Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[03-02-2013] Sparta - SC Cambuur

Gestart door Dokkumer, januari 17, 2013, 21:22:25

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Voor de supporters van SC Cambuur, mits in het bezit van de Uitkaart,
geldt een verplichte BusCombi.

Kosten inclusief kaartje bezoekersvak:  € 30,-- voor leden KvC en € 32,50 voor niet-leden.
Vertrek op de wedstrijddag vanaf het Cambuurplein om 11:15 uur
Start verkoop van de omwisselbiljetten op maandag 28 januari 2013 bij de administratie van SC Cambuur.

denistel

gaat weer nergens over ,,worden vele wedstrijden zonder cambuur supporters zo.

Goudvinger

Ik bezoek al een paar seizoenen geen uitwedstrijden meer, de lol is er voor mij inmiddels wel af.  :zucht

GEEL-BLAUW-BLOED

Word binnenkort gewoon een keer tijd voor een goede actie. Met een man of 100-150 op een thuistribune zitten. Lekker rustig voetbal kijken en komt er dan ellende, dan is dat volledig de schuld van die leeghoofden bij Cambuur! Die stink uitkaart is er nu bijna 2 jaar (VOOR SUPPORTERS) en het heeft geen donder opgeleverd! Ik hou mijn hart vast voor de play offs , zal allemaal wel niet geregeld kunnen worden enz enz

Ik word zo langszaamerhand schijt ziek van die mongolen

Goudvinger

Citaat van: GEEL-BLAUW-BLOED op januari 18, 2013, 12:02:10
Word binnenkort gewoon een keer tijd voor een goede actie. Met een man of 100-150 op een thuistribune zitten. Lekker rustig voetbal kijken en komt er dan ellende, dan is dat volledig de schuld van die leeghoofden bij Cambuur! Die stink uitkaart is er nu bijna 2 jaar (VOOR SUPPORTERS) en het heeft geen donder opgeleverd! Ik hou mijn hart vast voor de play offs , zal allemaal wel niet geregeld kunnen worden enz enz

Ik word zo langszaamerhand schijt ziek van die mongolen

Anderen leeghoofden noemen en dan zo'n tekst produceren vind ik een beetje scheef. De verantwoordelijkheid voor de uitkaart ligt zeker bij Cambuur, maar de strenge regelgeving rond het bezoeken van uitwedstrijden is een veel breder probleem dat Cambuur niet zelf bedacht heeft. Cambuur heeft met de uitkaart binnen het probleem een geschikte oplossing proberen te vinden om het aantal buscombi's te verkleinen en autocombi's te vergroten. Niks leeghoofdigs aan. De bal ligt bij de overheid, die hooligans eens strenger naar Engels voorbeeld aan moet pakken, zodat wij weer 'gewoon' naar uitwedstrijden kunnen zonder dat daar combi's aan te pas hoeven komen.

GEEL-BLAUW-BLOED

Citaat van: Goudvinger op januari 18, 2013, 12:11:19

Anderen leeghoofden noemen en dan zo'n tekst produceren vind ik een beetje scheef. De verantwoordelijkheid voor de uitkaart ligt zeker bij Cambuur, maar de strenge regelgeving rond het bezoeken van uitwedstrijden is een veel breder probleem dat Cambuur niet zelf bedacht heeft. Cambuur heeft met de uitkaart binnen het probleem een geschikte oplossing proberen te vinden om het aantal buscombi's te verkleinen en autocombi's te vergroten. Niks leeghoofdigs aan. De bal ligt bij de overheid, die hooligans eens strenger naar Engels voorbeeld aan moet pakken, zodat wij weer 'gewoon' naar uitwedstrijden kunnen zonder dat daar combi's aan te pas hoeven komen.

de bal ligt bij de overheid? alsof je bij elke club de uitkaart hebt met al die domme regels! nu kan je zonder uitkaart niet eens meer een uitwedstrijd bezoeken, terwijl je eerst zonder uitkaart nog in de bus mee kon. ze moeten eens opkomen voor de supporters in plaats van alsmaar tegen te werken. er gebeurd helemaal geen donder meer en de hooligans waar jij het over hebt, hoor je niets meer over sinds de roda rellen.

Goudvinger

Citaat van: GEEL-BLAUW-BLOED op januari 18, 2013, 12:18:39
Citaat van: Goudvinger op januari 18, 2013, 12:11:19

Anderen leeghoofden noemen en dan zo'n tekst produceren vind ik een beetje scheef. De verantwoordelijkheid voor de uitkaart ligt zeker bij Cambuur, maar de strenge regelgeving rond het bezoeken van uitwedstrijden is een veel breder probleem dat Cambuur niet zelf bedacht heeft. Cambuur heeft met de uitkaart binnen het probleem een geschikte oplossing proberen te vinden om het aantal buscombi's te verkleinen en autocombi's te vergroten. Niks leeghoofdigs aan. De bal ligt bij de overheid, die hooligans eens strenger naar Engels voorbeeld aan moet pakken, zodat wij weer 'gewoon' naar uitwedstrijden kunnen zonder dat daar combi's aan te pas hoeven komen.

de bal ligt bij de overheid? alsof je bij elke club de uitkaart hebt met al die domme regels! nu kan je zonder uitkaart niet eens meer een uitwedstrijd bezoeken, terwijl je eerst zonder uitkaart nog in de bus mee kon. ze moeten eens opkomen voor de supporters in plaats van alsmaar tegen te werken. er gebeurd helemaal geen donder meer en de hooligans waar jij het over hebt, hoor je niets meer over sinds de roda rellen.

