Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[03-02-2013] Sparta - SC Cambuur

Gestart door Dokkumer, januari 17, 2013, 21:22:25

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Destroyer op februari 03, 2013, 17:41:57
Gewoon jammer dat je het weer weggeeft zo.  :R
Als je ze zelf niet maakt,krijg je vanzelf 1 om de oren.. En volgens sommige geleerden is het dan de schuld van de keeper.
IN HENK WE TRUST!!!

AL

En dan blijkt maar weer hoeveel we Marco missen!!
Dit middenveld beschikt over te weinig scorend vermogen.
We zijn compleet afhankeliijk van Adnane en Hemmen (alleen is Hemmen na zijn goede start teruggevallen (ook dankzij blessure).

Ik blijf erbij met Marco hadden we vandaag gewonnen.
Positief is dat we de betere ploeg waren. Dit geeft hoop, al vind ik wel dat we op het middenveld tekort komen!

Grijskijkert

Citaat van: AL op februari 03, 2013, 17:59:38


Ik blijf erbij met Marco hadden we vandaag gewonnen.
Positief is dat we de betere ploeg waren. Dit geeft hoop, al vind ik wel dat we op het middenveld tekort komen!
En een klein beetje geluk..
IN HENK WE TRUST!!!

Lwdscc

Samenvatting.. das dan weer het voordeel van een wedstrijd op zondag middag... http://www.jupilerleague.nl/video/1011298.php?actie=inloggen

Dokkumer

Citaat van: grijskijker op februari 03, 2013, 17:57:00
Citaat van: Destroyer op februari 03, 2013, 17:41:57
Gewoon jammer dat je het weer weggeeft zo.  :R
Als je ze zelf niet maakt,krijg je vanzelf 1 om de oren.. En volgens sommige geleerden is het dan de schuld van de keeper.
Ja, dat je dat punt niet over de streep trekt mag je de keeper mee aanrekenen. Dit was absoluut geen bal waarop hij kansloos was. Natuurlijk mag je eerst kijken naar bijvoorbeeld Adje en Bakker, die hadden moeten scoren of afleggen.

Ruppppert


Lwdscc

Citaat van: Dokkumer op februari 03, 2013, 18:19:10
Citaat van: grijskijker op februari 03, 2013, 17:57:00
Citaat van: Destroyer op februari 03, 2013, 17:41:57
Gewoon jammer dat je het weer weggeeft zo.  :R
Als je ze zelf niet maakt,krijg je vanzelf 1 om de oren.. En volgens sommige geleerden is het dan de schuld van de keeper.
Ja, dat je dat punt niet over de streep trekt mag je de keeper mee aanrekenen. Dit was absoluut geen bal waarop hij kansloos was. Natuurlijk mag je eerst kijken naar bijvoorbeeld Adje en Bakker, die hadden moeten scoren of afleggen.

De Leeuw moest afleggen... goedendag zeg...

Destroyer

Wat verschrikkelijk om deze samenvatting te zien. Het is dat je je zelf niet beloond, maar je zou haast bestolen zeggen. Het voetbal zag er behoorlijk uit. Maar ik snap echt niet dat ze en paar keer niet af legden. Dan had je ziezo drie punten in de tas.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

De Gast

Doet me denken aan VVV uit vorig jaar..ook zo'n cruciale pot en ook zo gigantisch door de mand gevallen. Beide wedstrijden had je allang in de pocket moeten maar uiteindelijk sta je met lege handen..


De Taurus

Aan de ene kant een heel goed Cambuur in met name het eerste half uur maar aan de andere kant zijn opgelegde kansen van geen enkele waarde als je ze niet benut.


okkele

zonde,meer niet.
mooi zo doorgaan.

:0=we winne de plee-offs.

|:)

:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

De Taurus

Citaat van: okkele op februari 03, 2013, 21:17:27
zonde,meer niet.
mooi zo doorgaan.

:0=we winne de plee-offs.

|:)

:proost

Een beetje meer gif in die geel-blauwe pantoffels en dan komen we een heel eind. (hopelijk)

Destroyer

Als ze het vertoonde spel as vrijdag zo door zetten komt het helemaal goed. Gewoon je kansen benutten, en als supporters er achter blijven staan. We moeten nog een heel eind en alles is nog mogelijk  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

De Taurus

#238
Citaat van: Destroyer op februari 03, 2013, 21:22:55
Als ze het vertoonde spel as vrijdag zo door zetten komt het helemaal goed. Gewoon je kansen benutten, en als supporters er achter blijven staan. We moeten nog een heel eind en alles is nog mogelijk  |:)

En zeker niet 10 minuten voor tijd weggaan zoals vele honderden Spartaanse teletekstsupporters vandaag deden

marrumer

Citaat van: De Taurus op februari 03, 2013, 21:26:39
Citaat van: Destroyer op februari 03, 2013, 21:22:55
Als ze het vertoonde spel as vrijdag zo door zetten komt het helemaal goed. Gewoon je kansen benutten, en als supporters er achter blijven staan. We moeten nog een heel eind en alles is nog mogelijk  |:)

En zeker niet 10 minuten voor tijd weggaan zoals vele honderden Spartaanse teletekstsupporters vandaag deden
die hebben dan mooi een doelpunt in de laatste minuut van de blessuretijd gemist. als cambuur op dat moment een doelpunt maakte zou ik het zeker niet willen missen.