt al animo voor die busreis?

Er staan voor de aparte CambuurCulture bus nu 30 namen op papier, ik verwacht dat de bus wel (bijna) vol komt! Hoop dat er ook nog een busje andere supporters mee gaat, dan is het uitvak redelijk gevuld voor deze topper.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op januari 30, 2013, 10:06:11
En wat mooi is, Keimpe heeft gister een extra verkoop avond ingelast. Mensen die lastig kaarten konden halen i.v.m. werk kunnen nu donderdag avond tussen 19:00 - 21:00 kaarten halen in het Hertje!!!

Goede zaak dus!  _O_ |:)
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: richard op januari 30, 2013, 10:40:54
Citaat van: Ronnie tng op januari 30, 2013, 10:06:11
En wat mooi is, Keimpe heeft gister een extra verkoop avond ingelast. Mensen die lastig kaarten konden halen i.v.m. werk kunnen nu donderdag avond tussen 19:00 - 21:00 kaarten halen in het Hertje!!!

Goede zaak dus!  _O_ |:)

Ja, hij was ook erg enthousiast bij die vraag :devil
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Apeldoorner op januari 30, 2013, 10:44:14
Citaat van: Ronnie tng op januari 30, 2013, 10:06:11
En wat mooi is, Keimpe heeft gister een extra verkoop avond ingelast. Mensen die lastig kaarten konden halen i.v.m. werk kunnen nu donderdag avond tussen 19:00 - 21:00 kaarten halen in het Hertje!!!

Goede zaak dus!  _O_ |:)

Met 3 man sterk! Hoop toch op minimaal 3 bussen, moet lukken dacht ik zo!
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op januari 30, 2013, 10:56:09
Nou ik verwacht maximaal 2 bussen... Cambuur Culture een bus, geloof nu over de 30 man op papier. Verder denk ik niet dat er nog 2 andere bussen supporters gaan, er stonden gister maar 15 op papier dacht ik,maar ik ben benieuwd.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op januari 30, 2013, 11:42:10
Die 32,50 is natuurlijk wel inclusief glaasje ranja en een theebiscuitje toch?  :zweep
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: denistel op januari 30, 2013, 11:50:04
Citaat van: Ronnie tng op januari 30, 2013, 10:06:11
En wat mooi is, Keimpe heeft gister een extra verkoop avond ingelast. Mensen die lastig kaarten konden halen i.v.m. werk kunnen nu donderdag avond tussen 19:00 - 21:00 kaarten halen in het Hertje!!!

Goede zaak dus!  _O_ |:)

dat mut altijd te regelen zijn als ze mie vragen wil ik er altijd wel
ff zitten oek wel op zaterdag als dat nodig is.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: TM op januari 30, 2013, 13:06:18
Citaat van: denistel op januari 30, 2013, 11:50:04
Citaat van: Ronnie tng op januari 30, 2013, 10:06:11
En wat mooi is, Keimpe heeft gister een extra verkoop avond ingelast. Mensen die lastig kaarten konden halen i.v.m. werk kunnen nu donderdag avond tussen 19:00 - 21:00 kaarten halen in het Hertje!!!

Goede zaak dus!  _O_ |:)

dat mut altijd te regelen zijn als ze mie vragen wil ik er altijd wel
ff zitten oek wel op zaterdag als dat nodig is.

Zaterdag was niet mogelijk volgens KV. Dan had hij te kort dag (24 uur) om de bussen te regelen.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: richard op januari 30, 2013, 13:36:12
Citaat van: TM op januari 30, 2013, 13:06:18
Citaat van: denistel op januari 30, 2013, 11:50:04
Citaat van: Ronnie tng op januari 30, 2013, 10:06:11
En wat mooi is, Keimpe heeft gister een extra verkoop avond ingelast. Mensen die lastig kaarten konden halen i.v.m. werk kunnen nu donderdag avond tussen 19:00 - 21:00 kaarten halen in het Hertje!!!

Goede zaak dus!  _O_ |:)

dat mut altijd te regelen zijn als ze mie vragen wil ik er altijd wel
ff zitten oek wel op zaterdag als dat nodig is.

Zaterdag was niet mogelijk volgens KV. Dan had hij te kort dag (24 uur) om de bussen te regelen.

Ja maar die man wil gewoon niet, optie nemen en busmaatschappij regelt het wel als die bus niet doorgaat heeft de chauffeur vrij.......ti's zo simpel maar ja je moet wel willen kreeg gister idee dat die man echt levensmoe is wat een trieste vertoning van hem!!

Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Remco1352 op januari 30, 2013, 14:07:42
Wij zijn er ook bij met 2 man.
Forza :scc
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Thieske op januari 30, 2013, 17:06:03
Ik was er omstreeks 13.00 uur. Toen stonden er 21 man op papier (excl. CC bus).

3 punten meenemen uit Rotterdam.

Forza Cambuur!!
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op januari 30, 2013, 17:17:43
Zullen wel twee bussen rijden, stiekem hoop ik nog op een 3de, maar denk dat het te kortdag is!
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: GerardFraneker op januari 30, 2013, 20:23:13

Morgen maar twee kaarten halen, wil deze wedstrijd niet missen.
Hopelijk komt Cambuur sterk uit de winter stop en gaan de uitwedstrijden nu beter!


3 punten en :koffie
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op januari 30, 2013, 22:11:05
Succes mannen in rotterdam
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: marrumer op januari 30, 2013, 22:34:19
maar er gaan dus een boel heen begrijp ik?  :thumbsup
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: TM op januari 30, 2013, 22:55:48
Citaat van: marrumer op januari 30, 2013, 22:34:19
maar er gaan dus een boel heen begrijp ik?  :thumbsup

Een mannetje of 100.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: GerardFraneker op januari 31, 2013, 08:56:08

Verwacht wel weer dat achter de hekken bij het uitvak een leger ME staat.
Ik bedoel de ME film Crew...  :|
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op januari 31, 2013, 09:48:11
En hoezo verwacht je dat?
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Thieske op januari 31, 2013, 09:50:53
Iemand enig idee hoeveel personen er momenteel op de lijst staan?

Een 3e bus zou top zijn natuurlijk.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op januari 31, 2013, 09:54:34
Er zijn 2 lijsten, de lijst van CambuurCulture staat op 46, de meeste moeten overigens nog wel een daadwerkelijk kaarten halen, maar dat komt wel goed. Deze bus is voor bekenden en misschien dat dit aantal nog oploopt. Dan zal er wel gevraagd moeten worden voor een extra lange bus of zelfs een dubbeldekker, omdat iedereen wel bij elkaar wil zitten.

De andere bus durf ik niet te zeggen waar de teller op staat. Ik verwacht gewoon 2 goed gevulde bussen. Wanneer er een 3de bus gaat dan zal dit een bus zijn zonder CambuurCulture mannen...
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: zandokan op januari 31, 2013, 11:11:25
Net 2 kaarten gehaald. Stonden 32 op de lijst
Iedereen vanavond naar het hertje met een kopie van je legitimatie en met minimaal 3 bussen naar rotterdam

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: weestwel op januari 31, 2013, 11:23:55
Vanmiddag ook nog maar even een kaartsje halen. Zeer belangrijke wedstrijd tegen Sparta, dus massaal afreizen naar Rotterdam zondag!!!!!!!
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: GerardFraneker op januari 31, 2013, 11:33:14
Citaat van: Ronnie tng op januari 31, 2013, 09:48:11
En hoezo verwacht je dat?

Twee jaar geleden stonden ze daar ons te filmen hoe wij het uitvak binnen kwamen.
Ze stonden daar met z'n grote film camera.
Heb nog steeds geen idee waarom dat zo moest :?
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op januari 31, 2013, 12:17:24
Is er al een opstelling bekend?
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: speculeter op januari 31, 2013, 12:28:27
was ik ook wel benieuwd naar!
Gokje:  Telgenkamp,Droste,VdLaan,Dijkstra,Bijker,El Makrini,Diemers,Bakker,Adje,Hemmen,en Oepie. :scc


Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op januari 31, 2013, 12:35:09
Citaat van: GerardFraneker op januari 31, 2013, 11:33:14
Citaat van: Ronnie tng op januari 31, 2013, 09:48:11
En hoezo verwacht je dat?

Twee jaar geleden stonden ze daar ons te filmen hoe wij het uitvak binnen kwamen.
Ze stonden daar met z'n grote film camera.
Heb nog steeds geen idee waarom dat zo moest :?
Rotterdamse blauwbloezen zijn gek op filmen. Stukje frustratie dat ze niet tot de filmacademie zijn toegelaten?  l0l
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: marrumer op januari 31, 2013, 12:53:56
Citaat van: peter op januari 31, 2013, 12:28:27
was ik ook wel benieuwd naar!
Gokje:  Telgenkamp,Droste,VdLaan,Dijkstra,Bijker,El Makrini,Diemers,Bakker,Adje,Hemmen,en Oepie. :scc
ik denk dat hiwat er ook wel bij zal zitten.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: GerardFraneker op januari 31, 2013, 16:53:45
Citaat van: Dokkumer op januari 31, 2013, 12:35:09
Citaat van: GerardFraneker op januari 31, 2013, 11:33:14
Citaat van: Ronnie tng op januari 31, 2013, 09:48:11
En hoezo verwacht je dat?

