Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[03-02-2013] Sparta - SC Cambuur

Gestart door Dokkumer, januari 17, 2013, 21:22:25

Vorige topic - Volgende topic

Chipke

Schokker speelde voor de winterstop tien keer beter dan de Leeuw

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Bakker90

Ben benieuwd morgen.. maar dat bijker in de selectie staat is n raadsel.. had liever johnie de vries gezien op zijn plek.!! bijker is te klein en maakt te veel fouten.. (zie oefenwedstrijd  Jong fc twente - cambuur) of het kost ons drie punten of het geluk zit eens mee.!!  :scc hoop op 3 punten.!! |:)

mescc

Citaat van: Bakker90 op februari 02, 2013, 15:28:06
Ben benieuwd morgen.. maar dat bijker in de selectie staat is n raadsel.. had liever johnie de vries gezien op zijn plek.!! bijker is te klein en maakt te veel fouten.. (zie oefenwedstrijd  Jong fc twente - cambuur) of het kost ons drie punten of het geluk zit eens mee.!!  :scc hoop op 3 punten.!! |:)

de bal is rond! :insane 8)

marrumer

we zullen dit wel winnen en dan bijv. eindhoven thuis verliezen.

Grijskijkert

Citaat van: Bakker90 op februari 02, 2013, 15:28:06
Ben benieuwd morgen.. maar dat bijker in de selectie staat is n raadsel.. had liever johnie de vries gezien op zijn plek.!! bijker is te klein en maakt te veel fouten..
Dus iemand die geen linksback is  en puur rechtsbenig is op die positie laten knoeien? En een talent(want dat is het wel) als Bijker geen kans geven om te groeien,heeft het in begin van de competitie ook redelijk gedaan dacht ik zo. We beoordelen of veroordelen jou toch ook niet op je (schrijf) foutjes,laat die jongen af en toe een fout maken,als hij er maar van leert.
IN HENK WE TRUST!!!

Chipke

Citaat van: grijskijker op februari 02, 2013, 15:59:07
Citaat van: Bakker90 op februari 02, 2013, 15:28:06
Ben benieuwd morgen.. maar dat bijker in de selectie staat is n raadsel.. had liever johnie de vries gezien op zijn plek.!! bijker is te klein en maakt te veel fouten..
Dus iemand die geen linksback is  en puur rechtsbenig is op die positie laten knoeien? En een talent(want dat is het wel) als Bijker geen kans geven om te groeien,heeft het in begin van de competitie ook redelijk gedaan dacht ik zo. We beoordelen of veroordelen jou toch ook niet op je (schrijf) foutjes,laat die jongen af en toe een fout maken,als hij er maar van leert.

Kan me nog de wedstrijd vorig jaar tegen MVV herinneren waar Bijker een paar fouten maakte waar een doelpunt uit kwam. Natuurlijk kan het zijn dat deze jongen flink gegroeid is. Kom niet elke training kijken dus dat zal best. We zien het wel.

Grijskijkert

#142
 |:)
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Chipke op februari 02, 2013, 16:21:45
Citaat van: grijskijker op februari 02, 2013, 15:59:07
Citaat van: Bakker90 op februari 02, 2013, 15:28:06
Ben benieuwd morgen.. maar dat bijker in de selectie staat is n raadsel.. had liever johnie de vries gezien op zijn plek.!! bijker is te klein en maakt te veel fouten..
Dus iemand die geen linksback is  en puur rechtsbenig is op die positie laten knoeien? En een talent(want dat is het wel) als Bijker geen kans geven om te groeien,heeft het in begin van de competitie ook redelijk gedaan dacht ik zo. We beoordelen of veroordelen jou toch ook niet op je (schrijf) foutjes,laat die jongen af en toe een fout maken,als hij er maar van leert.

Kan me nog de wedstrijd vorig jaar tegen MVV herinneren waar Bijker een paar fouten maakte waar een doelpunt uit kwam. Natuurlijk kan het zijn dat deze jongen flink gegroeid is. Kom niet elke training kijken dus dat zal best. We zien het wel.


Daar noem je 1 wedstrijd,ik kan me dit seizoen ook wel een aantal fouten van ervaren spelers in verschillende wedstrijden herinneren,Droste,Rose,Telgenkamp en zo kan ik wel meer noemen.. Niemand is bij Cambuur foutloos en dan afgeven op zo'n jonge vent die nog veel moet leren terwijl de ervaren krachten evenveel of misschien wel meer fouten maken.

IN HENK WE TRUST!!!

Chipke

Je hebt wel gelijk maar ben gewoon nog niet echt overtuigd van zijn kwaliteiten. Snap sowieso niet waarom Vosselman weg moest.

Grijskijkert

Citaat van: Chipke op februari 02, 2013, 16:32:11
Je hebt wel gelijk maar ben gewoon nog niet echt overtuigd van zijn kwaliteiten. Snap sowieso niet waarom Vosselman weg moest.
Dat zal met geld te maken hebben gehad en de TS zullen Bijker niet slechter vinden dan Vosselman.
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: Chipke op februari 02, 2013, 16:32:11
Je hebt wel gelijk maar ben gewoon nog niet echt overtuigd van zijn kwaliteiten. Snap sowieso niet waarom Vosselman weg moest.
Ik wil em inkoppen, maar doe het niet  :devil

De Gast

Citaat van: Chipke op februari 01, 2013, 16:44:05
Vermoedelijke opstelling:

                                                         Telgenkamp

                    Droste                  Dijkstra           van der Laan               Bijker       


                    El Makrini                         Bakker                                  Keurntjes


                    Schokker                         Hemmen                                Tighadouini

Vrees dat we totaal worden overlopen morgen...

Galdiano

 :0= MATCHDAY!!!!! Heb er zin in! 3 punten!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

666

Ik hoop zo op 3 punten... Er gaat een leuke ploeg heen dus knallen maar  |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander