Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[03-02-2013] Sparta - SC Cambuur

Gestart door Dokkumer, januari 17, 2013, 21:22:25

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Dijkstra eruit....Broekhof erin??

dennisw8


RotterdamLeeuwarden

http://cambuuronline.nl/smf/index.php?page=chat

Leuk daar en je hebt radio en tv geeneens nodig om op de hoogte te blijven :)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Lwdscc


speculeter

broekhof er al weer af....de vries erin

Lwdscc

1-0: cambuur en uitwedstrijden.. ook al ben je beter tjonge jonge wat zuur

Dokkumer

Citaat van: Lwdscc op februari 03, 2013, 16:19:11
1-0: cambuur en uitwedstrijden.. ook al ben je beter tjonge jonge wat zuur
Als je niet scoort zul je nooit winnen :(

Bascambuur

Onbegrijpelijk dat het iedere keer weer gebeurt. Zo win je nooit een uitwedstrijd.

speculeter

waarom....waarom....waarom...elke keer  :( :(

Ruppppert

ongelooflijk niet best dit. als je in de eerste helft de kansen afmaakt gaast fluitend naar huis. sterkte aan de mee gereisde supporters is nog een lange weg naar huis

dennisw8

Dit hoort niet bij een kampioenskandidaat  :( :( :(

speculeter

Toch hoorde ik dat we wel goed speelden...
En niet dat schijterige....Laten we ons daar maar aan vasthouden
Maar wat hadden we goede zaken kunnen doen....

marrumer

als de laatste minuut van de blessure tijd nou afgeschaft was, zaten we ook al in de eredivisie....

Goudvinger

Jammer van het resultaat (en de manier waarop), maar het stemt mij tevreden dat Cambuur qua spelbeeld goed uit de winterstop is gekomen, want voor de winterstop hield het vaak niet over. Nog genoeg wedstrijden om de doelstelling (top 5) te behalen en wellicht mee te doen om het kampioenschap.

Ruppppert

uithuilen en op naar vrijdag dan mut het gaan stormen er op en er over en er vol achterstaan