Twee jaar geleden stonden ze daar ons te filmen hoe wij het uitvak binnen kwamen.
Ze stonden daar met z'n grote film camera.
Heb nog steeds geen idee waarom dat zo moest :?
Rotterdamse blauwbloezen zijn gek op filmen. Stukje frustratie dat ze niet tot de filmacademie zijn toegelaten?  l0l
Moet zo zijn!  8P

Nummer 37 bus nr.1 en dat was om 15:30u
Cambuur Culture bus nog een paar plaatsen over zei de jonge man achter de balie.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Apeldoorner op januari 31, 2013, 17:10:04
Doe vanavond zelf de kaartverkoop. Zal na die tijd een update hier plaatsen :y
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Chipke op januari 31, 2013, 18:42:15
                                                   TELGENKAMP                                                           
                     
                   DROSTE              BAKENS      BROEKHOF       VAN DER LAAN       


                   BAKKER                         ROSE                         EL MAKRINI   
                     

                   SCHOKKER                   HEMMEN                      TIGHADOUINI
 
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op januari 31, 2013, 19:10:12
Citaat van: Apeldoorner op januari 31, 2013, 17:10:04
Doe vanavond zelf de kaartverkoop. Zal na die tijd een update hier plaatsen :y

Tot zo!
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op januari 31, 2013, 19:44:47
Citaat van: Chipke op januari 31, 2013, 18:42:15
                                                   TELGENKAMP                                                           
                     
                   DROSTE              BAKENS      BROEKHOF       VAN DER LAAN       


                   BAKKER                         ROSE                         EL MAKRINI   
                     

                   SCHOKKER                   HEMMEN                      TIGHADOUINI

Is dit DE opstelling voor zondag?
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: denistel op januari 31, 2013, 20:35:20
Citaat van: grijskijker op januari 31, 2013, 19:44:47
Citaat van: Chipke op januari 31, 2013, 18:42:15
                                                   TELGENKAMP                                                           
                     
                   DROSTE              BAKENS      BROEKHOF       VAN DER LAAN       


                   BAKKER                         ROSE                         EL MAKRINI   
                     

                   SCHOKKER                   HEMMEN                      TIGHADOUINI

Is dit DE opstelling voor zondag?

bakens is niet speelklaar voor zondag hoor


--------------------------------------telgenkamp----------------------------------

droste------------------Dijkstra----------------vd laan-----------------------bijker


------------------------makrini------------------------bakker------------------------------------


-------------------------------------schokker------------------------------------------

hiwat------------------------------hemmen-----------------------------adnane

denk ik maar dat wordt zaterdag morgen wel bekend bij de laatste training.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: denistel op januari 31, 2013, 20:38:34
Citaat van: peter op januari 31, 2013, 12:28:27
was ik ook wel benieuwd naar!
Gokje:  Telgenkamp,Droste,VdLaan,Dijkstra,Bijker,El Makrini,Diemers,Bakker,Adje,Hemmen,en Oepie. :scc

diemers zit nog in het gips hoor
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op januari 31, 2013, 20:40:03
Waar heeft bakens last van?

Net 43 op de lijst.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Chipke op januari 31, 2013, 20:46:20
Ga er gewoon van uit dat Bakens en Rose kunnen spelen. Mocht Bakens niet kunnen spelen ziet het er wel erg zwak uit achterin.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: klompke op januari 31, 2013, 21:25:08
Nou hier dan de update er gaan in ieder geval twee bussen nog enkele plaatsen in bus 1 en in culture bus nog 2 plaatsen vrij
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op januari 31, 2013, 21:26:02
Mooi klompke. Morgen de derde en vierde bus ook maar  |:). Bussen zijn beide gewone 50 persoonsbussen?
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op januari 31, 2013, 21:53:07
Citaat van: Dokkumer op januari 31, 2013, 21:26:02
Mooi klompke. Morgen de derde en vierde bus ook maar  |:). Bussen zijn beide gewone 50 persoonsbussen?

Hangt er nog ff vanaf verwachten eerlijk gezgd nog wel wat ;)

Iedereen nog even kaarten halen voor 12:00 uur!
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op januari 31, 2013, 22:07:08
Citaat van: klompke op januari 31, 2013, 21:25:08
Nou hier dan de update er gaan in ieder geval twee bussen nog enkele plaatsen in bus 1 en in culture bus nog 2 plaatsen vrij

Ik heb vandaag met Keimpe gesproken, en aangegeven dat we aan een 50 persoons bus niet genoeg zouden hebben. We konden gewoon nog kaarten krijgen en we zouden dan kijken voor een extra lange, of zelfs een dubbeldekker. Drenthe tours heeft bussen tot 90 personen dus dat moet mogelijk zijn. Er is niet voor niets doorgegeven dat men tot 12:00 morgen kaarten kon halen.

Zoals Galdiano al zei, er komen morgen zeker nog meer mensen...
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op januari 31, 2013, 22:19:37
Citaat van: Galdiano op januari 31, 2013, 21:53:07
Citaat van: Dokkumer op januari 31, 2013, 21:26:02
Mooi klompke. Morgen de derde en vierde bus ook maar  |:). Bussen zijn beide gewone 50 persoonsbussen?

Hangt er nog ff vanaf verwachten eerlijk gezgd nog wel wat ;)

Iedereen nog even kaarten halen voor 12:00 uur!
Mooi man, ook goed om te lezen dat er behoorlijk wat animo is voor de CC bus  |:)

Krijg eigenlijk ineens heimwee naar die bekerwedstrijd in 1996. 37 bussen en een bus uit Berlikum waar een stel totaal van de wereld zijnde  :monk  :monk uitrolde...
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Apeldoorner op januari 31, 2013, 22:20:50
98 mensen intotaal! Hoe meer hoe beter!  w:)
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: GerardFraneker op januari 31, 2013, 22:37:04
Citaat van: Apeldoorner op januari 31, 2013, 22:20:50
98 mensen intotaal! Hoe meer hoe beter!  w:)

Zeker mooi aantal!
Hopelijk morgen nog een aantal die zich opgeven! :proost
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Chipke op januari 31, 2013, 22:39:01
Zeker een mooi aantal. Weet je wat nog mooier is? 3 punten uit Rotterdam en blijven meedoen om het kampioenschap. |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: denistel op januari 31, 2013, 22:55:24
Citaat van: Chipke op januari 31, 2013, 20:46:20
Ga er gewoon van uit dat Bakens en Rose kunnen spelen. Mocht Bakens niet kunnen spelen ziet het er wel erg zwak uit achterin.

bakens doet niet mee dat werd vanmorgen gezegd tijdens de training...vd laan en Dijkstra centraal mut kenne toch
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Chipke op januari 31, 2013, 23:13:50
Heb het idee dat t wat te zwak is achterin. Vond Vosselman niet slecht zoals zoveel mensen hier altijd zeiden op dit forum. Als we zijn contract niet ontbonden hadden had je toch weer wat meer ervaring en meer keus. Zelf vind ik Bijker nog wat onzeker overkomen. Maar dat is mijn mening natuurlijk.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: sunderland op februari 01, 2013, 00:16:25
 :rodekaart
Citaat van: Chipke op januari 31, 2013, 23:13:50
Heb het idee dat t wat te zwak is achterin. Vond Vosselman niet slecht zoals zoveel mensen hier altijd zeiden op dit forum. Als we zijn contract niet ontbonden hadden had je toch weer wat meer ervaring en meer keus. Zelf vind ik Bijker nog wat onzeker overkomen. Maar dat is mijn mening natuurlijk.
:rodekaart :_spank
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: De Gast op februari 01, 2013, 08:40:46
Zonder versterking op het midden en zonder Bakens wordt het maar wat moeilijk..
Ik denk niet dat we iets moeten verwachten van zondag
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Clint op februari 01, 2013, 08:45:42
Citaat van: De Gast op februari 01, 2013, 08:40:46
Ik denk niet dat we iets moeten verwachten van zondag

Ik weet het wel zeker. :devil
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Montana op februari 01, 2013, 09:27:57
We zitten op 104 kaarten op dit moment (09.30u)
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Thieske op februari 01, 2013, 09:52:31
Zou nog mooi zijn een 3e bus. Maar tot 12 uur kaartverkoop, en dat er in die tijd nog 50 man bijkomen, zie ik niet gebeuren.

Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: TM op februari 01, 2013, 11:06:52
Uitverkocht. Er zullen 2 volle bussen afreizen naar R'dam aldus Cambuur twitter. Een dubbeldekker en een normale bus dan? Omdat er om half 10 al 104 kaarten waren verkocht.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op februari 01, 2013, 11:15:24
Denk een normale bus en een verlengde bus. Dubbeldekker niet waarschijnlijk. Beetje jammer dat het al gesloten is omdat ik nog 3 kaarten zou halen...  ;(
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Montana op februari 01, 2013, 11:24:14
Klopt Ronnie, 105 man als ik het goed heb.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op februari 01, 2013, 11:40:11
Het is wel erg triest weer dit Montana, er werd duidelijk aangegeven dat er tot 12:00!! kaarten gekocht konden worden. Er zijn nu al 5 mensen teleurgesteld en dat aantal loopt nog op.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: weestwel op februari 01, 2013, 12:08:05
Dat was vorig seizoen precies hetzelfde. Toen was het donderdag al zogenaamd "uitverkocht", terwijl er maar 1 busje heen ging. Deze keer mag ik wel mee  |:)
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op februari 01, 2013, 12:12:41
9 personen die inmiddels teleurgesteld zijn!