Niet iedere club heeft inderdaad een uitkaart. Die clubs hebben echter wel veel vaker buscombi's in plaats van autocombi's, dat lijkt mij persoonlijk geen gewenste situatie. De reden waarom wij niets meer van die hooligans horen is omdat die regels dusdanig zijn aangescherpt dat ze niet meer in de gelegenheid zijn om via officiële manieren aan kaarten te komen, en bovendien een stadionverbod boven het hoofd hangt wanneer zij wel op plaatsen verschijnen waar zij niet gewenst zijn. Helaas geldt dit ook voor 'normale' mensen die gewoon een keer een dagje Maastricht willen doen.

Ronnie tng

Citaat van: Goudvinger op januari 18, 2013, 12:22:28

Niet iedere club heeft inderdaad een uitkaart. Die clubs hebben echter wel veel vaker buscombi's in plaats van autocombi's, dat lijkt mij persoonlijk geen gewenste situatie. De reden waarom wij niets meer van die hooligans horen is omdat die regels dusdanig zijn aangescherpt dat ze niet meer in de gelegenheid zijn om via officiële manieren aan kaarten te komen, en bovendien een stadionverbod boven het hoofd hangt wanneer zij wel op plaatsen verschijnen waar zij niet gewenst zijn. Helaas geldt dit ook voor 'normale' mensen die gewoon een keer een dagje Maastricht willen doen.

Denk dat je je stevig vergist, wij hadden gewoon asociaal veel buscombi's helemaal vergeleken met andere clubs (ook clubs zonder een uitkaart) Daarom is de uitkaart in het leven geroepen wat inderdaad een positief effect had moeten hebben, maar feit is dat het na 2 jaar nog steeds geen succes is. Ik ken een hele hoop mensen (die voorheen 4 tot 10 uitwedstrijden bezochten) nu gewoon uit principe niet gaan vanwege de uitkaart.

Wat de hooligans betreft snap je er weinig van, heeft echt niet met de strenge regeltjes te maken. Het heeft eerder te maken met de zware consequenties die het heeft. Er is tegenwoordig een nieuw soort hooliganisme ontstaan waar de  "normale supporters" amper last van hebben.

Dokkumer

Wat me dus vooral verbaast is het gegeven dat na Eagles uit de uitkaart verplichting voor Buscombi's zou komen te vervallen. Er is immers ook al sprake van registratie bij inschrijving. Nu zie je dus wéér die uitkaart tevoorschijn komen.

Iemand van CC die al meer informatie heeft over de stand van zaken? Al antwoord gehad op jullie brief?

En de KvC? Ik heb niet alles gelezen en gevolgd. Hebben jullie ook al een duidelijke stelling ingenomen en contact gehad met Keimpe en co.?

Bakker90

mensen, wat is het probleem van de uitkaart.?! de foto, je naam en gegevens.?! is de kaart te groot.?!

Goudvinger

Citaat van: Ronnie tng op januari 18, 2013, 12:29:48
Denk dat je je stevig vergist, wij hadden gewoon asociaal veel buscombi's helemaal vergeleken met andere clubs (ook clubs zonder een uitkaart) Daarom is de uitkaart in het leven geroepen wat inderdaad een positief effect had moeten hebben, maar feit is dat het na 2 jaar nog steeds geen succes is. Ik ken een hele hoop mensen (die voorheen 4 tot 10 uitwedstrijden bezochten) nu gewoon uit principe niet gaan vanwege de uitkaart.

Uit welk 'principe' maken mensen dan geen gebruik van de uitkaart? Dat is mij persoonlijk altijd een raadsel geweest.

Dokkumer

Citaat van: Bakker90 op januari 18, 2013, 12:44:07
mensen, wat is het probleem van de uitkaart.?! de foto, je naam en gegevens.?! is de kaart te groot.?!
De uitkaart an sich vind ik persoonlijk geen probleem, ik vind de extra regels en eventuele sancties gewoon buitenproportioneel. Alsof er een stel TBS-ers met proefverlof gaat.

denistel

ik ging ook wel regelmatig naar uitwedstrijden en de uitkaart houdt me niet tegen maar
wel het slechte voetbal en dat daar weinig verbetering in komt.
eindhoven uit gehad dit seizoen en daarna niet weer en nog geen spijt van gehad.

Ronnie tng

Citaat van: Goudvinger op januari 18, 2013, 12:50:35
Uit welk 'principe' maken mensen dan geen gebruik van de uitkaart? Dat is mij persoonlijk altijd een raadsel geweest.

Er zijn verschillende redenen te noemen , dat is voor iedereen anders.

De 1 vind het belachelijk dat er pasfoto's moeten worden ingeleverd.
De ander wil niet onder de huidig gestelde voorwaarden afreizen, allemaal beperkingen.

Ik zou zeggen lees het reglement nog eens door  :)


Ronnie tng

Citaat van: denistel op januari 18, 2013, 16:23:19
ik ging ook wel regelmatig naar uitwedstrijden en de uitkaart houdt me niet tegen maar
wel het slechte voetbal en dat daar weinig verbetering in komt.
eindhoven uit gehad dit seizoen en daarna niet weer en nog geen spijt van gehad.

Natuurlijk zijn resultaten zeer belangrijk en hopen we altijd dat Cambuur wint. Toch hebben we periodes gehad dat we wisten dat we gingen verliezen maar toch vaak met een aardige ploeg paraat waren. Altijd vermaakt, en geen moment spijt gehad dat ik slechte wedstrijden heb bezocht.