Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[03-02-2013] Sparta - SC Cambuur

Gestart door Dokkumer, januari 17, 2013, 21:22:25

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Ronnie tng op februari 01, 2013, 12:12:41
9 personen die inmiddels teleurgesteld zijn!

Erg triest aangezien overal is aangekondigd dat men kaarten tot vandaag 12:00 kon krijgen.

Jammer want in eerste instantie was ik erg lovend over de gang van zaken. Een extra verkoop avond. Geen probleem om een extra lange bus te regelen. En nu dit....

Zijn inmiddels al meer Ronnie!

Net bij Keimpe vandaan gekomen, hij is niet voor rede vatbaar! Hem duidelijk proberen te maken dat 12 uur 12 uur is en niet om 10 uur moet aankomen dat het uitverkocht is. Het moet werkbaar blijven gaf hij 3 maal aan. En in dubbeldekker geen overzicht is!
Tevens gaf hij aan dat er geen grotere bussen beschikbaar zijn. 1 simpel belletje richting drenthe tours zegt anders! Schandalig dat die man nog bij cambuur mag werken!

Een normaal mens was allang ontslagen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets


richard

De directie moet ingrijpen dit kan en mag zo langer niet wat een mafketel!!

GerardFraneker



Erg triest inderdaad dat ze niet tot 12 uur kunnen wachten..
Overige mensen die niet in de bus passen in een taxi Waaksma busje had misschien een idee kunnen zijn???
:|

marrumer


marrumer

Citaat van: GerardFraneker op februari 01, 2013, 15:23:30


Erg triest inderdaad dat ze niet tot 12 uur kunnen wachten..
Overige mensen die niet in de bus passen in een taxi Waaksma busje had misschien een idee kunnen zijn???
:|
waren de kaarten niet gewoon op?

Galdiano

Citaat van: marrumer op februari 01, 2013, 15:38:35
Citaat van: GerardFraneker op februari 01, 2013, 15:23:30


Erg triest inderdaad dat ze niet tot 12 uur kunnen wachten..
Overige mensen die niet in de bus passen in een taxi Waaksma busje had misschien een idee kunnen zijn???
:|
waren de kaarten niet gewoon op?

Nee! Uitvak passen 500-600 man!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur Culture


weestwel

Dit verdient inderdaad weer geen schoonheidsprijs. Waarom starten ze niet 2 weken van tevoren met de voorverkoop??, waarom niet de mogelijkheid om online in te schrijven en te betalen???, waarom op ieder willekeurig moment stoppen met de verkoop???, waarom geen (extra) grote bus???, waarom geen gegevens omtrent het aantal inschrijvingen en het aantal nog beschikbare plaatsen??? Communicatie lijkt een duur woord te zijn voor Keimpe en zijn mannen.  :gelekaart:gelekaart:rodekaart

Chipke

Vermoedelijke opstelling:

                                                         Telgenkamp

                    Droste                  Dijkstra           van der Laan               Bijker       


                    El Makrini                         Bakker                                  Keurntjes


                    Schokker                         Hemmen                                Tighadouini

Ronnie tng

In eerste instantie was er de uitkaart verplichting. Dit werd deze week pas veranderd, Erg kort dag en dan ook nog eens de kaartverkoop eerder sluiten! Erg jammer, de BVO verdiende in eerste instantie alle lof voor het mee werken aan een extra verkoop avond, niet moeilijk doen over een extra grote bus voor CambuurCulture en dan krijg je dit. Weg lof!  :(

Chipke

Erg jammer inderdaad. Zou eens wat aan gedaan moeten worden. Maar er gaan iig aardig wat supporters die kant op.

klompke

Hoi allemaal

Weet je wat ik dan zo jammer vind? Gisteravond zitten we in de kantine van 19.00 uur tot 21.00. Het aantal mensen wat langs is geweest is nog geen 20 personen Snap dat er mensen zijn die moeten werken maar voor degenen die niet moesten werken konden gewoon in deze tijd terecht en als je dan ziet wat er op af is gekomen dan is het zonde dat niet meer mensen hier gebruik van hebben gemaakt. Wij zitten als vrijwilligers van de KVC voor jullie en hopen net zoals jullie zelf op een groot aantal mensen dat mee gaat naar Sparta. Gelukkig zijn het dan toch twee volle bussen geworden. Ik wens jullie heel veel plezier en neem die drie punten mee terug. Laat maar zien dat we een club zijn die staat als een huis.

Heel veel plezier nogmaals

groetjes KLOMPKE

Galdiano

Ik werk in de retail branche en werk bijna altijd ma-do of ma-vr. En vaak in de avond uren op donderdag. Ik heb geluk gehad want officieel moest ik gisteravond werken. En had ik vandaag pas een kaart kunnen halen! Dan zou ik ook niet present zijn! Ik blijf het schandalig vinden! 12 uur communiceren is ook tot 12 uur door verkopen! Keimpe gaf aan dat er ergens een lijn getrokken moet worden. Die was al getrokken! Bij 12 uur!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

jamesbond

 Triest voor woorden kom ik er vanochtend. Krijg je te horen uitverkocht ze hadden echt wel een extra busje kennen doen niet ? :?