Erg triest aangezien overal is aangekondigd dat men kaarten tot vandaag 12:00 kon krijgen.

Jammer want in eerste instantie was ik erg lovend over de gang van zaken. Een extra verkoop avond. Geen probleem om een extra lange bus te regelen. En nu dit....
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: marrumer op februari 01, 2013, 14:05:10
als het uitverkocht is en er willen meer mensen heen, waarom rijd er dan niet nog een bus?
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: de Schoot op februari 01, 2013, 14:18:07
Op forumavond zeggen dat mogelijkheid tot 12 uur was, omdat er dan nog met busmaatschappij vanalles geregeld kon worden. En nu dit?????? Wat is Keimpe een verschrikkelijk waardeloze vent die zich niet aan z'n woord houdt! Iedereen die wel gaat: suc6 en maak er een mooi feestje van!
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Ruppppert op februari 01, 2013, 14:30:26
Bin niet van de partij ,dus geen beelden vanuit het uitvak, wens de mensen die wel gaan veel plezier en mogen ze de 3 punten mee nemen uit Rotterdam,  :thumbsup
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op februari 01, 2013, 14:43:54
Citaat van: Ronnie tng op februari 01, 2013, 12:12:41
9 personen die inmiddels teleurgesteld zijn!

Erg triest aangezien overal is aangekondigd dat men kaarten tot vandaag 12:00 kon krijgen.

Jammer want in eerste instantie was ik erg lovend over de gang van zaken. Een extra verkoop avond. Geen probleem om een extra lange bus te regelen. En nu dit....

Zijn inmiddels al meer Ronnie!

Net bij Keimpe vandaan gekomen, hij is niet voor rede vatbaar! Hem duidelijk proberen te maken dat 12 uur 12 uur is en niet om 10 uur moet aankomen dat het uitverkocht is. Het moet werkbaar blijven gaf hij 3 maal aan. En in dubbeldekker geen overzicht is!
Tevens gaf hij aan dat er geen grotere bussen beschikbaar zijn. 1 simpel belletje richting drenthe tours zegt anders! Schandalig dat die man nog bij cambuur mag werken!

Een normaal mens was allang ontslagen!
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Chipke op februari 01, 2013, 14:48:06
De voorbeschouwing: http://www.cambuur.nl/video/voorbeschouwing-sparta-rotterdam-sc-cambuur (http://www.cambuur.nl/video/voorbeschouwing-sparta-rotterdam-sc-cambuur)
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: richard op februari 01, 2013, 15:18:05
De directie moet ingrijpen dit kan en mag zo langer niet wat een mafketel!!
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: GerardFraneker op februari 01, 2013, 15:23:30


Erg triest inderdaad dat ze niet tot 12 uur kunnen wachten..
Overige mensen die niet in de bus passen in een taxi Waaksma busje had misschien een idee kunnen zijn???
:|
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: marrumer op februari 01, 2013, 15:37:51
jammer rupert  ;(
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: marrumer op februari 01, 2013, 15:38:35
Citaat van: GerardFraneker op februari 01, 2013, 15:23:30


Erg triest inderdaad dat ze niet tot 12 uur kunnen wachten..
Overige mensen die niet in de bus passen in een taxi Waaksma busje had misschien een idee kunnen zijn???
:|
waren de kaarten niet gewoon op?
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op februari 01, 2013, 15:40:40
Citaat van: marrumer op februari 01, 2013, 15:38:35
Citaat van: GerardFraneker op februari 01, 2013, 15:23:30


Erg triest inderdaad dat ze niet tot 12 uur kunnen wachten..
Overige mensen die niet in de bus passen in een taxi Waaksma busje had misschien een idee kunnen zijn???
:|
waren de kaarten niet gewoon op?

Nee! Uitvak passen 500-600 man!
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Cambuur Culture op februari 01, 2013, 16:16:15
BVO laat supporters in de kou staan:

http://cambuurculture.nl/wordpress/bvo-laat-supporters-in-de-kou-staan/
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: weestwel op februari 01, 2013, 16:35:01
Dit verdient inderdaad weer geen schoonheidsprijs. Waarom starten ze niet 2 weken van tevoren met de voorverkoop??, waarom niet de mogelijkheid om online in te schrijven en te betalen???, waarom op ieder willekeurig moment stoppen met de verkoop???, waarom geen (extra) grote bus???, waarom geen gegevens omtrent het aantal inschrijvingen en het aantal nog beschikbare plaatsen??? Communicatie lijkt een duur woord te zijn voor Keimpe en zijn mannen.  :gelekaart +  :gelekaart =  :rodekaart
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Chipke op februari 01, 2013, 16:44:05
Vermoedelijke opstelling:

                                                         Telgenkamp

                    Droste                  Dijkstra           van der Laan               Bijker       


                    El Makrini                         Bakker                                  Keurntjes


                    Schokker                         Hemmen                                Tighadouini
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op februari 01, 2013, 16:45:48
In eerste instantie was er de uitkaart verplichting. Dit werd deze week pas veranderd, Erg kort dag en dan ook nog eens de kaartverkoop eerder sluiten! Erg jammer, de BVO verdiende in eerste instantie alle lof voor het mee werken aan een extra verkoop avond, niet moeilijk doen over een extra grote bus voor CambuurCulture en dan krijg je dit. Weg lof!  :(
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Chipke op februari 01, 2013, 16:48:08
Erg jammer inderdaad. Zou eens wat aan gedaan moeten worden. Maar er gaan iig aardig wat supporters die kant op.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: klompke op februari 01, 2013, 17:07:42
Hoi allemaal

Weet je wat ik dan zo jammer vind? Gisteravond zitten we in de kantine van 19.00 uur tot 21.00. Het aantal mensen wat langs is geweest is nog geen 20 personen Snap dat er mensen zijn die moeten werken maar voor degenen die niet moesten werken konden gewoon in deze tijd terecht en als je dan ziet wat er op af is gekomen dan is het zonde dat niet meer mensen hier gebruik van hebben gemaakt. Wij zitten als vrijwilligers van de KVC voor jullie en hopen net zoals jullie zelf op een groot aantal mensen dat mee gaat naar Sparta. Gelukkig zijn het dan toch twee volle bussen geworden. Ik wens jullie heel veel plezier en neem die drie punten mee terug. Laat maar zien dat we een club zijn die staat als een huis.

Heel veel plezier nogmaals

groetjes KLOMPKE
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op februari 01, 2013, 17:24:07
Ik werk in de retail branche en werk bijna altijd ma-do of ma-vr. En vaak in de avond uren op donderdag. Ik heb geluk gehad want officieel moest ik gisteravond werken. En had ik vandaag pas een kaart kunnen halen! Dan zou ik ook niet present zijn! Ik blijf het schandalig vinden! 12 uur communiceren is ook tot 12 uur door verkopen! Keimpe gaf aan dat er ergens een lijn getrokken moet worden. Die was al getrokken! Bij 12 uur!
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: jamesbond op februari 01, 2013, 17:42:00
 Triest voor woorden kom ik er vanochtend. Krijg je te horen uitverkocht ze hadden echt wel een extra busje kennen doen niet ? :?
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: denistel op februari 01, 2013, 17:54:07
Citaat van: Chipke op februari 01, 2013, 16:44:05
Vermoedelijke opstelling:

                                                         Telgenkamp

                    Droste                  Dijkstra           van der Laan               Bijker       


                    El Makrini                         Bakker                                  Keurntjes


                    Schokker                         Hemmen                                Tighadouini

de leeuw ipv schokker toch
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op februari 01, 2013, 18:01:57
Citaat van: klompke op februari 01, 2013, 17:07:42
Hoi allemaal

Weet je wat ik dan zo jammer vind? Gisteravond zitten we in de kantine van 19.00 uur tot 21.00. Het aantal mensen wat langs is geweest is nog geen 20 personen Snap dat er mensen zijn die moeten werken maar voor degenen die niet moesten werken konden gewoon in deze tijd terecht en als je dan ziet wat er op af is gekomen dan is het zonde dat niet meer mensen hier gebruik van hebben gemaakt. Wij zitten als vrijwilligers van de KVC voor jullie en hopen net zoals jullie zelf op een groot aantal mensen dat mee gaat naar Sparta. Gelukkig zijn het dan toch twee volle bussen geworden. Ik wens jullie heel veel plezier en neem die drie punten mee terug. Laat maar zien dat we een club zijn die staat als een huis.

Heel veel plezier nogmaals

groetjes KLOMPKE

Respect dat deze avond mogelijk gemaakt is. Maar Klompke, je kan ook begrijpen dat wanneer je de deadline op vrijdag 12:00 zet, er een hoop echte Leeuwarders zijn die op het laatste moment kaarten moeten halen. Ik had er ook niet voor gekozen, maar goed er zijn mensen die dat wel op het laatste moment doen. Wanneer er op de forumavond gelijk ook besloten zou worden dat donderdag de laatste kans was, dan waren er meer! Maar er waren mensen die vroegen: "ik kan morgen ochtend ook nog kaarten halen toch?" En dat kon gewoon. (achteraf dus ineens niet!)
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op februari 02, 2013, 10:12:51
Citaat van: denistel op februari 01, 2013, 17:54:07
Citaat van: Chipke op februari 01, 2013, 16:44:05
Vermoedelijke opstelling:

                                                         Telgenkamp

                    Droste                  Dijkstra           van der Laan               Bijker       


                    El Makrini                         Bakker                                  Keurntjes


                    Schokker                         Hemmen                                Tighadouini

de leeuw ipv schokker toch
Hoezo de leeuw voor Schokker?

