Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[03-02-2013] Sparta - SC Cambuur

Gestart door Dokkumer, januari 17, 2013, 21:22:25

Vorige topic - Volgende topic

TM


GerardFraneker


Verwacht wel weer dat achter de hekken bij het uitvak een leger ME staat.
Ik bedoel de ME film Crew...  :|

Ronnie tng


Thieske

Iemand enig idee hoeveel personen er momenteel op de lijst staan?

Een 3e bus zou top zijn natuurlijk.

Ronnie tng

Er zijn 2 lijsten, de lijst van CambuurCulture staat op 46, de meeste moeten overigens nog wel een daadwerkelijk kaarten halen, maar dat komt wel goed. Deze bus is voor bekenden en misschien dat dit aantal nog oploopt. Dan zal er wel gevraagd moeten worden voor een extra lange bus of zelfs een dubbeldekker, omdat iedereen wel bij elkaar wil zitten.

De andere bus durf ik niet te zeggen waar de teller op staat. Ik verwacht gewoon 2 goed gevulde bussen. Wanneer er een 3de bus gaat dan zal dit een bus zijn zonder CambuurCulture mannen...

zandokan

Net 2 kaarten gehaald. Stonden 32 op de lijst
Iedereen vanavond naar het hertje met een kopie van je legitimatie en met minimaal 3 bussen naar rotterdam

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

Forza Peersman

weestwel

Vanmiddag ook nog maar even een kaartsje halen. Zeer belangrijke wedstrijd tegen Sparta, dus massaal afreizen naar Rotterdam zondag!!!!!!!

GerardFraneker

Citaat van: Ronnie tng op januari 31, 2013, 09:48:11
En hoezo verwacht je dat?

Twee jaar geleden stonden ze daar ons te filmen hoe wij het uitvak binnen kwamen.
Ze stonden daar met z'n grote film camera.
Heb nog steeds geen idee waarom dat zo moest :?

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

was ik ook wel benieuwd naar!
Gokje:  Telgenkamp,Droste,VdLaan,Dijkstra,Bijker,El Makrini,Diemers,Bakker,Adje,Hemmen,en Oepie. :scc



Dokkumer

Citaat van: GerardFraneker op januari 31, 2013, 11:33:14
Citaat van: Ronnie tng op januari 31, 2013, 09:48:11
En hoezo verwacht je dat?

Twee jaar geleden stonden ze daar ons te filmen hoe wij het uitvak binnen kwamen.
Ze stonden daar met z'n grote film camera.
Heb nog steeds geen idee waarom dat zo moest :?
Rotterdamse blauwbloezen zijn gek op filmen. Stukje frustratie dat ze niet tot de filmacademie zijn toegelaten?  l0l

marrumer

Citaat van: peter op januari 31, 2013, 12:28:27
was ik ook wel benieuwd naar!
Gokje:  Telgenkamp,Droste,VdLaan,Dijkstra,Bijker,El Makrini,Diemers,Bakker,Adje,Hemmen,en Oepie. :scc
ik denk dat hiwat er ook wel bij zal zitten.

GerardFraneker

Citaat van: Dokkumer op januari 31, 2013, 12:35:09
Citaat van: GerardFraneker op januari 31, 2013, 11:33:14
Citaat van: Ronnie tng op januari 31, 2013, 09:48:11
En hoezo verwacht je dat?

Twee jaar geleden stonden ze daar ons te filmen hoe wij het uitvak binnen kwamen.
Ze stonden daar met z'n grote film camera.
Heb nog steeds geen idee waarom dat zo moest :?
Rotterdamse blauwbloezen zijn gek op filmen. Stukje frustratie dat ze niet tot de filmacademie zijn toegelaten?  l0l
Moet zo zijn!  8P

Nummer 37 bus nr.1 en dat was om 15:30u
Cambuur Culture bus nog een paar plaatsen over zei de jonge man achter de balie.

Apeldoorner

Doe vanavond zelf de kaartverkoop. Zal na die tijd een update hier plaatsen :y

Chipke

                                                   TELGENKAMP                                                           
                     
                   DROSTE              BAKENS      BROEKHOF       VAN DER LAAN       


                   BAKKER                         ROSE                         EL MAKRINI   
                     

                   SCHOKKER                   HEMMEN                      TIGHADOUINI