Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[03-02-2013] Sparta - SC Cambuur

Gestart door Dokkumer, januari 17, 2013, 21:22:25

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

volgens radio rijnmond een veel beter Cambuur en een heel slecht Sparta.
Rust.....0-0 :scc :scc :scc

Lwdscc

Inderdaad rust nu.. zonde dat we nog niet voor staan ......

Chipke

Citaat van: Mp op februari 03, 2013, 15:16:52
Eerst maar eens op voorsprong komen! Dit geeft wel vertrouwen voor de 2de helft.

Weet ik niet misschien tankt Sparta hier wel vertrouwen uit dat het nog 0-0 staat

papier

Citaat van: peter op februari 03, 2013, 15:17:31
volgens radio rijnmond een veel beter Cambuur en een heel slecht Sparta.
Rust.....0-0 :scc :scc :scc

Was dat in Leeuwarden ook niet zo? In dat kader is nog niet 2-0 achterstaan al pure winst :')

denistel

nou toen was sparta de 1e helft echt wel goed hoor.

we hebben 5 goede kansen laten liggen zoals wel vaker in
uitwedstrijden en dat gaat je straks op breken wat ik niet
hoop maar die lui zullen vast een ander spelletje gaan spelen.

come on cambuur

speculeter

Hoop niet op een lullig tegendoelpunt....
Dan maar puntje meenemen!

Doen we toch nog goede zaken voor competitie.

speculeter

Citaat van: denistel op februari 03, 2013, 15:28:06
nou toen was sparta de 1e helft echt wel goed hoor.

we hebben 5 goede kansen laten liggen zoals wel vaker in
uitwedstrijden en dat gaat je straks op breken wat ik niet
hoop maar die lui zullen vast een ander spelletje gaan spelen.

come on cambuur
Gaan vast wat oppertunistischer  spelen.....

Gerard

Alleen maar gunstige uitslagen voor Cambuur. Maak het dan ook een keer af. Je hebt de kansen, prik ze erin.

papier

Citaat van: denistel op februari 03, 2013, 15:28:06
nou toen was sparta de 1e helft echt wel goed hoor.

we hebben 5 goede kansen laten liggen zoals wel vaker in
uitwedstrijden en dat gaat je straks op breken wat ik niet
hoop maar die lui zullen vast een ander spelletje gaan spelen.

come on cambuur

Echt waar? In mijn geheugen stonden ze toen onverdiend op 2-0 door een tweetal scherpe counters daar waar wij het spel probeerden te maken. Prachtige 2e helft toen, voor herhaling vatbaar

Lwdscc


speculeter

Kans Sparta....metertje over
Kans Adje...meter over
come op :scc

denistel

adnane maakt em zo die 0-1 go go go go

gobo

As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

gobo

Maken die tokkies in dat vak wat lawaai?
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

speculeter


weer dikke kans voor Cambuur.....