Is dit de opstelling voor morgen?
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op februari 02, 2013, 10:58:52
Citaat van: Ronnie tng op februari 01, 2013, 18:01:57
Citaat van: klompke op februari 01, 2013, 17:07:42
Hoi allemaal

Weet je wat ik dan zo jammer vind? Gisteravond zitten we in de kantine van 19.00 uur tot 21.00. Het aantal mensen wat langs is geweest is nog geen 20 personen Snap dat er mensen zijn die moeten werken maar voor degenen die niet moesten werken konden gewoon in deze tijd terecht en als je dan ziet wat er op af is gekomen dan is het zonde dat niet meer mensen hier gebruik van hebben gemaakt. Wij zitten als vrijwilligers van de KVC voor jullie en hopen net zoals jullie zelf op een groot aantal mensen dat mee gaat naar Sparta. Gelukkig zijn het dan toch twee volle bussen geworden. Ik wens jullie heel veel plezier en neem die drie punten mee terug. Laat maar zien dat we een club zijn die staat als een huis.

Heel veel plezier nogmaals

groetjes KLOMPKE

Respect dat deze avond mogelijk gemaakt is. Maar Klompke, je kan ook begrijpen dat wanneer je de deadline op vrijdag 12:00 zet, er een hoop echte Leeuwarders zijn die op het laatste moment kaarten moeten halen. Ik had er ook niet voor gekozen, maar goed er zijn mensen die dat wel op het laatste moment doen. Wanneer er op de forumavond gelijk ook besloten zou worden dat donderdag de laatste kans was, dan waren er meer! Maar er waren mensen die vroegen: "ik kan morgen ochtend ook nog kaarten halen toch?" En dat kon gewoon. (achteraf dus ineens niet!)

Er waren 2 mogelijkheden voor de BVO:
1. Vol = Vol en we blijven bij 2 bussen
2. Tot 12:00 open en dan kijken of de verlengde bus geregeld kan worden of zelfs eventueel een derde.

Die laatste mogelijkheid was er zoals ik begrepen heb en dat Keimpe wel een uitgebreide discussie met Drenth Tours kan voeren, maar niet kan/wil regelen dat die verlengde bus gewoon ingezet gaat worden... Tsja, dan houdt mijn riem mijn broek niet meer tegen.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: John Hiatt op februari 02, 2013, 11:02:05
Positieve is dat er weer eens twee volle bussen met supporters meegaan naar een uitwedstrijd. Negatieve is dat er bij de BVO nog veel gedaan en geleerd moet worden op het gebied van communicatie.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Lwdscc op februari 02, 2013, 11:41:46
Ook bij Sparta problemen achterin: Sparta speelt zondag tegen Cambuur met Alaïr Cruz Vicente en Henk Dijkhuizen als vleugelverdedigers. Het tweetal vervangt Donovan Slijngard en Pieter Nys, die geblesseerd zijn.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Chipke op februari 02, 2013, 11:42:56
Citaat van: grijskijker op februari 02, 2013, 10:12:51
Citaat van: denistel op februari 01, 2013, 17:54:07
Citaat van: Chipke op februari 01, 2013, 16:44:05
Vermoedelijke opstelling:

                                                         Telgenkamp

                    Droste                  Dijkstra           van der Laan               Bijker       


                    El Makrini                         Bakker                                  Keurntjes


                    Schokker                         Hemmen                                Tighadouini

de leeuw ipv schokker toch
Hoezo de leeuw voor Schokker?

Is dit de opstelling voor morgen?

Ja dit is de opstelling voor morgen. Schokker gewoon in de basis hoor.....
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Goudvinger op februari 02, 2013, 11:50:35
Ik acht Cambuur bij voorbaat zeker niet kansloos: 2-7  |:)
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op februari 02, 2013, 11:52:37
Voor alle duidelijkheid en omdat ik waarde heer Cantello deze opmerking nog niet heb zien maken

:0= WIJ WINNEN!
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Chipke op februari 02, 2013, 12:01:46
De opstelling is best redelijk, alleen de verdediging met Bijker en Dijkstra twijfel ik nog over. Voorin en op het middenveld staat het best heel sterk.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op februari 02, 2013, 12:03:29
Citaat van: Chipke op februari 02, 2013, 12:01:46
De opstelling is best redelijk
En er zijn nog goede wissel mogelijkheden..
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Chipke op februari 02, 2013, 13:06:31
WISSELSPELERS-----------------------------------------------------------------------------------------------
3    LEON BROEKHOF
9    MARTIJN BARTO
11  MELVIN DE LEEUW
19  FRITS DANTUMA
22  LEONARD NIENHUIS
23  JOHNNY DE VRIES
25  GIOVANNI HIWAT
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op februari 02, 2013, 13:15:29
Citaat van: Chipke op februari 02, 2013, 13:06:31
WISSELSPELERS-----------------------------------------------------------------------------------------------
3    LEON BROEKHOF
9    MARTIJN BARTO
11  MELVIN DE LEEUW
19  FRITS DANTUMA
22  LEONARD NIENHUIS
23  JOHNNY DE VRIES
25  GIOVANNI HIWAT
Geen Bakens of Rose op de bank?
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Chipke op februari 02, 2013, 13:25:23
Citaat van: grijskijker op februari 02, 2013, 13:15:29
Citaat van: Chipke op februari 02, 2013, 13:06:31
WISSELSPELERS-----------------------------------------------------------------------------------------------
3    LEON BROEKHOF
9    MARTIJN BARTO
11  MELVIN DE LEEUW
19  FRITS DANTUMA
22  LEONARD NIENHUIS
23  JOHNNY DE VRIES
25  GIOVANNI HIWAT
Geen Bakens of Rose op de bank?


Nee zijn beide niet fit genoeg, maar lees net dat de Leeuw ipv Schokker start weet niet waar dat nou weer goed voor is.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op februari 02, 2013, 13:28:36
Citaat van: Chipke op februari 02, 2013, 13:25:23
Citaat van: grijskijker op februari 02, 2013, 13:15:29
Citaat van: Chipke op februari 02, 2013, 13:06:31
WISSELSPELERS-----------------------------------------------------------------------------------------------
3    LEON BROEKHOF
9    MARTIJN BARTO
11  MELVIN DE LEEUW
19  FRITS DANTUMA
22  LEONARD NIENHUIS
23  JOHNNY DE VRIES
25  GIOVANNI HIWAT
Geen Bakens of Rose op de bank?


Nee zijn beide niet fit genoeg, maar lees net dat de Leeuw ipv Schokker start weet niet waar dat nou weer goed voor is.
Om ons te irriteren  :_schater :P
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Chipke op februari 02, 2013, 13:29:28
Schokker speelde voor de winterstop tien keer beter dan de Leeuw
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Len Cantello op februari 02, 2013, 14:03:05
 :0= WIJ WINNEN!!!
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Bakker90 op februari 02, 2013, 15:28:06
Ben benieuwd morgen.. maar dat bijker in de selectie staat is n raadsel.. had liever johnie de vries gezien op zijn plek.!! bijker is te klein en maakt te veel fouten.. (zie oefenwedstrijd  Jong fc twente - cambuur) of het kost ons drie punten of het geluk zit eens mee.!!  :scc hoop op 3 punten.!! |:)
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: mescc op februari 02, 2013, 15:44:23
Citaat van: Bakker90 op februari 02, 2013, 15:28:06
Ben benieuwd morgen.. maar dat bijker in de selectie staat is n raadsel.. had liever johnie de vries gezien op zijn plek.!! bijker is te klein en maakt te veel fouten.. (zie oefenwedstrijd  Jong fc twente - cambuur) of het kost ons drie punten of het geluk zit eens mee.!!  :scc hoop op 3 punten.!! |:)

de bal is rond! :insane 8)
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: marrumer op februari 02, 2013, 15:47:10
we zullen dit wel winnen en dan bijv. eindhoven thuis verliezen.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op februari 02, 2013, 15:59:07
Citaat van: Bakker90 op februari 02, 2013, 15:28:06
Ben benieuwd morgen.. maar dat bijker in de selectie staat is n raadsel.. had liever johnie de vries gezien op zijn plek.!! bijker is te klein en maakt te veel fouten..
Dus iemand die geen linksback is  en puur rechtsbenig is op die positie laten knoeien? En een talent(want dat is het wel) als Bijker geen kans geven om te groeien,heeft het in begin van de competitie ook redelijk gedaan dacht ik zo. We beoordelen of veroordelen jou toch ook niet op je (schrijf) foutjes,laat die jongen af en toe een fout maken,als hij er maar van leert.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Chipke op februari 02, 2013, 16:21:45
Citaat van: grijskijker op februari 02, 2013, 15:59:07
Citaat van: Bakker90 op februari 02, 2013, 15:28:06
Ben benieuwd morgen.. maar dat bijker in de selectie staat is n raadsel.. had liever johnie de vries gezien op zijn plek.!! bijker is te klein en maakt te veel fouten..
Dus iemand die geen linksback is  en puur rechtsbenig is op die positie laten knoeien? En een talent(want dat is het wel) als Bijker geen kans geven om te groeien,heeft het in begin van de competitie ook redelijk gedaan dacht ik zo. We beoordelen of veroordelen jou toch ook niet op je (schrijf) foutjes,laat die jongen af en toe een fout maken,als hij er maar van leert.

