Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[03-02-2013] Sparta - SC Cambuur

Gestart door Dokkumer, januari 17, 2013, 21:22:25

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Chipke op februari 01, 2013, 16:44:05
Vermoedelijke opstelling:

                                                         Telgenkamp

                    Droste                  Dijkstra           van der Laan               Bijker       


                    El Makrini                         Bakker                                  Keurntjes


                    Schokker                         Hemmen                                Tighadouini

de leeuw ipv schokker toch

Ronnie tng

#121
Citaat van: klompke op februari 01, 2013, 17:07:42
Hoi allemaal

Weet je wat ik dan zo jammer vind? Gisteravond zitten we in de kantine van 19.00 uur tot 21.00. Het aantal mensen wat langs is geweest is nog geen 20 personen Snap dat er mensen zijn die moeten werken maar voor degenen die niet moesten werken konden gewoon in deze tijd terecht en als je dan ziet wat er op af is gekomen dan is het zonde dat niet meer mensen hier gebruik van hebben gemaakt. Wij zitten als vrijwilligers van de KVC voor jullie en hopen net zoals jullie zelf op een groot aantal mensen dat mee gaat naar Sparta. Gelukkig zijn het dan toch twee volle bussen geworden. Ik wens jullie heel veel plezier en neem die drie punten mee terug. Laat maar zien dat we een club zijn die staat als een huis.

Heel veel plezier nogmaals

groetjes KLOMPKE

Respect dat deze avond mogelijk gemaakt is. Maar Klompke, je kan ook begrijpen dat wanneer je de deadline op vrijdag 12:00 zet, er een hoop echte Leeuwarders zijn die op het laatste moment kaarten moeten halen. Ik had er ook niet voor gekozen, maar goed er zijn mensen die dat wel op het laatste moment doen. Wanneer er op de forumavond gelijk ook besloten zou worden dat donderdag de laatste kans was, dan waren er meer! Maar er waren mensen die vroegen: "ik kan morgen ochtend ook nog kaarten halen toch?" En dat kon gewoon. (achteraf dus ineens niet!)

Grijskijkert

Citaat van: denistel op februari 01, 2013, 17:54:07
Citaat van: Chipke op februari 01, 2013, 16:44:05
Vermoedelijke opstelling:

                                                         Telgenkamp

                    Droste                  Dijkstra           van der Laan               Bijker       


                    El Makrini                         Bakker                                  Keurntjes


                    Schokker                         Hemmen                                Tighadouini

de leeuw ipv schokker toch
Hoezo de leeuw voor Schokker?

Is dit de opstelling voor morgen?
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: Ronnie tng op februari 01, 2013, 18:01:57
Citaat van: klompke op februari 01, 2013, 17:07:42
Hoi allemaal

Weet je wat ik dan zo jammer vind? Gisteravond zitten we in de kantine van 19.00 uur tot 21.00. Het aantal mensen wat langs is geweest is nog geen 20 personen Snap dat er mensen zijn die moeten werken maar voor degenen die niet moesten werken konden gewoon in deze tijd terecht en als je dan ziet wat er op af is gekomen dan is het zonde dat niet meer mensen hier gebruik van hebben gemaakt. Wij zitten als vrijwilligers van de KVC voor jullie en hopen net zoals jullie zelf op een groot aantal mensen dat mee gaat naar Sparta. Gelukkig zijn het dan toch twee volle bussen geworden. Ik wens jullie heel veel plezier en neem die drie punten mee terug. Laat maar zien dat we een club zijn die staat als een huis.

Heel veel plezier nogmaals

groetjes KLOMPKE

Respect dat deze avond mogelijk gemaakt is. Maar Klompke, je kan ook begrijpen dat wanneer je de deadline op vrijdag 12:00 zet, er een hoop echte Leeuwarders zijn die op het laatste moment kaarten moeten halen. Ik had er ook niet voor gekozen, maar goed er zijn mensen die dat wel op het laatste moment doen. Wanneer er op de forumavond gelijk ook besloten zou worden dat donderdag de laatste kans was, dan waren er meer! Maar er waren mensen die vroegen: "ik kan morgen ochtend ook nog kaarten halen toch?" En dat kon gewoon. (achteraf dus ineens niet!)

Er waren 2 mogelijkheden voor de BVO:
1. Vol = Vol en we blijven bij 2 bussen
2. Tot 12:00 open en dan kijken of de verlengde bus geregeld kan worden of zelfs eventueel een derde.

Die laatste mogelijkheid was er zoals ik begrepen heb en dat Keimpe wel een uitgebreide discussie met Drenth Tours kan voeren, maar niet kan/wil regelen dat die verlengde bus gewoon ingezet gaat worden... Tsja, dan houdt mijn riem mijn broek niet meer tegen.

John Hiatt

Positieve is dat er weer eens twee volle bussen met supporters meegaan naar een uitwedstrijd. Negatieve is dat er bij de BVO nog veel gedaan en geleerd moet worden op het gebied van communicatie.

Lwdscc

Ook bij Sparta problemen achterin: Sparta speelt zondag tegen Cambuur met Alaïr Cruz Vicente en Henk Dijkhuizen als vleugelverdedigers. Het tweetal vervangt Donovan Slijngard en Pieter Nys, die geblesseerd zijn.

Chipke

Citaat van: grijskijker op februari 02, 2013, 10:12:51
Citaat van: denistel op februari 01, 2013, 17:54:07
Citaat van: Chipke op februari 01, 2013, 16:44:05
Vermoedelijke opstelling:

                                                         Telgenkamp

                    Droste                  Dijkstra           van der Laan               Bijker       


                    El Makrini                         Bakker                                  Keurntjes


                    Schokker                         Hemmen                                Tighadouini

de leeuw ipv schokker toch
Hoezo de leeuw voor Schokker?

Is dit de opstelling voor morgen?

Ja dit is de opstelling voor morgen. Schokker gewoon in de basis hoor.....

Goudvinger

Ik acht Cambuur bij voorbaat zeker niet kansloos: 2-7  |:)

Dokkumer

Voor alle duidelijkheid en omdat ik waarde heer Cantello deze opmerking nog niet heb zien maken

:0= WIJ WINNEN!

Chipke

De opstelling is best redelijk, alleen de verdediging met Bijker en Dijkstra twijfel ik nog over. Voorin en op het middenveld staat het best heel sterk.

Grijskijkert

Citaat van: Chipke op februari 02, 2013, 12:01:46
De opstelling is best redelijk
En er zijn nog goede wissel mogelijkheden..
IN HENK WE TRUST!!!

Chipke

WISSELSPELERS-----------------------------------------------------------------------------------------------
3    LEON BROEKHOF
9    MARTIJN BARTO
11  MELVIN DE LEEUW
19  FRITS DANTUMA
22  LEONARD NIENHUIS
23  JOHNNY DE VRIES
25  GIOVANNI HIWAT

Grijskijkert

Citaat van: Chipke op februari 02, 2013, 13:06:31
WISSELSPELERS-----------------------------------------------------------------------------------------------
3    LEON BROEKHOF
9    MARTIJN BARTO
11  MELVIN DE LEEUW
19  FRITS DANTUMA
22  LEONARD NIENHUIS
23  JOHNNY DE VRIES
25  GIOVANNI HIWAT
Geen Bakens of Rose op de bank?
IN HENK WE TRUST!!!

Chipke

Citaat van: grijskijker op februari 02, 2013, 13:15:29
Citaat van: Chipke op februari 02, 2013, 13:06:31
WISSELSPELERS-----------------------------------------------------------------------------------------------
3    LEON BROEKHOF
9    MARTIJN BARTO
11  MELVIN DE LEEUW
19  FRITS DANTUMA
22  LEONARD NIENHUIS
23  JOHNNY DE VRIES
25  GIOVANNI HIWAT
Geen Bakens of Rose op de bank?


Nee zijn beide niet fit genoeg, maar lees net dat de Leeuw ipv Schokker start weet niet waar dat nou weer goed voor is.

Grijskijkert

Citaat van: Chipke op februari 02, 2013, 13:25:23
Citaat van: grijskijker op februari 02, 2013, 13:15:29
Citaat van: Chipke op februari 02, 2013, 13:06:31
WISSELSPELERS-----------------------------------------------------------------------------------------------
3    LEON BROEKHOF
9    MARTIJN BARTO
11  MELVIN DE LEEUW
19  FRITS DANTUMA
22  LEONARD NIENHUIS
23  JOHNNY DE VRIES
25  GIOVANNI HIWAT
Geen Bakens of Rose op de bank?


Nee zijn beide niet fit genoeg, maar lees net dat de Leeuw ipv Schokker start weet niet waar dat nou weer goed voor is.
Om ons te irriteren  :_schater :P
IN HENK WE TRUST!!!