Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[03-02-2013] Sparta - SC Cambuur

Gestart door Dokkumer, januari 17, 2013, 21:22:25

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

Er is geen Uit kaart nodig voor de wedstrijd tegen Sparta... :_spank
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

De Jager

Citaat van: dit is mien club op januari 29, 2013, 11:01:56
Er is geen Uit kaart nodig voor de wedstrijd tegen Sparta... :_spank
KV zal door deze actie de boel voor vanavond willen sussen.
CC boekt langzaam maar zeker winst!

De Taurus

Vink fluit de wedstrijd van aanstaande zondag.

Grijskijkert

Citaat van: De Taurus op januari 29, 2013, 12:07:11
Vink fluit de wedstrijd van aanstaande zondag.
Dat is niet verkeerd..
IN HENK WE TRUST!!!

Apeldoorner

Ondanks het pas laat bekend gemaakt wordt hoop ik toch dat veel supporters zullen afreizen naar Rotterdam. De jongens kunnen onze steun wel gebruiken!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Galdiano op januari 28, 2013, 22:00:13
Dit zijn wedstrijden waar je normaal naar toe leefde, en naar toe ging en wilde!
Door de uitkaart heb ik nu zoiets. Ik hoor het wel :(

Denk dat er geen eens een bus rijd! Zonder uitkaart waren er zeker 3 a 4 bussen naar toe gegaan.

Met uitkaart en in auto's had ook goed geweest ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Lwdscc

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 29, 2013, 16:58:39
Citaat van: Galdiano op januari 28, 2013, 22:00:13
Dit zijn wedstrijden waar je normaal naar toe leefde, en naar toe ging en wilde!
Door de uitkaart heb ik nu zoiets. Ik hoor het wel :(

Denk dat er geen eens een bus rijd! Zonder uitkaart waren er zeker 3 a 4 bussen naar toe gegaan.

Met uitkaart en in auto's had ook goed geweest ;)

Zonder uitkaart met auto was helemaal top...  wedstrijd is zondagmiddag half 3  :O

Ronnie tng

Citaat van: Lwdscc op januari 29, 2013, 17:20:11
Zonder uitkaart met auto was helemaal top...  wedstrijd is zondagmiddag half 3  :O

Inderdaad, dat kon in 2001-2002 nog... toen zat het uitvak stampvol! (uiteraard wel een hele belangrijke wedstrijd)


John Hiatt

Citaat van: Ronnie tng op januari 29, 2013, 17:33:54
Citaat van: Lwdscc op januari 29, 2013, 17:20:11
Zonder uitkaart met auto was helemaal top...  wedstrijd is zondagmiddag half 3  :O

Inderdaad, dat kon in 2001-2002 nog... toen zat het uitvak stampvol! (uiteraard wel een hele belangrijke wedstrijd)

Toen zaten we voor de wedstrijd nog massaal in dat café vlakbij het stadion.

Destroyer

Ja man, het is zo zonde dat het niet met zo kan. De tijd was top om even heen te rijden. Is er überhaupt al animo voor die busreis?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Don

Er zijn mensen bezig om in elk geval 1 bus vol te krijgen. Het gaat de goede kant op in elk geval. Op de lijst staan al aardig wat namen.
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

Grijskijkert

Is er al een opstelling bekend of spelers die zeker niet mee doen?
IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

Zal mij benieuwen wat de heren trainers uit de hoge hoed toveren waardoor de kansen op een aardig resultaat toenemen.

SCCFRANEKER

32,50 alweer een heel bedrag.
En dan oek geen eens bierries op de heen weg zeker....lekker fucking 2 uur + bussen...pfff...Schoolreisje ! :hein :hein :hein :hein :hein :hein

Clint