Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[03-02-2013] Sparta - SC Cambuur

Gestart door Dokkumer, januari 17, 2013, 21:22:25

Vorige topic - Volgende topic

Chipke

Heb het idee dat t wat te zwak is achterin. Vond Vosselman niet slecht zoals zoveel mensen hier altijd zeiden op dit forum. Als we zijn contract niet ontbonden hadden had je toch weer wat meer ervaring en meer keus. Zelf vind ik Bijker nog wat onzeker overkomen. Maar dat is mijn mening natuurlijk.

sunderland

 :rodekaart
Citaat van: Chipke op januari 31, 2013, 23:13:50
Heb het idee dat t wat te zwak is achterin. Vond Vosselman niet slecht zoals zoveel mensen hier altijd zeiden op dit forum. Als we zijn contract niet ontbonden hadden had je toch weer wat meer ervaring en meer keus. Zelf vind ik Bijker nog wat onzeker overkomen. Maar dat is mijn mening natuurlijk.
:rodekaart :_spank

De Gast

Zonder versterking op het midden en zonder Bakens wordt het maar wat moeilijk..
Ik denk niet dat we iets moeten verwachten van zondag

Clint

Citaat van: De Gast op februari 01, 2013, 08:40:46
Ik denk niet dat we iets moeten verwachten van zondag

Ik weet het wel zeker. :devil

Montana

We zitten op 104 kaarten op dit moment (09.30u)

Thieske

Zou nog mooi zijn een 3e bus. Maar tot 12 uur kaartverkoop, en dat er in die tijd nog 50 man bijkomen, zie ik niet gebeuren.


TM

Uitverkocht. Er zullen 2 volle bussen afreizen naar R'dam aldus Cambuur twitter. Een dubbeldekker en een normale bus dan? Omdat er om half 10 al 104 kaarten waren verkocht.

Ronnie tng

Denk een normale bus en een verlengde bus. Dubbeldekker niet waarschijnlijk. Beetje jammer dat het al gesloten is omdat ik nog 3 kaarten zou halen...  ;(

Montana

Klopt Ronnie, 105 man als ik het goed heb.

Ronnie tng

Het is wel erg triest weer dit Montana, er werd duidelijk aangegeven dat er tot 12:00!! kaarten gekocht konden worden. Er zijn nu al 5 mensen teleurgesteld en dat aantal loopt nog op.

weestwel

Dat was vorig seizoen precies hetzelfde. Toen was het donderdag al zogenaamd "uitverkocht", terwijl er maar 1 busje heen ging. Deze keer mag ik wel mee  |:)

Ronnie tng

9 personen die inmiddels teleurgesteld zijn!

Erg triest aangezien overal is aangekondigd dat men kaarten tot vandaag 12:00 kon krijgen.

Jammer want in eerste instantie was ik erg lovend over de gang van zaken. Een extra verkoop avond. Geen probleem om een extra lange bus te regelen. En nu dit....

marrumer

als het uitverkocht is en er willen meer mensen heen, waarom rijd er dan niet nog een bus?

de Schoot

Op forumavond zeggen dat mogelijkheid tot 12 uur was, omdat er dan nog met busmaatschappij vanalles geregeld kon worden. En nu dit?????? Wat is Keimpe een verschrikkelijk waardeloze vent die zich niet aan z'n woord houdt! Iedereen die wel gaat: suc6 en maak er een mooi feestje van!

Ruppppert

Bin niet van de partij ,dus geen beelden vanuit het uitvak, wens de mensen die wel gaan veel plezier en mogen ze de 3 punten mee nemen uit Rotterdam,  :thumbsup