Kan me nog de wedstrijd vorig jaar tegen MVV herinneren waar Bijker een paar fouten maakte waar een doelpunt uit kwam. Natuurlijk kan het zijn dat deze jongen flink gegroeid is. Kom niet elke training kijken dus dat zal best. We zien het wel.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op februari 02, 2013, 16:28:17
 |:)
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op februari 02, 2013, 16:30:09
Citaat van: Chipke op februari 02, 2013, 16:21:45
Citaat van: grijskijker op februari 02, 2013, 15:59:07
Citaat van: Bakker90 op februari 02, 2013, 15:28:06
Ben benieuwd morgen.. maar dat bijker in de selectie staat is n raadsel.. had liever johnie de vries gezien op zijn plek.!! bijker is te klein en maakt te veel fouten..
Dus iemand die geen linksback is  en puur rechtsbenig is op die positie laten knoeien? En een talent(want dat is het wel) als Bijker geen kans geven om te groeien,heeft het in begin van de competitie ook redelijk gedaan dacht ik zo. We beoordelen of veroordelen jou toch ook niet op je (schrijf) foutjes,laat die jongen af en toe een fout maken,als hij er maar van leert.

Kan me nog de wedstrijd vorig jaar tegen MVV herinneren waar Bijker een paar fouten maakte waar een doelpunt uit kwam. Natuurlijk kan het zijn dat deze jongen flink gegroeid is. Kom niet elke training kijken dus dat zal best. We zien het wel.


Daar noem je 1 wedstrijd,ik kan me dit seizoen ook wel een aantal fouten van ervaren spelers in verschillende wedstrijden herinneren,Droste,Rose,Telgenkamp en zo kan ik wel meer noemen.. Niemand is bij Cambuur foutloos en dan afgeven op zo'n jonge vent die nog veel moet leren terwijl de ervaren krachten evenveel of misschien wel meer fouten maken.

Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Chipke op februari 02, 2013, 16:32:11
Je hebt wel gelijk maar ben gewoon nog niet echt overtuigd van zijn kwaliteiten. Snap sowieso niet waarom Vosselman weg moest.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op februari 02, 2013, 16:34:48
Citaat van: Chipke op februari 02, 2013, 16:32:11
Je hebt wel gelijk maar ben gewoon nog niet echt overtuigd van zijn kwaliteiten. Snap sowieso niet waarom Vosselman weg moest.
Dat zal met geld te maken hebben gehad en de TS zullen Bijker niet slechter vinden dan Vosselman.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op februari 02, 2013, 17:57:33
Citaat van: Chipke op februari 02, 2013, 16:32:11
Je hebt wel gelijk maar ben gewoon nog niet echt overtuigd van zijn kwaliteiten. Snap sowieso niet waarom Vosselman weg moest.
Ik wil em inkoppen, maar doe het niet  :devil
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: De Gast op februari 02, 2013, 22:30:33
Citaat van: Chipke op februari 01, 2013, 16:44:05
Vermoedelijke opstelling:

                                                         Telgenkamp

                    Droste                  Dijkstra           van der Laan               Bijker       


                    El Makrini                         Bakker                                  Keurntjes


                    Schokker                         Hemmen                                Tighadouini

Vrees dat we totaal worden overlopen morgen...
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op februari 03, 2013, 00:02:08
 :0= MATCHDAY!!!!! Heb er zin in! 3 punten!
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: 666 op februari 03, 2013, 08:27:43
Ik hoop zo op 3 punten... Er gaat een leuke ploeg heen dus knallen maar  |:)
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op februari 03, 2013, 08:28:09
1-3 (1-1)

Hemmen
Tighadouini
De Leeuw

|:)
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: John Hiatt op februari 03, 2013, 08:57:04
Inzet, passie, strijd! Dat gaat 3 punten opleveren!
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Apeldoorner op februari 03, 2013, 09:21:22
Matchday! 1-2  |:)
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op februari 03, 2013, 10:55:40
Het maakt me niet uit hoe, als we die punten maar pakken vandaag!!!!

Voor de thuisblijvers: Half 3 in de chatbox!  :y
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: marrumer op februari 03, 2013, 10:56:12
 :scc 3 punten!!!!!!!
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Chipke op februari 03, 2013, 11:43:53
1-2 Hemmen en Tighadouini
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: michello op februari 03, 2013, 11:57:16
Misschien is het iets om een voorspellingstopic aan te maken/in te voeren? Of om op een andere wijze een voorspelling door te geven zodat we weer kunnen gaan strijden om de beste voorspeller van COL ? ;) Admins?
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Chipke op februari 03, 2013, 12:09:36
Heeft iemand misschien een live stream voor vanmiddag?
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Lwdscc op februari 03, 2013, 12:25:11
Citaat van: Chipke op februari 03, 2013, 12:09:36
Heeft iemand misschien een live stream voor vanmiddag?

Wordt volgens mij niet eens uitgezonden op EL. Vrees dat het een radio verslag gaat worden...
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: denistel op februari 03, 2013, 12:57:46
gas geven daar 2-3 mut kenne 100 man mee ..veel suc 6 daar.

Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: 666 op februari 03, 2013, 13:55:36
Zijn onze supporters al gearriveerd? Ik hoop dat ze het kasteel er helemaal uitzingen. |:)
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op februari 03, 2013, 13:57:24
Citaat van: 666 op februari 03, 2013, 13:55:36
Zijn onze supporters al gearriveerd? Ik hoop dat ze het kasteel er helemaal uitzingen. |:)

Lijkt me niet moeilijk. Stadion zit vol met 'kakkies' Theaterpubliek, net als bij dkv en AZ.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Chipke op februari 03, 2013, 14:01:30
Nog een half uurtje |:) |:)
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op februari 03, 2013, 14:11:16
Ik krijg een error melding als ik de player op OA wil openen...... :? Hebben meer mensen daar last van?
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Chipke op februari 03, 2013, 14:14:27
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg823.imageshack.us%2Fimg823%2F8229%2Fbclihsmceaaesja.jpg&hash=592b557e96bdbe4cc626a63a7c3e78b5d1e4ef49)
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: denistel op februari 03, 2013, 14:19:33
Citaat van: poelie-lwd op februari 03, 2013, 14:11:16
Ik krijg een error melding als ik de player op OA wil openen...... :? Hebben meer mensen daar last van?

oa heeft oek maar af en toe nieuws vanaf 4 uur pas constant sport...

radio rijnmond  http://www.rijnmond.nl/live/radio/overlay
werkt prima
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Chipke op februari 03, 2013, 14:21:35
Citaat van: denistel op februari 03, 2013, 14:19:33
Citaat van: poelie-lwd op februari 03, 2013, 14:11:16
Ik krijg een error melding als ik de player op OA wil openen...... :? Hebben meer mensen daar last van?

oa heeft oek maar af en toe nieuws vanaf 4 uur pas constant sport...

radio rijnmond  http://www.rijnmond.nl/live/radio/overlay
werkt prima

Bedankt veel beter dit |:)
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Lwdscc op februari 03, 2013, 14:23:46
Citaat van: 666 op februari 03, 2013, 13:55:36
Zijn onze supporters al gearriveerd? Ik hoop dat ze het kasteel er helemaal uitzingen. |:)

Er zijn er al wat ja: Come on CAMBUUR  |:) |:) |:) |:) |:)
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F2jaglte.png&hash=4ae9f2f5d6a6866f6598478819aac9ecdda9b438)
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op februari 03, 2013, 14:24:28
Dank D! Beetje vreemd dat OA niet een radiostream verzorgd.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Chipke op februari 03, 2013, 14:26:17
Citaat van: poelie-lwd op februari 03, 2013, 14:24:28
Dank D! Beetje vreemd dat OA niet een radiostream verzorgd.

Normaal gesproken wel maar hij doet het op een of andere manier niet
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: The king1 op februari 03, 2013, 14:29:44
Citaat van: Chipke op februari 03, 2013, 14:26:17
Citaat van: poelie-lwd op februari 03, 2013, 14:24:28
Dank D! Beetje vreemd dat OA niet een radiostream verzorgd.

Normaal gesproken wel maar hij doet het op een of andere manier niet

KPN heeft een storing daarom werkt de stream bij Omrop Abe niet
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op februari 03, 2013, 14:37:04
Citaat van: Lwdscc op februari 03, 2013, 14:23:46
Citaat van: 666 op februari 03, 2013, 13:55:36
Zijn onze supporters al gearriveerd? Ik hoop dat ze het kasteel er helemaal uitzingen. |:)

Er zijn er al wat ja: Come on CAMBUUR  |:) |:) |:) |:) |:)
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F2jaglte.png&hash=4ae9f2f5d6a6866f6598478819aac9ecdda9b438)

Das toch een aardige groep  |:)
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: speculeter op februari 03, 2013, 14:47:53
kansenverhouding inmiddels 0-4 voor ons....waaronder twee dikke kansen.
Goed voetbal...maar als je zelf de kansen niet benut.....
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Chipke op februari 03, 2013, 14:49:36
Allemaal in de chat jongens blijf je goed op de hoogte
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: denistel op februari 03, 2013, 14:51:13
alweer 4 dikke kansen mist en dat is te vaak het beeld in begin van uitwedstrijden
dan kun je de boel al beslissen maar straks 1x sparta en het is bingo en dan loop
je achter de feiten aan.je moet medogenloos zijn met die kansen.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op februari 03, 2013, 15:00:22
Citaat van: Chipke op februari 03, 2013, 14:49:36
Allemaal in de chat jongens blijf je goed op de hoogte

Wel regelmatig je "F5" knop gebruiken  w:)
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: speculeter op februari 03, 2013, 15:01:32
Sparta beter in de wedstrijd...
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: gobo op februari 03, 2013, 15:06:20
Kom op.  :0= die punten kenne mooi onderin de cc bus met naar huus
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: papier op februari 03, 2013, 15:10:40
Ze moeten wel even scherp blijven
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Mp op februari 03, 2013, 15:16:52
Eerst maar eens op voorsprong komen! Dit geeft wel vertrouwen voor de 2de helft.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: speculeter op februari 03, 2013, 15:17:31
volgens radio rijnmond een veel beter Cambuur en een heel slecht Sparta.
Rust.....0-0 :scc :scc :scc
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Lwdscc op februari 03, 2013, 15:18:02
Inderdaad rust nu.. zonde dat we nog niet voor staan ......
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Chipke op februari 03, 2013, 15:18:17
Citaat van: Mp op februari 03, 2013, 15:16:52
Eerst maar eens op voorsprong komen! Dit geeft wel vertrouwen voor de 2de helft.

