Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[03-02-2013] Sparta - SC Cambuur

Gestart door Dokkumer, januari 17, 2013, 21:22:25

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: Goudvinger op februari 03, 2013, 16:27:17
Jammer van het resultaat (en de manier waarop), maar het stemt mij tevreden dat Cambuur qua spelbeeld goed uit de winterstop is gekomen, want voor de winterstop hield het vaak niet over. Nog genoeg wedstrijden om de doelstelling (top 5) te behalen en wellicht mee te doen om het kampioenschap.
Fijn positief blijven...

Drumfather SCC

Citaat van: dennisw8 op februari 03, 2013, 16:25:18
Dit hoort niet bij een kampioenskandidaat  :( :( :(
Laat me niet lachen zeg  :_schater

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

Knap van goudvinger dat ie zo positief blijft.. maar wij zijn absoluut geen kampioens kandidaat. Sparta daarentegen wel want die winnen zulke slechte wedstrijden. Wij winnen hele goede wedstrijden niet, matige duels niet en slechte al helemaal niet.




SCC-J

Citaat van: peter op februari 03, 2013, 16:30:48
Citaat van: Goudvinger op februari 03, 2013, 16:27:17
Jammer van het resultaat (en de manier waarop), maar het stemt mij tevreden dat Cambuur qua spelbeeld goed uit de winterstop is gekomen, want voor de winterstop hield het vaak niet over. Nog genoeg wedstrijden om de doelstelling (top 5) te behalen en wellicht mee te doen om het kampioenschap.
Fijn positief blijven...
Spel? Geen risico's 90min lang weinig gebeurt . Cambuur controleerde maar meer ook niet echt

Galdiano

Kut Telgenkamp! Cambuur hele wedstrijd lekker scherp! En door die achterlijke keeper verliezen we!
De terugreis waa leuker geweest met 3 punten!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Sparta had uit de laatste 3 wedstrijden 1 punt....... en dan komt Cambuur langs.

Nou dan weet je het wel..... de juiste club die je moet treffen om weer in het zadel te komen.
:zucht

dennisw8

Citaat van: Drumfather SCC op februari 03, 2013, 16:34:47
Citaat van: dennisw8 op februari 03, 2013, 16:25:18
Dit hoort niet bij een kampioenskandidaat  :( :( :(
Laat me niet lachen zeg  :_schater

Lol, dus jij denk dat je kampioen wordt zonder uitwedstrijden te winnen ???? als kampioens kandidaat moet je alles kunnen winnen.

Galdiano

Voor Dennis! Als keeper mag je de bal in je handen pakken!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

Citaat van: dennisw8 op februari 03, 2013, 16:43:59
Citaat van: Drumfather SCC op februari 03, 2013, 16:34:47
Citaat van: dennisw8 op februari 03, 2013, 16:25:18
Dit hoort niet bij een kampioenskandidaat  :( :( :(
Laat me niet lachen zeg  :_schater

Lol, dus jij denk dat je kampioen wordt zonder uitwedstrijden te winnen ???? als kampioens kandidaat moet je alles kunnen winnen.

Wij zijn geen kampioenskandidaat. Kwaliteit tekort!

RotterdamLeeuwarden

#220
De VI heeft dit er van gemaakt:

"Gijs Luirink heeft Sparta behoed voor puntenverlies. De verdediger maakte de enige goal in een wedstrijd die Cambuur verdiende te winnen.

Bij Sparta waren Aldair Cruz Vicente en Stef Peeters voor het eerst van de partij. Linksachter Cruz Vicente verving de geblesseerde Donovan Slijngard, terwijl Peeters op de plek van de op het Afrika Cup-toernooi actieve Toni Varela stond.

Voorin keerde Donovan Deekman terug in de basis. Aanvallend slaagde Sparta er echter niet in een bres in de defensie van Cambuur Leeuwarden te staan. De Friezen kregen in het eerste kwartier van de wedstrijd zelfs drie goede kansen en bleven voor rust de bovenliggende partij."

Sandro Calabro kreeg in de tweede helft de beste mogelijkheid namens de Rotterdammers, maar Cambuur bleef domineren. Doelman Nico Pellatz hield Sparta overeind. Erik Bakker kreeg, oog in oog met de Duitse goalie, de beste mogelijkheid: zijn stift ging over. In de blessuretijd had Sparta alle geluk. Gijs Luirink nam de enige treffer van de wedstrijd voor zijn rekening en bezorgde Sparta zo een onverdiende zege.

Sparta bezet met 36 punten uit achttien duels de eerste plaats in de Jupiler League. MVV, dat maandagavond thuis tegen FC Volendam speelt, heeft 35 punten uit zestien wedstrijden.

Bron: VI
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

denistel

MEDOGENLOOS WUDDE..geen stiftjes als je 0-0 staat die ballen mutte
tegen het net,,,3 dikke kansen in een half uur dan mut je een klap uitdelen
maar volgens mij zit dat niet in deze groep..killers mentaliteit...

Drumfather SCC

Citaat van: dennisw8 op februari 03, 2013, 16:43:59
Citaat van: Drumfather SCC op februari 03, 2013, 16:34:47
Citaat van: dennisw8 op februari 03, 2013, 16:25:18
Dit hoort niet bij een kampioenskandidaat  :( :( :(
Laat me niet lachen zeg  :_schater

Lol, dus jij denk dat je kampioen wordt zonder uitwedstrijden te winnen ???? als kampioens kandidaat moet je alles kunnen winnen.

Ik denk juist dat we helemaal geen kampioen kunnen worden! Slappe zakken zijn het! Kwakkelende tegenstanders lekker in het zadel helpen met dit geneuzel! Moest juist lachen om het feit dat jij denkt dat ze dat wel zijn

Straks in de pers weer dezelfde prietpraat: Als je de kansen niet maakt... Ja de boel maar weer lekker relativeren. Ze moeten allemaal eens in de spiegel kijken ipv de supporters voor de gek houden

:zucht

De Gast

We zijn vanmiddag gewoon weer voor schut gezet... Had dan gewoon met 2 0 verloren en was de mindere. Prima. Had al nergens op gerekend. Maar dit...

Destroyer

Gewoon jammer dat je het weer weggeeft zo.  :R
** Poolwinner 18/19 - 21/22