Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[03-02-2013] Sparta - SC Cambuur

Gestart door Dokkumer, januari 17, 2013, 21:22:25

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Apeldoorner op januari 31, 2013, 17:10:04
Doe vanavond zelf de kaartverkoop. Zal na die tijd een update hier plaatsen :y

Tot zo!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: Chipke op januari 31, 2013, 18:42:15
                                                   TELGENKAMP                                                           
                     
                   DROSTE              BAKENS      BROEKHOF       VAN DER LAAN       


                   BAKKER                         ROSE                         EL MAKRINI   
                     

                   SCHOKKER                   HEMMEN                      TIGHADOUINI

Is dit DE opstelling voor zondag?
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

Citaat van: grijskijker op januari 31, 2013, 19:44:47
Citaat van: Chipke op januari 31, 2013, 18:42:15
                                                   TELGENKAMP                                                           
                     
                   DROSTE              BAKENS      BROEKHOF       VAN DER LAAN       


                   BAKKER                         ROSE                         EL MAKRINI   
                     

                   SCHOKKER                   HEMMEN                      TIGHADOUINI

Is dit DE opstelling voor zondag?

bakens is niet speelklaar voor zondag hoor


--------------------------------------telgenkamp----------------------------------

droste------------------Dijkstra----------------vd laan-----------------------bijker


------------------------makrini------------------------bakker------------------------------------


-------------------------------------schokker------------------------------------------

hiwat------------------------------hemmen-----------------------------adnane

denk ik maar dat wordt zaterdag morgen wel bekend bij de laatste training.

denistel

Citaat van: peter op januari 31, 2013, 12:28:27
was ik ook wel benieuwd naar!
Gokje:  Telgenkamp,Droste,VdLaan,Dijkstra,Bijker,El Makrini,Diemers,Bakker,Adje,Hemmen,en Oepie. :scc

diemers zit nog in het gips hoor

Galdiano

Waar heeft bakens last van?

Net 43 op de lijst.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Chipke

Ga er gewoon van uit dat Bakens en Rose kunnen spelen. Mocht Bakens niet kunnen spelen ziet het er wel erg zwak uit achterin.

klompke

Nou hier dan de update er gaan in ieder geval twee bussen nog enkele plaatsen in bus 1 en in culture bus nog 2 plaatsen vrij

Dokkumer

Mooi klompke. Morgen de derde en vierde bus ook maar  |:). Bussen zijn beide gewone 50 persoonsbussen?

Galdiano

#83
Citaat van: Dokkumer op januari 31, 2013, 21:26:02
Mooi klompke. Morgen de derde en vierde bus ook maar  |:). Bussen zijn beide gewone 50 persoonsbussen?

Hangt er nog ff vanaf verwachten eerlijk gezgd nog wel wat ;)

Iedereen nog even kaarten halen voor 12:00 uur!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Ronnie tng

Citaat van: klompke op januari 31, 2013, 21:25:08
Nou hier dan de update er gaan in ieder geval twee bussen nog enkele plaatsen in bus 1 en in culture bus nog 2 plaatsen vrij

Ik heb vandaag met Keimpe gesproken, en aangegeven dat we aan een 50 persoons bus niet genoeg zouden hebben. We konden gewoon nog kaarten krijgen en we zouden dan kijken voor een extra lange, of zelfs een dubbeldekker. Drenthe tours heeft bussen tot 90 personen dus dat moet mogelijk zijn. Er is niet voor niets doorgegeven dat men tot 12:00 morgen kaarten kon halen.

Zoals Galdiano al zei, er komen morgen zeker nog meer mensen...

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op januari 31, 2013, 21:53:07
Citaat van: Dokkumer op januari 31, 2013, 21:26:02
Mooi klompke. Morgen de derde en vierde bus ook maar  |:). Bussen zijn beide gewone 50 persoonsbussen?

Hangt er nog ff vanaf verwachten eerlijk gezgd nog wel wat ;)

Iedereen nog even kaarten halen voor 12:00 uur!
Mooi man, ook goed om te lezen dat er behoorlijk wat animo is voor de CC bus  |:)

Krijg eigenlijk ineens heimwee naar die bekerwedstrijd in 1996. 37 bussen en een bus uit Berlikum waar een stel totaal van de wereld zijnde  :monk  :monk uitrolde...

Apeldoorner

98 mensen intotaal! Hoe meer hoe beter!  w:)

GerardFraneker

Citaat van: Apeldoorner op januari 31, 2013, 22:20:50
98 mensen intotaal! Hoe meer hoe beter!  w:)

Zeker mooi aantal!
Hopelijk morgen nog een aantal die zich opgeven! :proost

Chipke

Zeker een mooi aantal. Weet je wat nog mooier is? 3 punten uit Rotterdam en blijven meedoen om het kampioenschap. |:) |:) |:) |:) |:) |:)

denistel

Citaat van: Chipke op januari 31, 2013, 20:46:20
Ga er gewoon van uit dat Bakens en Rose kunnen spelen. Mocht Bakens niet kunnen spelen ziet het er wel erg zwak uit achterin.

bakens doet niet mee dat werd vanmorgen gezegd tijdens de training...vd laan en Dijkstra centraal mut kenne toch