Weet ik niet misschien tankt Sparta hier wel vertrouwen uit dat het nog 0-0 staat
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: papier op februari 03, 2013, 15:18:55
Citaat van: peter op februari 03, 2013, 15:17:31
volgens radio rijnmond een veel beter Cambuur en een heel slecht Sparta.
Rust.....0-0 :scc :scc :scc

Was dat in Leeuwarden ook niet zo? In dat kader is nog niet 2-0 achterstaan al pure winst :')
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: denistel op februari 03, 2013, 15:28:06
nou toen was sparta de 1e helft echt wel goed hoor.

we hebben 5 goede kansen laten liggen zoals wel vaker in
uitwedstrijden en dat gaat je straks op breken wat ik niet
hoop maar die lui zullen vast een ander spelletje gaan spelen.

come on cambuur
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: speculeter op februari 03, 2013, 15:29:12
Hoop niet op een lullig tegendoelpunt....
Dan maar puntje meenemen!

Doen we toch nog goede zaken voor competitie.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: speculeter op februari 03, 2013, 15:30:42
Citaat van: denistel op februari 03, 2013, 15:28:06
nou toen was sparta de 1e helft echt wel goed hoor.

we hebben 5 goede kansen laten liggen zoals wel vaker in
uitwedstrijden en dat gaat je straks op breken wat ik niet
hoop maar die lui zullen vast een ander spelletje gaan spelen.

come on cambuur
Gaan vast wat oppertunistischer  spelen.....
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Gerard op februari 03, 2013, 15:31:27
Alleen maar gunstige uitslagen voor Cambuur. Maak het dan ook een keer af. Je hebt de kansen, prik ze erin.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: papier op februari 03, 2013, 15:34:20
Citaat van: denistel op februari 03, 2013, 15:28:06
nou toen was sparta de 1e helft echt wel goed hoor.

we hebben 5 goede kansen laten liggen zoals wel vaker in
uitwedstrijden en dat gaat je straks op breken wat ik niet
hoop maar die lui zullen vast een ander spelletje gaan spelen.

come on cambuur

Echt waar? In mijn geheugen stonden ze toen onverdiend op 2-0 door een tweetal scherpe counters daar waar wij het spel probeerden te maken. Prachtige 2e helft toen, voor herhaling vatbaar
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Lwdscc op februari 03, 2013, 15:34:31
Geen wissels. Luirink wel een  :gelekaart
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: speculeter op februari 03, 2013, 15:38:19
Kans Sparta....metertje over
Kans Adje...meter over
come op :scc
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: denistel op februari 03, 2013, 15:42:38
adnane maakt em zo die 0-1 go go go go
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: gobo op februari 03, 2013, 15:46:18
2x geel inmiddels
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: gobo op februari 03, 2013, 15:47:24
Maken die tokkies in dat vak wat lawaai?
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: speculeter op februari 03, 2013, 15:54:43

weer dikke kans voor Cambuur.....
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: speculeter op februari 03, 2013, 15:56:04
Dijkstra eruit....Broekhof erin??
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: dennisw8 op februari 03, 2013, 15:57:38
Kom op 1 keer goed te vallen.  :scc :scc :scc
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op februari 03, 2013, 16:02:21
http://cambuuronline.nl/smf/index.php?page=chat

Leuk daar en je hebt radio en tv geeneens nodig om op de hoogte te blijven :)
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Lwdscc op februari 03, 2013, 16:03:36
 :0= CAMBUURS KWARTIERTJE!!! |:) |:) |:)
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: speculeter op februari 03, 2013, 16:11:24
broekhof er al weer af....de vries erin
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Lwdscc op februari 03, 2013, 16:19:11
1-0: cambuur en uitwedstrijden.. ook al ben je beter tjonge jonge wat zuur
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op februari 03, 2013, 16:21:44
Citaat van: Lwdscc op februari 03, 2013, 16:19:11
1-0: cambuur en uitwedstrijden.. ook al ben je beter tjonge jonge wat zuur
Als je niet scoort zul je nooit winnen :(
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Bascambuur op februari 03, 2013, 16:23:48
Onbegrijpelijk dat het iedere keer weer gebeurt. Zo win je nooit een uitwedstrijd.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: speculeter op februari 03, 2013, 16:24:02
waarom....waarom....waarom...elke keer  :( :(
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Ruppppert op februari 03, 2013, 16:24:25
ongelooflijk niet best dit. als je in de eerste helft de kansen afmaakt gaast fluitend naar huis. sterkte aan de mee gereisde supporters is nog een lange weg naar huis
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: dennisw8 op februari 03, 2013, 16:25:18
Dit hoort niet bij een kampioenskandidaat  :( :( :(
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: speculeter op februari 03, 2013, 16:25:37
Toch hoorde ik dat we wel goed speelden...
En niet dat schijterige....Laten we ons daar maar aan vasthouden
Maar wat hadden we goede zaken kunnen doen....
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: marrumer op februari 03, 2013, 16:26:28
als de laatste minuut van de blessure tijd nou afgeschaft was, zaten we ook al in de eredivisie....
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Goudvinger op februari 03, 2013, 16:27:17
Jammer van het resultaat (en de manier waarop), maar het stemt mij tevreden dat Cambuur qua spelbeeld goed uit de winterstop is gekomen, want voor de winterstop hield het vaak niet over. Nog genoeg wedstrijden om de doelstelling (top 5) te behalen en wellicht mee te doen om het kampioenschap.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Ruppppert op februari 03, 2013, 16:27:39
uithuilen en op naar vrijdag dan mut het gaan stormen er op en er over en er vol achterstaan
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: speculeter op februari 03, 2013, 16:30:48
Citaat van: Goudvinger op februari 03, 2013, 16:27:17
Jammer van het resultaat (en de manier waarop), maar het stemt mij tevreden dat Cambuur qua spelbeeld goed uit de winterstop is gekomen, want voor de winterstop hield het vaak niet over. Nog genoeg wedstrijden om de doelstelling (top 5) te behalen en wellicht mee te doen om het kampioenschap.
Fijn positief blijven...
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Drumfather SCC op februari 03, 2013, 16:34:47
Citaat van: dennisw8 op februari 03, 2013, 16:25:18
Dit hoort niet bij een kampioenskandidaat  :( :( :(
Laat me niet lachen zeg  :_schater
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op februari 03, 2013, 16:36:31
Citaat van: Drumfather SCC op februari 03, 2013, 16:34:47
Citaat van: dennisw8 op februari 03, 2013, 16:25:18
Dit hoort niet bij een kampioenskandidaat  :( :( :(
Laat me niet lachen zeg  :_schater
Waarom niet lachen is gezond..
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: De Gast op februari 03, 2013, 16:39:15
Knap van goudvinger dat ie zo positief blijft.. maar wij zijn absoluut geen kampioens kandidaat. Sparta daarentegen wel want die winnen zulke slechte wedstrijden. Wij winnen hele goede wedstrijden niet, matige duels niet en slechte al helemaal niet.



Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: SCC-J op februari 03, 2013, 16:40:32
Citaat van: peter op februari 03, 2013, 16:30:48
Citaat van: Goudvinger op februari 03, 2013, 16:27:17
Jammer van het resultaat (en de manier waarop), maar het stemt mij tevreden dat Cambuur qua spelbeeld goed uit de winterstop is gekomen, want voor de winterstop hield het vaak niet over. Nog genoeg wedstrijden om de doelstelling (top 5) te behalen en wellicht mee te doen om het kampioenschap.
Fijn positief blijven...
Spel? Geen risico's 90min lang weinig gebeurt . Cambuur controleerde maar meer ook niet echt
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op februari 03, 2013, 16:42:27
Kut Telgenkamp! Cambuur hele wedstrijd lekker scherp! En door die achterlijke keeper verliezen we!
De terugreis waa leuker geweest met 3 punten!
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: De Gast op februari 03, 2013, 16:43:32
Sparta had uit de laatste 3 wedstrijden 1 punt....... en dan komt Cambuur langs.

