Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[03-02-2013] Sparta - SC Cambuur

Gestart door Dokkumer, januari 17, 2013, 21:22:25

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

1-3 (1-1)

Hemmen
Tighadouini
De Leeuw

|:)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

John Hiatt

Inzet, passie, strijd! Dat gaat 3 punten opleveren!

Apeldoorner


Ronnie tng

Het maakt me niet uit hoe, als we die punten maar pakken vandaag!!!!

Voor de thuisblijvers: Half 3 in de chatbox!  :y

marrumer


Chipke


michello

Misschien is het iets om een voorspellingstopic aan te maken/in te voeren? Of om op een andere wijze een voorspelling door te geven zodat we weer kunnen gaan strijden om de beste voorspeller van COL ? ;) Admins?

Chipke

Heeft iemand misschien een live stream voor vanmiddag?

Lwdscc

Citaat van: Chipke op februari 03, 2013, 12:09:36
Heeft iemand misschien een live stream voor vanmiddag?

Wordt volgens mij niet eens uitgezonden op EL. Vrees dat het een radio verslag gaat worden...

denistel

gas geven daar 2-3 mut kenne 100 man mee ..veel suc 6 daar.


666

Zijn onze supporters al gearriveerd? Ik hoop dat ze het kasteel er helemaal uitzingen. |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

poelie-lwd

Citaat van: 666 op februari 03, 2013, 13:55:36
Zijn onze supporters al gearriveerd? Ik hoop dat ze het kasteel er helemaal uitzingen. |:)

Lijkt me niet moeilijk. Stadion zit vol met 'kakkies' Theaterpubliek, net als bij dkv en AZ.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Chipke


poelie-lwd

Ik krijg een error melding als ik de player op OA wil openen...... :? Hebben meer mensen daar last van?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Chipke