Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[03-02-2013] Sparta - SC Cambuur

Gestart door Dokkumer, januari 17, 2013, 21:22:25

Vorige topic - Volgende topic

denistel

daar heb je helemaal gelijk in en al heb ik geen probleem met de uitkaart
als je 4x een kaartje moet wisselen voordat je in het stadion bent en dan
krijg je een slappe hap vertoning dan is de lol er snel af.
en als er er dan door de ts en mensen er om heen ook nog heel anders tegen aan wordt
gekeken en dat het steeds weer terug komt dan ga ik niet meer steeds
5 tot 6 uur in een auto zitten.

TM

Die uitkaart moet gewoon aan de seizoenskaart gekoppeld worden, zodat je ook met je seizoenskaart een kaartje voor uitwedstrijden kan kopen, geen twee verschillende kaarten met allemaal onzinnige regeltjes die juridisch toch niet haalbaar zijn. Voor de uitkaart zijn in principe de gegevens die je afgeeft bij een seizoenskaart voldoende. Een pasfoto op de uitkaart is totaal overbodig, het is immers al persoonsgebonden.

Ronnie tng

En daarbij geld een legitimatie plicht en daar staat je pasfoto ook op. Dan krijg je ook niet van die taferelen zoals in Apeldoorn, dat de uitkaart word gebruikt voor opsporing. 

Verder is het gewoon ronduit belachelijk hoe het er aan toe ging. Clubs als Feyenoord, den Haag, Ajax enz hadden meer vrijheden dan dat het altijd gevaarlijke Cambuur dat had. Politie en gemeente Leeuwarden gaven gewoon voor elke wedstrijd een negatief advies, nog steeds omdat ze stenen hebben moeten koppen na de wedstrijd met Roda.

Dit is het 2de seizoen met de uitkaart, en ik vraag me af waarom we niet voorzichtig durven denken aan een autocombi zonder uitkaart. Helaas kunnen we dat tegenwoordig ook al vergeten tijdens buscombi's en zo blijkt dat de uitkaart niet voor supporters word gebruikt, maar tegen supporters.  :X

marrumer

waarom staat er op cambuur.nl dat deze wedstrijd afgelast is?

Dokkumer

Ik ben bang dat het een (script?)foutje is op de site.

Dokkumer

Klopt inderdaad, KV heeft toen aangegeven dat de uitkaartverplichting bij buscombi's PER DIRECT afgeschaft zou worden.

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op januari 27, 2013, 11:59:27
Klopt inderdaad, KV heeft toen aangegeven dat de uitkaartverplichting bij buscombi's PER DIRECT afgeschaft zou worden.

Is per direct dan een bepaalde tijdslinie bij de BVO? Bij mij betekent het nu of heden.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

GerardFraneker


Is er nog wat animo voor de deze wedstrijd?
Ja, uitkaart is kut, uitkaart is klote..


Holwerd voor Cambuur

Uitkaart is prima; buscombi is kut. Dus nee.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op januari 27, 2013, 15:25:45
Citaat van: Dokkumer op januari 27, 2013, 11:59:27
Klopt inderdaad, KV heeft toen aangegeven dat de uitkaartverplichting bij buscombi's PER DIRECT afgeschaft zou worden.

Is per direct dan een bepaalde tijdslinie bij de BVO? Bij mij betekent het nu of heden.

Dat per direct is net zoals alle andere zaken bij de BVO en in casu Keimpe een zeer rekbaar begrip :devil

zandokan

Ik ben erbij volgende week

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

Forza Peersman

Len Cantello

Citaat van: Ronnie tng op januari 18, 2013, 16:34:10
en geen moment spijt gehad dat ik slechte wedstrijden heb bezocht.
Ik ook niet. Als SCC'r weet je van te voren dat 9 van de 10 potjes niet om te zien zijn. Mooie en meer dan gezellige uitwedstrijden hebben we gehad. Tegenwoordig is er geen zak meer aan. Als ik ga, zit ik ergens in een vage uithoek van 't te bezoeken stadion met wat vrienden... En dan kom ik meer SCC'rs tegen dan in het uitvak  :y
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

richard

Zijn vast wel sponsor kaarten voor Sparta uit zelfs wel VIP kaarten _O_ :D

Galdiano

Dit zijn wedstrijden waar je normaal naar toe leefde, en naar toe ging en wilde!
Door de uitkaart heb ik nu zoiets. Ik hoor het wel :(

Denk dat er geen eens een bus rijd! Zonder uitkaart waren er zeker 3 a 4 bussen naar toe gegaan.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Paashaas

opdoeken die uitkaart prijzen wat in het normale en er gaan weer 200+ man met!
oh.. maar dat wil cambuur helemaal niet!.. waarom bin ik supporter van disse club? nog even krije we ook een thuis kaart! :rodekaart