Nou dan weet je het wel..... de juiste club die je moet treffen om weer in het zadel te komen.
:zucht
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: dennisw8 op februari 03, 2013, 16:43:59
Citaat van: Drumfather SCC op februari 03, 2013, 16:34:47
Citaat van: dennisw8 op februari 03, 2013, 16:25:18
Dit hoort niet bij een kampioenskandidaat  :( :( :(
Laat me niet lachen zeg  :_schater

Lol, dus jij denk dat je kampioen wordt zonder uitwedstrijden te winnen ???? als kampioens kandidaat moet je alles kunnen winnen.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op februari 03, 2013, 16:44:31
Voor Dennis! Als keeper mag je de bal in je handen pakken!
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Bernardo op februari 03, 2013, 16:45:01
Citaat van: dennisw8 op februari 03, 2013, 16:43:59
Citaat van: Drumfather SCC op februari 03, 2013, 16:34:47
Citaat van: dennisw8 op februari 03, 2013, 16:25:18
Dit hoort niet bij een kampioenskandidaat  :( :( :(
Laat me niet lachen zeg  :_schater

Lol, dus jij denk dat je kampioen wordt zonder uitwedstrijden te winnen ???? als kampioens kandidaat moet je alles kunnen winnen.

Wij zijn geen kampioenskandidaat. Kwaliteit tekort!
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op februari 03, 2013, 16:46:36
De VI heeft dit er van gemaakt:

"Gijs Luirink heeft Sparta behoed voor puntenverlies. De verdediger maakte de enige goal in een wedstrijd die Cambuur verdiende te winnen.

Bij Sparta waren Aldair Cruz Vicente en Stef Peeters voor het eerst van de partij. Linksachter Cruz Vicente verving de geblesseerde Donovan Slijngard, terwijl Peeters op de plek van de op het Afrika Cup-toernooi actieve Toni Varela stond.

Voorin keerde Donovan Deekman terug in de basis. Aanvallend slaagde Sparta er echter niet in een bres in de defensie van Cambuur Leeuwarden te staan. De Friezen kregen in het eerste kwartier van de wedstrijd zelfs drie goede kansen en bleven voor rust de bovenliggende partij."

Sandro Calabro kreeg in de tweede helft de beste mogelijkheid namens de Rotterdammers, maar Cambuur bleef domineren. Doelman Nico Pellatz hield Sparta overeind. Erik Bakker kreeg, oog in oog met de Duitse goalie, de beste mogelijkheid: zijn stift ging over. In de blessuretijd had Sparta alle geluk. Gijs Luirink nam de enige treffer van de wedstrijd voor zijn rekening en bezorgde Sparta zo een onverdiende zege.

Sparta bezet met 36 punten uit achttien duels de eerste plaats in de Jupiler League. MVV, dat maandagavond thuis tegen FC Volendam speelt, heeft 35 punten uit zestien wedstrijden.

Bron: VI
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: denistel op februari 03, 2013, 16:50:24
MEDOGENLOOS WUDDE..geen stiftjes als je 0-0 staat die ballen mutte
tegen het net,,,3 dikke kansen in een half uur dan mut je een klap uitdelen
maar volgens mij zit dat niet in deze groep..killers mentaliteit...
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Drumfather SCC op februari 03, 2013, 16:53:58
Citaat van: dennisw8 op februari 03, 2013, 16:43:59
Citaat van: Drumfather SCC op februari 03, 2013, 16:34:47
Citaat van: dennisw8 op februari 03, 2013, 16:25:18
Dit hoort niet bij een kampioenskandidaat  :( :( :(
Laat me niet lachen zeg  :_schater

Lol, dus jij denk dat je kampioen wordt zonder uitwedstrijden te winnen ???? als kampioens kandidaat moet je alles kunnen winnen.

Ik denk juist dat we helemaal geen kampioen kunnen worden! Slappe zakken zijn het! Kwakkelende tegenstanders lekker in het zadel helpen met dit geneuzel! Moest juist lachen om het feit dat jij denkt dat ze dat wel zijn

Straks in de pers weer dezelfde prietpraat: Als je de kansen niet maakt... Ja de boel maar weer lekker relativeren. Ze moeten allemaal eens in de spiegel kijken ipv de supporters voor de gek houden

:zucht
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: De Gast op februari 03, 2013, 16:58:26
We zijn vanmiddag gewoon weer voor schut gezet... Had dan gewoon met 2 0 verloren en was de mindere. Prima. Had al nergens op gerekend. Maar dit...
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op februari 03, 2013, 17:41:57
Gewoon jammer dat je het weer weggeeft zo.  :R
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op februari 03, 2013, 17:57:00
Citaat van: Destroyer op februari 03, 2013, 17:41:57
Gewoon jammer dat je het weer weggeeft zo.  :R
Als je ze zelf niet maakt,krijg je vanzelf 1 om de oren.. En volgens sommige geleerden is het dan de schuld van de keeper.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: AL op februari 03, 2013, 17:59:38
En dan blijkt maar weer hoeveel we Marco missen!!
Dit middenveld beschikt over te weinig scorend vermogen.
We zijn compleet afhankeliijk van Adnane en Hemmen (alleen is Hemmen na zijn goede start teruggevallen (ook dankzij blessure).

Ik blijf erbij met Marco hadden we vandaag gewonnen.
Positief is dat we de betere ploeg waren. Dit geeft hoop, al vind ik wel dat we op het middenveld tekort komen!
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op februari 03, 2013, 18:03:06
Citaat van: AL op februari 03, 2013, 17:59:38


Ik blijf erbij met Marco hadden we vandaag gewonnen.
Positief is dat we de betere ploeg waren. Dit geeft hoop, al vind ik wel dat we op het middenveld tekort komen!
En een klein beetje geluk..
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Lwdscc op februari 03, 2013, 18:03:25
Samenvatting.. das dan weer het voordeel van een wedstrijd op zondag middag... http://www.jupilerleague.nl/video/1011298.php?actie=inloggen (http://www.jupilerleague.nl/video/1011298.php?actie=inloggen)
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op februari 03, 2013, 18:19:10
Citaat van: grijskijker op februari 03, 2013, 17:57:00
Citaat van: Destroyer op februari 03, 2013, 17:41:57
Gewoon jammer dat je het weer weggeeft zo.  :R
Als je ze zelf niet maakt,krijg je vanzelf 1 om de oren.. En volgens sommige geleerden is het dan de schuld van de keeper.
Ja, dat je dat punt niet over de streep trekt mag je de keeper mee aanrekenen. Dit was absoluut geen bal waarop hij kansloos was. Natuurlijk mag je eerst kijken naar bijvoorbeeld Adje en Bakker, die hadden moeten scoren of afleggen.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Ruppppert op februari 03, 2013, 18:20:02
Beelden Sparta- Cambuur


Samenvatting:

Interviews

Arts
http://www.jupilerleague.nl/video/1011300.php

Bakker
http://www.jupilerleague.nl/video/1011302.php

Telgenkamp
http://www.jupilerleague.nl/video/1011303.php

Van der Belt
http://www.jupilerleague.nl/video/1011301.php

Luirink
http://www.jupilerleague.nl/video/1011304.php


Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Lwdscc op februari 03, 2013, 18:20:22
Citaat van: Dokkumer op februari 03, 2013, 18:19:10
Citaat van: grijskijker op februari 03, 2013, 17:57:00
Citaat van: Destroyer op februari 03, 2013, 17:41:57
Gewoon jammer dat je het weer weggeeft zo.  :R
Als je ze zelf niet maakt,krijg je vanzelf 1 om de oren.. En volgens sommige geleerden is het dan de schuld van de keeper.
Ja, dat je dat punt niet over de streep trekt mag je de keeper mee aanrekenen. Dit was absoluut geen bal waarop hij kansloos was. Natuurlijk mag je eerst kijken naar bijvoorbeeld Adje en Bakker, die hadden moeten scoren of afleggen.

De Leeuw moest afleggen... goedendag zeg...
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op februari 03, 2013, 18:42:47
Wat verschrikkelijk om deze samenvatting te zien. Het is dat je je zelf niet beloond, maar je zou haast bestolen zeggen. Het voetbal zag er behoorlijk uit. Maar ik snap echt niet dat ze en paar keer niet af legden. Dan had je ziezo drie punten in de tas.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: De Gast op februari 03, 2013, 19:40:42
Doet me denken aan VVV uit vorig jaar..ook zo'n cruciale pot en ook zo gigantisch door de mand gevallen. Beide wedstrijden had je allang in de pocket moeten maar uiteindelijk sta je met lege handen..

Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: De Taurus op februari 03, 2013, 21:16:08
Aan de ene kant een heel goed Cambuur in met name het eerste half uur maar aan de andere kant zijn opgelegde kansen van geen enkele waarde als je ze niet benut.

Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: okkele op februari 03, 2013, 21:17:27
zonde,meer niet.
mooi zo doorgaan.

:0=we winne de plee-offs.

|:)

:proost
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: De Taurus op februari 03, 2013, 21:19:08
Citaat van: okkele op februari 03, 2013, 21:17:27
zonde,meer niet.
mooi zo doorgaan.

:0=we winne de plee-offs.

|:)

:proost

Een beetje meer gif in die geel-blauwe pantoffels en dan komen we een heel eind. (hopelijk)
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op februari 03, 2013, 21:22:55
Als ze het vertoonde spel as vrijdag zo door zetten komt het helemaal goed. Gewoon je kansen benutten, en als supporters er achter blijven staan. We moeten nog een heel eind en alles is nog mogelijk  |:)
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: De Taurus op februari 03, 2013, 21:26:39
Citaat van: Destroyer op februari 03, 2013, 21:22:55
Als ze het vertoonde spel as vrijdag zo door zetten komt het helemaal goed. Gewoon je kansen benutten, en als supporters er achter blijven staan. We moeten nog een heel eind en alles is nog mogelijk  |:)

En zeker niet 10 minuten voor tijd weggaan zoals vele honderden Spartaanse teletekstsupporters vandaag deden
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: marrumer op februari 03, 2013, 21:37:28
Citaat van: De Taurus op februari 03, 2013, 21:26:39
Citaat van: Destroyer op februari 03, 2013, 21:22:55
Als ze het vertoonde spel as vrijdag zo door zetten komt het helemaal goed. Gewoon je kansen benutten, en als supporters er achter blijven staan. We moeten nog een heel eind en alles is nog mogelijk  |:)

En zeker niet 10 minuten voor tijd weggaan zoals vele honderden Spartaanse teletekstsupporters vandaag deden
die hebben dan mooi een doelpunt in de laatste minuut van de blessuretijd gemist. als cambuur op dat moment een doelpunt maakte zou ik het zeker niet willen missen.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: okkele op februari 03, 2013, 22:10:47
Citaat van: De Taurus op februari 03, 2013, 21:26:39
Citaat van: Destroyer op februari 03, 2013, 21:22:55
Als ze het vertoonde spel as vrijdag zo door zetten komt het helemaal goed. Gewoon je kansen benutten, en als supporters er achter blijven staan. We moeten nog een heel eind en alles is nog mogelijk  |:)

En zeker niet 10 minuten voor tijd weggaan zoals vele honderden Spartaanse teletekstsupporters vandaag deden
destroyer,je hebt helemaal gelijk!alles kan.
en taurus.....heb je de dkv-ers in waalwijk gehoord???ALLEEN IN DE BLESSURETIJD DIE BEJAARDEN.  :R
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: denistel op februari 03, 2013, 23:15:23
als je die samenvatting ziet krijg je de tranen in de ogen man man
wat een kansen,,maar m niet gewoon rustig afmaken

bakker geeft een stift waar ie em gewoon over de grond inde hoek
moet tikken.

adnane een keer in de korte hoek terwijl de verre helemaal open
lag en de leeuw moest em eerder afspelen.

dit zijn dingen die gebeurden oek al bij eindhoven veendam en d.bosch
uit en heel vaak het 1e half uur dan kun je die lui al uitschakelen maar
als dat besef er niet is dan kun je het schudden.en dan valt je goeie
spel gewoon in het niet.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: De Gast op februari 04, 2013, 07:03:34
Zwolle uit voor de play offs 2 jaar geleden ook zo'n wedstrijd.. als het er op aan komt geven we nooit thuis
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: El FLaco op februari 04, 2013, 11:34:14
heel heel jammer.

We waren zwaar de bovenliggende partij wat ik gezien heb. KUT

Wat deed onze keeper bij die goal??
Moettie niet staan blijven?
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op februari 04, 2013, 12:07:32
Citaat van: El FLaco op februari 04, 2013, 11:34:14
heel heel jammer.

We waren zwaar de bovenliggende partij wat ik gezien heb. KUT

Wat deed onze keeper bij die goal??
Moettie niet staan blijven?
Hadden de verdedigers niet moeten ingrijpen? Oke hij twijfelt maar om hem de schuld ervan te geven,gaat me echt te ver.. Straks krijgt hij ook nog de schuld dat er niet gescoord is..
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Clint op februari 04, 2013, 12:18:31
Citaat van: grijskijker op februari 04, 2013, 12:07:32
Hadden de verdedigers niet moeten ingrijpen?

Uiteraard. Gewoon slecht verdedigd.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Nightmarelwd op februari 04, 2013, 13:23:08
Citaat van: grijskijker op februari 04, 2013, 12:07:32
Citaat van: El FLaco op februari 04, 2013, 11:34:14
heel heel jammer.

We waren zwaar de bovenliggende partij wat ik gezien heb. KUT

Wat deed onze keeper bij die goal??
Moettie niet staan blijven?
Hadden de verdedigers niet moeten ingrijpen? Oke hij twijfelt maar om hem de schuld ervan te geven,gaat me echt te ver.. Straks krijgt hij ook nog de schuld dat er niet gescoord is..

Je kan je beter afvragen, hadden de kansen niet benut moeten worden.

Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Nightmarelwd op februari 04, 2013, 13:26:59
Citaat van: denistel op februari 03, 2013, 23:15:23
als je die samenvatting ziet krijg je de tranen in de ogen man man
wat een kansen,,maar m niet gewoon rustig afmaken

bakker geeft een stift waar ie em gewoon over de grond inde hoek
moet tikken.

adnane een keer in de korte hoek terwijl de verre helemaal open
lag en de leeuw moest em eerder afspelen.

dit zijn dingen die gebeurden oek al bij eindhoven veendam en d.bosch
uit en heel vaak het 1e half uur dan kun je die lui al uitschakelen maar
als dat besef er niet is dan kun je het schudden.en dan valt je goeie
spel gewoon in het niet.

De thuiswedstrijd tegen Sparta was het juist andersom. Eerste helft 0-2 voor Sparta. Wanneer Sparta de kansen voor rust had benut, had het 0-4 of meer moeten staan. Na rust een opleving van 13 minuten en we stonden 3-2 voor. We voelen ons nu zoals de Spartanen zich toen hebben gevoeld.

Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: sunderland op februari 04, 2013, 13:53:29
Citaat van: Lwdscc op februari 03, 2013, 18:20:22
Citaat van: Dokkumer op februari 03, 2013, 18:19:10
Citaat van: grijskijker op februari 03, 2013, 17:57:00
Citaat van: Destroyer op februari 03, 2013, 17:41:57
Gewoon jammer dat je het weer weggeeft zo.  :R
Als je ze zelf niet maakt,krijg je vanzelf 1 om de oren.. En volgens sommige geleerden is het dan de schuld van de keeper.
Ja, dat je dat punt niet over de streep trekt mag je de keeper mee aanrekenen. Dit was absoluut geen bal waarop hij kansloos was. Natuurlijk mag je eerst kijken naar bijvoorbeeld Adje en Bakker, die hadden moeten scoren of afleggen.

De Leeuw moest afleggen... goedendag zeg...Ja als hij dat had gedaan dan had Hemmen buitenspel gestaan .Kijk maar terug .Nu deed ie het natuurlijk ook slecht
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: De Taurus op februari 04, 2013, 14:00:22
Citaat van: Nightmarelwd op februari 04, 2013, 13:23:08
Citaat van: grijskijker op februari 04, 2013, 12:07:32
Citaat van: El FLaco op februari 04, 2013, 11:34:14
heel heel jammer.

We waren zwaar de bovenliggende partij wat ik gezien heb. KUT

Wat deed onze keeper bij die goal??
Moettie niet staan blijven?
Hadden de verdedigers niet moeten ingrijpen? Oke hij twijfelt maar om hem de schuld ervan te geven,gaat me echt te ver.. Straks krijgt hij ook nog de schuld dat er niet gescoord is..

Je kan je beter afvragen, hadden de kansen niet benut moeten worden.

Inderdaad als je 2-3 goals maakt kan je je een misser veroorloven. Maar om het toch even over die goal te hebben; (ik wil niet gelijk zeggen dat de defensie van vandaag zaligmakend was maar het stond wel tot aan de 70e minuut, althans het leek zo te zijn getuige het niet weggeven van kansen)
Met het uitvallen van Dijkstra was in mijn ogen de chemie weg, wist men niet van elkaar wie en wat en hoe. dan komt dus eerst Broekhof erin, onstaat er gelijk al een kans voor Calabro waar we ontsnappen, en dan valt ook Broekhof uit en ja, nog meer verwarring, dat er dan kennelijk miscommunicatie isdanwel niet doortastend optreden van onze keeper is dan wat ons de dubbele kater oplevert van niet voortijdig de pot beslissen en dan zelfs nog door een stel aasgieren worden bestolen in de allerlaatste minuut.
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op februari 04, 2013, 14:38:07
Citaat van: De Taurus op februari 04, 2013, 14:00:22



Inderdaad als je 2-3 goals maakt kan je je een misser veroorloven. Maar om het toch even over die goal te hebben; (ik wil niet gelijk zeggen dat de defensie van vandaag zaligmakend was maar het stond wel tot aan de 70e minuut, althans het leek zo te zijn getuige het niet weggeven van kansen)
Met het uitvallen van Dijkstra was in mijn ogen de chemie weg, wist men niet van elkaar wie en wat en hoe. dan komt dus eerst Broekhof erin, onstaat er gelijk al een kans voor Calabro waar we ontsnappen, en dan valt ook Broekhof uit en ja, nog meer verwarring, dat er dan kennelijk miscommunicatie isdanwel niet doortastend optreden van onze keeper is dan wat ons de dubbele kater oplevert van niet voortijdig de pot beslissen en dan zelfs nog door een stel aasgieren worden bestolen in de allerlaatste minuut.
Prima samenvatting  :thumbsup
Titel: Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
Bericht door: sunderland op februari 04, 2013, 15:01:31
Als Sparta besluit om Luirink de laatste 5 min naar het front te sturen dan zet je daar iemand op .Desnoods Hemmen.Nu stond er 1 van cambuur tegen 2 van hun .Vind dat de jongens dat onderling moeten regelen .Ik weet ook niet of Arts dit heeft aangegeven .